abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31027416

Lost?

Lost is een serie die afgelopen jaar is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clichÈ maar dat is het totaal niet. Het verhaal zit vol geweven met verfijnde character-opbouwing, plotten, mysterieÎn en meer vreemde dingen. Niet is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon de standaard aantal personages.

Jack

Hij is een dokter. De enige dokter op het eiland. Hij helpt iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor min of meer de leider van de groep. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meeste van de groep goed kan opschieten.

Kate

Zij is een beeldschone vrouw. Toch heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig. Ze reisde namelijk met een US Marshall toen het vliegtuig crashde.

Charlie

Hij is een bassist voor een bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zit hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt.

Hurley

Hij is erg dik. Bevriend met iedereen. Niet beroerd om te helpen. Totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen. En dat breekt hem soms wel eens op. Een stopwoordje bij hem is:'dude'. Dit zal je hem constant horen zeggen.

Boone

Hij is de broer van Shannon. Hij let erg veel op zijn zus. Hij was werkzaam als 'lifeguard' maar moest uiteindelijk zijn zus uit Australie ophalen. Hij, of zijn familie, is erg rijk.

Shannon

Zij is de zus van Boone. Ze is een stereotype verwend kind. Te lui om te helpen, en enkel aan zichzelf denkend. Ze is er van overtuigd dat men snel gered zal worden.

Michael

Hij is de vader van Walt. Hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien.

Walt

Hij is de zoon van Michael's. Walt is 9 jaar oud. Hij had een moeder, maar die is dood gegaan. Daarom reist hij nu met Michaeal. Hij heeft ook een hond: Vincent.

Sayid

Hij is een voormalig lid van de Iraqi Republican Guard. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog. Hij is erg goed met electronica.

Sawyer

Hij is een temperament-vol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandeld deze. Hierdoor is hij niet echt geliefd.

Locke

Hij is een mysterieuze man. Ontzettend goed op de hoogte van 'survival' technieken. Is niet echt spraakzaam.

Jin

Hij is een Koreaan. Praat totaal geen Engels, en houdt zich enkel bezig met zichzelf en zijn vrouw Sun. Hierdoor wordt het tweetal niet in de groep opgenomen..

Sun

Zij is ook een Koreaan, en de vrouw van Jin. Zoekt wel contact met de rest van de groep, maar dit wordt niet gewaardereerd door haar man.

Episodes

Een hele gedetailleerde beschrijving van de episodes kun je lezen op http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_guide.html

Linkjes

http://www.tvtome.com/Lost/
http://www.imdb.com/title/tt0411008/
http://abc.go.com/primetime/lost/
http://www.lost-tv.com/
http://www.thefuselage.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net/
http://lostfic.com/
http://www.lost-media.com/
http://lost.pagina.nl/
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online

Op

De openingspost is gemaakt door Stretto.... de OP is te downloaden @ www.ibrahimovic.org/lost/op.txt

[ Bericht 98% gewijzigd door tonks op 29-09-2005 17:11:37 ]
pi_31027466
http://www.ibrahimovic.org/lost/op.txt werkt niet meer.. dus ik kan geen OP erneer zetten
pi_31027488
Mooiste OP ooit!
pi_31027504
Hmm, interessant, heb net dat stukje gespeeld op hoogste contrast en brightness, en dat teken staat op de staart van de haai
pi_31027550
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mooiste OP ooit!
Ik zeg toch dat die txt niet meer werkt kneus.
pi_31027668
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmm, interessant, heb net dat stukje gespeeld op hoogste contrast en brightness, en dat teken staat op de staart van de haai
Erg faag, maar wel weer leuk die kleine secrets in de eps.
// Last.fm
pi_31027877
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat die txt niet meer werkt kneus.
Prozac vergeten?
pi_31027960
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:09 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Prozac vergeten?
Nee, jij moet niet zeiken over iets waar ik ook niks aan kan helpen.
pi_31027987
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:11 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee, jij moet niet zeiken over iets waar ik ook niks aan kan helpen.
We zegt dat ik zeik. Was gewoon een geintje. Chill dude.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2005 15:14:21 ]
pi_31028282
Leuke aflevering weer, maar minder onthullingen dan in de vorige

Zou die Desmond een of ander experiment zijn hoelang mensen het uit kunnen houden onder de grond bij een nucleaire aanval ofzo? Het leek wel of er een soort van wekker afging (de luidsprekers gingen piepen), waarna hij zo snel mogelijk die getallen in moet voeren om aan te geven dat ie nog leeft ofzo

Zagen jullie al die streepjes op de muur
Home is where my guitar is
pi_31028620
Dat kantoor waar Michael, Susan en die advocaten zaten kwam me bekend voor...

Hier zit Claire voor haar kind:

Hier zit Michael voor zijn kind:

Is het hetzelfde kantoor?
pi_31028895
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Symer het volgende:
nee dat lijkt maar zo

Duidelijk hetzelfde kantoor.
Echter de vraag is; heeft dat een betekenis, of is het gewoon dat het goedkoper is om dezelfde set te gebruiken?
pi_31029265
ik gok dat laatste, kan me niet voorstellen dat ze dat soort dingen als hint gebruiken..

Maar ik vond het juist weer een hele stoere afleveringen! Ik vind het helemaal niet zo leuk als alle antwoorden te snel komen, het is juist de mystiek van LOST om zo lang mogelijk lekker vaag te blijven. Die haai zit dus gewoon bij het security system, net zoals het monster etc.

Die streepjes waren echt cool overigens wow! hij telt dus toch de dagen. en het voedsel probleem is ook opgelost.. alles is opgeslagen. Ik denk dat hij voor zijn werk daar zit en hem is verteld dat HIJ (him) langs zou komen om hem op te halen o.i.d. hij durft niet naar boven.

Niet echt, maar voor de mensen die de trailer voor volgende week snel hebben uitgezet, lees dit dan maar ff niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door b00ny op 29-09-2005 17:00:23 ]
pi_31029358
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:

nee dat lijkt maar zo
De vraag was dan ook retorisch bedoeld

Ik denk dat het weer een connectie is tussen twee overlevenden.
Het gebruik van hetzelfde camera-standpunt en bijna hetzelfde interieur maakt het haast té opvallend om gewoon gierigheid te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Symer op 29-09-2005 17:02:24 (spoilertags) ]
pi_31029555
Symer, ik wil het er nog niet eens over hebben I know noothing...
pi_31029746
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef b00ny het volgende:
Symer, ik wil het er nog niet eens over hebben I know noothing...
Dat is de juiste instelling!

Ik zit trouwens nog wat stukjes te bekijken en zie net dat tijdens het gesprek tussen Michael en zijn advocaat, je door het raam de Twin Towers kunt zien staan. Ziet er nog best realistisch uit ook!
pi_31029948
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef b00ny het volgende:

Jammer dat we al weten dat die mensen met die knotsjes de andere helft van het vliegtuig zijn door die kut trailer. Je zag die vrouw waarmee Jack praatte begin vorige aflevering (en in S1) en jawel, die zat helemaal achterin.

Dames en heren, het grote verhaal gaat nu pas beginnen.. nu hebben we 2 kampen..
Je wordt hartelijk bedankt!

Ik vliegensvlug die preview uitzetten door meteen geluid uit te pleuren en op alt+f4 te drukken, lees ik het alsnog hier

lijkt er sterk op dat je ervan baalt dat jij het gezien hebt, dus moet je er maar voor zorgen dat je niet de enige bent..
  donderdag 29 september 2005 @ 16:32:21 #18
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_31030340
ja, bedankt b00ny. gvd zeg.
pi_31030419
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ik vliegensvlug die preview uitzetten door meteen geluid uit te pleuren en op alt+f4 te drukken, lees ik het alsnog hier

lijkt er sterk op dat je ervan baalt dat jij het gezien hebt, dus moet je er maar voor zorgen dat je niet de enige bent..
Niet zo huilen joh. Een beetje spoiler is het einde van de wereld niet.

Super vette ep overigens. Voordat ik het wist was hij al afgelopen helaas maar echt super goed
Jupiler is goed
pi_31031084
mja..excuses, zal er ff spoilertag van maken..

maar het werd wel gewoon op de ABC uitgezonden..alle Amerikanen hebben het sowieso gezien.. geen ramp, geen spoilers, ik heb de eigenschap snel conclusies te trekken
pi_31031454
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Quote het ook nog lekker even een keer
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef b00ny het volgende:
mja..excuses, zal er ff spoilertag van maken..

maar het werd wel gewoon op de ABC uitgezonden..alle Amerikanen hebben het sowieso gezien.. geen ramp, geen spoilers, ik heb de eigenschap snel conclusies te trekken
Nouja, vroeger toen ik 24 nog op Yorin keek, zapte ik ook altijd weg voor de trailer. Ik denk dat veel TV-kijkers dat ook doen.
// Last.fm
  donderdag 29 september 2005 @ 17:13:35 #22
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_31031526
Heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, ga hem straks ff kijken met een jointje erbij
pi_31032645
Ik vond de aflevering tegenvallen... erg flauw dat ze in de vorige al vooruitliepen, en daar nu op terugkwamen qua informatie-geven en tijdsprongen! Dit maakt het wel heel erg soap-achtig, alle boeiende dingen zaten in de vorige aflevering, om het seizoen goed te beginnen, waardoor de 2e alleen maar kon tegenvallen!
Maar goed, voor volgende week beloven ze antwoorden!
quote:
kate had trouwens inkijk tot aan dr navel in die schacht.
Dat maakte de hele aflevering goed

Dat logo op die haai (?) kan ik niet vinden, dat zal wel aan m'n kleurinstellingen liggen dan...
quote:
Zou die Desmond een of ander experiment zijn hoelang mensen het uit kunnen houden onder de grond bij een nucleaire aanval ofzo? Het leek wel of er een soort van wekker afging (de luidsprekers gingen piepen), waarna hij zo snel mogelijk die getallen in moet voeren om aan te geven dat ie nog leeft ofzo
Ik dacht eerder aan een selfdestruct-timer: als-ie niet op tijd de code intikt, ontploft de boel.
censuur :O
pi_31033077
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef RemcoDelft het volgende:
... Dat logo op die haai (?) kan ik niet vinden, dat zal wel aan m'n kleurinstellingen liggen dan...
Ik heb het plaatje iets lichter gemaakt:
pi_31033201
Damn nieuwe episode was weer goed zeg. Ik kan niet wachten tot volgende week!
pi_31033348
Wat/wie zijn de ''Hunters'' denken jullie, waar Jin voor wegrende. Ik zag wel paar mannen met knuppels.
pi_31033673
Shiiit ik ben t gewoon vergeten... dat wordt dus pas later op de avond kijken En dit topic in elk geval NIET lezen
Seriously!?
pi_31033708
Dat logo zag ik ook direct. Het staat ook op dat kastje wat locke aanraakt in het begin van de aflevering...

edit:

ik zie het net ook op dat computer beeldscherm staan

edit 2:

ik heb blijkbaar een beetje liggen slapen het staat overal

[ Bericht 30% gewijzigd door MrWizzard op 29-09-2005 18:47:28 ]
pi_31034260
Opvallend is dat het geen Yin Yang maar een soort van slang betrefd wat in het logo staat Zie vorige topic waar ik wat had gepost over dat logo....

donderdag 29 september 2005 @ 19:14:32 #30
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31034862
Toch is het jammer dat we dit allemaal moeten downloaden Ok, Net5 zendt het uit, maar die zijn nog in seizoen 1 !
opgezegd@fok.nl
pi_31034988
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef FoXje het volgende:
Toch is het jammer dat we dit allemaal moeten downloaden Ok, Net5 zendt het uit, maar die zijn nog in seizoen 1 !
Jammer? neee man.. nu kun je zelf kijken wanneer je wilt, zonder reclame in betere kwaliteit en zonder net5 logo.
pi_31035395
Dharma, de leer van het Boeddhisme, voor sommigen een manier van leven, volgens anderen de weg naar karmische wedergeboorte...

Al vanaf het begin dacht ik dat die French Chick het over een ziekte had, maar dat werd nooit begrepen en daar werd ook nooit op teruggekomen. Desmond denkt dus dat de wereld is vergaan door een ziekte en mogelijk heerst er ook een ziekte op het eiland, aangezien die Fransoos haar expeditieleden uit hun lijden heeft moeten verlossen, misschien is dat dan wel de reden dat dat vliegtuig daar neerstortte, omdat al die inzittenden door het lot misschien immuun zijn? (het is allang duidelijk dat ze niet TOEVALLIG bij elkaar in een vliegtuig zaten)

Overigens denk ik niet dat 'the others' waar Jin het over had, 'the others' van Rousseau zijn, maar gewoon de rest van de passagiers
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31035609
Die vent weet ook maar weinig. Hij stond er van te kijken dat de wereld nog bestond, en hij telt de dagen dat hij er al zit. Maar toch aan die muurschildering te zien moet ie wel mee geweten hebben, misschien dat hij de mensen die achter jin aanzaten al ooit heeft gezien en zijn hun ook gestrand? Vaag allemaal.

Volgende week zijn meer antwoorden belooft, vooral de hatch zou uitgelegd worden, ik denk dat kate even de heldin gaat spelen en die vent aftuigd en dan kunnen ze wat informatie uit hem trekken op de sawyer in het bos manier.
-
pi_31035747
quote:
Overigens denk ik niet dat 'the others' waar Jin het over had, 'the others' van Rousseau zijn,
maar gewoon de rest van de passagiers
Jin zat ook nog half vastgebonden...
pi_31036210
Misschien krijgen we volgende week weer een korte flashback te zien waarin we zien hoe jin daar terecht kwam en waarom hij kon ontsnappen. Misschien met behulp van... en daarom zit ze nu... (lees de spoilers maar.. ).

Wat ik ook vreemd vind, waarom was desmond niet verrast om jack te zien? Het leek wel of hij hem niet herkende.
-
pi_31036595
ff puberaal doen

pi_31037195
quote:
Die kop erbij

Maar ik vond het wel weer een goede aflevering T blijft maar beter en complexer worden gewoon
* Intrepidity draait Mama Cass Eliot - Make your own kind of music
pi_31037658
Als je op fok gaat kijken naar de topic 4 8 15 16 23 42, zijn dit allemaal topics in feedback.. wat hebben de cijfers met fok te maken? is danny locke?! .
pi_31037662
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tonks op 29-09-2005 20:29:39 ]
pi_31037808
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef tonks het volgende:
Als je op fok gaat kijken naar de topic 4 8 15 16 23 42, zijn dit allemaal topics in feedback.. wat hebben de cijfers met fok te maken? is danny locke?! .

volgens mij zijn de eerste 200 topics in FB
pi_31038797
Ik verstond 'Hunters' bij die stamelende koreaan, ik zat helemaal niet aan 'others' te denken
  donderdag 29 september 2005 @ 21:13:33 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31039493
Mennekes, één topic per episode is misschien wel ietwat overdreven.

Ik heb de WMV versie in de bus gezien naar België, en hij was best goed te doen. Ik vind de kritiek op het feit dat je ze in de hatch "niet verder gaan" onterecht. In de eerste episode was het een fast-forward naar de ontmoeting tussen Jack en Desmond. Maar je wist helemaal niet waar Kate was, hoezo Locke onder schot gehouden werd, etc.

Niet echt een geniale aflevering ofzo, maar wel eentje die nodig was.
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Symer het volgende:
Dat kantoor waar Michael, Susan en die advocaten zaten kwam me bekend voor...

Hier zit Claire voor haar kind:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/562/lost1109zi.th.jpg]afbeelding][/url]

Hier zit Michael voor zijn kind:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/5553/lost2020uo.th.jpg]afbeelding][/url]

Wow, inderdaad! Dat kantoor kwam me al gigantisch bekend voor.
2000 light years from home
  donderdag 29 september 2005 @ 21:18:54 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31039696
Redelijke 'opvulaflevering'. Niks bijzonders verder. Wel doken overal die tekentjes en de cijfers (ook 108) op. Alleen die haaien shit hadden ze eruit moeten halen. Toen ik dat zag dacht ik echt van .
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 29 september 2005 @ 21:22:36 #44
53267 TC03
pi_31039844
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef splendor het volgende:
Misschien krijgen we volgende week weer een korte flashback te zien waarin we zien hoe jin daar terecht kwam en waarom hij kon ontsnappen. Misschien met behulp van... en daarom zit ze nu... (lees de spoilers maar.. ).

Wat ik ook vreemd vind, waarom was desmond niet verrast om jack te zien? Het leek wel of hij hem niet herkende.
Vond ik ook een beetje vreemd ja. Maar voor Desmond was Jack gewoon waarschijnlijk iemand waar hij ooit mee gepraat had. Voor Jack was dat gesprek veel belangrijker. Dus daarom herkende Jack hem misschien wel maar andersom niet.
pi_31041573
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik heb het plaatje iets lichter gemaakt:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4538/logohaai1bq.th.jpg]afbeelding][/URL]
viel me ook gelijk op bij het kijken
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31041597
Ik vraag me af of de makers van Lost al die hints in de afleveringen stoppen, met in het achterhoofd houdend de kijkers die via de PC kijken (de downloaders dus)...

Woorden die achteruit gezegd worden, details die je alleen kunt zien door het beeld te bewerken (logo op haai, rook dat mensen meesleept), etc.

Hoe moet je anders al die hints uizoeken, zeker niet door het 1x op tv te kijken...
pi_31041896
Gave aflevering, maar zoals jullie al aangaven was het alleen maar info om bij te vullen voor de eerste episode, jammer, ik had meer verwacht, maar blijft geile shit!

Alleen ik ben het niet eens met jullie over dat de "OTHERS" niet de "OTHERS" zijn, ik denk dat dat juist wel zo is, de personen die we zagen zijn niet de rest van de passagiers maar mensen die ook dus op de eiland zitten maar (waarschijnlijk met een andere reden) door een of ander geval...

Sinds het begin van de serie geloofde ik dat er iets aan de hand was met WALT, en dat was het ook, in deze (2x02) episode werd dus duidelijk gemaakt dat ze dus voor WALT kwamen, want er gebeuren vreemde dingen rondom hem heen...

Ben benieuwd naar de 3e deel, en ik kan fucking niet wachten
pi_31042469
Walt kreeg inderdaad een ijsbeer van z'n vader (als klein jochie)...... maakt de Walt-verzon-de-ijsbeer-theorie wel beter!
pi_31044777
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Walt kreeg inderdaad een ijsbeer van z'n vader (als klein jochie)...... maakt de Walt-verzon-de-ijsbeer-theorie wel beter!
en dat stripboek met die ijsbeer wat walt zat te lezen..
pi_31044874
Wat zou locke nou hebben gexecute op die oude kutpc ?
een teller die steeds geactiveerd moet worden omdat er anders iets gebeurt
En dat logo op die haai ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 29 september 2005 @ 23:42:18 #51
127457 moomoo
pi_31045006
ja, het lijkt eropt dat die teller blijft lopen en voodat ie afloopt moet je het wachtwoord(dat overigens op honderd plaatsen opgeschreven is en dus geen erg goed wachtwoord is) invullen. wat er gebeurt als je dat niet doet? mja, een soort self-destruct van die bunker misschien?
pi_31046073
Zwom Jin gewoon de hele nacht door naar het eiland, of waren ze al dichtbij het eiland? Die voorraadkast, little piece of heaven..
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_31047010
tvp
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  vrijdag 30 september 2005 @ 01:12:19 #54
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31047272
Lekkere aflevering. Al wist je natuurlijk hoe het `hatch´verhaal ging eindigen. Was het toch interessant om te zien hoe Locke en Kate gevangen werden genomen. Ondertussen weten we ook weer iets meer over Desmond. Hij denkt dus om één of de andere reden dat de wereld niet meer bestaat. Is bang voor een ziekte op het eiland. Heeft een computer met een teller, waarvan we de functie nog niet precies weten. Is alleen beneden. Wacht op iemand, maar op wie en waarom.
Weet iemand al wat Desmond eigenlijk zegt tegen Locke net nadat Locke toegeeft ´him´ te zijn? Ik heb het een paar keer herhaalt, maar kan het echt niet verstaan.

Het enige interessante voor het oplossen van het mysterie aan de Micheal flashbacks was toch wel de ijsbeer die hij aan Walt gaf. Past wel in de theorie dat Walt de ijjsberen opgeroepen/verzonnen heeft.

Het enige minpunt vond ik dat ze dat logo wel echt heel erg spammen. Daar kan je bijna niet meer omheen. Maar toch hulde voor degene die het logo op de haai heeft ontdekt. Dat geeft nog een extra dimensie eraan.

Over de trailer±
SPOILER
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ´him` wel eens Walt zou kunnen zijn?

Ik kan gewoon niet wachten op volgende week.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 30-09-2005 01:23:31 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 01:22:52 #55
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31047490
sorry dubbel.
pi_31048285
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere aflevering. Al wist je natuurlijk hoe het `hatch´verhaal ging eindigen. Was het toch interessant om te zien hoe Locke en Kate gevangen werden genomen. Ondertussen weten we ook weer iets meer over Desmond. Hij denkt dus om één of de andere reden dat de wereld niet meer bestaat. Is bang voor een ziekte op het eiland. Heeft een computer met een teller, waarvan we de functie nog niet precies weten. Is alleen beneden. Wacht op iemand, maar op wie en waarom.
Weet iemand al wat Desmond eigenlijk zegt tegen Locke net nadat Locke toegeeft ´him´ te zijn? Ik heb het een paar keer herhaalt, maar kan het echt niet verstaan.
Wat ik versta is: What did once someone say together somewhere?
Hij vraagt dus naar een codewoord ofzo, om te kijken of Locke echt 'him' is.

Ik vind het trouwens niet heel raar dat Desmond niet echt voorzichtig is met het verbergen van die nummers, aangezien hij dacht dat de wereld vergaan was en er dus niemand zou zijn om in te breken . Hoewel hij wel weer iemand verwacht . Vaag.

Die teller vond ik ook echt heel erg vaag. Ook vraag ik me heel erg af hoelang Desmond daar nou al zit. Hij heeft Jack nog gezien, dus kan niet langer dan een jaar of 10 zijn denk ik (als je het héél breed neemt). Toch was die pc zo'n 20 jaar oud volgens Locke. Daarentegen waren wasmachine en droger wel weer erg modern. Wie heeft er zin om een screenshot van die turfmuur te nemen en te tellen? .

Overigens kan ik Kate wel begrijpen toen ze even de tijd nam om chocola te eten en te jatten .
pi_31048814
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik versta is: What did once someone say together somewhere?
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" van .

*edit*

Even op gegoogled en:
quote:
What did one snowman say to the other snowman?
Can you smell carrots!
Wtf?!
pi_31048992
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:

[..]

*edit*

Even op gegoogled en:
[..]

Wtf?!
Volgens deze en deze sites heb je gelijk .
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:02:36 #59
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31049634
Dat aftellen in de hatch, en het intikken van een reset-code..... Ik gokte al dat dat een selfdestruct was, maar de reden is dan dat het een zelfmoord-timer is, mocht Desmond ziek raken! Tenslotte is dat waar-ie bang voor was, dus wat voor erge ziekte het ook is, hij ontploft liever als-ie geen code meer kan intikken!
pi_31050175
Waar halen jullie die lost trailers vandaan ?
pi_31050191
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:52 schreef dapluiz het volgende:
Waar halen jullie die lost trailers vandaan ?
Dit keer zat er eentje aan het einde van de aflevering.
Maar normaal haal ik hem van http://lost-forum.com/
-
pi_31050194
Ik had die 5.1 versie zegmaar, en daar zat ie niet achter
Ik denk trouwens ook neit dat de makers het erg vinden dat het gedownload wordt, bij een interview van 24 zei een acteur van de serie dat "It's good for the show, but bad for the producers"
En ze zullen weten dat de downloaders ook gewoon fans zijn die niet kunnen wachten op de reguliere uitzending

[ Bericht 60% gewijzigd door dapluiz op 30-09-2005 09:27:08 ]
pi_31051038
Het was weer een opvullertje hoor Wanner zenden ze nou eens iets uit waarin daadwerkelijk wat gebeurd wat ECHT met het verhaal te maken heeft
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:08:43 #64
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31051549
Volgende week
pi_31051566
T V P

Ik vind ep 2x02 goed! Waar dat snowman zinnetje nou op slaat? Ik tast in het duister

Ik wil ep 3
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_31051601
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Het was weer een opvullertje hoor Wanner zenden ze nou eens iets uit waarin daadwerkelijk wat gebeurd wat ECHT met het verhaal te maken heeft
Dit kan ik echt niet begrijpen

Wil je alle antwoorden in een aflevering ofzo

Vond hem TOP can't wait till next week
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:19:06 #67
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31051791
quote:

[..]

*edit*

Even op gegoogled en:
[..]

Wtf?!
Vaag!
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:37:22 #68
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_31052266
Vond het een erg vette ep hoor! Vooral op het einde met die lui met knuppels e.d....

Vage shit dat zelfs de haai (zag het direct overigens) een logootje heeft. Ik denk dat het een of ander vaag expiriment is of onderzoek....

Nog even een screenshot van de TwinTowers:

En om mijn post nog mooier af te sluiten:

pi_31052398
Ik heb me ook wel vermaakt. Ergerde me soms wel een beetje aan Michael met dat gejank over Walt. Helemaal toen ie Sawyer om niks ging zitten afzeiken.

And next week: finally some answers
Fuck you Jane Austen!
pi_31052767
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:11 schreef FOKke-H het volgende:

[..]

Dit kan ik echt niet begrijpen

Wil je alle antwoorden in een aflevering ofzo

Vond hem TOP can't wait till next week
Dude cmon, ze doen het al vanaf eps 1 season 1. Eerst maken ze een episode, met een GTST einde ( eigenlijk zijn alle eps net GTST ) en vervolgens wacht je een week op de ( waarschijnlijke anti-) climax van wat er nou ging gebeuren en wat doen ze ? Ze bekijken de vorige episode vanuit een ander perspectief Dikke lul 3 bier dus. Want je weet nog net zoveel als een week van te voren. Ze moeten er niet zon soapy accent aan geven, dat verneukt het echt gigantisch. Verder krijg ik er een beetje Dragonball Z neigingen van ( voor de mensen die het gevolgd hebben ) Opzich een leuk concept maar door het TE langdradige gezeik en het uitrekken van gebeurtenissen over 5 - 10 episodes kan ik er niet lang naar kijken

my 2 cents

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2005 10:59:21 ]
pi_31054460
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ´him` wel eens Walt zou kunnen zijn?
Ik denk dat Hurley 'him' is, omdat hij ook obsessed is met die nummers
pi_31055474
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dude cmon, ze doen het al vanaf eps 1 season 1. Eerst maken ze een episode, met een GTST einde ( eigenlijk zijn alle eps net GTST ) en vervolgens wacht je een week op de ( waarschijnlijke anti-) climax van wat er nou ging gebeuren en wat doen ze ? Ze bekijken de vorige episode vanuit een ander perspectief Dikke lul 3 bier dus. Want je weet nog net zoveel als een week van te voren. Ze moeten er niet zon soapy accent aan geven, dat verneukt het echt gigantisch. Verder krijg ik er een beetje Dragonball Z neigingen van ( voor de mensen die het gevolgd hebben ) Opzich een leuk concept maar door het TE langdradige gezeik en het uitrekken van gebeurtenissen over 5 - 10 episodes kan ik er niet lang naar kijken

my 2 cents
Eu dude, dan kijk je niet Ik vind het geweldig
pi_31055882
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef Wally__ het volgende:

[..]

dat zou nog best 's kunnen!

Wie weet heeft Hurley inderdaad iets in beweging gezet door die nummers te gebruiken, dus vraagt Desmond aan Locke of hij de idioot is die dat gedaan heeft .
pi_31055900
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef FOKke-H het volgende:

[..]

Eu dude, dan kijk je niet Ik vind het geweldig
Ik kijk alleen nog maar om erachter te komen hoe ze zich hier uit gaan lullen Want volgens mij is het einde zoek en krijgen ze de 20 verschillende verhaallijnen en plotholes tot nu toe nooit meer fatsoenlijk aan elkaar geknoopt
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:36:43 #75
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31056016
Eigenlijk is het gewoon een serie die je in zijn geheel in een paar dagen moet kijken als ze er helemaal klaar mee zijn, altijd maar dat wachten blijft tot fustratie leiden
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:21:20 #76
53267 TC03
pi_31057375
Waaruit maken jullie op dat Desmond denkt dat de wereld vergaan is ofzo?
pi_31057403
Ratings van ep 2 zijn weer kolossaal
quote:
On its original airing this episode scored 22.66 million viewers for ABC, easily winning the night among network in total viewers and a 9.4/23 among adults 18-49.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:45:25 #78
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31058033
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef TC03 het volgende:
Waaruit maken jullie op dat Desmond denkt dat de wereld vergaan is ofzo?
Quote: Is the world still out there?
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:47:38 #79
53267 TC03
pi_31058095
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:45 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Quote: Is the world still out there?
Ohja.
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:58:26 #80
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_31058405
Pfff, dacht je dat ze in S1 het oprekken al wel maximaal hadden uitgebuit.
Gaan ze goddomme in S2 afleveringen dubbel doen, vanaf een ander perspectief, lekker creatief... Kenkerhippies zijn het.....

Naja, uit de voorstukjes te zien volgende week eindelijk actie...

Benieuwd hoeveel kneuzen ze aan het eind van het seizoen nog over hebben die die laatste stink ep in de bioscoop zullen gaan bekijken
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:01:09 #81
8898 Darklight
pi_31058472
Volgende week wordt wel een betere aflevering.
Wel grappig als je nu weer afl1 kijkt, Jack die de schoenen van Locke ziet staan, en je hoort ook Kate schreeuwen
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:13:03 #82
127457 moomoo
pi_31058800
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef Takemenow het volgende:
En om mijn post nog mooier af te sluiten:

[afbeelding]

SuperFruitig: ik weet dat dit een forum is en dat je je mening mag uiten, maar volgens mij zit er niemand op te wachten.
pi_31059005
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef moomoo het volgende:

[..]

SuperFruitig: ik weet dat dit een forum is en dat je je mening mag uiten, maar volgens mij zit er niemand op te wachten.
oeh een beetje snijdende critiek op het "oh zo vernieuwende" lost ? Face it, het is zo, het is gewoon een soapserie. Don't get me wrong, het is de beste soapserie die ik ooit gezien heb ( eigenlijk de enige )

Ik ben gewoon benieuwd waar het, voor mij, doodlopend verhaal zal eindigen.
pi_31059220
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:58 schreef matthijst het volgende:
Pfff, dacht je dat ze in S1 het oprekken al wel maximaal hadden uitgebuit.
Gaan ze goddomme in S2 afleveringen dubbel doen, vanaf een ander perspectief, lekker creatief... Kenkerhippies zijn het.....

Naja, uit de voorstukjes te zien volgende week eindelijk actie...

Benieuwd hoeveel kneuzen ze aan het eind van het seizoen nog over hebben die die laatste stink ep in de bioscoop zullen gaan bekijken
Als je alleen maar kan zeiken . kan je ook gewoon optyfen, kee?
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:42:34 #85
8898 Darklight
pi_31059664
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef Wally__ het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Hurley het is
SPOILER
pi_31060166
Net gekeken

grappig dat hoe Lock reageerde op "are you him??"
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:02:08 #87
8898 Darklight
pi_31060266
je ziet ook een bootje, linksbovenin

pi_31060385
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef Darklight het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Hurley het is
SPOILER
ik ben benieuwd hoe die(hurley) daar gekomen is
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Darklight het volgende:

[afbeelding]
Ja zag ik ook al ^^ Zouden ze dat over het hoofd hebben gezien? Want zoiets is natuurlijk makkelijk weg te halen voor een beetje film-editor
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:12:20 #89
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31060562
Ik vind de kritiek een beetje overdreven, misschien ben jij 'er later bijgekomen' en heb jij de onthullingen van S1 ook kunnen zien wanneer jij wilde (toen ik begon met downloaden waren ze al bij ep15, dus ik heb maar een paar afleveringen moeten wachten)

Maar in S1 was het precies hetzelfde, afleveringen waarin helemaal niets gebeurde, of iets totaal anders (ik noem bijv. die 'waarzegger' van Claire) en daarna opeens een heleboel nieuwe ontwikkelingen, dat jij die op dat moment misschien anders hebt meegemaakt wil niet zeggen dat ze de serie aan het verkloten zijn nu je wel net als alle Amerikanen telkens een week moet wachten
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:13:17 #90
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31060591
Oe, wat een negativisme hier ineens. Ik blijf het een geniale serie vinden.
pi_31060762
Idd prachtige serie Ik kom donderdags er steeds te laat achter dak Lost nog moet kijken En ja al die vragen moet je maar voor lief nemen, er word zo af en toe wat beantwoord, waarna er weer 4 vragen worden gesteld Mja als je daar pissed om word ga je maar lekker niet kijken
pi_31062309
@SuperFruitig: Noem mij eens een serie waarbij jouw kritiek niet van toepassing is.

Enige die ik kan bedenken is 24, maar zelfs daar vind ik dat ze soms opvulafleveringen hebben.

Er is door Lost weer een hele hype ontstaan rond 'mysterieuze' series en de budgetten voor dat soort series rijsen weer de pan uit. Ik ben getipt door iemand voor de volgende titels:

- Invasion
- Surface
- Threshold

Ik heb er nog niks van gezien, dus don't shoot the messenger, maar bij mij staan ze al in de queue. Ik laat wel weten of ik het wat vind
Fuck you Jane Austen!
pi_31062551
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
@SuperFruitig: Noem mij eens een serie waarbij jouw kritiek niet van toepassing is.

Enige die ik kan bedenken is 24, maar zelfs daar vind ik dat ze soms opvulafleveringen hebben.

Er is door Lost weer een hele hype ontstaan rond 'mysterieuze' series en de budgetten voor dat soort series rijsen weer de pan uit. Ik ben getipt door iemand voor de volgende titels:

- Invasion
- Surface
- Threshold

Ik heb er nog niks van gezien, dus don't shoot the messenger, maar bij mij staan ze al in de queue. Ik laat wel weten of ik het wat vind
Threshold = goud . Hele toffe serie.

Surface is ook gaaf, maar ietsjes minder...
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:19:01 #94
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31062563
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Darklight het volgende:

[afbeelding]
Die zag ik ook! En ik ging uit van een film-foutje, anders zouden de vlotbewoners hem wel gezien hebben.
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:00:51 #95
28167 matthijst
pi_31063349
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef tonks het volgende:

[..]

Als je alleen maar kan zeiken . kan je ook gewoon optyfen, kee?
Ah, is dit het Lost-dickriders topic dan?
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:02:46 #96
28167 matthijst
pi_31063409
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
Maar in S1 was het precies hetzelfde, afleveringen waarin helemaal niets gebeurde, of iets totaal anders (ik noem bijv. die 'waarzegger' van Claire) en daarna opeens een heleboel nieuwe ontwikkelingen, dat jij die op dat moment misschien anders hebt meegemaakt wil niet zeggen dat ze de serie aan het verkloten zijn nu je wel net als alle Amerikanen telkens een week moet wachten
Klopt, S1 was het al snel net zo kut.
pi_31063432
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Boondock_Saint het volgende:

- Invasion
- Surface
- Threshold

- Invasion
Had een redelijk boeiende pilot, maar de 2e aflevering viel me erg tegen.

- Surface
Leuke pilot en 2e aflevering boeide me nog steeds.

- Threshold
1e aflevering was super goed, heel erg spannend. 2e aflevering werd al wat minder, en aflevering 3 sloeg echt totaal nergens op.

Ik zet mijn geld voorlopig op Surface, hier stoppen ze volgens mij niet al het budget/inspiratie/verhaal in de pilot, maar in de hele serie.
// Last.fm
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:06:56 #98
28167 matthijst
pi_31063528
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
- Threshold
1e aflevering was super goed, heel erg spannend. 2e aflevering werd al wat minder, en aflevering 3 sloeg echt totaal nergens op.
Zo!, Inderdaad, wat een vage zooi wordt me dat... Leek me eerst de leukste van deze 3 nieuwe series....
Supernatural nog wel de moeite waard.
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:10:31 #99
8898 Darklight
pi_31063617
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zo!, Inderdaad, wat een vage zooi wordt me dat... Leek me eerst de leukste van deze 3 nieuwe series....
Supernatural nog wel de moeite waard.
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doei
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:11:34 #100
53267 TC03
pi_31063649
Vinden jullie het eigenlijk ook niet jammer dat het alleen nog maar om Jack/Locke/Kate en Sawyer/ Michael/Walt/Jin gaat? Zou ook wel leuk zijn om weer eens wat meer van Sayid enzo te zien.
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:12:45 #101
8898 Darklight
pi_31063677
Er komen nog meer aflevringen hoor, in 2.4 gaat het bv weer over Hurley
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:15:07 #102
28167 matthijst
pi_31063736
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Darklight het volgende:

[..]

Wat een jankbekkies hier...
Ik vind dat ze die serie veels te lang oprekken, had allemaal makkelijk in 1 seizoen afgerond kunnen worden... Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
Dat jij schijnbaar zo'n simpel zieltje bent die zich jarenlang met dezelfde onzin laat vermaken is jouw probleem lijkt me
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:22:45 #103
8898 Darklight
pi_31063917
Geen enkele serie duurt 1 seizoen, de makers hebben van te voren gezegd dat het meerdere seizoenen zou duren, en ze weten al hoe het afloopt met iedereen
En jij bent diegene die simpel is, klagen maar toch kijken
pi_31063965
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wat een jankbekkies hier...
Ik vind dat ze die serie veels te lang oprekken, had allemaal makkelijk in 1 seizoen afgerond kunnen worden... Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
Dat jij schijnbaar zo'n simpel zieltje bent die zich jarenlang met dezelfde onzin laat vermaken is jouw probleem lijkt me
Of jij heb een gaar korte termijngeheugen of je probeert je eigen mening in iemands kont te duwen .
In allebei de gevallen werkt het niet , Het is zelfs irritant , Jij vind het niet leuk ok prima.. meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:26:29 #105
28167 matthijst
pi_31064014
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:22 schreef Darklight het volgende:
Geen enkele serie duurt 1 seizoen, de makers hebben van te voren gezegd dat het meerdere seizoenen zou duren, en ze weten al hoe het afloopt met iedereen
En jij bent diegene die simpel is, klagen maar toch kijken
Ah, 24 duurt langer dan 1 seizoen?

Over dat klagen:
Jij kijkt nooit meer naar iets waar je over geklaagd hebt?
Kijkt geen voetbal dan zeker, of willekeurig andere sport
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:28:17 #106
28167 matthijst
pi_31064061
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Of jij heb een gaar korte termijngeheugen of je probeert je eigen mening in iemands kont te duwen .
In allebei de gevallen werkt het niet , Het is zelfs irritant , Jij vind het niet leuk ok prima.. meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
quote:
meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
Ik reageer op al die Lost-nerdjes die er niet tegen kunnen als je "hun" serie afzeikt.

Waar staat je fiets?
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:31:12 #107
8898 Darklight
pi_31064139
ik klaag niet over sport, en kijk idd geen voetbal omdat het me geen hol interesseert
maar ik negeer je lekker, volgende week kun je je weer lekker ergeren aan
Lost en hier gaan klagen wat voor kut serie het is
pi_31064404
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:28 schreef matthijst het volgende:

[..]

[..]

Ik reageer op al die Lost-nerdjes die er niet tegen kunnen als je "hun" serie afzeikt.

Waar staat je fiets?
Gevalletje van korte termijngeheugen dus aangezien je weer reageert .
Afzeiken prima maar niet een heel topic vol .
pi_31064691
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die zag ik ook! En ik ging uit van een film-foutje, anders zouden de vlotbewoners hem wel gezien hebben.
Ik zag wel iets links boven sawyers schouder maar ik ging er vanuit dat dat het eiland was dat iets later in beeld kwam.
-
pi_31064873
Even een theorie van mij (klopt misschien niks van):

Desmond heeft een soortgelijk probleem als Hurley: hij brengt ongeluk. Desmond was een x aantal afleveringen terug te zien terwijl hij Jack tegenkwam bij het hardlopen in een stadion. Jack viel op de trap waarop ze aan het omhoog rennen waren (ongeluk?).
Desmond is gek geworden van zijn ongeluk icm die nummers en heeft besloten zich in te graven op een onbewoond eiland. De enige manier om van het ongeluk af te komen is door Hurley 'him' te vinden. Met die nummers heeft hij hem gelokt en daardoor is het vliegtuig gecrashed

Maargoed, zoiets denk ik
pi_31064987
-edit: ja, zo kan 'ie wel weer -

[ Bericht 94% gewijzigd door Mike op 30-09-2005 19:02:09 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:16:17 #112
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31065363
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Darklight het volgende:

[..]

Idd, lost haters motte oprotte. Dit is een topic voor Lost lovers
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:19:01 #113
53267 TC03
pi_31065426
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Wally__ het volgende:
Even een theorie van mij (klopt misschien niks van):

Desmond heeft een soortgelijk probleem als Hurley: hij brengt ongeluk. Desmond was een x aantal afleveringen terug te zien terwijl hij Jack tegenkwam bij het hardlopen in een stadion. Jack viel op de trap waarop ze aan het omhoog rennen waren (ongeluk?).
Desmond is gek geworden van zijn ongeluk icm die nummers en heeft besloten zich in te graven op een onbewoond eiland. De enige manier om van het ongeluk af te komen is door Hurley 'him' te vinden. Met die nummers heeft hij hem gelokt en daardoor is het vliegtuig gecrashed

Maargoed, zoiets denk ik
Nee dat is teveel 'spiritueel' gedoe. Dat zal het niet zijn.
pi_31065559
De baby zou ook nog "him" kunnen zijn
pi_31066508
Dat die 'him' hurly is vind ik een hele leuke gedachte en daar kan ik nog wel in meekomen, maar zo niet dan denk ik eigenlijk dat we die him nog niet kennen en dat hij ook niet zo heel belangrijk is voor het verhaal.
-
pi_31066679
Ik denk eerder dat him Walt is
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:52:09 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31068168
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef matthijst het volgende:
Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
Wat een onzin.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:10:49 #118
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31068837
In de aflevering dat Hurley de loterij won, ging hij op bezoek bij de vrouw van de man die die nummers had opgevangen met een radio... Weet iemand nog waarom die man daar zat?
Was dat niet een operatie van het leger ofzo?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:47:07 #119
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31070047
Hmm... Dat is misschien nog wel interessant!
-----opgezocht------
e01s18-numbers
quote:
FLASHBACK: Hurley is standing at the receptionist's desk at a hospital. He is asking to see a patient named Leonard. He argues with the nurse. He notices a janitor climbing a ladder to change a light bulb. The ladder is wobbling. Just as he reaches out for the light bulb, Hurley yells at him and tells him not to do that right now. A doctor walks by and recognizes Hurley. He agrees to let him see Leonard. Hurley sits down at a table in the recreation room. Leonard is playing Connect Four and mumbling "the numbers" over and over again. Hurley says he needs information. "What do the numbers mean?" Hurley keeps asking even though Leonard will not answer. Leonard just keeps repeating the numbers. Hurley says he thinks the numbers did something to win when he used them to win the Lottery. Leonard stops immediately and can't believe what he has heard. "You've opened the box. It won't stop. You've got to get away from them or it won't stop!" Hurley asks Leonard where he got the numbers. He says he heard them when he was working with Sam Toomey in Kalgoorlie, Australia.
----skip----
FLASHBACK: There is a small house in the middle of the desert of Kalgoorlie. Hurley asks the woman who answers the door if the house belongs to Sam Toomey. She says the she is his wife and Hurley asks to speak to him. She says she would like to speak to him too but he died four years ago. She invites Hurley in. Hurley learns that Leonard served with Sam in the US Navy years ago. Sam heard a voice repeating the numbers while they were serving at a naval listening post monitoring the South Pacific. That was 16 years ago. A few years later, Sam used the numbers to win a local fair contest and a lot of money. After that, things started to go wrong for Sam and his family. Same thought the numbers were behind the bad luck so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt. Hurley asks Mrs. Toomey is Sam succeeded in stopping the bad luck. "Yep. He put a shotgun in his mouth and pulled the trigger." Hurley tells her that he thinks he is under the same curse. Mrs. Toomy won't hear it. "You make your own luck, Mr. Reyes. You're looking for an excuse that doesn't exist."
16 jaar geleden.... Post misschien vlakbij het eiland? rond het tijdstip waarop de french chick is begonnen met het uitzenden van haar signal? (was ook al zo'n 16 jaar bezig toch...)
pi_31070383
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Miguel het volgende:
Hmm... Dat is misschien nog wel interessant!
-----opgezocht------
e01s18-numbers
[..]

16 jaar geleden.... Post misschien vlakbij het eiland? rond het tijdstip waarop de french chick is begonnen met het uitzenden van haar signal? (was ook al zo'n 16 jaar bezig toch...)
Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.
-
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:59:44 #121
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31070452
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef splendor het volgende:

[..]

Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.
Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist en hem veranderd in het huidige bericht dat dus al 16 jaar speelt
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:18:23 #122
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31071063
quote:
...so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt.
Klinkt als verstoppertje spelen... Net als Desmond!
quote:
Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist
Indeed! De bron van de evil numbers is dus uitgeschakeld.

Geen idee wat dit in het verhaal doet trouwens
pi_31072079
SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door Ace1 op 30-09-2005 23:02:05 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:02:17 #124
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31072564
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Ace1 het volgende:
SPOILER
]http://members.home.nl/stijn.teh.man/kut.jpg
[/quote][/url]

no shit
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:33:51 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31073581
Leuke aflevering

-tvp-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 02:16:42 #126
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_31077263
Yep. Was weer prachtig!

Ben benieuwd of dit de nieuwe gimmick is: dezelfde tijdlijn gebruiken in meerdere episodes. Ik vond het wel verfrissend!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:19:01 #127
393 phileine
española
pi_31080141
Ik vond het ook wel aardig dat we nog een keer teruggingen naar de gebeurtenissen van vorige week, maar dan vanuit een ander perspectief. Heb wel genoten van deze aflevering, er was lekker veel om te raden rondom Desmond.
mooi he, alles
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:10:21 #128
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31083053
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.

"You've gotta make your own kind of music. Sing your own special song "
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...

"Make your own kind of music. Even if nobody else sings along"
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:15:57 #129
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_31083207
Iemand al speculatie/ideeen wat dat bedrijf/logo van Desmond nou precies is?
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:19:07 #130
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31083304
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
Er staat dharma, ik denk dat de verklaring naar de Boeddhistische richting gaat (iets in de richting van eeuwig leven/wedergeboorte) maar het begrip dharma is heel groot en kan verschillende kanten opgaan
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPN
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:33:58 #131
128150 Symer
pi_31083698
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...

Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
Hé ja, de tekst zou inderdaad op Desmond kunnen slaan. Nog wat regels:

"You're gonna be nowhere
The loneliest kind of lonely
It may be rough going
Just to do your thing's the hardest thing to do."
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:39:40 #132
103863 Legally_Brunette
I'm lovin' it
pi_31083861
Die magneet waar Jack mee te maken kreeg in de hatch, zou dat de oorzaak kunnen zijn van het fout functioneren van het kompas van Locke in seizoen 1?
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:40:33 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31083889
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Legally_Brunette het volgende:
Die magneet waar Jack mee te maken kreeg in de hatch, zou dat de oorzaak kunnen zijn van het fout functioneren van het kompas van Locke in seizoen 1?
Daar hadden we het vorige deel al over en het klinkt heel aannemelijk inderdaad.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:58:48 #134
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31089182
quote:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.

Het enige wat ik verzinnen, is dat het natuurlijk wel hele toepasselijke muziek is voor iemand die in zijn eentje ergens zit opgesloten. En het dus snel aanspreekt bij hem en zijn lievelingsnummer wordt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:06:05 #135
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_31089372
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
http://homepage.mac.com/mprieve/.Public/lost.mpg
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:24:26 #136
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31089870
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:

Maar doe eens snel Lost kijken.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:32:38 #137
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31090138
Sai ==> niet de moeite om te downloaden, totaal zinloos filmpje.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:12:24 #138
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31091315
quote:
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:17:43 #139
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_31091480
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:12 schreef Miguel het volgende:

[..]

Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...
Is opgenomen als reclamespot voor de nieuwe uitzendingen op Channel 4. Wat we er nu mee moeten? Ervan genieten natuurlijk! Ik vind het in ieder geval een verschrikkelijk cool filmpje. En Portishead is altijd tof natuurlijk.

Het is trouwens geregisseerd door David LaChappelle, die ook pas het best okaye Rize heeft geregisseerd.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:25:54 #140
105246 Janteh
raawr
pi_31091706
quote:
cool filmpje lekker vaag, past wel bij lost
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPN
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:53:25 #141
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_31092428
Dat filmpje
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:53:30 #142
105246 Janteh
raawr
pi_31094419
die Walt en Locke zijn echt geweldig in dat filmpje
  zondag 2 oktober 2005 @ 05:42:09 #143
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31106553
quote:

[..]

*edit*

Even op gegoogled en:
[..]

Wtf?!
Ja Can you smell carrots

Goede mop toch?

een sneeuwman's neus is doorgaans van een wortel gemaakt,

hij had ook kunnen zeggen,
ik zie nix met die houtskool in m'n oog
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 2 oktober 2005 @ 07:53:48 #144
127457 moomoo
pi_31106671
tja, het zal wel een soort wachtwoord zijn. nou nog maar afwachten wie het antwoord weet, en of die persoon weet dat hij verwacht wordt.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:00:14 #145
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31107785
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Sai ==> niet de moeite om te downloaden, totaal zinloos filmpje.

Het is juist een onzettend toffe promo. Leuke link.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:50:08 #146
95584 vannilesoep
pi_31108811
quote:

Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ook

-edit: geen muzieklinks aub-

[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 02-10-2005 12:11:37 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:10:02 #147
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31109365
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:50 schreef vannilesoep het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ook
-edit-
Inderdaad. Dat nummer heeft wel een nieuwe dimensie gekregen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 02-10-2005 12:12:18 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:53:20 #148
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31110672
Dat nummer heeft gewoon een Tarantino-achtige cultstatus straks.
  zondag 2 oktober 2005 @ 18:57:48 #149
29853 eperon
pi_31121556
op andere fora wordt er gesproken over dat de twee afleveringen waarin je de hatch ziet in verschillende tijden zijn.

eerst is alles heel schoon, en is de persoon (desmond?) heel verzorgd bezig, dan als locke beneden is is de medicijnkast veel viezer, en desmond is helemaal niet verzorgd.

De 'hatch'beving die je ziet wordt dan niet toegeschreven aan de dynamiet, maar aan bijvoorbeeld de vliegtuigcrash.

Als Desmond Locke en Kate onderschot houdt, en ze vertellen over een plane crash 44 days ago, zie je desmond denken, 44 days ago....

Wat me ook opviel in 202 (Locke loopt hatch in) is dat er een lava-lamp staat! dat zijn toch vrij moderne dingen?

[ Bericht 11% gewijzigd door eperon op 02-10-2005 19:04:51 ("44 days ago") ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:03:14 #150
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_31121708
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef eperon het volgende:

Wat me ook opviel in 202 (Locke loopt hatch in) is dat er een lava-lamp staat! dat zijn toch vrij moderne dingen?
Nee joh, echt 70's volgens mij.
opgezegd@fok.nl
De snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPNDe snelste VPN - FastestVPN
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:06:53 #151
69528 Iwan1976
pi_31121806
Het nummer 'Make Your Own Kind of Music', gezongen door Mama Cass, speelt ook een prominente rol in de film Beautiful Thing (1996). Op de soundtrack van die film staat ook nog een ander nummer van haar: 'One Way Ticket'. Het zou me niks verbazen als we dat binnenkort ook nog te horen krijgen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 19:08:43 #152
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31121850
quote:
De 'hatch'beving die je ziet wordt dan niet toegeschreven aan de dynamiet, maar aan bijvoorbeeld de vliegtuigcrash.
Een vliegtuigcrash voel je NIET als aardbeving 500 meter verder......... Je zou het kunnen horen, maar niet voelen! Vergelijk het maar met een zware vrachtwagen die langskomt, veel meer is het niet. En op 500 meter afstand merk je dat niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 oktober 2005 @ 07:39:04 #153
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31136727
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
SPOILER
http://www.darkhorizons.com/news05/051003a.php
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:00:18 #154
7422 JohnHannibalSmith
pi_31137245
SPOILER
I love it when a plan comes together !
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:53:13 #155
113034 Irenedesi
pi_31153640
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
SPOILER
Damn!!! je hebt gelijk!!!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:15:15 #156
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31167876
Argh! Zo uitnodigend, die spoilers.

Maar nog geen één gelezen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:14:02 #157
127457 moomoo
pi_31169010
die van JohnHannibalSmith is niet echt een spoiler die dingen uit komende eps verklapt. hij geeft gewoon wat info die in 202 wel te zien maar makkelijk te missen was.

dat je dat even weet.

edit: zelfde geldt voor die van Tokus.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:13:13 #158
10937 Boondock_Saint
pi_31180962
Nog twee dagen en dan komen de antwoorden. Als we de makers mogen geloven tenminste.

Lost kennende zullen diezelfde antwoorden echter weer nieuwe vragen opleveren
Fuck you Jane Austen!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:04:09 #159
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31182478
Het zou best een goeie grap zijn als ze over 2 dagen allemaal gered worden van het eiland!! Iedereen gered, mysterie ontrafelt, einde serie!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:06:02 #160
87881 UATC
pi_31182546
als ze gered worden is het mistery niet meteen ontrafeld hoor
Zenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:18:14 #161
95584 vannilesoep
pi_31182870
worden ze gered?
Ik denk dat ze nog wel een paar seizoentjes op het eilandje zullen zitten Machtig mooi eiland ook Echt een paradijsje
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:20:39 #162
69528 Iwan1976
pi_31182949
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Het zou best een goeie grap zijn als ze over 2 dagen allemaal gered worden van het eiland!! Iedereen gered, mysterie ontrafelt, einde serie!
Het zou een goede grap zijn als de eilandbewoners de enige overlevenden zijn en dat de rest van de wereld door het een of ander (aliens, dodelijk virus, meeroken:) is uitgeroeid.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:43:47 #163
95584 vannilesoep
pi_31183682
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het zou een goede grap zijn als de eilandbewoners de enige overlevenden zijn en dat de rest van de wereld door het een of ander (aliens, dodelijk virus, meeroken:) is uitgeroeid.
Zou allebei een heel slechte grap zijn... Ga maar gauw weg....
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:20:36 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31186645
Ik vind het weer eens tijd worden voor een ouderwets nietszeggende episode waarbij gewoon wat dingen verteld worden en je iedereen weer eens in daglicht aan bod komt op het strand. Één aflevering wat minder to-the-point .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:27:52 #165
127457 moomoo
pi_31188685
ja, en dan de volgenda dag weer door gigabytes aan klachtenposts heenwaden zeker. ik heb er ook geen probleem me, hoewel het verhaal natuurlijk wel gewoon verder moet gaan, maar de klachten zouden de serieuze talk zo overspoelen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:45:27 #166
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31191426
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef moomoo het volgende:
ja, en dan de volgenda dag weer door gigabytes aan klachtenposts heenwaden zeker. ik heb er ook geen probleem me, hoewel het verhaal natuurlijk wel gewoon verder moet gaan, maar de klachten zouden de serieuze talk zo overspoelen.
Ja, da's waar. Maar dan nog, gewoon een aflevering om het echte Lost-gevoel weer eens te laten zien zou wel stoer zijn .
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:04:11 #167
90410 splendor
...
pi_31191986
Of dat we stukken krijgen te zien van het staart stuk wat naar beneden lazerd, dat lijkt me ook cool. En dan een paar afleveringen hoe die andere survivors het hebben gered enzo.
-
  woensdag 5 oktober 2005 @ 06:47:14 #168
127457 moomoo
pi_31195823
ach, dat zal bij sommige mensen ook wel verkeerd vallen. volgens mij zijn er bij elke aflevering wel mensen geweest die het nodig vonden om op forums te komen vertellen dat ze 'na deze vreselijke aflevering' nooit meer lost gaan kijken. net zoals je mensen hebt die altijd een bepaald personage zullen haten ongeacht wat hij/zij doet.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:03:58 #169
19992 FOKke-H
pi_31196105
Wat ben ik toch blij dat ik die mensen dan gewoon kan negeren

Het maakt me niet uit wat er gebeurd ik geniet er toch wel van

BTW, de aflevering van vanavond, aflevering 3 zou wel de aflevering zijn waar meer duidelijkheid zou komen. (citaat: mensen zullen niet echt weten water er nu met het luik is tot episode 3)
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:49:26 #170
35297 Henkmanz
pi_31198593
het Dharma logo doet mij denken aan de dingen die Bruce Lee in Dragon voor zijn ramen legt; om kwade geesten buiten te houden.
VyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPNSurf prive met PureVPN
  woensdag 5 oktober 2005 @ 16:19:41 #171
128271 Slayage
INFP
pi_31207243
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef Sqall het volgende:
Ik vraag me af of de makers van Lost al die hints in de afleveringen stoppen, met in het achterhoofd houdend de kijkers die via de PC kijken (de downloaders dus)...

Woorden die achteruit gezegd worden, details die je alleen kunt zien door het beeld te bewerken (logo op haai, rook dat mensen meesleept), etc.

Hoe moet je anders al die hints uizoeken, zeker niet door het 1x op tv te kijken...
Wat was er met de rook dan??

De mensen, die Jin hadden geboeid waren ook passagiers denk ik, omdat "the others" vuurwapens hadden en deze mensen hadden geimproviseerde wapens. Je kan hieruit wel concluderen, dat ze zich genoodzaakt voelden om wapens te maken, omdat deze mensen dus in contact zijn geweest met "the others" in tegenstelling tot onze "verdwaalden". Of ze nou wel of niet "ziek" zijn zullen we donderdag zien. Spannend!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:20:54 #172
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31209022
Slayage ==> De producers hebben hun best gedaan, er zijn zoveel redenen om te denken dat het "the others" zijn, maar ook zoveel redenen om te denken dat het andere crash-overlevenden zijn....... Nog 1 dagje
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:58:58 #173
87514 djenneke
Gewoon
pi_31210117
Ik denk niet dat the others de andere overlevenden zijn. Rousseau is er bang van, en ze hoort hun stemmen (net als Shannon in het bos) en ik geloof niet dat een stel overlevenden voor de lol mensen in het bos, waar ze zelf met een crash zijn beland, gaan zitten bang maken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:38:01 #174
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31211132
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef djenneke het volgende:
Ik denk niet dat the others de andere overlevenden zijn. Rousseau is er bang van, en ze hoort hun stemmen (net als Shannon in het bos) en ik geloof niet dat een stel overlevenden voor de lol mensen in het bos, waar ze zelf met een crash zijn beland, gaan zitten bang maken...
Dat wordt volgens mij ook door niemand beweerd. Het gaat over of de mensen met knuppels die Jin gevangen hadden genomen"the other" of de andere passagiers zijn. Niemand beweert tot nu toe dat de others de andere passagiers zijn. Maar we zullen het snel genoeg weten. Of niet, de serie kennende.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:55:58 #175
7422 JohnHannibalSmith
pi_31211577
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:12:11 #176
87514 djenneke
Gewoon
pi_31212057
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat wordt volgens mij ook door niemand beweerd. Het gaat over of de mensen met knuppels die Jin gevangen hadden genomen"the other" of de andere passagiers zijn. Niemand beweert tot nu toe dat de others de andere passagiers zijn. Maar we zullen het snel genoeg weten. Of niet, de serie kennende.
Okee, in dat geval, denk ik dat er inderdaad nog overlevenden zijn (ik herinner me een Ana-Lucia, die flirtte met Jack in een van de laatste episodes van het 1e seizoen, in een flashback vlak voor het vertrek van het vliegtuig), en dat dat niet de mensen met die knuppels zijn. Dat leek me eigenlijk best duidelijk uit het voorstuk van vorige week...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:15:33 #177
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31212165
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef djenneke het volgende:
Als het andere overlevenden zijn, is het niet gek dat je Jin gevangen namen... Hij spreekt tenslotte geen Engels, dus voor de zekerheid zeg maar
  woensdag 5 oktober 2005 @ 19:16:53 #178
24313 Gremen
Eindbaas
pi_31212208
Op die plattegrond staat niet eens de ruimte waar kate in werd opgesloten. (met al dat eten)
Of kijk ik nu te snel?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:16:02 #179
112841 Wally__
pi_31213968
Vanavond wordt episode 3 uitgezonden, dus dat wordt morgen weer kijken
  donderdag 6 oktober 2005 @ 07:44:51 #180
90410 splendor
...
pi_31221822
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef Gremen het volgende:
Op die plattegrond staat niet eens de ruimte waar kate in werd opgesloten. (met al dat eten)
Of kijk ik nu te snel?
DIe plattegrond is gemaakt na aflevering 1 en toen wisten ze dat soort dingen nog niet. Er wordt ook gesproken over de ruimte 'achter' de ramen maar we weten nu dat daar lampen staan.
-
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:12:52 #181
73476 Skwish
pi_31222000
Episode 3 is uit.

d/l nu aanzetten en pas rond 5 uur 's middags kijken...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 08:14:01 #182
8898 Darklight
pi_31222008
hem hem ook aanstaan, kan alleen pas vanavond kijken, rond 9uur
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:58:50 #183
80266 SureZal
Baka!
pi_31224684
ik zti nu op school dus kan thuis pas beginnen met downloaden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:12:02 #184
59806 tonks
:')
pi_31224988
alle releases zijn out of sync
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:18:12 #185
128150 Symer
pi_31225127
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef tonks het volgende:
alle releases zijn out of sync
Yep, ik zit nu te kijken, maar het wordt steeds erger
Als je de nieuwe aflevering goed wilt zien zou ik nog een dagje wachten.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:23:52 #186
10940 Molletje
pi_31225250
geef LOL release
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:36:18 #187
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31225575
tonks ==> JAIKS! Da's zonde........ Ik had zo'n zin om hem over 40 minuten te kijken
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:44:52 #188
59806 tonks
pi_31225774
LOL is inderdaad nog niet uit
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:01:22 #189
128150 Symer
pi_31226174
WOW! Geweldige aflevering!
Er wordt gewoon een vrachtwagen vol antwoorden over je heen gestort!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:17:58 #190
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31226636
Xine heeft een hele mooie audio/video-schuif-button! M of N drukken, en elke 100 seconden het geluid 0,1 seconde versnellen
Zenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:22:30 #191
27454 InTrePidIvity
pi_31226746
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Symer het volgende:
WOW! Geweldige aflevering!
Er wordt gewoon een vrachtwagen vol antwoorden over je heen gestort!
Brrrr, als ik dit zo zie dan mijd ik dit topic tot ik de aflevering gezien heb
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:58:32 #192
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31227607
Mijn totale out-of-sync vertraging over de hele aflevering was iets meer dan 2 seconden, dan weet je wat je moet bijstellen

En dan nu: STOP MET LEZEN als je deze aflevering nog niet gezien hebt

Ik vond het aantal antwoorden eigenlijk tegenvallen! Er zijn weer meer raadsels bijgekomen......
Hoe zit het met de brunette die achterin het vliegtuig zat? Heult ze samen met "the others"? Is ze gehersenspoelt? Ze wist tenslotte het vluchtnummer! Of zijn "the others" die de vlotbewoners gevangen hebben genomen, toch overlevenden van het vliegtuig?
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:11:25 #193
393 phileine
española
pi_31227947
Is dit misschien behulpzaam voor dat synchronisatieprobleem? (Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd)
mooi he, alles
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:16:04 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31228091
Voorstukje van volgende week:
SPOILER
Goede aflevering .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:18:29 #195
53267 TC03
pi_31228160
Vette aflevering. Maar het meest verassende vond ik nog wel in de preview voor volgende week zitten...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:25:34 #196
112841 Wally__
pi_31228357
Het wachten is op de LOL-release
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:32:41 #197
87514 djenneke
Gewoon
pi_31228531
nog een kwartiertje, en dan kan ik kijken.... (niet kan wachten)
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:03:11 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31229423
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Wally__ het volgende:
Het wachten is op de LOL-release
Pff, valt best mee hoor. Geluid liep nog geen seconde achter bij mij, viel amper op...
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:04:03 #199
125228 endr0me
Toink!
pi_31229451
vreemd, op nieuwsgroepen staan een 303 EN 304 ?

.. 2 afleveringen ? al geleaked ?
Brett Holman
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:07:53 #200
128150 Symer
pi_31229581
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef phileine het volgende:
Is dit misschien behulpzaam voor dat synchronisatieprobleem? (Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd)
Bedankt! De hele aflevering loopt nu perfect.
Zenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:11:39 #201
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31229685
Merkie ==> Maar als ze door andere overlevenden gevangen zijn genomen, wat is dan de reden DAT ze gevangen zijn genomen? Het lijkt mij dat ze dat wel zouden begrijpen, en na enig overleg niet in een kooi gooien maar vooral overleggen?!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:21:16 #202
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31229976
endr0me ==> One way to find out
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:35:38 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31230389
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef endr0me het volgende:
vreemd, op nieuwsgroepen staan een 303 EN 304 ?

.. 2 afleveringen ? al geleaked ?
Een heel seizoen al dan.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:37:19 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31230443
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Merkie ==> Maar als ze door andere overlevenden gevangen zijn genomen, wat is dan de reden DAT ze gevangen zijn genomen? Het lijkt mij dat ze dat wel zouden begrijpen, en na enig overleg niet in een kooi gooien maar vooral overleggen?!
Mijn gok is dat ze al te maken hebben gehad met anderen (the others hoogstwaarschijnlijk), omdat ze al bewapend waren. En als dat zo is lijkt het mij dat ze geen risico nemen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:03:59 #205
125228 endr0me
Toink!
pi_31231213
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
endr0me ==> One way to find out
idd, het is gewoon 203 met een foute titel

maarja vanavond maar eens kijken
Brett Holman
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:32:17 #206
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31231974
Merkie ==> STEL dat het andere crash-overlevenden zijn, en STEL dat ze te maken hebben gehad met "the others" en er van uit gaan daar nu weer mee te maken te hebben... Waarom laten ze dan dat mieppie "infiltreren"? Als het "others" waren geweest, hadden die "others" meteen geweten dat dat een truc was!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:01:09 #207
-1 #ANONIEM
pi_31232633
Nog 35 minuten .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:01:25 #208
87514 djenneke
Gewoon
pi_31233836
Dat meisje Ana-Lucia (zie een eerdere post van me, waarin ik al dacht dat ik haar had gezien) is sowieso ook een crash-overlevende. Zoals eerder gemeld, kwam zij in een van de laatste afleveringen van seizoen 1 al in de serie. Tijdens een flashback. Ze zou op stoelnr. 42F gaan zitten. En was Jack aan het versieren vlak voor het vertrek van het vliegtuig. Of die anderen ook overlevenden zijn, moet ik nog even afwachten, maar ik denk van wel. Maar het zou ook kunnen dat zij ze op het eiland is tegengekomen...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:12:39 #209
67125 _Supreme
pi_31234065
SPOILER
Tri State. Tri State. !
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:44:57 #210
61258 Aurelium
Aurelius
pi_31234817
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef _Supreme het volgende:
SPOILER
Waar?

Maar wel typisch van die teller.
locke die gewoon al meteen dwangmatig die teller wil resetten
Lijkt inderdaad behoorlijk op een psychologisch experiment.
Jupiler is goed
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:49:28 #211
90410 splendor
...
pi_31234930
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Waar?

Maar wel typisch van die teller.
locke die gewoon al meteen dwangmatig die teller wil resetten
Lijkt inderdaad behoorlijk op een psychologisch experiment.
In de preview aan het einde zag je dat, en nog een leuke scene met kate.. dat beloofd wat.
Iets minder antwoorden als ik op had gehoopt, je weet feitelijk nog niks.. maar wel een leuke aflevering.
-
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:18:09 #212
33000 Gekkehenkie.de.gekste
pi_31235642
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik geloof dat ze de volgende aflevering gewoon weer vrij zijn. Wat dat voor nieuwe verhaal lijnen gaat brengen ben ik benieuwd naar.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:37:16 #213
48055 Timmai
pi_31236116
Ik denk ik kom niet in dit topic voordat ik de aflevering gezien heb, maar dat had ik beter wel kunnen doen. Wat was het kijken een hel zeg

De aflevering was verder, voor zover ik ervan kon genieten, wel onwijs tof!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:48:18 #214
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31236317
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze de volgende aflevering gewoon weer vrij zijn. Wat dat voor nieuwe verhaal lijnen gaat brengen ben ik benieuwd naar.
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:48:49 #215
8898 Darklight
pi_31236325
Ben wat eerder thuis, ga zo ff met een jointje weer van Lost genieten
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:49:20 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31236337
Berichten over synchroniseren van ondertitels en dergelijke zijn verwijderd, dat doen we hier niet .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:51:57 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_31236379
Heb me net ook maar even door de out-of-sync versie heengebeten (zoek later wel een betere voor het archief).
Goeie aflevering! Ik snap niet dat Locke zo overtuigd is dat er wat ergs gebeurd als die code niet wordt ingevoerd... Ik had gewoon gemaakt dat ik wegkwam en dan van een afstandje afgewacht wat er zou gebeuren Volgens mij is het ook een psychologisch experiment.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:23:20 #218
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31237135
remlof ==> Ik hoopte dat er uitsluitsel zou komen over WAAROM Locke zo'n vast geloof heeft in "faith"... En waarom-ie in een rolstoel zat, dat heeft vast ergens met z'n vader en z'n vriendin te maken...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:43:56 #219
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_31237741
Ik meende dat de makers een experiment expliciet hadden uitgesloten? Nonetheless, een mooie aflevering met in elk geval een PAAR antwoorden. Maar het blijft Lost he

Een antwoord op een trailer-vraag eerder dit topic:
SPOILER
Seriously!?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:48:50 #220
-1 #ANONIEM
pi_31237886
Waar is het geheimzinnige monster naartoe
Waar zijn the others
Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Waarom wordt er in het filmpje dat ze kijken totaal niet gesproken van het ondergaan van de wereld maar over een project ( en het dus na 20 jaar echt geen HOL meer boeit dat er niemand meer de code invoert ( blijkbaar zijn de opdrachtgevers het ook vergeten )
Waar is die franse chick met het hele ziekte gebeuren
Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaat Besides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Waar is de hele geheimzinnige sfeer van het eiland ( ik refereer aan de ijsbeer uit eps 2 ofzo )

Plotholes plotholes plotholes...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2005 19:49:41 ]
VyprVPN - de snelle VPNZavvi - Fandom en GeekgearPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:02:54 #221
87514 djenneke
Gewoon
pi_31238259
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Komt nog wel terug, in aflevering s2e1 hadden jack en kate het er heel even over: ze hebben het beiden gezien!!
quote:
Waar zijn the others
We weten nog niet eens of ze wel echt bestaan! (besefte ik opeens)
quote:
Misschien hebben ze de kennis niet? of kan dat systeem dat helemaal niet aan (het is wel een computer uit 1980 he?!)
quote:
Waarom wordt er in het filmpje dat ze kijken totaal niet gesproken van het ondergaan van de wereld maar over een project ( en het dus na 20 jaar echt geen HOL meer boeit dat er niemand meer de code invoert ( blijkbaar zijn de opdrachtgevers het ook vergeten )
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Jack kreeg ook geen antwoord van Desmond over waar dat voedsel vandaan kwam.
quote:
Die is er vandoor gegaan, maar komen we vast nog wel eens tegen...
quote:
Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaat Besides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Hij weet eigenlijk ook niet wat er gaat gebeuren... daarom maar zover mogelijk van het luik vandaan?
quote:
Waar is de hele geheimzinnige sfeer van het eiland ( ik refereer aan de ijsbeer uit eps 2 ofzo )
Komt vast nog wel... Ze houden het allemaal nog erg gesloten inderdaad, maar dat maakt het nou juist zo spannend...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:09:26 #222
53267 TC03
pi_31238436
quote:
Waar zijn the others

Plotholes plotholes plotholes...
Wat een mongool ben jij. Dat zijn dingen die nog moeten blijken he.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:17:07 #223
1484 kastanova
Ah mên..
pi_31238641
Het zal aan mij liggen, maar ik vond het een behoorlijke suffe aflevering .

Ik bedoel; er was beloofd dat er in episode 3 veel duidelijk zou worden, maar wat is er dan in godsnaam duidelijk geworden?
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:18:23 #224
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31238669
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat een mongool ben jij. Dat zijn dingen die nog moeten blijken he.
Ik wil me even aansluiten bij deze opmerking.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:20:11 #225
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31238713
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik vond het een behoorlijke suffe aflevering .

Ik bedoel; er was beloofd dat er in episode 3 veel duidelijk zou worden, maar wat is er dan in godsnaam duidelijk geworden?
Dat er inderdaad een organisatie achter zit en dat het voortkomt uit een of ander experiment. Veel mensen hadden al een vermoeden, maar nu is het dus echt duidelijk. En ook is er wat inzicht gegeven in de organisatie die erachter zit en is duidelijk waar het logo voor staat.
Ik vind dat er wel redelijk veel verteld is. De truc is om elke keer net genoeg weg te geven en ik vind dat ze daar dit seizoen erg goed in slagen.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:31:04 #226
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31239053
quote:
Q1. Waar is het geheimzinnige monster naartoe
Q2. Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
A1. Het "monster" was een beveiligingssysteem. Ook was het met een staaf dynamiet bewerkt nadat het in het gat verdwenen was. Dat gat zag er DIEP uit. De hatch ook. Ik zie een samenhang! Misschien was het wel een beveiligingssysteem om de hatch te bewaken!
A2. De computer mocht nergens anders voor gebruikt worden.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:31:12 #227
1484 kastanova
Ah mên..
pi_31239057
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Dat er inderdaad een organisatie achter zit en dat het voortkomt uit een of ander experiment.
Goh ja, wat een onthulling...
En iedereen maar denken dat de bunker gemaakt was door een stel inboorlingen met behulp van wat takken en klei...
quote:
Veel mensen hadden al een vermoeden, maar nu is het dus echt duidelijk. En ook is er wat inzicht gegeven in de organisatie die erachter zit en is duidelijk waar het logo voor staat.
Tja, leuk filmpje was het, maar weten we nu wiets meer over het eiland ofzo?
Wat er gebeurd als de knop niet ingedrukt wordt?
Wat het doel van het experiment is?

Waarom dit eiland gekozen is?
En joepie, nu weten we dat het logo een zwaan is .
Mên, als ik een uitleg over logo's wil, ga ik wel ff bij een reclamebureau langs ofzo..
quote:
Ik vind dat er wel redelijk veel verteld is. De truc is om elke keer net genoeg weg te geven en ik vind dat ze daar dit seizoen erg goed in slagen.
Tot nu toe vond ik het nog wel redelijk boeiend allemaal, maar als dit dan dé verrassende aflevering met antwoorden moest voorstellen, vrees ik voor de rest van het seizoen .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:32:24 #228
7422 JohnHannibalSmith
pi_31239087
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:34:26 #229
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31239142
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:02 schreef djenneke het volgende:
1. We weten nog niet eens of ze wel echt bestaan! (besefte ik opeens)
2. Ja, dat vroeg ik me ook al af. Jack kreeg ook geen antwoord van Desmond over waar dat voedsel vandaan kwam.
1. De "others" infiltrant was toch doodgeschoten in seizoen 1, die lui in die motorboot kwamen niet uit de lucht vallen, zwangere miep werd ook echt ontvoerd... Genoeg hints om te weten dat er "anderen" rondlopen! Nu nog weten hoe&wat ze daar doen! Het kan ook met de drugssmokkelaars te maken hebben.
2. Jack had de voedselvoorraadkast nog niet gezien. En misschien zijn er meer kasten. Er zal niemand voedsel komen brengen, want Desmond zat daar al jaren eenzaam. Volgende week meer over het voedsel!
SPOILER
Pffffft wat een mysteries
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:38:33 #230
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31239263
En dan is nu de tijd aangebroken om Lost-afleveringen te gaan sparen!
Met de kerst of zo een dagje Lost kijken
Wie doet er mee?
Anoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:41:20 #231
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31239348
Theorie van http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=1950 :
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:58:09 #232
95581 Scarface_
pi_31239867
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:59:31 #233
87514 djenneke
Gewoon
pi_31239912
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
SPOILER
Lijkt me een beetje raar, dat ze dan de mensen uit het experiment niet gewoon terughalen. Die laat je dan toch niet gewoon maar zitten voor een 15/16 jaar....

Ik ben het trouwens wel met Kasta eens. Er is niet zoveel onthuld. We weten nog niets over die cijfers, we weten nog niets over de "toevalligheid" van samenkomst van de mensen die op het eiland crashen.

We weten nu eigenlijk alleen dat er iig nog een andere overlevende is (Ana-Lucia) die samen met anderen werkt (misschien wel meer overlevenden, maar misschien ook wel "the others". Verder weten we dat er een experiment werd uitgevoerd in de hatch, nou dat hadden we vorige aflevering ook al wel door. Ik hoop toch op een beetje meer actie en verhaal volgende week...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:01:15 #234
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_31239964
Wat ik me ineens bedenk... volgens dat filmpje waren er meerdere bunkers, toch? Deze had codenaam "Swan". Zouden die andere bunkers ook op het eiland zitten/hebben gezeten, en zullen the French chick en/of the others daar wat mee te maken hebben of hebben gehad? Het is maar een idee, maar het kwam ineens in me op
Seriously!?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:02:04 #235
90410 splendor
...
pi_31239982
Het blijft alleen raar waarom hij een lavalamp heeft. Die hadden ze écht nog niet in 1980..
-
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:04:29 #236
90410 splendor
...
pi_31240058
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
Ik hoorde iets van een bootrace? en om de een of andere vage reden kwam hij op het eiland terecht en daar liep hij iemand (een vriend meen ik?) tegen het lijf en toen ineens bleef ie daar maar om samen met hem die knop in te drukken tot die vriend dood ging? Waar is die vriend eigenlijk?
-
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:06:50 #237
95581 Scarface_
pi_31240117
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
Ik hoorde iets van een bootrace? en om de een of andere vage reden kwam hij op het eiland terecht en daar liep hij iemand (een vriend meen ik?) tegen het lijf en toen ineens bleef ie daar maar om samen met hem die knop in te drukken tot die vriend dood ging? Waar is die vriend eigenlijk?
Die is toch dood? Dat bedoelde hij hoor? Ik kon het ook niet zo goed verstaan.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:07:07 #238
87514 djenneke
Gewoon
pi_31240126
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef splendor het volgende:
Het blijft alleen raar waarom hij een lavalamp heeft. Die hadden ze écht nog niet in 1980..
De astro lamp (later lavalamp genaamd) werd toch echt al in 1965 op de markt gebracht...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:10:15 #239
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31240231
quote:
Ik ben het trouwens wel met Kasta eens. Er is niet zoveel onthuld. We weten nog niets over die cijfers, we weten nog niets over de "toevalligheid" van samenkomst van de mensen die op het eiland crashen.
Ik vrees steeds meer dat er gewoon geen zinnige antwoorden komen.... "Raadsels" verzinnen is geen kunst, maar als er gewoon geen antwoorden bestaan, is dat (na afloop van de serie) een enorme afknapper... Maar tot die tijd hebben ze kijkcijfers. Ik wacht af
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:10:28 #240
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_31240237
quote:
Ja hij het ook over "zijn wereld", oftewel niet de hele wereld. Alleen dat kleine stukje wat hij als zijn wereld was gaan beschouwen.
Cyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:12:36 #241
87514 djenneke
Gewoon
pi_31240299
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik vrees steeds meer dat er gewoon geen zinnige antwoorden komen.... "Raadsels" verzinnen is geen kunst, maar als er gewoon geen antwoorden bestaan, is dat (na afloop van de serie) een enorme afknapper... Maar tot die tijd hebben ze kijkcijfers. Ik wacht af
Ik hoop ook gewoon dat dit het laatste seizoen is, omdat het anders te lang rekken wordt. En ik wil wel gewoon antwoorden. Anders word ik boos...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:19:13 #242
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_31240575
Trouwens, dat bedrijf deed toch iets met magnetische velden ofzo?

In de Pilot van Lost zei de Piloot dat er iets mis was met de navigatie? misschien een link?
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:22:45 #243
90410 splendor
...
pi_31240694
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

De astro lamp (later lavalamp genaamd) werd toch echt al in 1965 op de markt gebracht...
Had ik niet gedacht maar ik geloof je metteen
Dan neem ik bij deze ook aan dat hij er echt al 15? jaar zit, heel lang in ieder geval..
-
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:24:58 #244
87514 djenneke
Gewoon
pi_31240776
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef splendor het volgende:

[..]

Had ik niet gedacht maar ik geloof je metteen
Dan neem ik bij deze ook aan dat hij er echt al 15? jaar zit, heel lang in ieder geval..
Desmond zit er pas 3 jaar. Kelvin (of Calvin, weet ik veel) zat er al veel langer, maar ja, die is dus dood.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:28:39 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31240902
Volgens mij heeft Desmond toch echt gezegd dat hij daar al 3 jaar zat hoor ?

Spuit elf .
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:29:52 #246
87514 djenneke
Gewoon
pi_31240942
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij heeft Desmond toch echt gezegd dat hij daar al 3 jaar zat hoor ?
dat zeg ik toch
  donderdag 6 oktober 2005 @ 21:58:28 #247
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31241838
Voor de fans van LOL-releases, hun PROPER is uit. Hij zal zo wel via de verschillende circuits beschikbaar zijn.

Ik kijk nog even op RTL7 en dan ga ik Lost kijken.

edit: Erg leuke episode en de episode van volgende week beloofd helemaal spannend te worden. Echt veel wijzer zijn we niet geworden vind ik zelf.

[ Bericht 31% gewijzigd door PirE op 06-10-2005 23:24:15 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:27:14 #248
105246 Janteh
raawr
pi_31244786
Lost weer best bekeken programma op de woensdag 23 miljoen kijkers
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:38:18 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31245047
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me ineens bedenk... volgens dat filmpje waren er meerdere bunkers, toch?
Klopt.. dit was nummer 3 van de 6 als ik het goed gezien heb.
De vraag is waar die andere te vinden zijn, op het eiland?
Komt vast nog een keer terug in Lost
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 06:38:53 #250
128271 Slayage
INFP
pi_31245788
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef RemcoDelft het volgende:
En dan is nu de tijd aangebroken om Lost-afleveringen te gaan sparen!
Met de kerst of zo een dagje Lost kijken
Wie doet er mee?
Nee man. Ik kan moeilijk wachten tot volgende week. Laat staan kerst! Het is ook leuk om nadat je de aflevering hebt gezien om er over te discussieren op de verschillende fora.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 06:40:32 #251
128271 Slayage
INFP
pi_31245793
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
Voor de fans van LOL-releases, hun PROPER is uit. Hij zal zo wel via de verschillende circuits beschikbaar zijn.
Wat betekent dit voor volgende dan? Ik was niet echt tevreden met de versie dat ik deze week heb gekeken
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 06:46:36 #252
128271 Slayage
INFP
pi_31245804
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, dat bedrijf deed toch iets met magnetische velden ofzo?
Klopt ja, ze ging dus onderzoek doen naar de vreemde magnetische veld, dat werd waargenomen op een bepaalde gedeelte van het eiland ofzo. Magnetisme ---> Stemmetjes?
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 07:43:31 #253
8898 Darklight
pi_31245953
iemand die hansofoundation site al gezien?
http://www.thehansofoundation.org/

Je kan daar ook het filmpje terugzien:

http://www.thehansofoundation.org/dharma.html
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:02:19 #254
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31246043
quote:
ACCESS DENIED: HANSO FOUNDATION PROPRIETARY INFORMATION
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:36:50 #255
17133 dapluiz
pi_31246294
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Hij deed mee aan een of andere "solar challenge" als ik me goed herriner, een soort race rond de wereld in een bootje met alleen zonnenergie oid, hij zij ook in de flashback dat ie aan het trainen was voor een "race around the world" toch ? En er zat geen vriend, maar gewoon een medewerker van Dharma waarvan ze collega al dood was, dus daarom ging hij hem maar helpen.
En vraagt niemand zich af wat precies "the incident" is waar ze het over hadden in het filmpje ?
Daardoor moesten voortaan 2 man steesds die code indrukken.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:58:18 #256
19992 FOKke-H
pi_31246552
Net de nieuwe episode gezien met echt TE ernstig a-synchroon geluid maar ok. Wat vet zeg Dat hele gedoe rond 'die button' ik trek het echt slecht. Wat een cool mysterie. En desmond wist dus niets van dat security systeem (die 'beesten' enzo) en wat the fuck staan al die andere mainframes daar te doen? niemand die zich dat nog afvraagt. En dan nog die dikke, die was cursed by the numbers, dat is duidelijk. Nou ja, weer een week geduld hebben maar
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:07:19 #257
59806 tonks
pi_31246661
Zo net ff gekeken (goed gesynced ) goede aflevering
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:15:02 #258
90410 splendor
...
pi_31246794
SPOILER
Ik dacht dat iedereen het voorstukje wel had gezien inmiddels, of zijn er mensen die het bewust niet kijken?

[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 07-10-2005 11:29:59 ]
-
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:41:49 #259
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31247249
Splendor ==> Vergeet de spoiler-tags niet als het voorstukjes betreft!
SPOILER
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:26:18 #260
105246 Janteh
raawr
pi_31249506
Ik zag trouwens afgelopen week lost op de nederlandse tv bij net5... ziet er niet uit, het breedbeeld is omgeschaald naar 4:3 en linksboven staat zo'n lomp groot paars vierkant, ziet er niet uit in de oerwoud scene's
De snelste VPN - FastestVPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:34:38 #261
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_31249733
Dat Mathematical Forecasting Initiative wat op de site genoemd staat klinkt ook interessant. Zeker omdat we telkens te maken krijgen met nummers. Misschien dat die nummers een soort basisnummers van het leven zijn waar alles op terug te brengen is en waarmee ook voorspellingen gedaan kunnen worden en die gebruikt kunnen worden om bepaalde dingen in het leven te beinvloeden.
Maar goed, da's nog meer speculatie dan Ome Bush deed toen hij Irak binnenviel.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:48:05 #262
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31250058
Gisteravond ook lekker liggen kijken, maar als dit DE aflevering met DE antwoorden moest worden vond ik hem toch ook wel heel erg tegenvallen, voor een normale Lost ep was er echter niks aan de hand, maar vertel ons dan niet dat die zo'n geweldige ep wordt...
SPOILER
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:50:57 #263
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31250131
Vond het weer een erg gave afleveringen. Met imo meer antwoorden dan ik had verwacht en natuurlijk ook weer nog meer vragen.

Aan al die mensen die hier niet mee eens zijn: Hallo we zijn pas bij aflevering 3 van dit seizoen en moeten dus nog minimaal iets van 18 afleveringen (seizoen past meestal uit 22 afleveringen als ik het goed heb). Dan kan je toch niet verwachten dat alles in aflevering 3 compleet helder en klaar is. Als jullie films kijken verwachten jullie zeker ook dat elk kwartier het plot wordt uigelegd ofzo.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:32:01 #264
29853 eperon
pi_31251165
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.

verder wel leuk van lost fans om dat op te zetten (of makers?)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:33:49 #265
13633 wolfrolf
13:37
pi_31251207
Zoals Jeremy van purepwnage zou zeggen:

Lost is liek teh pwnage n stuff rite cuz it pwnz all teh noob showz on teh tv n stuff
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:06:35 #266
40435 rthls
Genius
pi_31251657
Goede episode

Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:12:47 #267
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31251799
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef rthls het volgende:
Goede episode

Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.

Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:15:12 #268
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31251862
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef eperon het volgende:
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.
Ehhh Disney is toch de producer?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:20:06 #269
40435 rthls
Genius
pi_31252004
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.

Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijk
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:22:17 #270
14664 Capetown
strapping
pi_31252072
Op die Hanso Site staan de overige projecten:

The Hanso Life-Extension Project
The Hanso Quest for Extra-Terrestrial Intelligence
The Hanso Mathematical Forecasting Initiative
The Hanso Cryogenics Development Imperative
The Hanso Juxtapositional Eugenics Development Institute
The Hanso Accelerated Remote Viewing Training Facility

The Hanso Foundation Electromagnetic Research Initiative is waarschijnlijk het project waar we in deze bunker mee te maken hebben.

Zouden die eerste 5 experimenten in de overige 5 bunkers uitgevoerd worden? En dat de laatste ergens anders is ofzo? Als die experimenten allemaal op het eiland plaatsvinden, dan zijn er echt ontzettend veel mogelijkheden voor plotontwikkelingen.

Trouwens, in het filmpje kwamen ijsberen voor.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
Cyberghost VPNZenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:42:42 #271
54017 blonde_rozebottel
pi_31252714
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Capetown het volgende:
Op die Hanso Site staan de overige projecten:

The Hanso Life-Extension Project
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...
http://www.dharmaindustries.com/
http://www.oceanic-air.com/
Zijn ook wel coole sites naast die van de hanso project
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:56:29 #272
33000 Gekkehenkie.de.gekste
pi_31253040
Ben benieuwd waarneer Sharon over Walt gaat vertellen en hetgeen Walt zegt over de button...

http://waltreversed.ytmnd.com/

Want naar mijn idee is er toch iets niet pluis met "de Button"
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:30:07 #273
101631 terrestrial
pi_31253964
Ik vond deze aflevering ook een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid antwoorden maar meer waar het verhaal lijkt heen te gaan. Ik houd niet van phychologische onzin.. Ik hoop serieus dat het allemaal nog wel verklaarbaar blijft want een button die de hele wereld vernietigd klinkt nou niet echt overtuigend.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:32:08 #274
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31254022
Zou Walt z'n "Don't push the button, the button is bad" slaan op het elke 108 minuten opnieuw uitvoeren van de code?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:39:09 #275
8898 Darklight
pi_31254221
die site is ook nep, net zoals http://oceanicflight815.com/
Als je daar op die lichtbundel klikt, kom je op die Hanso site
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:54:30 #276
53267 TC03
pi_31254657
Ik vind die theorieën dat Walt door Jin spreekt ofzo echt te dom voor woorden. Dat past echt totáál niet bij Lost.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:00:16 #277
87514 djenneke
Gewoon
pi_31254814
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:10:15 #278
61170 Bleet
pi_31255067
More riddles.....
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:12:35 #279
53267 TC03
pi_31255131
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:44:06 #280
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31256072
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Er zijn mensen die niet de trailer kijken dus spoilers lijken me hier op hun plaats.

]Waarschijnlijk zelfd reden Sun als Engels kon. Omdat die wou vluchten naar de VS. Hij moest dat horloge afgeven, maar werd ondertussen in de gaten gehouden zodat die niet kon ontsnappen. Maar waarschijnljik wou hij het er toch op wagen. De vraag is alleen waarrom hij het wel verborgen heeft gehouden?

Edit: Kak aan spoilers.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 07-10-2005 16:11:41 ]
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekCyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:53:42 #281
87514 djenneke
Gewoon
pi_31256294
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.
Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.

(spoilers lijken me niet meer nodig aangezien hier al tig keer te lezen valt dat Jin Engels praat)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:57:54 #282
8898 Darklight
pi_31256401
Je ziet ook 2 gezichten in die muurschilderij, links is volgens mij die Franse chick, rechts die neger die we in afl3 hebben gezien

vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:58:22 #283
27454 InTrePidIvity
pi_31256415

Of draaf ik dan weer door
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:01:33 #284
53267 TC03
pi_31256502
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.

(spoilers lijken me niet meer nodig aangezien hier al tig keer te lezen valt dat Jin Engels praat)
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen... Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.

Een spion is misshcien ook ver gezocht, 't was meer een suggestie.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:06:03 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31256618
Net gezien, topaflevering weer.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:16:03 #286
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31256923
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]

Het plaatje zegt me niets, te ver af en compleet de verkeerde hoek, maar als dat waar zou zijn!

En wat kan er gebeuren met elektromagnetische velden? Ik hoorde laatst iets over 'aardstraling' die je Tom Tom Go dingetje in de war kan brengen, hoogstwaarschijnlijk is dat de reden waarom het vliegtuig uit koers ging...

En als er zo'n gigantisch em-veld is, wat kunnen ze er dan aan doen om het veilig te houden, waarom automatiseren ze het niet en vooral, wat gebeurt er als ze het niet doen?
Ik zit aan gammastraling te denken (zoals bij kernsplitsing...zoals bij een atoombom dus)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:18:07 #287
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31256977
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen... Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.

Tot nu toe heeft hij waarschijnlijk nog hoop gehad dat ze gered zouden worden. En was bang dat als hij Engels zou spreken, zijn schoonvader dan daarna achter zijn plannen zou komen. Waarschijnlijk gebeurt er iets volgende aflevering waardoor hij die hoop op redding volledig opgeeft. Of misschien toen de boot werd vernietigd ofzo.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:19:43 #288
87514 djenneke
Gewoon
pi_31257027
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wie weet hoe groot zijn twijfel toen wel niet was
Op de boot had hij het nog niet echt nodig, wel toen in die kuil, maar het woord blindfold is ook niet makkelijk, voor een beginnend engels-spreker...

Sun's engels is ook niet heel goed, dus dat van hem zal ook wel niet heel goed zijn...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:20:31 #289
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31257047
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef terrestrial het volgende:
Ik vond deze aflevering ook een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid antwoorden maar meer waar het verhaal lijkt heen te gaan. Ik houd niet van phychologische onzin..
Juist wel man. Heerlijk.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:29:32 #290
27454 InTrePidIvity
pi_31257343
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef djenneke het volgende:
Sun's engels is ook niet heel goed, dus dat van hem zal ook wel niet heel goed zijn...
Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het niet
De snelste VPN - FastestVPNCyberghost VPNCyberghost VPN
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:49:50 #291
-1 #ANONIEM
pi_31258017
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het niet
Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:59:49 #292
87514 djenneke
Gewoon
pi_31258354
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.
Dat kan ook gewoon 'per ongeluk' zijn. Die acteur spreekt in het echt namelijk accentloos Engels. Dan kan het moeilijk zijn om 'gebrekkig' Engels te spreken...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:06:34 #293
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31258596
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
SPOILER
SPOILER

Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eiland
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:09:35 #294
125228 endr0me
Toink!
pi_31258694
het zou me niets verbazen als die haai en die ijsbeer beiden het logo van dat zoo-expiriment hebben (uit het filmpje)
Brett Holman
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:11:35 #295
87514 djenneke
Gewoon
pi_31258751
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Molluck het volgende:

[..]
SPOILER
[afbeelding]

Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eiland
Drie jaar geleden was er nog een Kelvin, de vraag is eigenlijk meer, hoe lang die er dan al was. We weten slechts dat zijn vervanger niet op kwam dagen... terwijl er iedere 570 dagen een vervanger zou komen... Desmond is geen vervanger, maar slechts een passant... Ik vraag me af of die ijsbeer ook niet ergens een merkteken heeft/had...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:13:04 #296
27454 InTrePidIvity
pi_31258806
Die Aziaat in het filmpje zei trouwens ook dat de bunker van Desmond zich richtte op onderzoek op 'this section of the island'...
Dat zou een indicatie kunnen zijn dat er op hetzelfde eiland meer onderzoeksgebouwen zijn, waar die haai dan weer bij een andere zou kunnen horen...

Misschien dat ieder station z'n eigen afweermechanisme heeft?
The Swan = gekke zwarte wolk
??? = een haai
??? = dat monster wat bomen ommaait, en wat Jack, Kate & Locke gezien hebben?

En zo nog drie andere stations, want er zijn er 6 volgens dat filmpje.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:13:57 #297
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_31258834
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]

Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:15:07 #298
87514 djenneke
Gewoon
pi_31258872
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.
Zo duidelijk is dat beeld nou ook weer niet, dus het zou best kunnen...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:18:30 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_31258985
Op zich is dat experiment van kijken of ze het knopje in drukken te relateren aan religie.
Als wat vergelijkingen maakt, zoals god dan gelijk staat aan de leiders van het experiment(niemand weet of ze er ook echt zijn), het filmpje gelijk staat aan de bijbel(leert men wat te doen) en de eerdere testpersonen aan de geloofs gemeenschap(overtuigen je dat het klopt).
Men neemt meteen aan dat alles klopt, zonder dat er bewijs is, behalve jack dan.
Maar aangezien amerika een zeer gelovig land is, zal het daar vast niet omdraaien.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:55:50 #300
107503 -Mo-
pi_31260199
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef rthls het volgende:

[..]

Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijk
If you really must know :
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door -Mo- op 07-10-2005 18:01:11 ]
Surf prive met PureVPNZavvi - Fandom en GeekgearVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:01:29 #301
27454 InTrePidIvity
pi_31260406
Ik ben bezig met een nieuw topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')