Vet! Zeker ook wel prijzig? (150?)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Roellio het volgende:
Nu ik de pic's toch online heb:
Nieuwe diesel! Superblij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
opzich mooie broek, maar door die achterzakken knap ik derop af. Dat heb ik wel vaker met Diesel, mooie broek maar dan opeens ergens een verfstreek op broekspijp of nu dus zwarte zakken....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Roellio het volgende:
Nu ik de pic's toch online heb:
Nieuwe diesel! Superblij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk trui/vest wel, waar, hoe en hoeveel?quote:
Selected, bij Jack&Jones gekocht, voor 39,95 (die bruine is dus van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk trui/vest wel, waar, hoe en hoeveel?
het vest ruikt wel naar een juten zakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Selected, bij Jack&Jones gekocht, voor 39,95 (die bruine is dus van mij)
160quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet! Zeker ook wel prijzig? (150?)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef taart het volgende:
[..]
het vest ruikt wel naar een juten zak![]()
Ik heb deze ook gekocht vandaag, hij is echt te leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
JA maar daarom hoef je niet zo lopen schreeuwen.......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef LedZep het volgende:
HONDERDENZESTIG EURO?!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef LedZep het volgende:
HONDERDENZESTIG EURO?!!
negeer zo'n gast toch hij komt hier werkelijk nooit, heeft waarschijnlijk de moeite niet eens genomen om de plaatjes van de broek te zien, leest iets en heeft gelijk zijn oordeel klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
JA maar daarom hoef je niet zo lopen schreeuwen.......
Of kom je net onder een steen vandaan gekropen dat je verbaast bent dat er zoveel wordt betaald voor kleding?
Your rightquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
negeer zo'n gast toch hij komt hier werkelijk nooit, heeft waarschijnlijk de moeite niet eens genomen om de plaatjes van de broek te zien, leest iets en heeft gelijk zijn oordeel klaar.
![]()
Das een koel hoofdeksel vrind...... en een leuk afwisseling op de "normale" kleding in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:55 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net deze 2 shirts besteld:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|