quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doei
Of jij heb een gaar korte termijngeheugen of je probeert je eigen mening in iemands kont te duwen .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Wat een jankbekkies hier...
Ik vind dat ze die serie veels te lang oprekken, had allemaal makkelijk in 1 seizoen afgerond kunnen worden... Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
Dat jij schijnbaar zo'n simpel zieltje bent die zich jarenlang met dezelfde onzin laat vermaken is jouw probleem lijkt me![]()
Ah, 24 duurt langer dan 1 seizoen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:22 schreef Darklight het volgende:
Geen enkele serie duurt 1 seizoen, de makers hebben van te voren gezegd dat het meerdere seizoenen zou duren, en ze weten al hoe het afloopt met iedereen
En jij bent diegene die simpel is, klagen maar toch kijken
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Of jij heb een gaar korte termijngeheugen of je probeert je eigen mening in iemands kont te duwen .
In allebei de gevallen werkt het niet , Het is zelfs irritant , Jij vind het niet leuk ok prima.. meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
Ik reageer op al die Lost-nerdjes die er niet tegen kunnen als je "hun" serie afzeikt.quote:meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
Gevalletje van korte termijngeheugen dus aangezien je weer reageert .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
[..]
Ik reageer op al die Lost-nerdjes die er niet tegen kunnen als je "hun" serie afzeikt.
Waar staat je fiets?
Ik zag wel iets links boven sawyers schouder maar ik ging er vanuit dat dat het eiland was dat iets later in beeld kwam.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die zag ik ook! En ik ging uit van een film-foutje, anders zouden de vlotbewoners hem wel gezien hebben.
Idd, lost haters motte oprotte. Dit is een topic voor Lost loversquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doei
Nee dat is teveel 'spiritueel' gedoe. Dat zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Wally__ het volgende:
Even een theorie van mij (klopt misschien niks van):
Desmond heeft een soortgelijk probleem als Hurley: hij brengt ongeluk. Desmond was een x aantal afleveringen terug te zien terwijl hij Jack tegenkwam bij het hardlopen in een stadion. Jack viel op de trap waarop ze aan het omhoog rennen waren (ongeluk?).
Desmond is gek geworden van zijn ongeluk icm die nummers en heeft besloten zich in te graven op een onbewoond eiland. De enige manier om van het ongeluk af te komen is door Hurley 'him' te vinden. Met die nummers heeft hij hem gelokt en daardoor is het vliegtuig gecrashed
Maargoed, zoiets denk ik![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef matthijst het volgende:
Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
16 jaar geleden.... Post misschien vlakbij het eiland? rond het tijdstip waarop de french chick is begonnen met het uitzenden van haar signal? (was ook al zo'n 16 jaar bezig toch...)quote:FLASHBACK: Hurley is standing at the receptionist's desk at a hospital. He is asking to see a patient named Leonard. He argues with the nurse. He notices a janitor climbing a ladder to change a light bulb. The ladder is wobbling. Just as he reaches out for the light bulb, Hurley yells at him and tells him not to do that right now. A doctor walks by and recognizes Hurley. He agrees to let him see Leonard. Hurley sits down at a table in the recreation room. Leonard is playing Connect Four and mumbling "the numbers" over and over again. Hurley says he needs information. "What do the numbers mean?" Hurley keeps asking even though Leonard will not answer. Leonard just keeps repeating the numbers. Hurley says he thinks the numbers did something to win when he used them to win the Lottery. Leonard stops immediately and can't believe what he has heard. "You've opened the box. It won't stop. You've got to get away from them or it won't stop!" Hurley asks Leonard where he got the numbers. He says he heard them when he was working with Sam Toomey in Kalgoorlie, Australia.
----skip----
FLASHBACK: There is a small house in the middle of the desert of Kalgoorlie. Hurley asks the woman who answers the door if the house belongs to Sam Toomey. She says the she is his wife and Hurley asks to speak to him. She says she would like to speak to him too but he died four years ago. She invites Hurley in. Hurley learns that Leonard served with Sam in the US Navy years ago. Sam heard a voice repeating the numbers while they were serving at a naval listening post monitoring the South Pacific. That was 16 years ago. A few years later, Sam used the numbers to win a local fair contest and a lot of money. After that, things started to go wrong for Sam and his family. Same thought the numbers were behind the bad luck so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt. Hurley asks Mrs. Toomey is Sam succeeded in stopping the bad luck. "Yep. He put a shotgun in his mouth and pulled the trigger." Hurley tells her that he thinks he is under the same curse. Mrs. Toomy won't hear it. "You make your own luck, Mr. Reyes. You're looking for an excuse that doesn't exist."
Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Miguel het volgende:
Hmm... Dat is misschien nog wel interessant!
-----opgezocht------
e01s18-numbers
[..]
16 jaar geleden.... Post misschien vlakbij het eiland? rond het tijdstip waarop de french chick is begonnen met het uitzenden van haar signal? (was ook al zo'n 16 jaar bezig toch...)
Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist en hem veranderd in het huidige bericht dat dus al 16 jaar speeltquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef splendor het volgende:
[..]
Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.
Klinkt als verstoppertje spelen... Net als Desmond!quote:...so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt.
Indeed! De bron van de evil numbers is dus uitgeschakeld.quote:Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Ace1 op 30-09-2005 23:02:05 ]
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Ace1 het volgende:]http://members.home.nl/stijn.teh.man/kut.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat dharma, ik denk dat de verklaring naar de Boeddhistische richting gaat (iets in de richting van eeuwig leven/wedergeboorte) maar het begrip dharma is heel groot en kan verschillende kanten opgaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
Iemand al speculatie/ideeen wat dat bedrijf/logo van Desmond nou precies is?
Hé ja, de tekst zou inderdaad op Desmond kunnen slaan. Nog wat regels:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
"You've gotta make your own kind of music. Sing your own special song "
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...
"Make your own kind of music. Even if nobody else sings along"
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
Daar hadden we het vorige deel al over en het klinkt heel aannemelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Legally_Brunette het volgende:
Die magneet waar Jack mee te maken kreeg in de hatch, zou dat de oorzaak kunnen zijn van het fout functioneren van het kompas van Locke in seizoen 1?
Het enige wat ik verzinnen, is dat het natuurlijk wel hele toepasselijke muziek is voor iemand die in zijn eentje ergens zit opgesloten. En het dus snel aanspreekt bij hem en zijn lievelingsnummer wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
http://homepage.mac.com/mprieve/.Public/lost.mpg
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
Is opgenomen als reclamespot voor de nieuwe uitzendingen op Channel 4. Wat we er nu mee moeten? Ervan genieten natuurlijk! Ik vind het in ieder geval een verschrikkelijk cool filmpje. En Portishead is altijd tof natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...
cool filmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" van.
*edit*
Even op gegoogled en:
[..]
Wtf?!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Sai ==> niet de moeite om te downloaden, totaal zinloos filmpje.
Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:50 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ook![]()
-edit-
Nee joh, echt 70's volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef eperon het volgende:
Wat me ook opviel in 202 (Locke loopt hatch in) is dat er een lava-lamp staat! dat zijn toch vrij moderne dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |