Hallo lieverd,quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zeg ook een dag van te voren af
Leuk!
Zachte vingers? Een trechter lijkt me meer dan prima voor zo'n dom gansje als jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Semper het volgende:
Hallo lieverd,
Ik word graag door jou gevoerd. Heerlijk je zachte vingers in mn kontje mondje.
Lijkt me tof om door jou levend begraven te worden. Ik verlang er nu al naar![]()
Kusjes,en groetjes aan de FA/A die telkens de moeite neemt om me te bannen
Qwea
heb je niet iets groters?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zachte vingers? Een trechter lijkt me meer dan prima voor zo'n dom gansje als jij!
Klaar...
dat zijn we gewend van jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!
nee, dat is mijn onderdeelquote:
Beachpartyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Als Qwea komt, kom ik wel
Gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Als Qwea komt, kom ik wel
quote:
Dat is sowieso leukquote:Het is wel leuk om na de meet ook te laten weten hoeveel procent er echt kwam opdagen die zich opgegeven had..
Veel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
Is er bier?
Ah, ik betaal mee aan je benzine als je mij kunt meenemen en terug brengen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vind reizen met het openbaar vervoer sowieso al bagger. Het liefst zou ik met me eigen auto heen gaan, maar het is me gewoon te ver weg...
Oi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
van trappen vallen (static)
Ohw.quote:Komen:
Static
Ook lauw?quote:
Niet als je doordrinkt.quote:
Ja, daarom, dat wil hij vermijdenquote:
Dat wordt een probleem dan.quote:
Heej, ik heb een fobie overgehouden aan een bepaalde meet waar lauw bier werd geschonken.quote:
Lulquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Keuze lijkt me snel gemaakt natuurlijk, Utrecht sux.
hoeveel heb je er nodig dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:36 schreef SCH het volgende:
Weinig knappe mannen op de lijst yvo - dat schiet niet op.
Kan geregeld worden, speciaal voor jou.quote:
Hoe groot is je triangel precies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:25 schreef Triangeljosti het volgende:
Zijn er nog vrouwelijke modjes die bij mij willen overnachten?
Seks hebben neem ik aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat gaan jullie daar dan doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |