abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31245793
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
Voor de fans van LOL-releases, hun PROPER is uit. Hij zal zo wel via de verschillende circuits beschikbaar zijn.
Wat betekent dit voor volgende dan? Ik was niet echt tevreden met de versie dat ik deze week heb gekeken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_31245804
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, dat bedrijf deed toch iets met magnetische velden ofzo?
Klopt ja, ze ging dus onderzoek doen naar de vreemde magnetische veld, dat werd waargenomen op een bepaalde gedeelte van het eiland ofzo. Magnetisme ---> Stemmetjes?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 07:43:31 #253
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_31245953
iemand die hansofoundation site al gezien?
http://www.thehansofoundation.org/

Je kan daar ook het filmpje terugzien:

http://www.thehansofoundation.org/dharma.html
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:02:19 #254
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31246043
quote:
ACCESS DENIED: HANSO FOUNDATION PROPRIETARY INFORMATION
censuur :O
pi_31246294
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
Hij deed mee aan een of andere "solar challenge" als ik me goed herriner, een soort race rond de wereld in een bootje met alleen zonnenergie oid, hij zij ook in de flashback dat ie aan het trainen was voor een "race around the world" toch ? En er zat geen vriend, maar gewoon een medewerker van Dharma waarvan ze collega al dood was, dus daarom ging hij hem maar helpen.
En vraagt niemand zich af wat precies "the incident" is waar ze het over hadden in het filmpje ?
Daardoor moesten voortaan 2 man steesds die code indrukken.
pi_31246552
Net de nieuwe episode gezien met echt TE ernstig a-synchroon geluid maar ok. Wat vet zeg Dat hele gedoe rond 'die button' ik trek het echt slecht. Wat een cool mysterie. En desmond wist dus niets van dat security systeem (die 'beesten' enzo) en wat the fuck staan al die andere mainframes daar te doen? niemand die zich dat nog afvraagt. En dan nog die dikke, die was cursed by the numbers, dat is duidelijk. Nou ja, weer een week geduld hebben maar
pi_31246661
Zo net ff gekeken (goed gesynced ) goede aflevering
pi_31246794
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat iedereen het voorstukje wel had gezien inmiddels, of zijn er mensen die het bewust niet kijken?

[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 07-10-2005 11:29:59 ]
-
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:41:49 #259
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31247249
Splendor ==> Vergeet de spoiler-tags niet als het voorstukjes betreft!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31249506
Ik zag trouwens afgelopen week lost op de nederlandse tv bij net5... ziet er niet uit, het breedbeeld is omgeschaald naar 4:3 en linksboven staat zo'n lomp groot paars vierkant, ziet er niet uit in de oerwoud scene's
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:34:38 #261
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31249733
Dat Mathematical Forecasting Initiative wat op de site genoemd staat klinkt ook interessant. Zeker omdat we telkens te maken krijgen met nummers. Misschien dat die nummers een soort basisnummers van het leven zijn waar alles op terug te brengen is en waarmee ook voorspellingen gedaan kunnen worden en die gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen in het leven te beinvloeden.
Maar goed, da's nog meer speculatie dan Ome Bush deed toen hij Irak binnenviel.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:48:05 #262
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31250058
Gisteravond ook lekker liggen kijken, maar als dit DE aflevering met DE antwoorden moest worden vond ik hem toch ook wel heel erg tegenvallen, voor een normale Lost ep was er echter niks aan de hand, maar vertel ons dan niet dat die zo'n geweldige ep wordt...
SPOILER
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:50:57 #263
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31250131
Vond het weer een erg gave afleveringen. Met imo meer antwoorden dan ik had verwacht en natuurlijk ook weer nog meer vragen.

Aan al die mensen die hier niet mee eens zijn: Hallo we zijn pas bij aflevering 3 van dit seizoen en moeten dus nog minimaal iets van 18 afleveringen (seizoen past meestal uit 22 afleveringen als ik het goed heb). Dan kan je toch niet verwachten dat alles in aflevering 3 compleet helder en klaar is. Als jullie films kijken verwachten jullie zeker ook dat elk kwartier het plot wordt uigelegd ofzo.
pi_31251165
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.

verder wel leuk van lost fans om dat op te zetten (of makers?)
pi_31251207
Zoals Jeremy van purepwnage zou zeggen:

Lost is liek teh pwnage n stuff rite cuz it pwnz all teh noob showz on teh tv n stuff
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_31251657
Goede episode

Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:12:47 #267
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31251799
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef rthls het volgende:
Goede episode

Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.

Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:15:12 #268
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31251862
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef eperon het volgende:
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.
Ehhh Disney is toch de producer?
pi_31252004
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.

Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijk
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_31252072
Op die Hanso Site staan de overige projecten:

The Hanso Life-Extension Project
The Hanso Quest for Extra-Terrestrial Intelligence
The Hanso Mathematical Forecasting Initiative
The Hanso Cryogenics Development Imperative
The Hanso Juxtapositional Eugenics Development Institute
The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility

The Hanso Foundation Electromagnetic Research Initiative is waarschijnlijk het project waar we in deze bunker mee te maken hebben.

Zouden die eerste 5 experimenten in de overige 5 bunkers uitgevoerd worden? En dat de laatste ergens anders is ofzo? Als die experimenten allemaal op het eiland plaatsvinden, dan zijn er echt ontzettend veel mogelijkheden voor plotontwikkelingen.

Trouwens, in het filmpje kwamen ijsberen voor.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_31252714
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Capetown het volgende:
Op die Hanso Site staan de overige projecten:

The Hanso Life-Extension Project
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...
http://www.dharmaindustries.com/
http://www.oceanic-air.com/
Zijn ook wel coole sites naast die van de hanso project
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
pi_31253040
Ben benieuwd waarneer Sharon over Walt gaat vertellen en hetgeen Walt zegt over de button...

http://waltreversed.ytmnd.com/

Want naar mijn idee is er toch iets niet pluis met "de Button"
pi_31253964
Ik vond deze aflevering ook een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid antwoorden maar meer waar het verhaal lijkt heen te gaan. Ik houd niet van phychologische onzin.. Ik hoop serieus dat het allemaal nog wel verklaarbaar blijft want een button die de hele wereld vernietigd klinkt nou niet echt overtuigend.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:32:08 #274
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31254022
Zou Walt z'n "Don't push the button, the button is bad" slaan op het elke 108 minuten opnieuw uitvoeren van de code?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:39:09 #275
8898 Darklight
pi_31254221
die site is ook nep, net zoals http://oceanicflight815.com/
Als je daar op die lichtbundel klikt, kom je op die Hanso site
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:54:30 #276
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31254657
Ik vind die theorieën dat Walt door Jin spreekt ofzo echt te dom voor woorden. Dat past echt totáál niet bij Lost.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31254814
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_31255067
More riddles.....
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:12:35 #279
53267 TC03
pi_31255131
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:44:06 #280
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31256072
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Er zijn mensen die niet de trailer kijken dus spoilers lijken me hier op hun plaats.

]Waarschijnlijk zelfd reden Sun als Engels kon. Omdat die wou vluchten naar de VS. Hij moest dat horloge afgeven, maar werd ondertussen in de gaten gehouden zodat die niet kon ontsnappen. Maar waarschijnljik wou hij het er toch op wagen. De vraag is alleen waarrom hij het wel verborgen heeft gehouden?

Edit: Kak aan spoilers.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 07-10-2005 16:11:41 ]
pi_31256294
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.
Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.

(spoilers lijken me niet meer nodig aangezien hier al tig keer te lezen valt dat Jin Engels praat)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:57:54 #282
8898 Darklight
pi_31256401
Je ziet ook 2 gezichten in die muurschilderij, links is volgens mij die Franse chick, rechts die neger die we in afl3 hebben gezien

vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:58:22 #283
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31256415

Of draaf ik dan weer door
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:01:33 #284
53267 TC03
pi_31256502
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.

(spoilers lijken me niet meer nodig aangezien hier al tig keer te lezen valt dat Jin Engels praat)
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen... Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.

Een spion is misshcien ook ver gezocht, 't was meer een suggestie.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:06:03 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:16:03 #286
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31256923
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]

Het plaatje zegt me niets, te ver af en compleet de verkeerde hoek, maar als dat waar zou zijn!

En wat kan er gebeuren met elektromagnetische velden? Ik hoorde laatst iets over 'aardstraling' die je Tom Tom Go dingetje in de war kan brengen, hoogstwaarschijnlijk is dat de reden waarom het vliegtuig uit koers ging...

En als er zo'n gigantisch em-veld is, wat kunnen ze er dan aan doen om het veilig te houden, waarom automatiseren ze het niet en vooral, wat gebeurt er als ze het niet doen?
Ik zit aan gammastraling te denken (zoals bij kernsplitsing...zoals bij een atoombom dus)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:18:07 #287
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31256977
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen... Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.

Tot nu toe heeft hij waarschijnlijk nog hoop gehad dat ze gered zouden worden. En was bang dat als hij Engels zou spreken, zijn schoonvader dan daarna achter zijn plannen zou komen. Waarschijnlijk gebeurt er iets volgende aflevering waardoor hij die hoop op redding volledig opgeeft. Of misschien toen de boot werd vernietigd ofzo.
pi_31257027
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wie weet hoe groot zijn twijfel toen wel niet was
Op de boot had hij het nog niet echt nodig, wel toen in die kuil, maar het woord blindfold is ook niet makkelijk, voor een beginnend engels-spreker...

Sun's engels is ook niet heel goed, dus dat van hem zal ook wel niet heel goed zijn...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:20:31 #289
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31257047
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef terrestrial het volgende:
Ik vond deze aflevering ook een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid antwoorden maar meer waar het verhaal lijkt heen te gaan. Ik houd niet van phychologische onzin..
Juist wel man. Heerlijk.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:29:32 #290
27454 InTrePidIvity
pi_31257343
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef djenneke het volgende:
Sun's engels is ook niet heel goed, dus dat van hem zal ook wel niet heel goed zijn...
Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het niet
pi_31258017
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het niet
Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.
pi_31258354
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.
Dat kan ook gewoon 'per ongeluk' zijn. Die acteur spreekt in het echt namelijk accentloos Engels. Dan kan het moeilijk zijn om 'gebrekkig' Engels te spreken...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:06:34 #293
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31258596
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Theorie van http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=1950 :
SPOILER
SPOILER

Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eiland
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31258694
het zou me niets verbazen als die haai en die ijsbeer beiden het logo van dat zoo-expiriment hebben (uit het filmpje)
Brett Holman
pi_31258751
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Molluck het volgende:

[..]
SPOILER
[afbeelding]

Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eiland
Drie jaar geleden was er nog een Kelvin, de vraag is eigenlijk meer, hoe lang die er dan al was. We weten slechts dat zijn vervanger niet op kwam dagen... terwijl er iedere 570 dagen een vervanger zou komen... Desmond is geen vervanger, maar slechts een passant... Ik vraag me af of die ijsbeer ook niet ergens een merkteken heeft/had...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:13:04 #296
27454 InTrePidIvity
pi_31258806
Die Aziaat in het filmpje zei trouwens ook dat de bunker van Desmond zich richtte op onderzoek op 'this section of the island'...
Dat zou een indicatie kunnen zijn dat er op hetzelfde eiland meer onderzoeksgebouwen zijn, waar die haai dan weer bij een andere zou kunnen horen...

Misschien dat ieder station z'n eigen afweermechanisme heeft?
The Swan = gekke zwarte wolk
??? = een haai
??? = dat monster wat bomen ommaait, en wat Jack, Kate & Locke gezien hebben?

En zo nog drie andere stations, want er zijn er 6 volgens dat filmpje.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:13:57 #297
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31258834
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]

Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.
pi_31258872
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.
Zo duidelijk is dat beeld nou ook weer niet, dus het zou best kunnen...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:18:30 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_31258985
Op zich is dat experiment van kijken of ze het knopje in drukken te relateren aan religie.
Als wat vergelijkingen maakt, zoals god dan gelijk staat aan de leiders van het experiment(niemand weet of ze er ook echt zijn), het filmpje gelijk staat aan de bijbel(leert men wat te doen) en de eerdere testpersonen aan de geloofs gemeenschap(overtuigen je dat het klopt).
Men neemt meteen aan dat alles klopt, zonder dat er bewijs is, behalve jack dan.
Maar aangezien amerika een zeer gelovig land is, zal het daar vast niet omdraaien.
pi_31260199
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef rthls het volgende:

[..]

Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijk
If you really must know :
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door -Mo- op 07-10-2005 18:01:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')