jij wilt klassiek horen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef Suijk het volgende:
Mag die kutmuziek af?
Alsof ik ooit in zo'n soort PSV-shirt zou lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
dan laat ik Golfer en Bluezz hier hun pakketje maar afleveren
[afbeelding]
Dit is van die standaard muziek die iedereen al in zijn mp3 lijst heeft staan, is dan toch weinig meer aan om dat ook nog op de radio te horen.quote:
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is van die standaard muziek die iedereen al in zijn mp3 lijst heeft staan, is dan toch weinig meer aan om dat ook nog op de radio te horen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebben
bv. wie kent Placebo hier?![]()
Maar dat zijn jullie toch allemaal? En jullie zijn juist degenen die het allemaal zo leuk vinden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebben
op pinkpop vorig jaar erg super iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:Muse
die zijn liveomg wat was dat goed zeg
Ik,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bv. wie kent Placebo hier?![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Muse
die zijn live omg wat was dat goed zeg
tis er toch 1 van Sunderlandquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in zo'n soort PSV-shirt zou lopen.
er gebeuren hier dingen op het werk... wat echt niet kan.. maar waar ik me nu niet overuit laat..quote:
Kut planet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er gebeuren hier dingen op het werk... wat echt niet kan.. maar waar ik me nu niet overuit laat..
ik zal het wel ff doorgeven op msnlang verhaal en niet zo verstandig om te typen.. (openbaar dan)
en het is druk..
Oke, ik hoor het dan welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er gebeuren hier dingen op het werk... wat echt niet kan.. maar waar ik me nu niet overuit laat..
ik zal het wel ff doorgeven op msnlang verhaal en niet zo verstandig om te typen.. (openbaar dan)
en het is druk..
Moet je een keer echt werken??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en het is druk..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:t outlaw 666 topic is een halve hools
idd... ik wil nog langer werken bij KPNquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, ik hoor het dan wel
Begrijpelijk en waarschijnlijk ook verstandig om dat niet hier neer te zetten
Me ouwe was met de noorderzon vertrokken ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Doc wat doe je ?
Wat een warrig onduidelijk ding.
publiek op de Spionkop (of hoe heet die tribune daar achter de goal?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Me ouwe was met de noorderzon vertrokken ...
En ik heb 'm juist gekozen omdat-ie zo onduidelijk is in het klein (wel aardig abstract) - als je goed kijkt zie je wat het is.
Ik heb %^#%$#* het halve web doorgezocht om 'm weer te vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:14 schreef tong80 het volgende:
Ja ik zie wat het is maar het is een duizend in een dozijn plaatje. Jammer je oude was geweldig.
Ik weet niet hoe dat heet maar via golfer heb ik mijn plaatje geupload door Fok. Dus hij is alleen weg als Fok zelf weg is. Heet dat zo ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb %^#%$#* het halve web doorgezocht om 'm weer te vinden![]()
Ner-ruh-gens is-ie meer!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet maar via golfer heb ik mijn plaatje geupload door Fok. Dus hij is alleen weg als Fok zelf weg is. Heet dat zo ?
Kan deze dus nog wel voor je vinden:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ner-ruh-gens is-ie meer!
Het kampioensfeest van PSV!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ner-ruh-gens is-ie meer!
YEEEEEEEEEEEEEE-HAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan deze dus nog wel voor je vinden:
[afbeelding]
quote:
Ziet er vertrouwder uit, idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:34 schreef Doc het volgende:
Zo, dat voelt beter!
Ben jij dat niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Welcome back mister Doc
Jammer nu ben je niet meer degene die het langste ghet zelfde plaatje heeft gehad.
Nee ik heb mijn plaatje omdat Dinosaur SR een topic opende 'Help tong80 aan een plaatje.' Vork kwam toen met deze briljante te voorschijn.quote:
Zeg, haal dat kutnummer eens uit je signature.quote:
zegt degene met de beste sigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeg, haal dat kutnummer eens uit je signature.
Terug naar After Forever zie ik (toch?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, hij was wel weer eens aan revisie toe...
Fijn weekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Bjoro het volgende:
zo ik ga ff fijn een potje weekend vieren !!
laters
Fijn weekend en eet smakelijk straks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Bjoro het volgende:
zo ik ga ff fijn een potje weekend vieren !!
laters
Minder dan 24 uur een ander plaatje telt niet als een ander plaatjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Welcome back mister Doc
Jammer nu ben je niet meer degene die het langste ghet zelfde plaatje heeft gehad.
Absoluut!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef popolon het volgende:
Hey daar is doc weer eens.
Knakker, alles goed?
En en ..... mogge.
Ik kom daar niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Absoluut!
Het is alsof ik niet in de serieuse topics post ...
Zometeen tappas etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef pascalheister het volgende:
zo net bij de pizzaboer een Calzone speciale gehaald, nu ff lekker smullen
Een laptop die ik wil gaan halen, ist wa?quote:ACER Aspire 3002WLMi
AMD Sempron 2800+
512 MB
60 GB
XP Home
DVD +/- rewriter
3x USB 2.0 Wireless LAN 802.11b/g, netwerk
15,4" TFT WXGA breedbeeld
Acer is altijd goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg mensen die verstand hebben van computers:
[..]
Een laptop die ik wil gaan halen, ist wa?
Zou ik niet doen, heb er slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg mensen die verstand hebben van computers:
[..]
Een laptop die ik wil gaan halen, ist wa?
Das dat schuifding weet je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
de Samsung D500 is toch wel een goede telefoon of niet
Wel een goeie keuzequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal
maar ik heb em net besteld met abo erbij
Moet je doen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Uitgegeten.
Inpakken
Douchen...
Wegwezen
Geeeeeeeen zin X 1000
zou het niet doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
Familieweekendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Familieweekend in een of ander kutboerderij.
Inderdaad. Verplicht je vrije weekend opgeven voor een 'gezellig' samenzijn met 50 man. Leuke mensen hoor, maar een dag is ook voldoende.quote:
Daar lijkt me ook helemaal niks aan, zo'n weekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad. Verplicht je vrije weekend opgeven voor een 'gezellig' samenzijn met 50 man. Leuke mensen hoor, maar een dag is ook voldoende.
Gelukkig is mijn familie niet groot genoeg voor zoiets.
Haha, valt mee! Das redelijk standaardquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Nou, heel veel plezier dan. Gewoon flink zuipen, totaal bezopen een stripact doen voor je tante met die snor, de toupet van je oom in het bier gooien. Hoef je volgend jaar niet meer te komen.
prima, primaquote:
Jawel hoor, heb hem ook. Maar vond m'n Nokia 3650 beter, al ben ik inmiddels gewend aan deze. Maar mis vooral de backup functie en sync tussen Outlookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
Die zou je toch om zn nek willen doen en hem er aan op hangen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jort Kelder bij NSE
Met zijn stomme bretels
Ik zou me ziek melden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Plus:
Geen voetbal morgen en geen BB.
Niet uitslapen.
Och, als er iets geestdodend is is het BB wel, je mist niks.quote:
Heb je die tekst van Raymond van het Groenewoud zijn nieuwe single al gehoord of gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Och, als er iets geestdodend is is het BB wel, je mist niks.
Ik bedoel maar, ik leef ook nog steeds
Die hoor je hier dagelijks op de radio.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je die tekst van Raymond van het Groenewoud zijn nieuwe single al gehoord of gezien?![]()
Bloedhonden Bende.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let''s do it like they do on the Discovery Channel
Stoer nummer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let''s do it like they do on the Discovery Channel
Veel plezier bij de Life and Death Of Colonel Blimp (of kijk je die niet) ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er maar eens een dvdtje in
Vanhetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben de kroeg uit.
Tot later, prettige avond allen!
dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de Life and Death Of Colonel Blimp (of kijk je die niet) ?
Dat ook, morgen hele dag werken. Vandaag voetbaltoernooi gehad (en 3e gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Tolk een druk weekend voor de boeg?
Yep, 't kan soms snel gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:17 schreef DIGGER het volgende:
Tis net een achtbaan he, de ene high volgt de low nog sneller op dan de andere en andersom.....
Alsof je zelf onderwerp van een thriller bent, die niet 1 uur en 45 minuten duurt, maar weken en weken.
Hier zou je al bijna als extreem rechts betiteld worden met dezelfde kenmerken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:25 schreef popolon het volgende:
Ik heb een Nederlands vlag(getje) voor de ramen hangen, een NL sticker op m'n auto en een 'Nederlands' kenteken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier zou je al bijna als extreem rechts betiteld worden met dezelfde kenmerken.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hijs je als het hier koninginnedag is ook de vlag Popo?
Ja erg goeie tekst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Weg met Amerika! Weg met die boeren van Amerika
Leuke is dat de live versie na couplet 2 heel anders is, je kan er van alles bij verzinnen, als het maar dronkemansteksten zijnquote:I dreamt a dream the other night I couldn't sleep a wink
The rats were tryin' to count the sheep and I was off the drink
There were footsteps in the parlour and voices on the stairs
I was climbin' up the walls and movin' round the chairs.
I looked out from under the blanket up at the fireplace.
The Pope and John F. Kennedy were starin' in me face.*
Suddenly it dawned at me I was getting the old D.T.s
When the Child o' Prague began to dance around the mantlepiece.
CHORUS
Goodbye to the Port and Brandy, to the Vodka and the Stag,
To the Schmiddick and the Harpic, the bottled draught and keg.
As I sat lookin' up the Guinness ad I could never figure out
How your man stayed up on the surfboard after 14 pints of stout.
Well I swore upon the bible I'd never touch a drop.
My heart was palpitatin' I was sure 'twas going to stop,
Thinkin' I was dyin' I gave my soul to God to keep.
A tenner to St. Anthony to help me get some sleep.
I fell into an awful nightmare - got a dreadful shock.
When I dreamt there was no Duty-free at the airport down in Knock.
George Seawright was sayin' the rosary and SPUC were on the pill.**
Frank Patterson was gargled and he singin' Spancil Hill.
CHORUS
I dreamt that Mr. Haughey had recaptured Crossmaglen
Then Garret got re-elected and gave it back again.
Dick Spring and Roger Casement were on board the Marita-Ann
As she sailed into Fenit they were singin' Banna Strand.
I dreamt Archbishop McNamara was on Spike Island for 3 nights
Havin' been arrested for supportin' Traveller's rights.
I dreamt that Ruairi Quinn was smokin' marijuana in the Dail
Barry Desmond handin' Frenchies out to scuts in Fianna Fail.
CHORUS
I dreamt of Nell McCafferty and Mary Kenny too
The things that we got up to, but I'm not tellin' you.
I dreamt I was in a jacuzzi along with Alice Glenn
'twas then I knew I'd never ever, ever drink again.
Ken geen mooire, betere, humoristischere muziek over een voetbalwedstrijd dan dit.quote:Joxer Goes To Stuttgart
It was in the year of '88 in the lovely month of June
When the gadflies were swarming and dogs howling at the moon
With rosary beads and sandwiches for Stuttgart we began
Joxer packed his German phrasebook and jumpleads for the van.
Some of the lads had never been away from home before
'Twas the first time Whacker put his foot outside of Inchicore
Before we left for Europe we knew we'd need a plan
So we all agreed that Joxer was the man to drive the van.
In Germany the autobahn, 'twas like the Long Mile Road
There was every make of car and van all carrying the full load
Ford Transits and Hiaces and an old Bedford from Tralee
With the engine overheating from longhauling duty free.
There was fans from Ballygermot, Ballybough and Ballymun
On the journey of a lifetime, and the crack was ninety-one
Joxer met a German's daughter on the banks of the river Rhine
And he told her she'd be welcome in Ballyfermot any time.
As soon as we found Stuttgart we got the wagons in a ring
Sean Og got out the banjo and Peter played the mandolin
There was fans there from everywhere attracted by the sound
At the first Fleadh Ceoil in Europe, and Joxer passed the flagon round.
But the session it ended when we'd finished all the stout
The air mattresses inflated and the sleeping bags rolled out
As one by one we fell asleep Joxer had a dream
He dreamt himself and Jack Charlton sat down to pick the team.
Joxer dreamt they both agreed on Packie Bonner straightaway
And that Moran, Whelan and McGrath were certainly to play
But tempers they began to rise and patience wearing thin
Jack wanted Cascarino but Joxer wanted Quinn.
The dream turned into a nightmare, Joxer stuck the head on Jack
Who wanted to bring Johnny Giles and Eamon Dunphy back
The cock crew in the morning, it crew both loud and shrill
Joxer woke up in his sleeping bag many miles from Arbour Hill.
The next morning none of the experts gave us the slightest chance
They said the English team would lead us on a merry dance
With their Union Jacks all them English fans for victory they were set
Until Ray Houghton got the ball and he stuck it in the net.
What happened next is history, brought tears to many eyes
That day will be the highlight of many people's lives
Joxer climbed right over the top and the last time he was seen
Was arm in arm with Jack Charlton singing, Revenge for Skibereen.
Now Whacker's back in Inchicore, he's living with his mam
And Jack Charlton has been proclaimed an honorary Irishman
Do you remember that German's daughter on the banks of the river Rhine
Well, didn't she show up in Ballyfermot last week and ...
Dat gaan we dan maar eens even doen, heb hier 80 Gb aan Ierse muziek (Alleen van Christy Moore al een kleine 50 CD's, bootleggs etc.) maar er kan altijd meer bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef popolon het volgende:
Dronkemansteksten zijn ok.
Vriend van me zit in een Ierse band, gaan we vaak heen, spelen vaak in dezelfde kroeg.
Oh, zie net dat er 2 nummers te downloaden zijn.
Die nummers die erop staan heb ik al in zo veel uitvoeringen, van rock tot folk, van singer songwriter tot tenoren (maar nooit genoeg natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef popolon het volgende:
Ik vind die twee nummers die er op staan best leuk.
Weer een 'andere' versie van de Wild Rover.
Vergeet niet dat het amateurs zijn
En dat nummer: Jammer dat de kopbal van Kieft niet genoemd wordt, als ze gelijk hadden gespeeld hadden ze nog meer historie geschreven.
Weet ik, maar een plek bij de laatste 4 van Europa zal ze nooit meer lukken vrees ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die nummers die erop staan heb ik al in zo veel uitvoeringen, van rock tot folk, van singer songwriter tot tenoren (maar nooit genoeg natuurlijk)
En Mbt Joxer: Ierland - Engeland is DE match voor de Ieren, er is geen wedstrijd die daarbij in de buurt komt.
En toen was het nog wel buitenspel (tegenwoordig niet meer ) dus eigenlijk waren zeer geweest, ware het niet dat ze bestolen werden door de ref....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik, maar een plek bij de laatste 4 van Europa zal ze nooit meer lukken vrees ik.
Ze waren er nog nooit zo dichtbij.
Ik ben ook niet zo'n fan van Guinness hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:15 schreef DIGGER het volgende:
Toch hebben ze echt relatief enorm veel klanten in de VS (hier in NL hebben slechts een paar Ierse pubs het).
Maar goed, in principe heb je dus een familielid die weet wat echt bier is, als ie z'n roots niet verlogend
Ik hoop 't welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar nu is je vrouw met je ma dus naar de Hooters in Chicago?
Leukste variant, maar ik verlies het steedsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan gespeeld, hopeloos verlorent was trouwens steden en ridders
Nog zo'n stoer spel, we hebben hier alle uitbreidingen. Het is toch weer de dobbelstenen die je wel -of niet goed gezind zijn bij dat spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan gespeeld, hopeloos verlorent was trouwens steden en ridders
idd zeker de leukste variant, maar je moet m wel wat vaker spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb Ierse collega's. Geweldig stappen met die lui. Ik wil toch echt eens naar Ierland
[..]
Leukste variant, maar ik verlies het steeds![]()
Weet je wat, ik ga naar bed![]()
Je bent er eigenlijk zo en het kost bijna niks (de vliegreis dan, de avondjes in de pub kunnen wel oplopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb Ierse collega's. Geweldig stappen met die lui. Ik wil toch echt eens naar Ierland
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef cultheld het volgende:
Hmm, volgens mij ben ik zelden zo laat nog gaan stappen. Tijd voor de kroeg
welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:55 schreef popolon het volgende:
Zit een zeer vermakelijk partijtje baseball te kijken.
Gelukkig dat de series begonnen zijn, het seizoen is zo saai.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo!
Red Sox - White Soxquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben nog wel even wakker iets niet werken op m'n pc en dat wil ik altijd meteen fixen. Weet alleen niet hoe
en voor wie juich je?quote:
I carequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:02 schreef popolon het volgende:
Who cares?
dat wordt wachten tot Tong online komt voor zn plasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als iemand een oplossing weet
Hosts file werk niet meer
Kijk in het MLB topic.quote:
Gewoon te downloaden hoorquote:
Nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gewoon te downloaden hoor
Als je Bittorrent hebt moet dat geen probleem zijn.
Neem dr een. Doe mij maar gewoon een biertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
Bacootje bitte voor deze jongen die dat wel verdiend al zeg ik het zelf
Nou ja,ik ben DG,dat zegt genoeg lijkt mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef Spideyman het volgende:
Maar vertel mijn jongen, waaraan heb jij die baco verdiend?
was de stand tussen de sox en de sox?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef popolon het volgende:
nou.
De kampioen is al naar huis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
was de stand tussen de sox en de sox?
ai dat zuigt. zat een maandje geleden nog op de tribune van fenway parkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:52 schreef popolon het volgende:
[..]
De kampioen is al naar huis.
Whehe.
Tigers natuurlijk, al twintig jaar lang helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ai dat zuigt. zat een maandje geleden nog op de tribune van fenway park![]()
jij al ballgames bezocht?
22 oktober.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
Wanneer zijn eik de World Series?
Hoe ging je optreden?quote:
Rondje brandspiritus klaar zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Matig met paar uitSCHieters, maar mooi toch maar weer gedaan.
Doe mij maar iets heel sterks![]()
Yep, goed huiswerk gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Rondje brandspiritus klaar zet.
Je moest tegen Zoete Lieve in die kutstad van DG he?
Hoeveel sponsen heb je dit keer moeten happen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef SCH het volgende:
Yep, goed huiswerk gedaanZelfde groep als die jij toen gezien hebt.
Wel lekker gespeeld hoor maar het is iedere keer weer een gedoe om al die vormen te kiezen en elkaar daar ook in te begrijpen. Ik kreeg een tussendoor-applausje voor mijn SCHoonzwemact
Sponsen worden niet naar spelers gegooid, dat is ten strengste verboden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel sponsen heb je dit keer moeten happen?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg een tussendoor-applausje voor mijn SCHoonzwemact
Die bak ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef SCH het volgende:
Nou dan eet ik maar een appel
Bak je morgen een poets voor me?
goeiemorgenquote:
Marlboro goed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
goeiemorgen
neem voor mij een pakje cigaretten mee!!
wat moet er gebeuren ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:31 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Zometeen even klussen in Den Bosch.
Mijn zus gaat daar wonen, ze heeft een huisje aangeboden gekregen, maar daar zat tot 1 maand geleden een wietplantage in.quote:
heel goed van jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:30 schreef Vom het volgende:
Volgens mij rookt Just me benson en hedges
en de tl buizen op de zolder zeker ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn zus gaat daar wonen, ze heeft een huisje aangeboden gekregen, maar daar zat tot 1 maand geleden een wietplantage in.
Het landbouwplastic zit nog op de raamkozijnen.
Hier werkt alles hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig dat de lijnen hier weer rood gloeiend zijn.. anders zou ik me nog vervelen..
en dat zou toch vervelend zijn zeg..
Gelukkig maar! als je namelijk moet bellen, ben je wel ff een tijdje bezig... klanten worden ook altijd zo vrolijk van het lange wachten..quote:
Oud collega van mij was op zijn laatste werkdag nog tot 22:00 uur bezig wegens 'dringende zaken'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:22 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk zo'n laatste zaterdag... dat het ook meteen de meest drukke zaterdag ooit is..
Dan sluit je zo'n dag toch leuk af.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oud collega van mij was op zijn laatste werkdag nog tot 22:00 uur bezig wegens 'dringende zaken'
Toen was 'ie pas echt blij dat hij bij ons weg was!
En Pieckenhagen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
MetRob
en
Nico
Jan worden we Weltmeister.
Dik werkt ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
iiiieeeks, een spin. Sla em dood, sla em dood
Mogguh Spidey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |