zou het niet doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
de Samsung D500 is toch wel een goede telefoon of niet
Familieweekendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Familieweekend in een of ander kutboerderij.
Inderdaad. Verplicht je vrije weekend opgeven voor een 'gezellig' samenzijn met 50 man. Leuke mensen hoor, maar een dag is ook voldoende.quote:
Daar lijkt me ook helemaal niks aan, zo'n weekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad. Verplicht je vrije weekend opgeven voor een 'gezellig' samenzijn met 50 man. Leuke mensen hoor, maar een dag is ook voldoende.
Gelukkig is mijn familie niet groot genoeg voor zoiets.
Haha, valt mee! Das redelijk standaardquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Nou, heel veel plezier dan. Gewoon flink zuipen, totaal bezopen een stripact doen voor je tante met die snor, de toupet van je oom in het bier gooien. Hoef je volgend jaar niet meer te komen.
prima, primaquote:
Jawel hoor, heb hem ook. Maar vond m'n Nokia 3650 beter, al ben ik inmiddels gewend aan deze. Maar mis vooral de backup functie en sync tussen Outlookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
de Samsung D500 is toch wel een goede telefoon of niet
Die zou je toch om zn nek willen doen en hem er aan op hangen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jort Kelder bij NSE
Met zijn stomme bretels
Ik zou me ziek melden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Plus:
Geen voetbal morgen en geen BB.
Niet uitslapen.
Och, als er iets geestdodend is is het BB wel, je mist niks.quote:
Heb je die tekst van Raymond van het Groenewoud zijn nieuwe single al gehoord of gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Och, als er iets geestdodend is is het BB wel, je mist niks.
Ik bedoel maar, ik leef ook nog steeds
Die hoor je hier dagelijks op de radio.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je die tekst van Raymond van het Groenewoud zijn nieuwe single al gehoord of gezien?![]()
Bloedhonden Bende.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let''s do it like they do on the Discovery Channel
Stoer nummer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let''s do it like they do on the Discovery Channel
Veel plezier bij de Life and Death Of Colonel Blimp (of kijk je die niet) ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er maar eens een dvdtje in
Vanhetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben de kroeg uit.
Tot later, prettige avond allen!
dat heb je goed gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel plezier bij de Life and Death Of Colonel Blimp (of kijk je die niet) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |