jij wilt klassiek horen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:32 schreef Suijk het volgende:
Mag die kutmuziek af?
Alsof ik ooit in zo'n soort PSV-shirt zou lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:34 schreef Bjoro het volgende:
dan laat ik Golfer en Bluezz hier hun pakketje maar afleveren
[afbeelding]
Dit is van die standaard muziek die iedereen al in zijn mp3 lijst heeft staan, is dan toch weinig meer aan om dat ook nog op de radio te horen.quote:
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is van die standaard muziek die iedereen al in zijn mp3 lijst heeft staan, is dan toch weinig meer aan om dat ook nog op de radio te horen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebben
bv. wie kent Placebo hier?![]()
Maar dat zijn jullie toch allemaal? En jullie zijn juist degenen die het allemaal zo leuk vinden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mwa zitten toch wel nummers tussen die alleen de echte liefhebbers kennen/hebben
op pinkpop vorig jaar erg super iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:Muse
die zijn liveomg wat was dat goed zeg
Ik,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bv. wie kent Placebo hier?![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Muse
die zijn live omg wat was dat goed zeg
tis er toch 1 van Sunderlandquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in zo'n soort PSV-shirt zou lopen.
er gebeuren hier dingen op het werk... wat echt niet kan.. maar waar ik me nu niet overuit laat..quote:
Kut planet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er gebeuren hier dingen op het werk... wat echt niet kan.. maar waar ik me nu niet overuit laat..
ik zal het wel ff doorgeven op msnlang verhaal en niet zo verstandig om te typen.. (openbaar dan)
en het is druk..
Oke, ik hoor het dan welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
er gebeuren hier dingen op het werk... wat echt niet kan.. maar waar ik me nu niet overuit laat..
ik zal het wel ff doorgeven op msnlang verhaal en niet zo verstandig om te typen.. (openbaar dan)
en het is druk..
Moet je een keer echt werken??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en het is druk..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:t outlaw 666 topic is een halve hools
idd... ik wil nog langer werken bij KPNquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, ik hoor het dan wel
Begrijpelijk en waarschijnlijk ook verstandig om dat niet hier neer te zetten
Me ouwe was met de noorderzon vertrokken ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Doc wat doe je ?
Wat een warrig onduidelijk ding.
publiek op de Spionkop (of hoe heet die tribune daar achter de goal?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Me ouwe was met de noorderzon vertrokken ...
En ik heb 'm juist gekozen omdat-ie zo onduidelijk is in het klein (wel aardig abstract) - als je goed kijkt zie je wat het is.
Ik heb %^#%$#* het halve web doorgezocht om 'm weer te vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:14 schreef tong80 het volgende:
Ja ik zie wat het is maar het is een duizend in een dozijn plaatje. Jammer je oude was geweldig.
Ik weet niet hoe dat heet maar via golfer heb ik mijn plaatje geupload door Fok. Dus hij is alleen weg als Fok zelf weg is. Heet dat zo ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb %^#%$#* het halve web doorgezocht om 'm weer te vinden![]()
Ner-ruh-gens is-ie meer!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet maar via golfer heb ik mijn plaatje geupload door Fok. Dus hij is alleen weg als Fok zelf weg is. Heet dat zo ?
Kan deze dus nog wel voor je vinden:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ner-ruh-gens is-ie meer!
Het kampioensfeest van PSV!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ner-ruh-gens is-ie meer!
YEEEEEEEEEEEEEE-HAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan deze dus nog wel voor je vinden:
[afbeelding]
quote:
Ziet er vertrouwder uit, idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:34 schreef Doc het volgende:
Zo, dat voelt beter!
Ben jij dat niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Welcome back mister Doc
Jammer nu ben je niet meer degene die het langste ghet zelfde plaatje heeft gehad.
Nee ik heb mijn plaatje omdat Dinosaur SR een topic opende 'Help tong80 aan een plaatje.' Vork kwam toen met deze briljante te voorschijn.quote:
Zeg, haal dat kutnummer eens uit je signature.quote:
zegt degene met de beste sigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeg, haal dat kutnummer eens uit je signature.
Terug naar After Forever zie ik (toch?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, hij was wel weer eens aan revisie toe...
Fijn weekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Bjoro het volgende:
zo ik ga ff fijn een potje weekend vieren !!
laters
Fijn weekend en eet smakelijk straks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Bjoro het volgende:
zo ik ga ff fijn een potje weekend vieren !!
laters
Minder dan 24 uur een ander plaatje telt niet als een ander plaatjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef tong80 het volgende:
Welcome back mister Doc
Jammer nu ben je niet meer degene die het langste ghet zelfde plaatje heeft gehad.
Absoluut!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef popolon het volgende:
Hey daar is doc weer eens.
Knakker, alles goed?
En en ..... mogge.
Ik kom daar niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Absoluut!
Het is alsof ik niet in de serieuse topics post ...
Zometeen tappas etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef pascalheister het volgende:
zo net bij de pizzaboer een Calzone speciale gehaald, nu ff lekker smullen
Een laptop die ik wil gaan halen, ist wa?quote:ACER Aspire 3002WLMi
AMD Sempron 2800+
512 MB
60 GB
XP Home
DVD +/- rewriter
3x USB 2.0 Wireless LAN 802.11b/g, netwerk
15,4" TFT WXGA breedbeeld
Acer is altijd goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg mensen die verstand hebben van computers:
[..]
Een laptop die ik wil gaan halen, ist wa?
Zou ik niet doen, heb er slechte ervaringen mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg mensen die verstand hebben van computers:
[..]
Een laptop die ik wil gaan halen, ist wa?
Das dat schuifding weet je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
de Samsung D500 is toch wel een goede telefoon of niet
Wel een goeie keuzequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal
maar ik heb em net besteld met abo erbij
Moet je doen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Uitgegeten.
Inpakken
Douchen...
Wegwezen
Geeeeeeeen zin X 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |