die broek is er in 2 soorten spijkerstof heb ik me laten vertellen,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
wil ik ook al een poosje, wat kost die nu ?
Het online bestellen bij Esprit is heel gemakkelijk. Binnen heel Nederland levert Esprit kosteloos en in de regel duurt een levering 3 tot 5 werkdagen. Als het bestelde artikel je niet bevalt, kan je het binnen 7 werkdagen gratis retour sturen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:25 schreef ook_gek het volgende:
mooie trui![]()
Werkt dat online bestellen een beeje?
Idd, heb ook 119 ervoor betaald. En nog niemand op school ermee gezienquote:
Vandaag dus even langs M@W in Groningen geweest, wat een troep hebben ze daar, althans voor de mannen. Lee voor 45 euro, Levi's 55 euro (als ik mij niet vergis), beide merken ben ik niet in geinteresseerd. 1 type G-sus met brede pijpen, zag er niet zo mooi uit. 1 type Nudie voor 65 euro, je kent wel de donker gekleurde Nudie met oranje naden die iedereen wel heeft. En dan nog stuk of 6-7 type G-star voor 65 euro, allemaal erg lelijk. Veel broeken waren of lichtblauw, of van die canvas zwart/grijsachtig. De donkergekleurde G-star zagen eruit alsof je ze in Turkije kocht, dus erg lelijk. Mocht je lichtblauw mooi vinden, dan kan je er nog wel 1 scoren, maar daar houdt het dan ook wel mee op.quote:
Ik heb eigenlijk maar één lichtblauwe broek gezien (g-sus), en die ook gekochtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:22 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Vandaag dus even langs M@W in Groningen geweest, wat een troep hebben ze daar, althans voor de mannen. Lee voor 45 euro, Levi's 55 euro (als ik mij niet vergis), beide merken ben ik niet in geinteresseerd. 1 type G-sus met brede pijpen, zag er niet zo mooi uit. 1 type Nudie voor 65 euro, je kent wel de donker gekleurde Nudie met oranje naden die iedereen wel heeft. En dan nog stuk of 6-7 type G-star voor 65 euro, allemaal erg lelijk. Veel broeken waren of lichtblauw, of van die canvas zwart/grijsachtig. De donkergekleurde G-star zagen eruit alsof je ze in Turkije kocht, dus erg lelijk. Mocht je lichtblauw mooi vinden, dan kan je er nog wel 1 scoren, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Voor de dames is er veel meer keus, Miss Sixty, Energy, Kuyichi en de andere bekendere merken.
Je zag de mannen gewoon langs lopen, paar broeken bekijken en ook maar gauw doorlopen. Ik heb dus ook geen leuke broek gescoord. Bij de dames was het een stuk drukker bezet.
Ok, nou hier in Groningen lager er meerdere lichtblauwe broeken. En inderdaad er waren veel van die wijde modellen, je moet er maar van houden. Het is je style, of niet. Broeken met smalle pijp die ik had gezien was alleen die van Nudie, broeken van Lee en Levis heb ik niet gekeken, die zijn in het algemeen ook wel smal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar één lichtblauwe broek gezien (g-sus), en die ook gekochtOp de vorige pagina heb ik een foto daarvan gepost. Maar goed, dat is je stijl kennelijk niet.
In Enschede lagen er voornamelijk wijde modellen die baggy zaten. Van de low waist modellen met een smallere pijp zaten er maar 2 goed.
Denk niet dat het de selvage is, deze wordt volgens mij helemaal niet verkocht bij m@wquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef Molluck het volgende:
Ja, dat is dus die Dry Selvage, die ene die je niet mag wassen
Molluck ziet overal dry salvage in als de spijkerbroek een donkere wassing heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:43 schreef berent het volgende:
[..]
Denk niet dat het de selvage is, deze wordt volgens mij helemaal niet verkocht bij m@w
Je kan lullen wat je wilt, maar het is wel een Dry Denim, dat Selvage was dan een foutje van mij, maar ze hebben tegenwoordig zoveel verschillende soorten bij Nudie dat ik ook door de bomen het bos niet meer ziequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:48 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Molluck ziet overal dry salvage in als de spijkerbroek een donkere wassing heeft
Oeeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
Beatles-achtig, mooi!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Nu nog een grote snor groeien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat Beatles-achtige was de reden waarom ik m kocht..
* Rekkie draagt deze momenteelquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:40 schreef kultivate het volgende:
Nieuwe spijkerbroek gekocht.
G-star rader decay trash wash
[[url=http://img488.imageshack.us/img488/6595/radardecaytrashwash5xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img488.imageshack.us/img488/1784/radardecaytrashwashzoom7aa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Warm wel, ik heb hem ook aangehad, maar ik vind hem niet zo mooi, ik vind al die Nudie vesten/truien dit seizoen niet echt superquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:51 schreef beschuit het volgende:
Lekker warm vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ketting is wel oke, maar hij staat gewoon niet bij dat shirtquote:
[me ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
* Rekkie] draagt deze momenteel[/me]
nee, in het uitgaansleven..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:21 schreef zijle het volgende:
Kapot gemaakt naar aanleiding van de reacties in dit topic?
3 euro bij H&Mquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef taart het volgende:
[..]
nee, in het uitgaansleven..![]()
twas cadeautje dus is wel lullig![]()
'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef AversusZ het volgende:
[afbeelding]
nieuw overhemd van Esprit![]()
quote:
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef AversusZ het volgende:
[afbeelding]
nieuw overhemd van Esprit![]()
nee, ik ben niet zo geliktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.![]()
Vet! Zeker ook wel prijzig? (150?)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Roellio het volgende:
Nu ik de pic's toch online heb:
Nieuwe diesel! Superblij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
opzich mooie broek, maar door die achterzakken knap ik derop af. Dat heb ik wel vaker met Diesel, mooie broek maar dan opeens ergens een verfstreek op broekspijp of nu dus zwarte zakken....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Roellio het volgende:
Nu ik de pic's toch online heb:
Nieuwe diesel! Superblij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk trui/vest wel, waar, hoe en hoeveel?quote:
Selected, bij Jack&Jones gekocht, voor 39,95 (die bruine is dus van mijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk trui/vest wel, waar, hoe en hoeveel?
het vest ruikt wel naar een juten zakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Selected, bij Jack&Jones gekocht, voor 39,95 (die bruine is dus van mij)
160quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Vet! Zeker ook wel prijzig? (150?)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef taart het volgende:
[..]
het vest ruikt wel naar een juten zak![]()
Ik heb deze ook gekocht vandaag, hij is echt te leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
JA maar daarom hoef je niet zo lopen schreeuwen.......quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef LedZep het volgende:
HONDERDENZESTIG EURO?!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef LedZep het volgende:
HONDERDENZESTIG EURO?!!
negeer zo'n gast toch hij komt hier werkelijk nooit, heeft waarschijnlijk de moeite niet eens genomen om de plaatjes van de broek te zien, leest iets en heeft gelijk zijn oordeel klaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
JA maar daarom hoef je niet zo lopen schreeuwen.......
Of kom je net onder een steen vandaan gekropen dat je verbaast bent dat er zoveel wordt betaald voor kleding?
Your rightquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
negeer zo'n gast toch hij komt hier werkelijk nooit, heeft waarschijnlijk de moeite niet eens genomen om de plaatjes van de broek te zien, leest iets en heeft gelijk zijn oordeel klaar.
![]()
Das een koel hoofdeksel vrind...... en een leuk afwisseling op de "normale" kleding in dit topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:55 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net deze 2 shirts besteld:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]
Thanx, tsja kwist niet of ik hem wel of niet kon neer zetten omdat het geen broek oid wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das een koel hoofdeksel vrind...... en een leuk afwisseling op de "normale" kleding in dit topic![]()
Goh wat een toevalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
kwam al een keer eerder voor hier..
geniaalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:55 schreef Roellio het volgende:
Ik heb net deze 2 shirts besteld:
[afbeelding]
Kerels kopen geen 'truitjes'... Noem het een jogging sweater voor mijn part, maar geen truitje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:43 schreef Chefftalent het volgende:
http://img473.imageshack.us/img473/669/pes50095qe.jpg
Truitje....
http://img473.imageshack.us/my.php?image=pes50119ht.jpg
Broekje....
Gister gekocht![]()
Dat vest is echt heel leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
kwam al een keer eerder voor hier..
[afbeelding]
en deze in het zwart/grijs
Als je die lompe maatstickers er maar af haalt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Semargofni het volgende:
[afbeelding]
Een sjieke neger pet.
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef BoyZonderman het volgende:
Deze heb ik paar weken geleden gehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe dan? niks mis meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.![]()
omg, dat is zuur. een broek die je moet laten stomen. naast het feit dat dat geld kost ben je ook meer tijd kwijt. en een broek begint na een paa dagen gebruik te meuren.... lekker...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!![]()
Ik draag 'm eigenlijk nog niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja deze is heel erg mooi. Heb zelf ook. Alleen naar de stomerij he, anders raakt ie zijn kleur kwijt. Het is hele aparte denim, er lijkt een beetje metallic in te zitten. Helemaal top!![]()
Ik ga'm heus niet naar de stomerij brengen. Elke nacht buiten hangen doet wonderen. En wat doe jij allemaal in je broeken als ze na een paar dagen al stinken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
omg, dat is zuur. een broek die je moet laten stomen. naast het feit dat dat geld kost ben je ook meer tijd kwijt. en een broek begint na een paa dagen gebruik te meuren.... lekker...
www.buutvrij.nlquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:23 schreef Semargofni het volgende:
Roellio, als ik vragen mag waar heb je die shirts vandaan? Vooral die met "Rabbit" erop is geweldig imo.
Thanx, maar khad het al gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |