VInd ik ook , dus zet mij maar op de lijst voorlopigquote:
Maar je komt wel hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Jullie hebben precíes de juiste datum geprikt als het de bedoeling was dat ik niet zou komen.
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Maar je komt wel he
Gewoon je verjaardag daar vieren
je hebt zeker geen OV ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld..
Geld heb je niet, geld leen je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld..
Ik kom nog steedsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Sjeen het volgende:
*kickt*
Mooi, dan kan ik je eindelijk eens in de gracht mieteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:22 schreef Slarioux het volgende:
Bij deze ook aangemeld, omdat ik te vaak "misschien" heb gezegd.
Insgelijks, insgelijks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef static het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik je eindelijk eens in de gracht mieteren.
Jij hebt inmiddels een grote-mensen-baan, volwassen worden jij!quote:
dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zou tof zijn. Ik zorg voor bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |