abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:15:15 #51
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_31133950
Dan had ik voor veel minder geld Tevez aangekocht i.p.v. Santa Cruz, al heb je altijd genoeg bij Chelski natuurlijk.

Ik heb naast Guarin Jenas, Essien en Fletcher die als verdedigende middenvelder functioneren. Heerlijke duo's met zeer veel scorend vermogen

Welke Esposito is 't eigenlijk? Er staan er zoveel in de database
- "I need Tipi for my bunghole" -
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:19:07 #52
79778 Arun
King Kung Ling
pi_31135109
Ik heb zojuist een nieuwe pc gehaald en FM 2005 geinstalleerd, maar na de update 5.05 te hebben geinstalleerd kan ik geen nieuw spel openen.. Als ik de competities heb geselecteerd en het spel wil aanmaken dan geeft de pc een windows foutmelding..!

snap er niks van.. kan iemand helpen?
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:38:01 #53
Are you threatening me?!
pi_31135391
Google maar even, je moet 'n image hebben waardoor 't lijkt of ie 'n cd ziet.. Meer verklap ik niet, want dat schijnt niet te mogen

Succes
pi_31147937
zeg ff een vraagje :p ik wil mijn game weer ff updaten om het zo realistisch mogelijk te doen, maar die update wat in de op staat doet het niet, iemand anders nog een link?
pi_31148594
Zoals gezegd vertrok ik na Ajax naar Bologna. Alles daar verliep goed, er kwamen best leuke spelers (Solksjaer, Costinha, Peralta, Bræmer, De Sactis en nog een paar) en de friendlys en de eerste bekerwedstrijd werden gewonnen met een redelijk gewaagde 3-4-3. Maar na 27 dagen Italië deed Betis me een offer I couldn't refuse en ik vertrok naar Sevilla, waar een transferbudget van 70M op me wachtte. Een echte uitdaging is het niet om de doelstelling (middenmoot) te halen, maar het is wel een realistisch gevolg...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:12:49 #56
Are you threatening me?!
pi_31148969
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zeg ff een vraagje :p ik wil mijn game weer ff updaten om het zo realistisch mogelijk te doen, maar die update wat in de op staat doet het niet, iemand anders nog een link?
Kijk even op www.thedugout.net of www.manutd.nl, daar kun je verschillende updates/patches/etc vinden..
pi_31150471
ik doe zelf na die update ook altijd nog een paar dingetjes om het echter te maken; advocaat naar korea, beenhakker naar trinidad, petrovic weg bij feyenoord, wisman naar armenie, kone naar psv, en nog meer van die dingetjes
en Robinho braziiaan maken natuurlijk.. in die fm sorted update issie ineens een Liberiaan
pi_31151072
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zoals gezegd vertrok ik na Ajax naar Bologna. Alles daar verliep goed, er kwamen best leuke spelers (Solksjaer, Costinha, Peralta, Bræmer, De Sactis en nog een paar) en de friendlys en de eerste bekerwedstrijd werden gewonnen met een redelijk gewaagde 3-4-3. Maar na 27 dagen Italië deed Betis me een offer I couldn't refuse en ik vertrok naar Sevilla, waar een transferbudget van 70M op me wachtte. Een echte uitdaging is het niet om de doelstelling (middenmoot) te halen, maar het is wel een realistisch gevolg...
27 dagen

Ik wacht zelf op een bijbaantje als bondscoach, maar alleen Klinsmann werd ontslagen na het WK (in de voorronde al gesneuveld de Duitsers) maar dat zocht ik niet. Oranje pakte trouwens brons.

Mijn competitiestart in seizoen drie was wat wijfelend. eerst won ik dik van Liverpool met 4-0 en vervolgens verloor ik kansloos van Birmingham
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31155651
Ik ben redelijk nieuw met dit spel, ik speel nu met Hornchurch in de Engelse zuid divisie. Dus ik heb nog een lange weg te gaan, maar hoe zit het precies met die trainingen, en hoe kan ik het beste spelers selecteren voor mijn wedstrijden, ik doe dat nu namelijk door de assistent te raadplegen, maar nu heb ik gemekker van een aantal spelers die vinden dat ze niet op de positie staan waar ze het best tot hun recht schijnen te komen.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:25:25 #60
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31156660
Halverwege het 2e seizoen doet het succesvolle Atl. Madrid nog steeds volop mee voor de prijzen. Ik sta nu bovenaan op 15!!! punten afstand van de nummer 2 aartsrivaal Real. In de CL sta ik tegenover Chelsea en in die wedstrijd sta ik zonder Fernando Torres die ik voor 66 miljoen verkocht heb aan Real Madrid. Dit is wel een aderlating maar hij was niet meer te behouden dus maar een mooie prijs voor gevangen maar hij vondt t jammer om weg te gaan dus misschien na een seizoentje terughalen ben nu ook part time bondscoach van Nederland geworden na t ontslag van Guuske ben ik gevraagd om te komen. Helaas moet ik aan het einde van het seizoen ook Sneijder laten gaan en ook deze gaat naar Real en ook voor een mooi prijsje voor 55 miljoen speelt hij volgend seizoen in het wit. Maar voor Sneijder komt Totti naar Madrid dmv een bosmanarrestje en ook Mancini en D'Agostino van Roma de selectie versterken. Ook Luccin is vertrokken voor 18 miljoen naar Juventus. Maar was ook niet onvervangbaar dus vd Vaart maar aangetrokken en zo wordt ik stukje bij beetje beter en hoop ik in het 3e seizoen voor de triple te gaan.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:00:22 #61
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31160127
Zit in de winterstop en sta op een 6de plaats. Voor de winterstop AZ (4-1), Utrecht (5-1) en Vitesse (4-2) een pak op de broek gegeven. Eens zien of ik ook na de winterstop tot dit soort resultaten in staat ben...
A.M.A.B
pi_31181219
Iemand van jullie al de demo gespeeld?
pi_31200134
Ik ga m nu downloaden en vanavond spelen. .
Hoi.
pi_31200228
Ik bestel FM 2006 binnenkort ook wel op play.com 40 euri + bezorging. .
Hoi.
pi_31200649
Na de update van 22-9 lukt het mij maar niet om met Ajax goed te gaan spelen. Aurajo aangekocht (oid) en Aruna van Lens... Eerder al eens werledkampioen geweest met Nederland na het winnende doelpunt van vd Sar in de finale tegen Engeland...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_31219127
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef pekel het volgende:
Ik bestel FM 2006 binnenkort ook wel op play.com 40 euri + bezorging. .
Vorig jaar had ik meegedaan aan een prijsvraag, en had ik FM 2005 gewonnen + gooddies

Denk dat ik hem nu wel ga kopen
pi_31220631
Heb de FM2006 demo gespeeld, en hij is weer top. De 2d-versie vind ik ook gewoon goed, en ook de tactische aanpassingen tijdens de wedstrijd zijn handig. . M'n favoriete spel voor het komende jaar is ook weer bekend. .
Hoi.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:43:05 #68
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31225732
Demo is
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31225777
Idd....ik kan niet wachten om straks weer te gaan spelen. .
Hoi.
pi_31225790
Komt het spel nu op 4 november uit in de NL-winkels?
Hoi.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:30:19 #71
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31244864
Zitten grappige opties in de nieuwe FM2006.

Het bekijken van de vorderingen van de trainingen bijvoorbeeld, werelds.
A.M.A.B
pi_31249989
Zit nu halverwege het derde seizoen met Chelsea en ik doe nog mee voor alle prijzen.

Ben nu vooral bezig met het verjongen van mijn selectie en flink wat geld binnen te sleuren.

Real Madrid deed een bod van 85 miljoen voor Robben. Ik deed ze een ander voorstel voor 125 miljoen en daar gingen ze mee akkoord Robben had bij mij toch geen basisplaats omdat zijn voorzetten me te mager zijn dus dat was een leuke slag... heb er Motta voor teruggehaald van Barcelona voor 25 miljoen...

Kreeg verder een aanbod om Cech te ruilen tegen Cavenaghi en kreeg er nog 16 miljoen bij. Ook gelijk gedaan natuurlijk... Cech had toch geen basisplaats meer en ik heb Lastuvka en Cudicini nog.

nadat ik Cavenaghi binnenhaalde had ik met Fernando Torres, Santa Cruz, Fred en Cavenaghi en ook nog eens Sturridge en Adu voor de toekomst zoveel spitsen dat ik Drogba voor 34 miljoen heb verkocht aan Barca. Hij is al 28 en Torres Fred en Cavenaghi hadden nu al betere stats en zijn een stuk jonger dus cashen die hap.
pi_31250227
Doe je lekker TheVulture. .
Hoi.
pi_31250399
Oh ja, bijna vergeten. Ik ben nu ook part-time bondscoach van Portugal

binnenkort mijn vuurdoop als bondscoach in een oefenpot tegen Duitsland

De Portugezen houden nu al van me...
pi_31261621
Update van mijn potje met FC Brussels.

Begon het seizoen zoals gezegd met 2 x een 0-0, tegen Club Brugge (mooi) en tegen Roeselare (balen). Daarna wat nederlagen, vooral omdat ik moeilijk scoorde. Tussentijds voegde ik dan ook Eduardo van Dinamo Zagreb aan de selectie toe, met als gevolg dat Froilán Ledezma gelijk ging zeuren. Die is naar het tweede verbannen en mag worden gekocht. Langzaamaan kwam de ommekeer. Mijn routiniers doen het goed, keeper Patrick Nys stopte al twee keer een penalty (alle penalty's die ik tegen kreeg in de Jupiler League) en Bertrand Crasson haalde als rechtsback al vier keer het elftal van de week. Aanvoerder Laurent Wuillot vormt centraal een goed duo met Ron Vlaar, terwijl Urby Emanuelson het als linksback goed doet achter linkshalf Nourdin Boukhari. Als defensieve middenvelder in het ruitsysteem heb ik de Tsjech Richard Culek, die het goed doet, aanvallend houdt Werry Sels tot nu toe Haris Medunjanin en huurling Björn Helge Riise uit de ploeg. Sels loopt vooral veel en maakt ruimte voor de spitsen. Op rechts staat alleskunner Alan Haydock, een vrij constante kracht. In de spits dus Eduardo en de jonge Belg Kristof Snelders. Achter de hand heb ik daar Sjoerd van der Waal en Igor de Camargo.

Dit is de stand momenteel, doelstelling was niet degraderen:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')