Nog zo'n stoer spel, we hebben hier alle uitbreidingen. Het is toch weer de dobbelstenen die je wel -of niet goed gezind zijn bij dat spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan gespeeld, hopeloos verlorent was trouwens steden en ridders
idd zeker de leukste variant, maar je moet m wel wat vaker spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb Ierse collega's. Geweldig stappen met die lui. Ik wil toch echt eens naar Ierland
[..]
Leukste variant, maar ik verlies het steeds![]()
Weet je wat, ik ga naar bed![]()
Je bent er eigenlijk zo en het kost bijna niks (de vliegreis dan, de avondjes in de pub kunnen wel oplopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb Ierse collega's. Geweldig stappen met die lui. Ik wil toch echt eens naar Ierland
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef cultheld het volgende:
Hmm, volgens mij ben ik zelden zo laat nog gaan stappen. Tijd voor de kroeg
welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:55 schreef popolon het volgende:
Zit een zeer vermakelijk partijtje baseball te kijken.
Gelukkig dat de series begonnen zijn, het seizoen is zo saai.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo!
Red Sox - White Soxquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben nog wel even wakker iets niet werken op m'n pc en dat wil ik altijd meteen fixen. Weet alleen niet hoe
en voor wie juich je?quote:
I carequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:02 schreef popolon het volgende:
Who cares?
dat wordt wachten tot Tong online komt voor zn plasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als iemand een oplossing weet
Hosts file werk niet meer
Kijk in het MLB topic.quote:
Gewoon te downloaden hoorquote:
Nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gewoon te downloaden hoor
Als je Bittorrent hebt moet dat geen probleem zijn.
Neem dr een. Doe mij maar gewoon een biertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
Bacootje bitte voor deze jongen die dat wel verdiend al zeg ik het zelf
Nou ja,ik ben DG,dat zegt genoeg lijkt mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef Spideyman het volgende:
Maar vertel mijn jongen, waaraan heb jij die baco verdiend?
was de stand tussen de sox en de sox?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef popolon het volgende:
nou.
De kampioen is al naar huis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
was de stand tussen de sox en de sox?
ai dat zuigt. zat een maandje geleden nog op de tribune van fenway parkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:52 schreef popolon het volgende:
[..]
De kampioen is al naar huis.
Whehe.
Tigers natuurlijk, al twintig jaar lang helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ai dat zuigt. zat een maandje geleden nog op de tribune van fenway park![]()
jij al ballgames bezocht?
22 oktober.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
Wanneer zijn eik de World Series?
Hoe ging je optreden?quote:
Rondje brandspiritus klaar zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Matig met paar uitSCHieters, maar mooi toch maar weer gedaan.
Doe mij maar iets heel sterks![]()
Yep, goed huiswerk gedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Rondje brandspiritus klaar zet.
Je moest tegen Zoete Lieve in die kutstad van DG he?
Hoeveel sponsen heb je dit keer moeten happen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef SCH het volgende:
Yep, goed huiswerk gedaanZelfde groep als die jij toen gezien hebt.
Wel lekker gespeeld hoor maar het is iedere keer weer een gedoe om al die vormen te kiezen en elkaar daar ook in te begrijpen. Ik kreeg een tussendoor-applausje voor mijn SCHoonzwemact
Sponsen worden niet naar spelers gegooid, dat is ten strengste verboden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel sponsen heb je dit keer moeten happen?![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:23 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg een tussendoor-applausje voor mijn SCHoonzwemact
Die bak ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef SCH het volgende:
Nou dan eet ik maar een appel
Bak je morgen een poets voor me?
goeiemorgenquote:
Marlboro goed?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
goeiemorgen
neem voor mij een pakje cigaretten mee!!
wat moet er gebeuren ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:31 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Zometeen even klussen in Den Bosch.
Mijn zus gaat daar wonen, ze heeft een huisje aangeboden gekregen, maar daar zat tot 1 maand geleden een wietplantage in.quote:
heel goed van jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:30 schreef Vom het volgende:
Volgens mij rookt Just me benson en hedges
en de tl buizen op de zolder zeker ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn zus gaat daar wonen, ze heeft een huisje aangeboden gekregen, maar daar zat tot 1 maand geleden een wietplantage in.
Het landbouwplastic zit nog op de raamkozijnen.
Hier werkt alles hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig dat de lijnen hier weer rood gloeiend zijn.. anders zou ik me nog vervelen..
en dat zou toch vervelend zijn zeg..
Gelukkig maar! als je namelijk moet bellen, ben je wel ff een tijdje bezig... klanten worden ook altijd zo vrolijk van het lange wachten..quote:
Oud collega van mij was op zijn laatste werkdag nog tot 22:00 uur bezig wegens 'dringende zaken'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:22 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk zo'n laatste zaterdag... dat het ook meteen de meest drukke zaterdag ooit is..
Dan sluit je zo'n dag toch leuk af.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oud collega van mij was op zijn laatste werkdag nog tot 22:00 uur bezig wegens 'dringende zaken'
Toen was 'ie pas echt blij dat hij bij ons weg was!
En Pieckenhagen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
MetRob
en
Nico
Jan worden we Weltmeister.
Dik werkt ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
iiiieeeks, een spin. Sla em dood, sla em dood
Mogguh Spidey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |