Wat betekent dit voor volgende dan? Ik was niet echt tevreden met de versie dat ik deze week heb gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
Voor de fans van LOL-releases, hun PROPER is uit. Hij zal zo wel via de verschillende circuits beschikbaar zijn.
Klopt ja, ze ging dus onderzoek doen naar de vreemde magnetische veld, dat werd waargenomen op een bepaalde gedeelte van het eiland ofzo. Magnetisme ---> Stemmetjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, dat bedrijf deed toch iets met magnetische velden ofzo?
Hij deed mee aan een of andere "solar challenge" als ik me goed herriner, een soort race rond de wereld in een bootje met alleen zonnenergie oid, hij zij ook in de flashback dat ie aan het trainen was voor een "race around the world" toch ? En er zat geen vriend, maar gewoon een medewerker van Dharma waarvan ze collega al dood was, dus daarom ging hij hem maar helpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat iedereen het voorstukje wel had gezien inmiddels, of zijn er mensen die het bewust niet kijken?
[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 07-10-2005 11:29:59 ]-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef rthls het volgende:
Goede episode
Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Ehhh Disney is toch de producer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef eperon het volgende:
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.
Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Capetown het volgende:
Op die Hanso Site staan de overige projecten:
The Hanso Life-Extension Project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |