Yep, ik zit nu te kijken, maar het wordt steeds ergerquote:
Brrrr, als ik dit zo zie dan mijd ik dit topic tot ik de aflevering gezien hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Symer het volgende:
WOW! Geweldige aflevering!![]()
Er wordt gewoon een vrachtwagen vol antwoorden over je heen gestort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering.
2000 light years from home
Pff, valt best mee hoor. Geluid liep nog geen seconde achter bij mij, viel amper op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef phileine het volgende:
Is dit misschien behulpzaam voor dat synchronisatieprobleem? (Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd)
Een heel seizoen al dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef endr0me het volgende:
vreemd, op nieuwsgroepen staan een 303 EN 304 ?
.. 2 afleveringen ? al geleaked ?
Mijn gok is dat ze al te maken hebben gehad met anderen (the others hoogstwaarschijnlijk), omdat ze al bewapend waren. En als dat zo is lijkt het mij dat ze geen risico nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Merkie ==> Maar als ze door andere overlevenden gevangen zijn genomen, wat is dan de reden DAT ze gevangen zijn genomen? Het lijkt mij dat ze dat wel zouden begrijpen, en na enig overleg niet in een kooi gooien maar vooral overleggen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tri State. Tri State. !
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef _Supreme het volgende:Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel typisch van die teller.
locke die gewoon al meteen dwangmatig die teller wil resetten
Lijkt inderdaad behoorlijk op een psychologisch experiment.Jupiler is goed
In de preview aan het einde zag je dat, en nog een leuke scene met kate.. dat beloofd wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Waar?
Maar wel typisch van die teller.
locke die gewoon al meteen dwangmatig die teller wil resetten
Lijkt inderdaad behoorlijk op een psychologisch experiment.
Ik geloof dat ze de volgende aflevering gewoon weer vrij zijn. Wat dat voor nieuwe verhaal lijnen gaat brengen ben ik benieuwd naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Merkie ==> Maar als ze door andere overlevenden gevangen zijn genomen, wat is dan de reden DAT ze gevangen zijn genomen? Het lijkt mij dat ze dat wel zouden begrijpen, en na enig overleg niet in een kooi gooien maar vooral overleggen?!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze de volgende aflevering gewoon weer vrij zijn. Wat dat voor nieuwe verhaal lijnen gaat brengen ben ik benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Komt nog wel terug, in aflevering s2e1 hadden jack en kate het er heel even over: ze hebben het beiden gezien!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar is het geheimzinnige monster naartoe
We weten nog niet eens of ze wel echt bestaan! (besefte ik opeens)quote:Waar zijn the others
Misschien hebben ze de kennis niet? of kan dat systeem dat helemaal niet aan (het is wel een computer uit 1980 he?!)quote:Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Jack kreeg ook geen antwoord van Desmond over waar dat voedsel vandaan kwam.quote:Waarom wordt er in het filmpje dat ze kijken totaal niet gesproken van het ondergaan van de wereld maar over een project ( en het dus na 20 jaar echt geen HOL meer boeit dat er niemand meer de code invoert ( blijkbaar zijn de opdrachtgevers het ook vergeten )
Die is er vandoor gegaan, maar komen we vast nog wel eens tegen...quote:Waar is die franse chick met het hele ziekte gebeuren
Hij weet eigenlijk ook niet wat er gaat gebeuren... daarom maar zover mogelijk van het luik vandaan?quote:Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaatBesides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Komt vast nog wel... Ze houden het allemaal nog erg gesloten inderdaad, maar dat maakt het nou juist zo spannend...quote:Waar is de hele geheimzinnige sfeer van het eiland ( ik refereer aan de ijsbeer uit eps 2 ofzo )
Wat een mongool ben jij. Dat zijn dingen die nog moeten blijken he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar is het geheimzinnige monster naartoe
Waar zijn the others
Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Waarom wordt er in het filmpje dat ze kijken totaal niet gesproken van het ondergaan van de wereld maar over een project ( en het dus na 20 jaar echt geen HOL meer boeit dat er niemand meer de code invoert ( blijkbaar zijn de opdrachtgevers het ook vergeten )
Waar is die franse chick met het hele ziekte gebeuren
Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaatBesides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Waar is de hele geheimzinnige sfeer van het eiland ( ik refereer aan de ijsbeer uit eps 2 ofzo )
Plotholes plotholes plotholes...
Ik wil me even aansluiten bij deze opmerking.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Dat zijn dingen die nog moeten blijken he.
Dat er inderdaad een organisatie achter zit en dat het voortkomt uit een of ander experiment. Veel mensen hadden al een vermoeden, maar nu is het dus echt duidelijk. En ook is er wat inzicht gegeven in de organisatie die erachter zit en is duidelijk waar het logo voor staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik vond het een behoorlijke suffe aflevering.
Ik bedoel; er was beloofd dat er in episode 3 veel duidelijk zou worden, maar wat is er dan in godsnaam duidelijk geworden?
A1. Het "monster" was een beveiligingssysteem. Ook was het met een staaf dynamiet bewerkt nadat het in het gat verdwenen was. Dat gat zag er DIEP uit. De hatch ook. Ik zie een samenhang! Misschien was het wel een beveiligingssysteem om de hatch te bewaken!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Q1. Waar is het geheimzinnige monster naartoe
Q2. Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Goh ja, wat een onthulling...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Dat er inderdaad een organisatie achter zit en dat het voortkomt uit een of ander experiment.
Tja, leuk filmpje was het, maar weten we nu wiets meer over het eiland ofzo?quote:Veel mensen hadden al een vermoeden, maar nu is het dus echt duidelijk. En ook is er wat inzicht gegeven in de organisatie die erachter zit en is duidelijk waar het logo voor staat.
Tot nu toe vond ik het nog wel redelijk boeiend allemaal, maar als dit dan dé verrassende aflevering met antwoorden moest voorstellen, vrees ik voor de rest van het seizoenquote:Ik vind dat er wel redelijk veel verteld is. De truc is om elke keer net genoeg weg te geven en ik vind dat ze daar dit seizoen erg goed in slagen.
1. De "others" infiltrant was toch doodgeschoten in seizoen 1, die lui in die motorboot kwamen niet uit de lucht vallen, zwangere miep werd ook echt ontvoerd... Genoeg hints om te weten dat er "anderen" rondlopen! Nu nog weten hoe&wat ze daar doen! Het kan ook met de drugssmokkelaars te maken hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:02 schreef djenneke het volgende:
1. We weten nog niet eens of ze wel echt bestaan! (besefte ik opeens)
2. Ja, dat vroeg ik me ook al af. Jack kreeg ook geen antwoord van Desmond over waar dat voedsel vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffft wat een mysteries
censuur :O
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Theorie van http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=1950 :Lijkt me een beetje raar, dat ze dan de mensen uit het experiment niet gewoon terughalen. Die laat je dan toch niet gewoon maar zitten voor een 15/16 jaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het trouwens wel met Kasta eens. Er is niet zoveel onthuld. We weten nog niets over die cijfers, we weten nog niets over de "toevalligheid" van samenkomst van de mensen die op het eiland crashen.
We weten nu eigenlijk alleen dat er iig nog een andere overlevende is (Ana-Lucia) die samen met anderen werkt (misschien wel meer overlevenden, maar misschien ook wel "the others". Verder weten we dat er een experiment werd uitgevoerd in de hatch, nou dat hadden we vorige aflevering ook al wel door. Ik hoop toch op een beetje meer actie en verhaal volgende week...I'm just a Soul whose Intentions are Good
Die is toch dood? Dat bedoelde hij hoor? Ik kon het ook niet zo goed verstaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
Ik hoorde iets van een bootrace? en om de een of andere vage reden kwam hij op het eiland terecht en daar liep hij iemand (een vriend meen ik?) tegen het lijf en toen ineens bleef ie daar maar om samen met hem die knop in te drukken tot die vriend dood ging? Waar is die vriend eigenlijk?
De astro lamp (later lavalamp genaamd) werd toch echt al in 1965 op de markt gebracht...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef splendor het volgende:
Het blijft alleen raar waarom hij een lavalamp heeft.Die hadden ze écht nog niet in 1980..
Ik vrees steeds meer dat er gewoon geen zinnige antwoorden komen.... "Raadsels" verzinnen is geen kunst, maar als er gewoon geen antwoorden bestaan, is dat (na afloop van de serie) een enorme afknapper... Maar tot die tijd hebben ze kijkcijfers. Ik wacht afquote:Ik ben het trouwens wel met Kasta eens. Er is niet zoveel onthuld. We weten nog niets over die cijfers, we weten nog niets over de "toevalligheid" van samenkomst van de mensen die op het eiland crashen.
Ja hij het ook over "zijn wereld", oftewel niet de hele wereld. Alleen dat kleine stukje wat hij als zijn wereld was gaan beschouwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaatBesides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |