quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
Beatles-achtig, mooi!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding].
Alles leuk en aardig met die uniformjasjes, maar deze is tenminste niet legergroen maar lekker zacht, gemaakt van een soort paisley-fluweel.
Nu nog een grote snor groeien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat Beatles-achtige was de reden waarom ik m kocht..
* Rekkie draagt deze momenteelquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:40 schreef kultivate het volgende:
Nieuwe spijkerbroek gekocht.
G-star rader decay trash wash
[[url=http://img488.imageshack.us/img488/6595/radardecaytrashwash5xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img488.imageshack.us/img488/1784/radardecaytrashwashzoom7aa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Warm wel, ik heb hem ook aangehad, maar ik vind hem niet zo mooi, ik vind al die Nudie vesten/truien dit seizoen niet echt superquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:51 schreef beschuit het volgende:
Lekker warm vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ketting is wel oke, maar hij staat gewoon niet bij dat shirtquote:
[me ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
* Rekkie] draagt deze momenteel[/me]
nee, in het uitgaansleven..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:21 schreef zijle het volgende:
Kapot gemaakt naar aanleiding van de reacties in dit topic?
3 euro bij H&Mquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef taart het volgende:
[..]
nee, in het uitgaansleven..![]()
twas cadeautje dus is wel lullig![]()
'quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef AversusZ het volgende:
[afbeelding]
nieuw overhemd van Esprit![]()
quote:
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef AversusZ het volgende:
[afbeelding]
nieuw overhemd van Esprit![]()
nee, ik ben niet zo geliktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:50 schreef Avani het volgende:
[..]
Als je hem dan maar niet zo draagt, want dit vind ik echt een beetje te gelikt. Verder niks mis met het overhemd an sich.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |