Kijk even op www.thedugout.net of www.manutd.nl, daar kun je verschillende updates/patches/etc vinden..quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zeg ff een vraagje :p ik wil mijn game weer ff updaten om het zo realistisch mogelijk te doen, maar die update wat in de op staat doet het niet, iemand anders nog een link?
27 dagenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zoals gezegd vertrok ik na Ajax naar Bologna. Alles daar verliep goed, er kwamen best leuke spelers (Solksjaer, Costinha, Peralta, Bræmer, De Sactis en nog een paar) en de friendlys en de eerste bekerwedstrijd werden gewonnen met een redelijk gewaagde 3-4-3. Maar na 27 dagen Italië deed Betis me een offer I couldn't refuse en ik vertrok naar Sevilla, waar een transferbudget van 70M op me wachtte. Een echte uitdaging is het niet om de doelstelling (middenmoot) te halen, maar het is wel een realistisch gevolg...
Vorig jaar had ik meegedaan aan een prijsvraag, en had ik FM 2005 gewonnen + gooddiesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef pekel het volgende:
Ik bestel FM 2006 binnenkort ook wel op play.com 40 euri + bezorging..
Netjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef methodmich het volgende:
Update van mijn potje met FC Brussels.
Begon het seizoen zoals gezegd met 2 x een 0-0, tegen Club Brugge (mooi) en tegen Roeselare (balen). Daarna wat nederlagen, vooral omdat ik moeilijk scoorde. Tussentijds voegde ik dan ook Eduardo van Dinamo Zagreb aan de selectie toe, met als gevolg dat Froilán Ledezma gelijk ging zeuren. Die is naar het tweede verbannen en mag worden gekocht. Langzaamaan kwam de ommekeer. Mijn routiniers doen het goed, keeper Patrick Nys stopte al twee keer een penalty (alle penalty's die ik tegen kreeg in de Jupiler League) en Bertrand Crasson haalde als rechtsback al vier keer het elftal van de week. Aanvoerder Laurent Wuillot vormt centraal een goed duo met Ron Vlaar, terwijl Urby Emanuelson het als linksback goed doet achter linkshalf Nourdin Boukhari. Als defensieve middenvelder in het ruitsysteem heb ik de Tsjech Richard Culek, die het goed doet, aanvallend houdt Werry Sels tot nu toe Haris Medunjanin en huurling Björn Helge Riise uit de ploeg. Sels loopt vooral veel en maakt ruimte voor de spitsen. Op rechts staat alleskunner Alan Haydock, een vrij constante kracht. In de spits dus Eduardo en de jonge Belg Kristof Snelders. Achter de hand heb ik daar Sjoerd van der Waal en Igor de Camargo.
Dit is de stand momenteel, doelstelling was niet degraderen:
[[url=http://img208.imageshack.us/img208/685/brussels6dx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ongeveer een kwartier na het posten van dit is mijn windows in de soep gelopen en was ik genoodzaakt te formateren(was alles kwijt ook mijn muziek collectie e.d.)quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:25 schreef MMUFC het volgende:
Ben nu met Ulsan begonnen in de hoogste divisie van het Zuid Koreaanse voetbal.
Kwam daar toen er al een wedstrijd of 15 gespeeld waren.
...
In de beker werd ikvroeg uitgeschakeld en in de 2e periode van de K-League heb ik na 3 duels de 4e plaaats met 5 punten.
Precies op tijd voor de release datum van Football Manager 2006quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ongeveer een kwartier na het posten van dit is mijn windows in de soep gelopen en was ik genoodzaakt te formateren(was alles kwijt ook mijn muziek collectie e.d.)
Later die dag is mn hele pc in de soep gelopen Een Chip Fan die 8000 toeren draait en vervolgens terug valt naar 3000 , oploopt naar 8000 enz..
En ook nog een leuke schijfleesfout. en toen deed mijn pc helemaal niets meer...
Vandaag wordt de pc naar de mycom gebracht(heb zelf weinig tijd om dat te doen) maar denk dat ik ongeveer een week zonder pc zal moeten..
NEC zal niet willen verkopen aan een andere nederlandse club.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik snap helemaal niets van 't spel
Ik bied 5 miljoen voor Barreto die op dat moment 5,25 miljoen waard zou moeten zijn. Ik speel overigens met PSV. Energie Cottbus (ja dat kloteclubje uit Duitsland) biedt 4,4 miljoen en gaat met m'n talent aan de haal! Blijkbaar wil NEC niet genoeg geld verdienen aan zo'n talent
Dan haal ik 'm na 'n seizoen maar weer bij die stinkmoffen op voor 'n schijntje, want daar zal ie wel niet genoeg aan spelen toekomen of zo...
Zal ik jou eens een tip geven? Nok ermee, ga lekker een weekje wat anders doen, en koop volgende week vrijdag FM2006 en doe dan nog eens een pogingquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef Curva het volgende:
Hier nog een FM-verslaafde![]()
Morgen eens even kijken wat ik ga doen, momenteel zit ik met de club wel in een uitzichtsloze positie, maar ik ben bang dat ik verder niet snel meer aan de bak kom en ik wil toch wel een serieuze carriere opbouwen.
Naggelwauz aangezien jij hem al hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:39 schreef Naggelwauz het volgende:
Eindelijk FM2006!Wie maakt het 2006 topic aan?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |