Maar je komt wel hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Jullie hebben precíes de juiste datum geprikt als het de bedoeling was dat ik niet zou komen.
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:47 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Maar je komt wel he
Gewoon je verjaardag daar vieren
je hebt zeker geen OV ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld..
Geld heb je niet, geld leen je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar. Bovendien heb ik ook nog van die ouders die ik voor toestemming moet vragen enzo. Maar goed, ik word 18, dus dat moet te regelen zijn. En dan het tweede probleem: geld..
Ik kom nog steedsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:02 schreef Sjeen het volgende:
*kickt*
Mooi, dan kan ik je eindelijk eens in de gracht mieteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:22 schreef Slarioux het volgende:
Bij deze ook aangemeld, omdat ik te vaak "misschien" heb gezegd.
Insgelijks, insgelijks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef static het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik je eindelijk eens in de gracht mieteren.
Jij hebt inmiddels een grote-mensen-baan, volwassen worden jij!quote:
dan kom ik ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zou tof zijn. Ik zorg voor bier.
Met mij, als je je avater wijzigtquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef Koewam het volgende:
Met wie mag ik meerijden van Rotterdam naar Amsterdam? (gratis uiteraard)
Niet dat ik ook maar een flauw idee heb wie wie zal zijn.... ik denk dat ik wel een naambordje maak, met m'n user-id en echte naam erop. Dan weten mensen meteen met wie ze spreken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef Roellio het volgende:
Hmmzz... nog 3 weken de tijd om bij alle mensen op de lijst een wit voetje te halen!
Jawel mên!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:38 schreef Yildiz het volgende:
Zal ik ook eens langskomen?
De lijst staat nou niet echt vol met mensen die mij puik vinden, denk ik.
Wie dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind het maar eng, met al die oldbies en grote namen...
jijquote:
Ik gok op 6 mensen opkomst, hoogstensquote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarschuw me even zodra het grote afzeggen begint, dan doe ik ook mee!
Niet met jou.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet dat ik ook maar een flauw idee heb wie wie zal zijn.... ik denk dat ik wel een naambordje maak, met m'n user-id en echte naam erop. Dan weten mensen meteen met wie ze spreken...
okay dan, maar dat is idd wel jammer, dat altijd mensen gaan afzeggen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jawel mên!
Kom ook even. Als het kut is gaan we op een toffere plek bier drinken!
quote:
dat ook weer nietquote:
Het grote afzeggenquote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef iamredleader het volgende:
Het spijt me, maar ik moet afhaken. In verband met een hele reeks aan andere verplichtingen ga ik het dit keer niet redden.
sorry
![]()
Uiteraard!quote:Op zondag 13 november 2005 16:09 schreef Schmurf het volgende:
d'r wordt niet zoveel meer gepost hier...
komt iedereen nog wel?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:40 schreef Schmurf het volgende:
[..]
spannend! ik wil wel eens een nerdmod meeten
Die komt nog.quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef classpc het volgende:
Hoe was de meet?
De rest van de mensen die er op zaterdag uit zijn ook hoor!quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef Sjeen het volgende:
Weten we ook al waar? Amsterdam is groot heb ik me laten vertellen...
Sjeen komt uit de provincie![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
De rest van de mensen die er op zaterdag uit zijn ook hoor!![]()
quote:
Wij ookquote:
allemaal enge crew die ik ga meeten!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb dit nog steeds als enige plan staan.
Zal ik dan maar als kloon komen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:22 schreef the900 het volgende:
[..]
allemaal enge crew die ik ga meeten!
Dus?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:25 schreef Joepie het volgende:
Dus een ROTTERDAMMER gaat zn 5 jaar feestje in Amsterdam vieren......
Wat een animo.quote:[ Bericht 4% gewijzigd door nikky op 30-10-2005 20:52 ]
Updatedquote:
Hier misschien?quote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Alleen is het al bekend waar we heenmoeten Yvonne?
En ja, je krijgt geld van me, compleet vergeten, maak het nu over.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:50 schreef static het volgende:
Waar gaat het eigenlijk plaatsvinden?
Hotel Arena is misschien een leuke plek; is een bar, restaurant, club én een goedkoop hotel.
http://www.arena.nl/
Ik vind het prima maar weet niet wat de rest er van vind en weet ook niet of er al iets was/is geregeld.quote:Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef static het volgende:
[..]
Hier misschien?
[..]
En ja, je krijgt geld van me, compleet vergeten, maak het nu over.
|Spank youquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef Light het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat de locatie per OV goed bereikbaar is.
quote:Op maandag 21 november 2005 01:04 schreef Light het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat de locatie per OV goed bereikbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |