quote:On its original airing this episode scored 22.66 million viewers for ABC, easily winning the night among network in total viewers and a 9.4/23 among adults 18-49.
Quote: Is the world still out there?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef TC03 het volgende:
Waaruit maken jullie op dat Desmond denkt dat de wereld vergaan is ofzo?
Ohja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Quote: Is the world still out there?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef Takemenow het volgende:
En om mijn post nog mooier af te sluiten:
[afbeelding]
![]()
![]()
oeh een beetje snijdende critiek op het "oh zo vernieuwende" lost ? Face it, het is zo, het is gewoon een soapserie. Don't get me wrong, het is de beste soapserie die ik ooit gezien heb ( eigenlijk de enigequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef moomoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SuperFruitig: ik weet dat dit een forum is en dat je je mening mag uiten, maar volgens mij zit er niemand op te wachten.
Als je alleen maar kan zeikenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:58 schreef matthijst het volgende:
Pfff, dacht je dat ze in S1 het oprekken al wel maximaal hadden uitgebuit.
Gaan ze goddomme in S2 afleveringen dubbel doen, vanaf een ander perspectief, lekker creatief... Kenkerhippies zijn het.....
Naja, uit de voorstukjes te zien volgende week eindelijk actie...
Benieuwd hoeveel kneuzen ze aan het eind van het seizoen nog over hebben die die laatste stink ep in de bioscoop zullen gaan bekijken
Ik denk ook dat Hurley het isquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk dat Hurley 'him' is, omdat hij ook obsessed is met die nummers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Hurley het isik ben benieuwd hoe die(hurley) daar gekomen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zag ik ook al ^^ Zouden ze dat over het hoofd hebben gezien? Want zoiets is natuurlijk makkelijk weg te halen voor een beetje film-editorquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Darklight het volgende:
je ziet ook een bootje, linksbovenin
[afbeelding]![]()
Threshold = goudquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
@SuperFruitig: Noem mij eens een serie waarbij jouw kritiek niet van toepassing is.
Enige die ik kan bedenken is 24, maar zelfs daar vind ik dat ze soms opvulafleveringen hebben.
Er is door Lost weer een hele hype ontstaan rond 'mysterieuze' series en de budgetten voor dat soort series rijsen weer de pan uit. Ik ben getipt door iemand voor de volgende titels:
- Invasion
- Surface
- Threshold
Ik heb er nog niks van gezien, dus don't shoot the messenger, maar bij mij staan ze al in de queue. Ik laat wel weten of ik het wat vind
Die zag ik ook! En ik ging uit van een film-foutje, anders zouden de vlotbewoners hem wel gezien hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Darklight het volgende:
je ziet ook een bootje, linksbovenin
[afbeelding]
Ah, is dit het Lost-dickriders topic dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je alleen maar kan zeiken. kan je ook gewoon optyfen, kee?
Klopt, S1 was het al snel net zo kut.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
Maar in S1 was het precies hetzelfde, afleveringen waarin helemaal niets gebeurde, of iets totaal anders (ik noem bijv. die 'waarzegger' van Claire) en daarna opeens een heleboel nieuwe ontwikkelingen, dat jij die op dat moment misschien anders hebt meegemaakt wil niet zeggen dat ze de serie aan het verkloten zijn nu je wel net als alle Amerikanen telkens een week moet wachten
- Invasionquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Er is door Lost weer een hele hype ontstaan rond 'mysterieuze' series en de budgetten voor dat soort series rijsen weer de pan uit. Ik ben getipt door iemand voor de volgende titels:
- Invasion
- Surface
- Threshold
Ik heb er nog niks van gezien, dus don't shoot the messenger, maar bij mij staan ze al in de queue. Ik laat wel weten of ik het wat vind
Zo!, Inderdaad, wat een vage zooi wordt me dat... Leek me eerst de leukste van deze 3 nieuwe series....quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
- Threshold
1e aflevering was super goed, heel erg spannend. 2e aflevering werd al wat minder, en aflevering 3 sloeg echt totaal nergens op.
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doeiquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zo!, Inderdaad, wat een vage zooi wordt me dat... Leek me eerst de leukste van deze 3 nieuwe series....
Supernatural nog wel de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |