Das dat schuifding weet je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
de Samsung D500 is toch wel een goede telefoon of niet
Wel een goeie keuzequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
dat doen ze allemaal
maar ik heb em net besteld met abo erbij
Moet je doen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Zo. Uitgegeten.
Inpakken
Douchen...
Wegwezen
Geeeeeeeen zin X 1000
zou het niet doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
de Samsung D500 is toch wel een goede telefoon of niet
Familieweekendenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Familieweekend in een of ander kutboerderij.
Inderdaad. Verplicht je vrije weekend opgeven voor een 'gezellig' samenzijn met 50 man. Leuke mensen hoor, maar een dag is ook voldoende.quote:
Daar lijkt me ook helemaal niks aan, zo'n weekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad. Verplicht je vrije weekend opgeven voor een 'gezellig' samenzijn met 50 man. Leuke mensen hoor, maar een dag is ook voldoende.
Gelukkig is mijn familie niet groot genoeg voor zoiets.
Haha, valt mee! Das redelijk standaardquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef Suijk het volgende:
Nou, heel veel plezier dan. Gewoon flink zuipen, totaal bezopen een stripact doen voor je tante met die snor, de toupet van je oom in het bier gooien. Hoef je volgend jaar niet meer te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |