Die helen die hij toen aan de telefoon had en meevroeg op die trip, was een sex-operator. Ze zei al dat ze heette zoals hij wilde dat ze zou heten. Hij zal haar dus gevraagd hebben om zichzelf Helen te noemen zodat hij kon doen alsof het zijn Helen (Peg Bundy) was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...
Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. in season 1, eerste locke aflevering, was lock aan het praten met zo een 0900 wijf en hij noemde haar helen en vroeg haar mee op reis naar australie. Hoe zit dat nou, was dat een andere helen?
In de serie Oz zaten ze allebei in de gevangenis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...
Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb nu 6 hotspots gevonden, en inderdaad, iedere keer bij 3 houdt het op
Trouwens, ik probeer het nu nog eens, en als je je muis de hele tijd op dezelfde plek houdt, krijg je ook 2 of 3 correcte cijfers
Ik heb ook maar ff de Flash zelf uit elkaar gehaald, flauw grap inderdaad... Ik heb geen sprites/frames gevonden met daarin: access granted of wat dan ook. Jammer, zou een brute ingang zijn voor een fansite of een ABC-site.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:06 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..
Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Morgen nieuwe aflevering !
composer: Michael Giacchino.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:00 schreef Roa het volgende:
Het is weer erg vet allemaal. Wel jammer dat ik een foute had (paar storingen erin) waardoor ik wat dingen gemist heb. Maar even opnieuw bekijken dus. Alias was ook al niet goed, vervelend.
Valt me trouwens op dat bepaalde muziek in Alias hetzelfde is (lijkt) als in LostZal wel door Abrams komen.
iemand die hier meer over weet?quote:Next, Desmond goes for some of that stuff he was shooting into his arm in the first episode (we also spot a book called The Third Policeman, which I've read, and I encourage you to do so, and to do this: read the first word on pages four, eight, fifteen, sixteen, twenty-three, and forty-two. It's worth it, I promise).
En dan nog maar hopen dat die het doet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.
Och, dat zal wel toch. Misschien een beetje geluidsproblemen, maar meestal is er rond 11 uur wel een goede versie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat die het doet.
En dat je het vindt, natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En dan nog maar hopen dat die het doet.
Bij mij komt het meestal op vrijdag binnen , dan zijn er al heel wat meer sources op het i-netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |