Da's ook geen grote opkomstquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
Komen:
Yvonne
Iteejer
Danny
Knorretje
Static
Laffer
Ha haquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's ook geen grote opkomst
anyway, veel plezier
Ik zit inderdaad ook twijfelen aan 020.quote:
Ja, kom je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef NJ het volgende:
Tof!
Jij naar Utrecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Snakey het volgende:
Ja, moet ik nou naar Utrecht of Amsterdam?![]()
Amsterdam, die andere telt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Snakey het volgende:
Ja, moet ik nou naar Utrecht of Amsterdam?![]()
Ja natuurlijk, alle FOK!kers zijn welkom.quote:
Goed uitgekiend hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef Joene het volgende:
Tis wel gunstige datum zo 2 dagen na de salarisperiode.
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam met de treinquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad ook twijfelen aan 020..
.
ja en 1 week voor mn 25ste verjaardagquote:
Watje, wacht maar tot de geile wijven zich aan gaan meldenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam met de trein. Duurt te lang
Dat van die wijven staat dus vast dat ze komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Watje, wacht maar tot de geile wijven zich aan gaan melden
Sliploze wijven
Cool! Echt tof dat je dat aanbiedt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:37 schreef Billekoek het volgende:
O gadver. Ik moet voor sinterklaas spelen dan![]()
ik ook dan maarquote:
Ja mém, ik ga daar toch effe niet met mn baard helemaal naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Cool! Echt tof dat je dat aanbiedt!
Er zijn vast wel wat mensen die met je mee willen als zwarte pietjes!
Vul de lijst aan danquote:
ow please, die paar uurtjes met de trein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:49 schreef The_Terminator het volgende:
Amsterdam is mij net even te ver van huis, moet ik veel te lang reizen en daar heb ik niet echt veel zin in![]()
Net gedaan!quote:
Voorslapen is okquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow please, die paar uurtjes met de trein.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
Mag ik ook een misschien-lijst invoeren?
Daar gaat het niet om, ik vind reizen met het openbaar vervoer sowieso al bagger. Het liefst zou ik met me eigen auto heen gaan, maar het is me gewoon te ver weg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Oe! Komt ze?quote:
Blijf bij PP in de buurt The_Terminator, die kent de zachtste bankjes op CS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Blijf bij PP in de buurt The_Terminator, die kent de zachtste bankjes op CS.
Bank of steeg ditmaal?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!
Ik ben er dus ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef Nolius het volgende:
Als QyRoZ ook komt
Tof, dan gaat er in ieder geval íets de gracht in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef Nolius het volgende:
Als QyRoZ ook komt, neem ik zeker een geluidsrecorder mee![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:04 schreef Dementor het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst!
en vervolgens maak je een kist voor haar van de geleverde schutting?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oe! Komt ze?![]()
Lijkt me erg leuk!
Gaan we een 'voer'-wedstrijdje doen met alle pizza's die ze ooit ergens heeft laten komen. En daarna storten we 5 cub zand over d'r heen!
Je staat erbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom ook.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
Tof, dan gaat er in ieder geval íets de gracht in.
Dankequote:
Je helpt mee begrijp ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef MikeyMo het volgende:
en vervolgens maak je een kist voor haar van de geleverde schutting?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ja natuurlijk, alle FOK!kers zijn welkom.
Ik denk dat dat zonder Nolius' inbreng ook wel goed gaat komen andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
Is QyRoZ de nieuwe Dr_Flash?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo lieverd,quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zeg ook een dag van te voren af
Leuk!
Zachte vingers? Een trechter lijkt me meer dan prima voor zo'n dom gansje als jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Semper het volgende:
Hallo lieverd,
Ik word graag door jou gevoerd. Heerlijk je zachte vingers in mn kontje mondje.
Lijkt me tof om door jou levend begraven te worden. Ik verlang er nu al naar![]()
Kusjes,en groetjes aan de FA/A die telkens de moeite neemt om me te bannen
Qwea
heb je niet iets groters?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zachte vingers? Een trechter lijkt me meer dan prima voor zo'n dom gansje als jij!
Klaar...
dat zijn we gewend van jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!
nee, dat is mijn onderdeelquote:
Beachpartyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Als Qwea komt, kom ik wel
Gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Als Qwea komt, kom ik wel
quote:
Dat is sowieso leukquote:Het is wel leuk om na de meet ook te laten weten hoeveel procent er echt kwam opdagen die zich opgegeven had..
Veel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
Is er bier?
Ah, ik betaal mee aan je benzine als je mij kunt meenemen en terug brengen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vind reizen met het openbaar vervoer sowieso al bagger. Het liefst zou ik met me eigen auto heen gaan, maar het is me gewoon te ver weg...
Oi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
van trappen vallen (static)
Ohw.quote:Komen:
Static
Ook lauw?quote:
Niet als je doordrinkt.quote:
Ja, daarom, dat wil hij vermijdenquote:
Dat wordt een probleem dan.quote:
Heej, ik heb een fobie overgehouden aan een bepaalde meet waar lauw bier werd geschonken.quote:
Lulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Keuze lijkt me snel gemaakt natuurlijk, Utrecht sux.
hoeveel heb je er nodig dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:36 schreef SCH het volgende:
Weinig knappe mannen op de lijst yvo - dat schiet niet op.
Kan geregeld worden, speciaal voor jou.quote:
Hoe groot is je triangel precies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:25 schreef Triangeljosti het volgende:
Zijn er nog vrouwelijke modjes die bij mij willen overnachten?
Seks hebben neem ik aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan jullie daar dan doen ?
Het topic is anderhalve dag oud... Geef het wat tijd...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Komen er wel niet zoveel voor een grote fok meet
Men wacht nog af wat jij doet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Komen er wel niet zoveel voor een grote fok meet
Je vergat nog iets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:00 schreef GoLLeM het volgende:
*Litso meldt zich
Smeerpijp.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:57 schreef NJ het volgende:
Ik kom. Als Inso komt.
Ik kijk nog welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Men wacht nog af wat jij doet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
Ben je dan al getrouwd BrightEyes of kunnen we nog een keer van bil?![]()
Paxlie blijkt het tegenwoordig met een pubermeisje te doen, ze is wel Heerenveenfan maar toch bezoedeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat terwijl ik in de verste verte niet op Paxlie lijk!![]()
Dan maar stiekumquote:Maarreh... dan ben ik idd al keurig en braaf getrouwd... helaas...
als jij komt kom ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
* Hoofd terugtrektquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Roellio het volgende:
Ik kom!
En, ohja, ik ben vrijgezel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef juiced het volgende:
Mag ik ook komen, dan heb ik misschien ook eens een keer een leven.![]()
Dan zal ik me eerst even voorstellen trouwens:
Hoi, ik ben juiced.
Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Was je wel gekomen als de meet in Rotterdam was dan?
De sleutelwoorden zijn volgens mij 'bioscoop' en 'Antwerpen'.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Light het volgende:
[..]
Je blijft nog weg als de meeting bij jou thuis wordt gehouden zeker
Na 6 jaar ben ik uit gemeet. Aan al dat geneuk heb ik een vrouw en kindje over gehouden, het is wel mooi zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Light het volgende:
[..]
gaan wij onze verjaardag daar vieren light?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Light het volgende:
[..]
Een vrouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na 6 jaar ben ik uit gemeet. Aan al dat geneuk heb ik een vrouw en kindje over gehouden, het is wel mooi zo.
Donequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Kan iemand mij ook nog eventjes toevoegen op het 'komen' lijstje?
Nee, verre van eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Een vrouwen een kind
, dus nu ben je bankrupt?
Oh dat doe je goedquote:
Da's op zich een optiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
gaan wij onze verjaardag daar vieren light?
Ja, duh!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:53 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Ik kom natuurlijk gewoon.
Mijn auto rijd bijna op de autopilot naar Almere.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:21 schreef Dagonet het volgende:
Alsof jij de weg uit dat vermaledijde dorp kan vinden.
Dat jij niet mag van je vrouw weten we al tijden hoorquote:
Vrouw?? Lopen we niet wat te hard van stapel hier??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet mag van je vrouw weten we al tijden hoor
Ben je nou nog niet getrouwd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vrouw?? Lopen we niet wat te hard van stapel hier??![]()
Neem Tijn en anderen mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:29 schreef Stranger het volgende:
Ik zou eens kijken of ik kan regelen te komen.
Ja, die hebben vast zin om helemaal naar amsterdam af te reizen voor een zootje mensen die ze normaal als de pleuris proberen te vermijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:37 schreef Isabeau het volgende:
"Tijn en anderen"....nou, Stranger, je kan de hele familie meebrengen en al je collega's en je buren etc
VInd ik ook , dus zet mij maar op de lijst voorlopigquote:
Maar je komt wel hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Jullie hebben precíes de juiste datum geprikt als het de bedoeling was dat ik niet zou komen.
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Maar je komt wel he
Gewoon je verjaardag daar vieren
je hebt zeker geen OV ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld..
Geld heb je niet, geld leen je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld..
Ik kom nog steedsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Sjeen het volgende:
*kickt*
Mooi, dan kan ik je eindelijk eens in de gracht mieteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:22 schreef Slarioux het volgende:
Bij deze ook aangemeld, omdat ik te vaak "misschien" heb gezegd.
Insgelijks, insgelijks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef static het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik je eindelijk eens in de gracht mieteren.
Jij hebt inmiddels een grote-mensen-baan, volwassen worden jij!quote:
dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zou tof zijn. Ik zorg voor bier.
Met mij, als je je avater wijzigtquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef Koewam het volgende:
Met wie mag ik meerijden van Rotterdam naar Amsterdam? (gratis uiteraard)
Niet dat ik ook maar een flauw idee heb wie wie zal zijn.... ik denk dat ik wel een naambordje maak, met m'n user-id en echte naam erop. Dan weten mensen meteen met wie ze spreken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef Roellio het volgende:
Hmmzz... nog 3 weken de tijd om bij alle mensen op de lijst een wit voetje te halen!
Jawel mên!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Zal ik ook eens langskomen?
De lijst staat nou niet echt vol met mensen die mij puik vinden, denk ik.
Wie dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind het maar eng, met al die oldbies en grote namen...
jijquote:
Ik gok op 6 mensen opkomst, hoogstensquote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarschuw me even zodra het grote afzeggen begint, dan doe ik ook mee!
Niet met jou.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet dat ik ook maar een flauw idee heb wie wie zal zijn.... ik denk dat ik wel een naambordje maak, met m'n user-id en echte naam erop. Dan weten mensen meteen met wie ze spreken...
okay dan, maar dat is idd wel jammer, dat altijd mensen gaan afzeggen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jawel mên!
Kom ook even. Als het kut is gaan we op een toffere plek bier drinken!
quote:
dat ook weer nietquote:
Het grote afzeggenquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef iamredleader het volgende:
Het spijt me, maar ik moet afhaken. In verband met een hele reeks aan andere verplichtingen ga ik het dit keer niet redden.
sorry
![]()
Uiteraard!quote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Schmurf het volgende:
d'r wordt niet zoveel meer gepost hier...
komt iedereen nog wel?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:40 schreef Schmurf het volgende:
[..]
spannend! ik wil wel eens een nerdmod meeten
Die komt nog.quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef classpc het volgende:
Hoe was de meet?
De rest van de mensen die er op zaterdag uit zijn ook hoor!quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef Sjeen het volgende:
Weten we ook al waar? Amsterdam is groot heb ik me laten vertellen...
Sjeen komt uit de provincie![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
De rest van de mensen die er op zaterdag uit zijn ook hoor!![]()
quote:
Wij ookquote:
allemaal enge crew die ik ga meeten!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb dit nog steeds als enige plan staan.
Zal ik dan maar als kloon komen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:22 schreef the900 het volgende:
[..]
allemaal enge crew die ik ga meeten!
Dus?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:25 schreef Joepie het volgende:
Dus een ROTTERDAMMER gaat zn 5 jaar feestje in Amsterdam vieren......
Wat een animo.quote:[ Bericht 4% gewijzigd door nikky op 30-10-2005 20:52 ]
Updatedquote:
Hier misschien?quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Alleen is het al bekend waar we heenmoeten Yvonne?
En ja, je krijgt geld van me, compleet vergeten, maak het nu over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:50 schreef static het volgende:
Waar gaat het eigenlijk plaatsvinden?
Hotel Arena is misschien een leuke plek; is een bar, restaurant, club én een goedkoop hotel.
http://www.arena.nl/
Ik vind het prima maar weet niet wat de rest er van vind en weet ook niet of er al iets was/is geregeld.quote:Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef static het volgende:
[..]
Hier misschien?
[..]
En ja, je krijgt geld van me, compleet vergeten, maak het nu over.
|Spank youquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef Light het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat de locatie per OV goed bereikbaar is.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef Light het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat de locatie per OV goed bereikbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |