Nog zo'n stoer spel, we hebben hier alle uitbreidingen. Het is toch weer de dobbelstenen die je wel -of niet goed gezind zijn bij dat spel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan gespeeld, hopeloos verlorent was trouwens steden en ridders
idd zeker de leukste variant, maar je moet m wel wat vaker spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb Ierse collega's. Geweldig stappen met die lui. Ik wil toch echt eens naar Ierland
[..]
Leukste variant, maar ik verlies het steeds![]()
Weet je wat, ik ga naar bed![]()
Je bent er eigenlijk zo en het kost bijna niks (de vliegreis dan, de avondjes in de pub kunnen wel oplopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
Ik heb Ierse collega's. Geweldig stappen met die lui. Ik wil toch echt eens naar Ierland
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:53 schreef cultheld het volgende:
Hmm, volgens mij ben ik zelden zo laat nog gaan stappen. Tijd voor de kroeg
welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:55 schreef popolon het volgende:
Zit een zeer vermakelijk partijtje baseball te kijken.
Gelukkig dat de series begonnen zijn, het seizoen is zo saai.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hallo!
Red Sox - White Soxquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben nog wel even wakker iets niet werken op m'n pc en dat wil ik altijd meteen fixen. Weet alleen niet hoe
en voor wie juich je?quote:
I carequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:02 schreef popolon het volgende:
Who cares?
dat wordt wachten tot Tong online komt voor zn plasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als iemand een oplossing weet
Hosts file werk niet meer
Kijk in het MLB topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |