quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:55 schreef Tha_T het volgende:
Mag ik ook een misschien-lijst invoeren?
Daar gaat het niet om, ik vind reizen met het openbaar vervoer sowieso al bagger. Het liefst zou ik met me eigen auto heen gaan, maar het is me gewoon te ver weg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow please, die paar uurtjes met de trein.
Oe! Komt ze?quote:
Blijf bij PP in de buurt The_Terminator, die kent de zachtste bankjes op CS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow please, die paar uurtjes met de trein.
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Blijf bij PP in de buurt The_Terminator, die kent de zachtste bankjes op CS.
Bank of steeg ditmaal?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!
Ik ben er dus ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef Nolius het volgende:
Als QyRoZ ook komt
Tof, dan gaat er in ieder geval íets de gracht in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:03 schreef Nolius het volgende:
Als QyRoZ ook komt, neem ik zeker een geluidsrecorder mee![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:04 schreef Dementor het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst!
en vervolgens maak je een kist voor haar van de geleverde schutting?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oe! Komt ze?![]()
Lijkt me erg leuk!
Gaan we een 'voer'-wedstrijdje doen met alle pizza's die ze ooit ergens heeft laten komen. En daarna storten we 5 cub zand over d'r heen!
Je staat erbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik kom ook.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
Tof, dan gaat er in ieder geval íets de gracht in.
Dankequote:
Je helpt mee begrijp ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef MikeyMo het volgende:
en vervolgens maak je een kist voor haar van de geleverde schutting?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:25 schreef yvonne het volgende:
Ja natuurlijk, alle FOK!kers zijn welkom.
Ik denk dat dat zonder Nolius' inbreng ook wel goed gaat komen andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
Is QyRoZ de nieuwe Dr_Flash?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo lieverd,quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zeg ook een dag van te voren af
Leuk!
Zachte vingers? Een trechter lijkt me meer dan prima voor zo'n dom gansje als jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Semper het volgende:
Hallo lieverd,
Ik word graag door jou gevoerd. Heerlijk je zachte vingers in mn kontje mondje.
Lijkt me tof om door jou levend begraven te worden. Ik verlang er nu al naar![]()
Kusjes,en groetjes aan de FA/A die telkens de moeite neemt om me te bannen
Qwea
heb je niet iets groters?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zachte vingers? Een trechter lijkt me meer dan prima voor zo'n dom gansje als jij!
Klaar...
dat zijn we gewend van jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP regelt wel gewoon een slaap-plek in amsterdam, me dunkt!
nee, dat is mijn onderdeelquote:
Beachpartyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Als Qwea komt, kom ik wel
Gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij nader inzien: Als Qwea komt, kom ik wel
quote:
Dat is sowieso leukquote:Het is wel leuk om na de meet ook te laten weten hoeveel procent er echt kwam opdagen die zich opgegeven had..
Veel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
Is er bier?
Ah, ik betaal mee aan je benzine als je mij kunt meenemen en terug brengen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik vind reizen met het openbaar vervoer sowieso al bagger. Het liefst zou ik met me eigen auto heen gaan, maar het is me gewoon te ver weg...
Oi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:58 schreef yvonne het volgende:
van trappen vallen (static)
Ohw.quote:Komen:
Static
Ook lauw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |