abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31355376
Oh, en er zijn nog veel meer raakvlakken, bv in de blokjes op 6 uur, het gaat erom dat ze pas werken bij een bepaalde volgorde... dat maakt dat er nog weet ik wat hoeveel combi's zijn. Some security huh
pi_31355647
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...

Wat ik me nu eigenlijk afvraag.. in season 1, eerste locke aflevering, was lock aan het praten met zo een 0900 wijf en hij noemde haar helen en vroeg haar mee op reis naar australie. Hoe zit dat nou, was dat een andere helen?
Die helen die hij toen aan de telefoon had en meevroeg op die trip, was een sex-operator. Ze zei al dat ze heette zoals hij wilde dat ze zou heten. Hij zal haar dus gevraagd hebben om zichzelf Helen te noemen zodat hij kon doen alsof het zijn Helen (Peg Bundy) was.
mooi he, alles
pi_31355733
wow ik had er net drie hard ging kloppen in de keel... BOEM

INVALID IP
pi_31355878
Ik ga er nokkie aan. Volgens mij is het een flauwe grap en KUN je de complete IP niet halen. Ik haal nu altijd 3 groene blokjes en heb het al 50x geprobeerd Je begint gewoon beetje rechts boven met draaien van je muis en gaat geleidelijk naar binnen. Die 3 vaste punten is iig nonsens want soms haal je ze ook op hele andere plekken. Meestal krijg je invalid IP als je net rechts van de zwaan zit.. Dus probeer dan koers te veranderen, rek dan tijd maar uiteindelijk nog Invalid IP
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:57:36 #105
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_31355990
Ik heb nu 6 hotspots gevonden, en inderdaad, iedere keer bij 3 houdt het op

Trouwens, ik probeer het nu nog eens, en als je je muis de hele tijd op dezelfde plek houdt, krijg je ook 2 of 3 correcte cijfers
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_31356661
er is dus gewoon geen touw aan vast te knopen. Daar kwam ik nu ook zo langzamerhand achter. Volgens mij is het onmogelijk die vierde te vinden
pi_31357169
Haha, er is idd geen goede combinatie.

Doet jullie dit niet erg aan de button denken? Een leuk psychologisch spelletje
pi_31358345
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef spooky1234 het volgende:
Shaft en Micheal in dezelfde gevangenis? Dat heb ik even gemist, vertel...
In de serie Oz zaten ze allebei in de gevangenis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_31359078
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb nu 6 hotspots gevonden, en inderdaad, iedere keer bij 3 houdt het op

Trouwens, ik probeer het nu nog eens, en als je je muis de hele tijd op dezelfde plek houdt, krijg je ook 2 of 3 correcte cijfers
Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..
-
pi_31360374
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 15:06 schreef splendor het volgende:

[..]

Ik las op een ander forum dat iemand de flash uit elkaar heeft gehaald en hij zei dat er het alleen voor de eerste 3 dingen mogelijk is en dat er verder niks achter zit.. misschien komt het nog maar die site is ook geen officiele site dus waarschijnlijk een hoax..
Ik heb ook maar ff de Flash zelf uit elkaar gehaald, flauw grap inderdaad... Ik heb geen sprites/frames gevonden met daarin: access granted of wat dan ook. Jammer, zou een brute ingang zijn voor een fansite of een ABC-site.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:23 #111
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_31361002
Het is weer erg vet allemaal. Wel jammer dat ik een foute had (paar storingen erin) waardoor ik wat dingen gemist heb. Maar even opnieuw bekijken dus. Alias was ook al niet goed, vervelend.

Valt me trouwens op dat bepaalde muziek in Alias hetzelfde is (lijkt) als in Lost Zal wel door Abrams komen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_31369853
Morgen nieuwe aflevering !
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:18:59 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31370935
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Morgen nieuwe aflevering !
Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.
2000 light years from home
pi_31372400
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:00 schreef Roa het volgende:
Het is weer erg vet allemaal. Wel jammer dat ik een foute had (paar storingen erin) waardoor ik wat dingen gemist heb. Maar even opnieuw bekijken dus. Alias was ook al niet goed, vervelend.

Valt me trouwens op dat bepaalde muziek in Alias hetzelfde is (lijkt) als in Lost Zal wel door Abrams komen.
composer: Michael Giacchino.
De huismuzikant van JJ.
(heeft ook wat games gedaan, bekendste is wel Call of Duty, maar ook Medal of Honor.)
Straks ook te horen als muzikale omlijsting om Tom Cruise en Keri Russell in MI:3.
Zo. En nu is het klaar.
I love it when a plan comes together !
pi_31373697
Ik kwam dit stukje tegen op een site:
quote:
Next, Desmond goes for some of that stuff he was shooting into his arm in the first episode (we also spot a book called The Third Policeman, which I've read, and I encourage you to do so, and to do this: read the first word on pages four, eight, fifteen, sixteen, twenty-three, and forty-two. It's worth it, I promise).
iemand die hier meer over weet?
pi_31376627
er zijn meerdere versies van het boek, en een aantal leveren alleen maar nonsens op. Heb nog nergens gelezen of er ook ergens wel wat uitkomt.
I love it when a plan comes together !
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:04:39 #117
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_31376982
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Als je in de VS woont. Wij doodnormale stervelingen moeten tot donderdag(ochtend) wachten.
En dan nog maar hopen dat die het doet.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:55:57 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31377867
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Och, dat zal wel toch. Misschien een beetje geluidsproblemen, maar meestal is er rond 11 uur wel een goede versie.
2000 light years from home
pi_31378900
errug boeiend dit allemaal

TheeVheePhee
pi_31380290
Ook wel leuk verhaaltje dit : http://en.wikipedia.org/wiki/Number_23

"Occult significance
The sacred number (along with 5) of Eris, goddess of discord, according to the Principia Discordia; it is the number of the Illuminati.
Like 13, sometimes considered lucky or otherwise significant (as in the occult writings of Aleister Crowley and William S. Burroughs); see the 23 enigma.
Robert Anton Wilson's book, Cosmic Trigger I: Final Secret of the Illuminati, lists 23 as a cosmic number with strong connections to arcane magic and synchronicity. Numerous people have claimed to see 23's everywhere (the 23 curse) prior to enormous success and fruitfulness.
In many other of Wilson's works (especially The Illuminatus! Trilogy) 23 is given special importance. Many Discordians use this number for any number of purposes."

Dus nog een mogelijkheid/groepering die ermee te maken kan hebben

Nog een leuke : http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Anton_Wilson
Ik had eerst nog een pagina van die schrijver waarbij hij het in een boek op pagina 23 had over doomsday oid en megadeaths, maar die kan ik even zo gauw niet vinden

En deze is ook wel grappig (en misschien oud) http://www.flickr.com/photos/sh/47743274/

[ Bericht 11% gewijzigd door dapluiz op 12-10-2005 12:07:02 ]
pi_31381899
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

En dat je het vindt, natuurlijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:33:20 #122
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31385653
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

En dat je het vindt, natuurlijk
Bij mij komt het meestal op vrijdag binnen , dan zijn er al heel wat meer sources op het i-net
Feyenoord!!! * Barįa
pi_31389018
morgenochtend half 8!
pi_31389182
Ja ik kijk ook altijd donderdagochtend, en dan donderdagavond kijken
(maar volgens mij kunnen we het hier maar niet al teveel over hebben )
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:00:34 #125
92932 MrGP
This is bat country!
pi_31394085
s02e04:

Moet je voor grap de filmpjes op http://television.aol.com/feature/lost_tv (SPOILERS!) eens kijken, en dan vooral food fantasy... vage shit.. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe aflevering! Morgenochtend weer losttijd!
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')