Dat is echt verschrikkelijk, dan gá je al winkelen en kom je met niks terugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:09 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kon helemaal niks leuks vinden vanmiddag
Leuk! Gewoon bij A&F besteld, of Ebay?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
wat is dit nu weer voor breezah titel, met domme spelvaut ook nog eens
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.cortexpower.dequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef Jeroen_M het volgende:
@Adelante... waar heb je die badjas uit #15 gehaald?
bij A&F besteld met nog wat andere dingen en ook voor m'n vriendin het nodigequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Coconut het volgende:
Leuk! Gewoon bij A&F besteld, of Ebay?
Die bovenste trui lijkt wel heel veel op mijn AT trui, die was waarschijnlijk wel heel wat goedkoperquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks!quote:
tsssk, geld is niet van belangquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
Die bovenste trui lijkt wel heel veel op mijn AT trui, die was waarschijnlijk wel heel wat goedkoper![]()
je moet bij internetopties, privacy je instelling even op alle cookies accepteren zetten, dan kun je bestellen en daarna weer terugzettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:10 schreef Jeroen_M het volgende:
Thanks!
Wat waren je verzendkosten?
Ik krijg het niet voor elkaar om te bestellen. Cookie gezeik ofzo, bij jou wel zonder problemen gelukt?
Inderdaad, maar ze maken wel prachtkleding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:52 schreef Molluck het volgende:
Viktor & Rolf, dat zijn toch die twee idioten met die brilletjes?
Perry? Footlocker?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
Mooie kleding zeg voor 'n man danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:06 schreef Adelante het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
zo! ik moet toch maar effe bij esprit gaan kijken want die nieuwe lijn van ze is toch wel erg mooihebbe ze dat ook gewoon allemaal in de winkel?
Hoe staat het met de qualiteit van die kleding eigenlijk?
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kledingquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef Molluck het volgende:
Ik was net bij de Jack&Jones en ze waren bezig met nieuwe kleding al uit te pakken, zodat ze dat morgen niet hoefden te doen. Maar ik was niet de enige die dat zag, dus hij was al uitverkocht voordat hij eigenlijk officieel in de winkel lag...ik heb er dus wel nog eentje
Wollen donkerbruin/lichtbruin gestreept vest met capuchon van Selected
En pastelgeel t-shirt ook van Selected
Foto's volgen
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ze zullen niet alles van de Esprit site in elke winkel hebben. De kwaliteit is wel goed van Esprit kledingEn online bestellen kan natuurlijk ook!
Is bij Esprit iig niet nodig, zolang je maar onder de 250 euro blijft per bestelling. Bovendien kun je het gratis terugsturen mocht het niet goed zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:26 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ja, maar ik hou niet zo van online kopen, kan ik het materiaal niet voelen enzo. En daar komt ook bij dat ik geen creditcard heb.
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op fotoquote:
www.esprit.nlquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?quote:
Dit is camp/cult of hoe je het wil noemen. Je moet de gelegenheid wel zorgvuldig uitzoeken uiteraard!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik dacht dat zulk soort dessins niet kunnen?
Ik ben geen expert hoorMaar dit valt dus niet onder de categorie mickey mouse/goofy dassen?
Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halenquote:
men@work heeft ze ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Sentry het volgende:
Waar ken je die Nike trainingspakken/ jacken kopen? Je ziet ze altijd bij jongens boven een spijkerbroek, met het welbekende petje erboven hehe. Trainingsjack met capuchon. In het rood met wit zie je ze vaak...... HELP
Thanks, gewoon in de Esprit winkel gehaald, maar je kunt hem zoals hierboven vermeldt ook online bestellen geloof ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht/besteld.......lijkt me misschien wel leuk, maar kan de print niet goed zien op foto
Kon hem idd niet laten liggen, kwam nog eens bij dat hij afgeprijst was tot 25,-quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die longsleeve is vet! Het is dat ik al een dergelijke trui heb, anders zou ik hem ook zo gaan halen![]()
Dat vest ziet er leuk uit, eens kijken of ik die ook kan scorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
geen al te beste foto, maarja
Leuk, hebben ze die alweerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
die is mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuke printquote:
Waar?quote:
Plaats die foto dan ook niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef BrunoD het volgende:
Die opmerking heb ik daarnet ook al gekregen maar het is meer de schuld van de foto. Als je kijkt naar de tweede foto, zie je dat dat allemaal best wel meevalt.
Jeans actie bij M@W?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef Molluck het volgende:
Mooi jasje(en die A&F natuurlijk ook, maar dat had ik in het andere topic al gezegd)
[afbeelding]
Nudie Jeans Regular Ralf Worn Broken
Uit die Jeans actie van de M@W, het is schijnbaar een oude wassing want hij staat niet meer op de site
nudi?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:43 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding]
damn dat is ff wennen in het begin zeg, hoop dat ie naar verloop van tijd wat lekkerder zit
en nog een trui en twee shirtjes van g-star, maar daar heb ik ff geen foto's van.
neej nudie.quote:
Dat is geen borstzak hoor, is gewoon om aan te tonen dat het een hemd met lange mouwen is. Ik maakte ooit dezelfde fout toen ik op het internet wat naar hemden aan het kijken was en me bekloeg over het feit dat precies alle modellen dat irritante borstzakje hadden. So no shamequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind die borstzak zo vaag, zou je daar een foto van kunnen maken als jem draagt of gewoon uitgevouwen?
Het type manchet kun je dan in een oogopslag zien. Enkel of dubbel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Dat is geen borstzak hoor, is gewoon om aan te tonen dat het een hemd met lange mouwen is. Ik maakte ooit dezelfde fout toen ik op het internet wat naar hemden aan het kijken was en me bekloeg over het feit dat precies alle modellen dat irritante borstzakje hadden. So no shame
Jij koopt zeker vaker overhemden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
ik vind die borstzak zo vaag, zou je daar een foto van kunnen maken als jem draagt of gewoon uitgevouwen?
Er zijn geen stomme vragen... Als je iets niet weet kun je 't beter vragen, daar zijn fora toch voor?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij koopt zeker vaker overhemden...
Laatst nog een van Bruuns Bazar... Hele goeie shit trouwens, gemaakt om boven jeans te dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Jij koopt zeker vaker overhemden...
Dat shirt vind ik trouwens ontzettend lelijk. Druk, opzichtig en weinig stijlvol. Maar goed, als de drager er maar happy mee is
Eens, ik observeerde slechts. En mag een mens zo nu en dan niet eens lekker eikelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Er zijn geen stomme vragen... Als je iets niet weet kun je 't beter vragen, daar zijn fora toch voor?
Ik verwacht dat het net alle kutmodellen zijn die ze in de actie gooien. Of weet iemand toevallig dat het om alle jeans tegen lagere prijzen gaat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:14 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ah Jeans actie?
Al iemand broekjes gescoord?
Wat een knapperd ben jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:47 schreef BrunoD het volgende:
Nieuw jasje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kheb een Nudie broek voor 65 gehaalt, die staat ook op deze pagina (2de post ofzo)quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:14 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ah Jeans actie?
Al iemand broekjes gescoord?
Ach joh.. morgen even langs.. misschien een goedkope uitgaansbroek scorenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:10 schreef truSteh het volgende:
[..]
Kheb een Nudie broek voor 65 gehaalt, die staat ook op deze pagina (2de post ofzo)
Verder niet alle broeken bekeken ofzo, maar het zijn niet zo boeiend veel modellen (dordrecht niet vind ik)
die wilde ik ook graag hebben, maar die was er natuurlijk niet meer met 32/32 (kwam de 2de dag al)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef Molluck het volgende:
Mooi jasje(en die A&F natuurlijk ook, maar dat had ik in het andere topic al gezegd)
[afbeelding]
Nudie Jeans Regular Ralf Worn Broken
Uit die Jeans actie van de M@W, het is schijnbaar een oude wassing want hij staat niet meer op de site
Ja, het is een mooie actie (ik had dus een broek van 120 voor 65 euro) maar het is echt Wie De Broek Past Trekke Hem Aan, het zijn oudere modellen maar wel gewoon topkwaliteit (geen B-keuze dus) maar je moet echt geluk hebben dat je eigen maat er bij zitquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef Whoho het volgende:
[..]
die wilde ik ook graag hebben, maar die was er natuurlijk niet meer met 32/32 (kwam de 2de dag al)
vandaag daar ook een broek gescoord.. niets bijzonders.. een Levi 501 voor 55 euroquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik ben ook geslaagd bij de M@W voor ¤45,=. Een geslaagde aankoop. Normaliter zit niets uit de broekenuitverkoop me goed, maar dit was een ware uitzondering. Het is een G-sus lichte wassing met een low waist. Ben er erg blij mee. Snel een dikke ¤ 60,= uitgespaard.
edit: Deze is het trouwens
[afbeelding]
Heb ik ook, fijn broekjequote:
Kunnen we elkaar de hand schudden want die heb ik ook gekocht vandaagquote:
ik heb die broek al een paar weken, maar okéquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden want die heb ik ook gekocht vandaag![]()
wil ik ook al een poosje, wat kost die nu ?quote:
140/150 dacht ik, ik heb m ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
wil ik ook al een poosje, wat kost die nu ?
die broek is er in 2 soorten spijkerstof heb ik me laten vertellen,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
wil ik ook al een poosje, wat kost die nu ?
Het online bestellen bij Esprit is heel gemakkelijk. Binnen heel Nederland levert Esprit kosteloos en in de regel duurt een levering 3 tot 5 werkdagen. Als het bestelde artikel je niet bevalt, kan je het binnen 7 werkdagen gratis retour sturen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:25 schreef ook_gek het volgende:
mooie trui![]()
Werkt dat online bestellen een beeje?
Idd, heb ook 119 ervoor betaald. En nog niemand op school ermee gezienquote:
Vandaag dus even langs M@W in Groningen geweest, wat een troep hebben ze daar, althans voor de mannen. Lee voor 45 euro, Levi's 55 euro (als ik mij niet vergis), beide merken ben ik niet in geinteresseerd. 1 type G-sus met brede pijpen, zag er niet zo mooi uit. 1 type Nudie voor 65 euro, je kent wel de donker gekleurde Nudie met oranje naden die iedereen wel heeft. En dan nog stuk of 6-7 type G-star voor 65 euro, allemaal erg lelijk. Veel broeken waren of lichtblauw, of van die canvas zwart/grijsachtig. De donkergekleurde G-star zagen eruit alsof je ze in Turkije kocht, dus erg lelijk. Mocht je lichtblauw mooi vinden, dan kan je er nog wel 1 scoren, maar daar houdt het dan ook wel mee op.quote:
Ik heb eigenlijk maar één lichtblauwe broek gezien (g-sus), en die ook gekochtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:22 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Vandaag dus even langs M@W in Groningen geweest, wat een troep hebben ze daar, althans voor de mannen. Lee voor 45 euro, Levi's 55 euro (als ik mij niet vergis), beide merken ben ik niet in geinteresseerd. 1 type G-sus met brede pijpen, zag er niet zo mooi uit. 1 type Nudie voor 65 euro, je kent wel de donker gekleurde Nudie met oranje naden die iedereen wel heeft. En dan nog stuk of 6-7 type G-star voor 65 euro, allemaal erg lelijk. Veel broeken waren of lichtblauw, of van die canvas zwart/grijsachtig. De donkergekleurde G-star zagen eruit alsof je ze in Turkije kocht, dus erg lelijk. Mocht je lichtblauw mooi vinden, dan kan je er nog wel 1 scoren, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Voor de dames is er veel meer keus, Miss Sixty, Energy, Kuyichi en de andere bekendere merken.
Je zag de mannen gewoon langs lopen, paar broeken bekijken en ook maar gauw doorlopen. Ik heb dus ook geen leuke broek gescoord. Bij de dames was het een stuk drukker bezet.
Ok, nou hier in Groningen lager er meerdere lichtblauwe broeken. En inderdaad er waren veel van die wijde modellen, je moet er maar van houden. Het is je style, of niet. Broeken met smalle pijp die ik had gezien was alleen die van Nudie, broeken van Lee en Levis heb ik niet gekeken, die zijn in het algemeen ook wel smal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar één lichtblauwe broek gezien (g-sus), en die ook gekochtOp de vorige pagina heb ik een foto daarvan gepost. Maar goed, dat is je stijl kennelijk niet.
In Enschede lagen er voornamelijk wijde modellen die baggy zaten. Van de low waist modellen met een smallere pijp zaten er maar 2 goed.
Denk niet dat het de selvage is, deze wordt volgens mij helemaal niet verkocht bij m@wquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef Molluck het volgende:
Ja, dat is dus die Dry Selvage, die ene die je niet mag wassen
Molluck ziet overal dry salvage in als de spijkerbroek een donkere wassing heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:43 schreef berent het volgende:
[..]
Denk niet dat het de selvage is, deze wordt volgens mij helemaal niet verkocht bij m@w
Je kan lullen wat je wilt, maar het is wel een Dry Denim, dat Selvage was dan een foutje van mij, maar ze hebben tegenwoordig zoveel verschillende soorten bij Nudie dat ik ook door de bomen het bos niet meer ziequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Molluck ziet overal dry salvage in als de spijkerbroek een donkere wassing heeft
Oeeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
Beatles-achtig, mooi!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Nu nog een grote snor groeien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat Beatles-achtige was de reden waarom ik m kocht..
* Rekkie draagt deze momenteelquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:40 schreef kultivate het volgende:
Nieuwe spijkerbroek gekocht.
G-star rader decay trash wash
[[url=http://img488.imageshack.us/img488/6595/radardecaytrashwash5xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img488.imageshack.us/img488/1784/radardecaytrashwashzoom7aa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Warm wel, ik heb hem ook aangehad, maar ik vind hem niet zo mooi, ik vind al die Nudie vesten/truien dit seizoen niet echt superquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:51 schreef beschuit het volgende:
Lekker warm vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ketting is wel oke, maar hij staat gewoon niet bij dat shirtquote:
[me ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
* Rekkie] draagt deze momenteel[/me]
nee, in het uitgaansleven..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:21 schreef zijle het volgende:
Kapot gemaakt naar aanleiding van de reacties in dit topic?
3 euro bij H&Mquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef taart het volgende:
[..]
nee, in het uitgaansleven..![]()
twas cadeautje dus is wel lullig![]()
'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef AversusZ het volgende:
[afbeelding]
nieuw overhemd van Esprit![]()
quote:
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef AversusZ het volgende:
[afbeelding]
nieuw overhemd van Esprit![]()
nee, ik ben niet zo geliktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.![]()
Vet! Zeker ook wel prijzig? (150?)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Roellio het volgende:
Nu ik de pic's toch online heb:
Nieuwe diesel! Superblij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
opzich mooie broek, maar door die achterzakken knap ik derop af. Dat heb ik wel vaker met Diesel, mooie broek maar dan opeens ergens een verfstreek op broekspijp of nu dus zwarte zakken....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Roellio het volgende:
Nu ik de pic's toch online heb:
Nieuwe diesel! Superblij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk trui/vest wel, waar, hoe en hoeveel?quote:
Selected, bij Jack&Jones gekocht, voor 39,95 (die bruine is dus van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk trui/vest wel, waar, hoe en hoeveel?
het vest ruikt wel naar een juten zakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Selected, bij Jack&Jones gekocht, voor 39,95 (die bruine is dus van mij)
160quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet! Zeker ook wel prijzig? (150?)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef taart het volgende:
[..]
het vest ruikt wel naar een juten zak![]()
Ik heb deze ook gekocht vandaag, hij is echt te leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
JA maar daarom hoef je niet zo lopen schreeuwen.......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef LedZep het volgende:
HONDERDENZESTIG EURO?!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef LedZep het volgende:
HONDERDENZESTIG EURO?!!
negeer zo'n gast toch hij komt hier werkelijk nooit, heeft waarschijnlijk de moeite niet eens genomen om de plaatjes van de broek te zien, leest iets en heeft gelijk zijn oordeel klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
JA maar daarom hoef je niet zo lopen schreeuwen.......
Of kom je net onder een steen vandaan gekropen dat je verbaast bent dat er zoveel wordt betaald voor kleding?
Your rightquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
negeer zo'n gast toch hij komt hier werkelijk nooit, heeft waarschijnlijk de moeite niet eens genomen om de plaatjes van de broek te zien, leest iets en heeft gelijk zijn oordeel klaar.
![]()
Das een koel hoofdeksel vrind...... en een leuk afwisseling op de "normale" kleding in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:55 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net deze 2 shirts besteld:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Thanx, tsja kwist niet of ik hem wel of niet kon neer zetten omdat het geen broek oid wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das een koel hoofdeksel vrind...... en een leuk afwisseling op de "normale" kleding in dit topic![]()
Goh wat een toevalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
kwam al een keer eerder voor hier..
geniaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:55 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net deze 2 shirts besteld:
[afbeelding]
Kerels kopen geen 'truitjes'... Noem het een jogging sweater voor mijn part, maar geen truitje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:43 schreef Chefftalent het volgende:
http://img473.imageshack.us/img473/669/pes50095qe.jpg
Truitje....
http://img473.imageshack.us/my.php?image=pes50119ht.jpg
Broekje....
Gister gekocht![]()
Dat vest is echt heel leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
kwam al een keer eerder voor hier..
[afbeelding]
en deze in het zwart/grijs
Als je die lompe maatstickers er maar af haalt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef BoyZonderman het volgende:
Deze heb ik paar weken geleden gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe dan? niks mis meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.![]()
omg, dat is zuur. een broek die je moet laten stomen. naast het feit dat dat geld kost ben je ook meer tijd kwijt. en een broek begint na een paa dagen gebruik te meuren.... lekker...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!![]()
Ik draag 'm eigenlijk nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!![]()
Ik ga'm heus niet naar de stomerij brengen. Elke nacht buiten hangen doet wonderen. En wat doe jij allemaal in je broeken als ze na een paar dagen al stinken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
omg, dat is zuur. een broek die je moet laten stomen. naast het feit dat dat geld kost ben je ook meer tijd kwijt. en een broek begint na een paa dagen gebruik te meuren.... lekker...
www.buutvrij.nlquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:23 schreef Semargofni het volgende:
Roellio, als ik vragen mag waar heb je die shirts vandaan? Vooral die met "Rabbit" erop is geweldig imo.
Thanx, maar khad het al gevondenquote:
voor hoeveel heb je hem nou gekocht?quote:
¤50, dat was iets reeëler dan een bod van ¤37,50 hequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je hem nou gekocht?
ja idd... En nog niet duur, mazzelpikquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
¤50, dat was iets reeëler dan een bod van ¤37,50 he![]()
Beetje domme vraag vind je niet, aangezien smaken verschillen, aangezien je er vanuit mag gaan dat diegene die het koopt, het geen saai vest vindt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:43 schreef VANDERMARK het volgende:
Mwah beetje saai, vind je niet?
whehe mooie jas k heb laatst precies de zelfde gekocht volgens mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef zwahiel het volgende:
Toch wel aparte foto Morgil
Nieuwe winterjas: G-star Mash, is in 't echt wat lichter dan op de foto van score hiero...
[afbeelding]
Heerlijk zittende jas, was wel weer eens toe aan een nieuwe, mijn laatste winterjas was 2 jaar geleden en die was nu wel 'op'... Had nog zo'n lange jas, maar die doe je ook niet overal naar toe aan.
Vanmiddag gescoord
H&M gestreepte trui:
[afbeelding]
En nog een paar zwarte sokken van de H&M, ik raak die dingen altijd kwijt
iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe mooie jas k heb laatst precies de zelfde gekocht volgens mij.
hij zit idd heerlijklekkere stof enzo
![]()
Ja, hoe vallen ze en kan je bij buutvrij.com ook kiezen wat voor soort shirt je de opdruk op wilt? Bij het gedeelte van reserveren op nieuwe ontwerpen zie ik wel verschillende shirts....ik wil namelijk een strak t-shirt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef huupke het volgende:
[..]
al binnen? zo ja hoe vallen/zitten ze?
Bij de nieuwe ontwerpen kan je idd kiezen op wat voor shirt je de opdruk wilt, dan wordt deze speciaal voor jou gemaakt. Bij moet ik hebben kan je niet kiezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, hoe vallen ze en kan je bij buutvrij.com ook kiezen wat voor soort shirt je de opdruk op wilt? Bij het gedeelte van reserveren op nieuwe ontwerpen zie ik wel verschillende shirts....ik wil namelijk een strak t-shirt.
Die jas heb ik vorig jaar ook gekocht, inderdaad heerlijke jas. Opvallend trouwens dat ie dit jaar weer in de collectie zit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef zwahiel het volgende:
Nieuwe winterjas: G-star Mash, is in 't echt wat lichter dan op de foto van score hiero...
[afbeelding]
Heerlijk zittende jas, was wel weer eens toe aan een nieuwe, mijn laatste winterjas was 2 jaar geleden en die was nu wel 'op'... Had nog zo'n lange jas, maar die doe je ook niet overal naar toe aan.
hij is iets veranderd... De achterkant heeft ander stof gekregen onderaan, de kraag is iéts anders en de rits is geloof ik veranderd... Tenminste dat zei die kerel in de winkelquote:Op woensdag 2 november 2005 11:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die jas heb ik vorig jaar ook gekocht, inderdaad heerlijke jas. Opvallend trouwens dat ie dit jaar weer in de collectie zit.
jah, maark heb er niet heel veel last van ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef zwahiel het volgende:
[..]
iddpaste 'm vanmiddag en wist dat 't een heerlijke jas was, alleen vervelend dat die zakken wat hoger zitten
Maar ja dat wist ik al voor ik 'm kocht dus mag ik er niet over zeiken!
Okay bedankt. Had ze gemaild maar geen reactie. Wel vreemd dat er geen mogelijkheid is om bij 'moet ik hebben' je soort t-shirt te kiezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 07:32 schreef berent het volgende:
[..]
Bij de nieuwe ontwerpen kan je idd kiezen op wat voor shirt je de opdruk wilt, dan wordt deze speciaal voor jou gemaakt. Bij moet ik hebben kan je niet kiezen.
Het logo is wel wat klein...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hij is iets veranderd... De achterkant heeft ander stof gekregen onderaan, de kraag is iéts anders en de rits is geloof ik veranderd... Tenminste dat zei die kerel in de winkel
Optisch kon je het niet echt zien zei hij verder.
Deze trouwens ook nog gescoordook wat ouder shirt, maar voor zo weinig geld maakt me dat niet uit
(17 euro)
[afbeelding]
Lelijk hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hij is iets veranderd... De achterkant heeft ander stof gekregen onderaan, de kraag is iéts anders en de rits is geloof ik veranderd... Tenminste dat zei die kerel in de winkel
Deze trouwens ook nog gescoordook wat ouder shirt, maar voor zo weinig geld maakt me dat niet uit
(17 euro)
[afbeelding]
Dan ga jij toch fijn shirtjes kopen bij de Wibra knul!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lelijk hoor.Koop je dat nou alleen maar omdat er Gstar zo groot op staat? Voor de rest ziet er namelijk niet anders uit als een Wibra shirtje.
Ik vraag me alleen af wat er mooi is aan een levensgroot Gstar logo.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan ga jij toch fijn shirtjes kopen bij de Wibra knul!
Heb je wel eens gehoord van smaken verschillen en wat dacht je van het verschil in kwaliteit?
Dat heb je nu eenmaal met verschillende smaken, het is ook niet mijn smaak, maar als die user het wel mooi vindt, moet hij dat toch echt zelf wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat er mooi is aan een levensgroot Gstar logo.
och weet je wat 't is, hij kost ongeveer hetzelfde als een wibra shirt, en als ik dan toch de keuze heb...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lelijk hoor.Koop je dat nou alleen maar omdat er Gstar zo groot op staat? Voor de rest ziet er namelijk niet anders uit als een Wibra shirtje.
Trouwens die Basic witte G-star shirts zijn echt geweldig!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:32 schreef zwahiel het volgende:
[..]
och weet je wat 't is, hij kost ongeveer hetzelfde als een wibra shirt, en als ik dan toch de keuze heb...![]()
mooie trui is dat. waarom vind ik nou nooit mooie kleding bij de h&m in almerequote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag gescoord
H&M gestreepte trui:
[afbeelding]
En nog een paar zwarte sokken van de H&M, ik raak die dingen altijd kwijt
leuk! Origineel!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]
(17 euro)
[afbeelding]
Fake?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef zwahiel het volgende:
(17 euro)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:45 schreef yok het volgende:
A&F![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat vest staat ook heel veel op Ebay, idd mooi vest..quote:Op donderdag 3 november 2005 17:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vooral dat vest is supermooi! Die vond ik nog mooier dan dat vest dat ik nu heb, maar die verschillen nogal wat in prijs...
Die broek, heb je die zonder te passen gekocht? Past ie goed?
Hey leuke, broek. Vind m'n vriend vast ook, waar heb je hem gekocht?quote:
neej via viaquote:
www.abercrombie.comquote:
ja wie had het gedacht mij ooit in zo'n topic tegen te komenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hey leuke, broek. Vind m'n vriend vast ook, waar heb je hem gekocht?
Oh hey jij bent het, HOI!
-edit- heb de webshop al gevonden![]()
Je liep net tussen een graffitti artiest en een muur door? Of heb je korting bedongen omdat er vlekken op zitten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Little_Acorn het volgende:
Dit vest heb ik gisteren gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn anders genoeg winkels in nederland die abercrombie and fitch verkopen hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:29 schreef zenith_ust het volgende:
gewoon passen lijkt me ...
trouwens wel balen A&F nergens echt te krijgen is in NL .. juist omdat je het niet veel ziet .. zijn die vesten echt uber
Dat student 2005 shirt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef friemel het volgende:
dan mag jij ons gaan vertellen waar
Vanmiddag even in groningen geshopt![]()
viel me wel op dat er weinig S te krijgen was, en veel XL![]()
Er staat : Please Touch My Monkey
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze komt eraan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Je wacht tot het donker is, zodat je die broek uit de inzamelingscontainer kan halen?
wilde net fotos gaan maken maar die heb jij dus alquote:
DIE BROEK HEB IK AL, SUKKEL!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze komt eraan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nice, waar gehaald? Bij de replay winkel? Het model lijkt mij vrij aardig en niet zo'n drukke broek. Hij valt neem ik aan niet zo 'baggy' als sommige andere modellen van Replay, Gstar etc. ?quote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef zenith_ust het volgende:
gister deze broek gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de mijne bijj Pasquino gehaald in Almere.quote:
nederland is ook wat duurder op gebied van kleding. een broek van replay die bijvoorbeeld hier 140 is, heb ik daar voor 109 gezien. en G-star was ook een stuk goedkoper.quote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef friemel het volgende:
Hmm, het was nml eerst zo dat alleen america today wat rest spul had, rete duur en niet mooi.
Kwam gister een Levi's zomer t-shirt tegen, die ik al heb, in frankrijk gekocht in de levis winkel voor 17 euro, hier was ie 29,95 :|
hej waar heb je dat Student shirt gehaald?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze komt eraan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
bij score in de aanbieding voor 90 euro, mooi broekjequote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Nice, waar gehaald? Bij de replay winkel? Het model lijkt mij vrij aardig en niet zo'n drukke broek. Hij valt neem ik aan niet zo 'baggy' als sommige andere modellen van Replay, Gstar etc. ?
idd ging er niet voor maar toen ik hem zag moest ik hem meenemenquote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef taart het volgende:
[..]
bij score in de aanbieding voor 90 euro, mooi broekje![]()
ik zeg ook snel aangedaan..geen riem dus hij hangt wat laag vandaar wat overdreven omgevouwenquote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef Billy_Mack het volgende:
je broek is iets te lang
Je ziet toch aan z'n houding dat hij een Kung Fu artiest is, dat hoort er gewoon bijquote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef Billy_Mack het volgende:
je broek is iets te lang
Heb je nou ook een blauwe verwarming?quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef zenith_ust het volgende:
even snel aangedaan en foto met 6230 dus sorry van kwaliteit
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef Avani het volgende:
[..]
Heb je nou ook een blauwe verwarming?![]()
Gewaagd hoor.![]()
Ik heb een blauwe versie van de large. Hij was niet zo duur en ik vind het iig hele goeie kwaliteit. www.large.nl volgens mijquote:Op zondag 6 november 2005 19:39 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hej waar heb je dat Student shirt gehaald?
![]()
lees gewoon even ik zeg toch dat ik geen riem bij de hand had... dus even snel omgeslagen omdat die laag hing....quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]Die pijpen zijn wel aan de korte kant
Ik geloof dat de lol van je nieuwe broek er nu wel af is hé? (net als je foto trouwensquote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef zenith_ust het volgende:
overdrijven kan ook .. hij is niet NET pas... maar zit goed.. zal binnenkort foto maken
Ik heb hem in de zomer bij Ebb'18 zien hangen (in Groningen).quote:Op zondag 6 november 2005 19:39 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hej waar heb je dat Student shirt gehaald?
![]()
Nou gewoon bij de Score.quote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Nice, waar gehaald? Bij de replay winkel? Het model lijkt mij vrij aardig en niet zo'n drukke broek. Hij valt neem ik aan niet zo 'baggy' als sommige andere modellen van Replay, Gstar etc. ?
Nice!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef JoVd_girl het volgende:
Deze Abercrombie jas heb ik net ontvangen![]()
[afbeelding]
Bijenkorf krijg je dat toch ook.quote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef Goodfellas het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bijj Pasquino gehaald in Almere.
en in Amsterdam hebben ze ook best wel veel winkels die het verkopen.
Front Runner in de kalverstraat heeft veel tshirts van A&F. en verder is het een kwestie van rondkijken. in amsterdam slaag je wel maar alleen met shirts en vesten.
broeken van A&F heb ik helaas nog niet gezien
Zal vast goed staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef JoVd_girl het volgende:
Deze Abercrombie jas heb ik net ontvangen![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |