Wat betekent dit voor volgende dan? Ik was niet echt tevreden met de versie dat ik deze week heb gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
Voor de fans van LOL-releases, hun PROPER is uit. Hij zal zo wel via de verschillende circuits beschikbaar zijn.
Klopt ja, ze ging dus onderzoek doen naar de vreemde magnetische veld, dat werd waargenomen op een bepaalde gedeelte van het eiland ofzo. Magnetisme ---> Stemmetjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, dat bedrijf deed toch iets met magnetische velden ofzo?
Hij deed mee aan een of andere "solar challenge" als ik me goed herriner, een soort race rond de wereld in een bootje met alleen zonnenergie oid, hij zij ook in de flashback dat ie aan het trainen was voor een "race around the world" toch ? En er zat geen vriend, maar gewoon een medewerker van Dharma waarvan ze collega al dood was, dus daarom ging hij hem maar helpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat iedereen het voorstukje wel had gezien inmiddels, of zijn er mensen die het bewust niet kijken?
[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 07-10-2005 11:29:59 ]-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef rthls het volgende:
Goede episode
Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Ehhh Disney is toch de producer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef eperon het volgende:
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.
Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Capetown het volgende:
Op die Hanso Site staan de overige projecten:
The Hanso Life-Extension Project
Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
Er zijn mensen die niet de trailer kijken dus spoilers lijken me hier op hun plaats.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.![]()
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.
(spoilers lijken me niet meer nodig aangezien hier al tig keer te lezen valt dat Jin Engels praat)
Het plaatje zegt me niets, te ver af en compleet de verkeerde hoek, maar als dat waar zou zijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Of draaf ik dan weer door
Tot nu toe heeft hij waarschijnlijk nog hoop gehad dat ze gered zouden worden. En was bang dat als hij Engels zou spreken, zijn schoonvader dan daarna achter zijn plannen zou komen. Waarschijnlijk gebeurt er iets volgende aflevering waardoor hij die hoop op redding volledig opgeeft. Of misschien toen de boot werd vernietigd ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen...Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.
Een spion is misshcien ook ver gezocht, 't was meer een suggestie.
Wie weet hoe groot zijn twijfel toen wel niet wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen...Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.
Een spion is misshcien ook ver gezocht, 't was meer een suggestie.
Juist wel man. Heerlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef terrestrial het volgende:
Ik vond deze aflevering ook een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid antwoorden maar meer waar het verhaal lijkt heen te gaan. Ik houd niet van phychologische onzin..
Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef djenneke het volgende:
Sun's engels is ook niet heel goed, dus dat van hem zal ook wel niet heel goed zijn...
Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het niet
Dat kan ook gewoon 'per ongeluk' zijn. Die acteur spreekt in het echt namelijk accentloos Engels. Dan kan het moeilijk zijn om 'gebrekkig' Engels te spreken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Theorie van http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=1950 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eiland"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Molluck het volgende:
[..]Drie jaar geleden was er nog een Kelvin, de vraag is eigenlijk meer, hoe lang die er dan al was. We weten slechts dat zijn vervanger niet op kwam dagen... terwijl er iedere 570 dagen een vervanger zou komen... Desmond is geen vervanger, maar slechts een passant... Ik vraag me af of die ijsbeer ook niet ergens een merkteken heeft/had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eilandI'm just a Soul whose Intentions are Good
Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Of draaf ik dan weer door
Zo duidelijk is dat beeld nou ook weer niet, dus het zou best kunnen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.
If you really must knowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door -Mo- op 07-10-2005 18:01:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |