Om iedereen te pesten. Er zijn zoveel mensen die helemaal gaan flippen als je zulke dingen zegt, echt grappig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:05 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik ben altijd al benieuwd geweest waarom je dat zei en nu kan ik het on-topic vragen!
Dus waarom deed je dat?
Kutkloonquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:11 schreef Clementiet. het volgende:
Tja je bent niet bijzonder intelligent, noch grappig. Dan moet je natuurlijk wel een andere manier vinden om je te onderscheiden van de massa.
Groetjes,
veldmuis
V.
mar dat was dan ok erg kutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Om iedereen te pesten. Er zijn zoveel mensen die helemaal gaan flippen als je zulke dingen zegt, echt grappig.
Net als een punt voor je zin zetten
En meeliften op het succes van een legendarische user(kloon) vind ik nog stukken zieliger dan zelf nog iets enigszins origineels bednekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef kikkerklikker het volgende:
[..]
mar dat was dan ok erg kut
mar goed das mijn menig whe he
Mijn usericon is al 4 jaar het zelfde, en zorgt dat ik herkenbaar blijf, welke username ik ook aanneem (al die klonen hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik vind dit een toffe actie van je, zou je ook je user icon willen veranderen...
Zijn er meer mensen voor een usericon-change van Gollem?
whe hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:14 schreef GoLLeM het volgende:
bedneken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Om iedereen te pesten. Er zijn zoveel mensen die helemaal gaan flippen als je zulke dingen zegt, echt grappig.
Net als een punt voor je zin zetten
Altijd handig, hetzelfde usericon. Kan je je eigen klonen herkennenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:15 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Mijn usericon is al 4 jaar het zelfde, en zorgt dat ik herkenbaar blijf, welke username ik ook aanneem (al die klonen he). Die verander ik dus niet.
En ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Altijd handig, hetzelfde usericon. Kan je je eigen klonen herkennen
Hehe ja dat was ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
was dat ook een kloon van jou?
had ik niet achter je gezocht
echt bizar joh!
Dat moet je aanzetten in de opties van je fotoboek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:15 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik heb een fotoboek, waarom ie die niet zichtbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |