1) Hij moest heel erg janken toen Desmond vroeg hoe het ging. Erger dan als die gescheidde zou zijn of haar alleen maar zou missen.quote:
Jep, volgens mij wel ja. Die maakten overigens absoluut geen onderzoekers-indruk. Zagen eruit als vissers volgens mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef ImPrEzA het volgende:
In S1 zagen we haar (Ana-Lucia Cortez) al in een flashback op het vliegveld, waar ze met Jack zat te flirten toen beide op hun vlucht (815) aan het wachten waren. Ze zat dus in het neergestortte vliegtuig, wat verklaart waarom ze uit zichzelf 815 noemde.
Volgens mij kunnen "Shaft" en de zijnen, waar Ana-Lucia blijkbaar dus vriendjes mee is geworden (?), nog steeds wel "the Others" zijn. Hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt. Maar we zullen het ongetwijfeld zien. Trouwens: die mensen op de boot die Walt meenamen (waarvan we ook nog steeds niet zeker weten of het "the others" zijn) waren toch allen blank, of niet?
Ik zou er geld opzetten dat die neger en zijn club uit de achterkant van het vliegtuig komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:20 schreef splendor het volgende:
Of het waar is? Geen idee, maar ik geloof het eerder dan dat die neger met zijn club ook in dat vliegtuig zaten. Er is echter wel 1 spoiler te vinden die het weer tegenspreekt.. moeilijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al dat ik hem herkende!! Oz was trouwens ook altijd een leuke seriequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
Leuk weetje voor de mensen die de gevangenisserie Oz gevolgd hebben trouwens:
'Shaft' is niemand minder dannnnn... Simon Adebisi!
Daar zou ik echt op afknapen. Of als het iets is van tijdreizen of een andere dimensie ofzo. Het moet wel geloofwaardig blijven imho.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:03 schreef Rev- het volgende:
http://www.flyservers.com(...)ages/thedegroots.jpg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |