Niet als je doordrinkt.quote:
Ja, daarom, dat wil hij vermijdenquote:
Dat wordt een probleem dan.quote:
Heej, ik heb een fobie overgehouden aan een bepaalde meet waar lauw bier werd geschonken.quote:
Lulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Keuze lijkt me snel gemaakt natuurlijk, Utrecht sux.
hoeveel heb je er nodig dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:36 schreef SCH het volgende:
Weinig knappe mannen op de lijst yvo - dat schiet niet op.
Kan geregeld worden, speciaal voor jou.quote:
Hoe groot is je triangel precies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:25 schreef Triangeljosti het volgende:
Zijn er nog vrouwelijke modjes die bij mij willen overnachten?
Seks hebben neem ik aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan jullie daar dan doen ?
Het topic is anderhalve dag oud... Geef het wat tijd...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Komen er wel niet zoveel voor een grote fok meet
Men wacht nog af wat jij doet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Komen er wel niet zoveel voor een grote fok meet
Je vergat nog iets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:00 schreef GoLLeM het volgende:
*Litso meldt zich
Smeerpijp.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:57 schreef NJ het volgende:
Ik kom. Als Inso komt.
Ik kijk nog welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Men wacht nog af wat jij doet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
Ben je dan al getrouwd BrightEyes of kunnen we nog een keer van bil?![]()
Paxlie blijkt het tegenwoordig met een pubermeisje te doen, ze is wel Heerenveenfan maar toch bezoedeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat terwijl ik in de verste verte niet op Paxlie lijk!![]()
Dan maar stiekumquote:Maarreh... dan ben ik idd al keurig en braaf getrouwd... helaas...
als jij komt kom ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
* Hoofd terugtrektquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef Roellio het volgende:
Ik kom!
En, ohja, ik ben vrijgezel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef juiced het volgende:
Mag ik ook komen, dan heb ik misschien ook eens een keer een leven.![]()
Dan zal ik me eerst even voorstellen trouwens:
Hoi, ik ben juiced.
Neequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Light het volgende:
[..]
Was je wel gekomen als de meet in Rotterdam was dan?
De sleutelwoorden zijn volgens mij 'bioscoop' en 'Antwerpen'.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Light het volgende:
[..]
Je blijft nog weg als de meeting bij jou thuis wordt gehouden zeker
Na 6 jaar ben ik uit gemeet. Aan al dat geneuk heb ik een vrouw en kindje over gehouden, het is wel mooi zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Light het volgende:
[..]
gaan wij onze verjaardag daar vieren light?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef Light het volgende:
[..]
Een vrouwquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Na 6 jaar ben ik uit gemeet. Aan al dat geneuk heb ik een vrouw en kindje over gehouden, het is wel mooi zo.
Donequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:44 schreef _moder8or_ het volgende:
Kan iemand mij ook nog eventjes toevoegen op het 'komen' lijstje?
Nee, verre van eigenlijk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Een vrouwen een kind
, dus nu ben je bankrupt?
Oh dat doe je goedquote:
Da's op zich een optiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
gaan wij onze verjaardag daar vieren light?
Ja, duh!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:53 schreef QyRoZ het volgende:
Oh. Ik kom natuurlijk gewoon.
Mijn auto rijd bijna op de autopilot naar Almere.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:21 schreef Dagonet het volgende:
Alsof jij de weg uit dat vermaledijde dorp kan vinden.
Dat jij niet mag van je vrouw weten we al tijden hoorquote:
Vrouw?? Lopen we niet wat te hard van stapel hier??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat jij niet mag van je vrouw weten we al tijden hoor
Ben je nou nog niet getrouwd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vrouw?? Lopen we niet wat te hard van stapel hier??![]()
Neem Tijn en anderen mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:29 schreef Stranger het volgende:
Ik zou eens kijken of ik kan regelen te komen.
Ja, die hebben vast zin om helemaal naar amsterdam af te reizen voor een zootje mensen die ze normaal als de pleuris proberen te vermijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:37 schreef Isabeau het volgende:
"Tijn en anderen"....nou, Stranger, je kan de hele familie meebrengen en al je collega's en je buren etc
VInd ik ook , dus zet mij maar op de lijst voorlopigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |