Dat gaan we dan maar eens even doen, heb hier 80 Gb aan Ierse muziek (Alleen van Christy Moore al een kleine 50 CD's, bootleggs etc.) maar er kan altijd meer bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef popolon het volgende:
Dronkemansteksten zijn ok.
Vriend van me zit in een Ierse band, gaan we vaak heen, spelen vaak in dezelfde kroeg.
Oh, zie net dat er 2 nummers te downloaden zijn.
Die nummers die erop staan heb ik al in zo veel uitvoeringen, van rock tot folk, van singer songwriter tot tenoren (maar nooit genoeg natuurlijk)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef popolon het volgende:
Ik vind die twee nummers die er op staan best leuk.
Weer een 'andere' versie van de Wild Rover.
Vergeet niet dat het amateurs zijn
En dat nummer: Jammer dat de kopbal van Kieft niet genoemd wordt, als ze gelijk hadden gespeeld hadden ze nog meer historie geschreven.
Weet ik, maar een plek bij de laatste 4 van Europa zal ze nooit meer lukken vrees ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die nummers die erop staan heb ik al in zo veel uitvoeringen, van rock tot folk, van singer songwriter tot tenoren (maar nooit genoeg natuurlijk)
En Mbt Joxer: Ierland - Engeland is DE match voor de Ieren, er is geen wedstrijd die daarbij in de buurt komt.
En toen was het nog wel buitenspel (tegenwoordig niet meer ) dus eigenlijk waren zeer geweest, ware het niet dat ze bestolen werden door de ref....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet ik, maar een plek bij de laatste 4 van Europa zal ze nooit meer lukken vrees ik.
Ze waren er nog nooit zo dichtbij.
Ik ben ook niet zo'n fan van Guinness hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:15 schreef DIGGER het volgende:
Toch hebben ze echt relatief enorm veel klanten in de VS (hier in NL hebben slechts een paar Ierse pubs het).
Maar goed, in principe heb je dus een familielid die weet wat echt bier is, als ie z'n roots niet verlogend
Ik hoop 't welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef DIGGER het volgende:
Maar nu is je vrouw met je ma dus naar de Hooters in Chicago?
Leukste variant, maar ik verlies het steedsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:oi
Catan gespeeld, hopeloos verlorent was trouwens steden en ridders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |