Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist en hem veranderd in het huidige bericht dat dus al 16 jaar speeltquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef splendor het volgende:
[..]
Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.
Klinkt als verstoppertje spelen... Net als Desmond!quote:...so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt.
Indeed! De bron van de evil numbers is dus uitgeschakeld.quote:Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Ace1 op 30-09-2005 23:02:05 ]
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Ace1 het volgende:]http://members.home.nl/stijn.teh.man/kut.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat dharma, ik denk dat de verklaring naar de Boeddhistische richting gaat (iets in de richting van eeuwig leven/wedergeboorte) maar het begrip dharma is heel groot en kan verschillende kanten opgaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
Iemand al speculatie/ideeen wat dat bedrijf/logo van Desmond nou precies is?
Hé ja, de tekst zou inderdaad op Desmond kunnen slaan. Nog wat regels:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
"You've gotta make your own kind of music. Sing your own special song "
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...
"Make your own kind of music. Even if nobody else sings along"
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
Daar hadden we het vorige deel al over en het klinkt heel aannemelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Legally_Brunette het volgende:
Die magneet waar Jack mee te maken kreeg in de hatch, zou dat de oorzaak kunnen zijn van het fout functioneren van het kompas van Locke in seizoen 1?
Het enige wat ik verzinnen, is dat het natuurlijk wel hele toepasselijke muziek is voor iemand die in zijn eentje ergens zit opgesloten. En het dus snel aanspreekt bij hem en zijn lievelingsnummer wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
http://homepage.mac.com/mprieve/.Public/lost.mpg
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
Is opgenomen als reclamespot voor de nieuwe uitzendingen op Channel 4. Wat we er nu mee moeten? Ervan genieten natuurlijk! Ik vind het in ieder geval een verschrikkelijk cool filmpje. En Portishead is altijd tof natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...
cool filmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" van.
*edit*
Even op gegoogled en:
[..]
Wtf?!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Sai ==> niet de moeite om te downloaden, totaal zinloos filmpje.
Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:50 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ook![]()
-edit-
Nee joh, echt 70's volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef eperon het volgende:
Wat me ook opviel in 202 (Locke loopt hatch in) is dat er een lava-lamp staat! dat zijn toch vrij moderne dingen?
Een vliegtuigcrash voel je NIET als aardbeving 500 meter verder......... Je zou het kunnen horen, maar niet voelen! Vergelijk het maar met een zware vrachtwagen die langskomt, veel meer is het niet. En op 500 meter afstand merk je dat niet.quote:De 'hatch'beving die je ziet wordt dan niet toegeschreven aan de dynamiet, maar aan bijvoorbeeld de vliegtuigcrash.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
Iemand al speculatie/ideeen wat dat bedrijf/logo van Desmond nou precies is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.darkhorizons.com/news05/051003a.phpNothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:Damn!!! je hebt gelijk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou een goede grap zijn als de eilandbewoners de enige overlevenden zijn en dat de rest van de wereld door het een of ander (aliens, dodelijk virus, meeroken:) is uitgeroeid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Het zou best een goeie grap zijn als ze over 2 dagen allemaal gered worden van het eiland!! Iedereen gered, mysterie ontrafelt, einde serie!
Zou allebei een heel slechte grap zijn... Ga maar gauw weg....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zou een goede grap zijn als de eilandbewoners de enige overlevenden zijn en dat de rest van de wereld door het een of ander (aliens, dodelijk virus, meeroken:) is uitgeroeid.
Ja, da's waar. Maar dan nog, gewoon een aflevering om het echte Lost-gevoel weer eens te laten zien zou wel stoer zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef moomoo het volgende:
ja, en dan de volgenda dag weer door gigabytes aan klachtenposts heenwaden zeker. ik heb er ook geen probleem me, hoewel het verhaal natuurlijk wel gewoon verder moet gaan, maar de klachten zouden de serieuze talk zo overspoelen.
Wat was er met de rook dan??quote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef Sqall het volgende:
Ik vraag me af of de makers van Lost al die hints in de afleveringen stoppen, met in het achterhoofd houdend de kijkers die via de PC kijken (de downloaders dus)...
Woorden die achteruit gezegd worden, details die je alleen kunt zien door het beeld te bewerken (logo op haai, rook dat mensen meesleept), etc.
Hoe moet je anders al die hints uizoeken, zeker niet door het 1x op tv te kijken...![]()
Dat wordt volgens mij ook door niemand beweerd. Het gaat over of de mensen met knuppels die Jin gevangen hadden genomen"the other" of de andere passagiers zijn. Niemand beweert tot nu toe dat de others de andere passagiers zijn. Maar we zullen het snel genoeg weten. Of niet, de serie kennende.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef djenneke het volgende:
Ik denk niet dat the others de andere overlevenden zijn. Rousseau is er bang van, en ze hoort hun stemmen (net als Shannon in het bos) en ik geloof niet dat een stel overlevenden voor de lol mensen in het bos, waar ze zelf met een crash zijn beland, gaan zitten bang maken...
Okee, in dat geval, denk ik dat er inderdaad nog overlevenden zijn (ik herinner me een Ana-Lucia, die flirtte met Jack in een van de laatste episodes van het 1e seizoen, in een flashback vlak voor het vertrek van het vliegtuig), en dat dat niet de mensen met die knuppels zijn. Dat leek me eigenlijk best duidelijk uit het voorstuk van vorige week...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij ook door niemand beweerd. Het gaat over of de mensen met knuppels die Jin gevangen hadden genomen"the other" of de andere passagiers zijn. Niemand beweert tot nu toe dat de others de andere passagiers zijn. Maar we zullen het snel genoeg weten. Of niet, de serie kennende.
Als het andere overlevenden zijn, is het niet gek dat je Jin gevangen namen... Hij spreekt tenslotte geen Engels, dus voor de zekerheid zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef djenneke het volgende:
Ik denk niet dat the others de andere overlevenden zijn. Rousseau is er bang van, en ze hoort hun stemmen (net als Shannon in het bos) en ik geloof niet dat een stel overlevenden voor de lol mensen in het bos, waar ze zelf met een crash zijn beland, gaan zitten bang maken...
DIe plattegrond is gemaakt na aflevering 1 en toen wisten ze dat soort dingen nog niet. Er wordt ook gesproken over de ruimte 'achter' de ramen maar we weten nu dat daar lampen staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef Gremen het volgende:
Op die plattegrond staat niet eens de ruimte waar kate in werd opgesloten. (met al dat eten)
Of kijk ik nu te snel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |