Thanx, tsja kwist niet of ik hem wel of niet kon neer zetten omdat het geen broek oid wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das een koel hoofdeksel vrind...... en een leuk afwisseling op de "normale" kleding in dit topic![]()
Goh wat een toevalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
kwam al een keer eerder voor hier..
geniaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:55 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net deze 2 shirts besteld:
[afbeelding]
Kerels kopen geen 'truitjes'... Noem het een jogging sweater voor mijn part, maar geen truitje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:43 schreef Chefftalent het volgende:
http://img473.imageshack.us/img473/669/pes50095qe.jpg
Truitje....
http://img473.imageshack.us/my.php?image=pes50119ht.jpg
Broekje....
Gister gekocht![]()
Dat vest is echt heel leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
kwam al een keer eerder voor hier..
[afbeelding]
en deze in het zwart/grijs
Als je die lompe maatstickers er maar af haalt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef BoyZonderman het volgende:
Deze heb ik paar weken geleden gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe dan? niks mis meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.![]()
omg, dat is zuur. een broek die je moet laten stomen. naast het feit dat dat geld kost ben je ook meer tijd kwijt. en een broek begint na een paa dagen gebruik te meuren.... lekker...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!![]()
Ik draag 'm eigenlijk nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!![]()
Ik ga'm heus niet naar de stomerij brengen. Elke nacht buiten hangen doet wonderen. En wat doe jij allemaal in je broeken als ze na een paar dagen al stinken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
omg, dat is zuur. een broek die je moet laten stomen. naast het feit dat dat geld kost ben je ook meer tijd kwijt. en een broek begint na een paa dagen gebruik te meuren.... lekker...
www.buutvrij.nlquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:23 schreef Semargofni het volgende:
Roellio, als ik vragen mag waar heb je die shirts vandaan? Vooral die met "Rabbit" erop is geweldig imo.
Thanx, maar khad het al gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |