Ja, dat bedoel ik net dus ook. Als Menno inderdaad homo is, zal hij dus al geheime opdracht wel hebben gekregen om een liefdesband met 1 van de vrouwen op te bouwen. Als dat zo is, vind ik dat wel erg voor Ingrid. Dat is wel een behoorlijk mindfucking spelletje!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, maar het wel invloed op verhoudingen in het huis
Komt omdat men het zelf niet zo voelt.. maar dat wil niet zeggen dat het niet bestaatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
een hoop mensen snappen dat laatste niet eens krijg ik de indruk![]()
De dokter had pijn aan zijn knie, die kon niet komen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Lieske zat toch in de logeerkamer op de dokter te wachten? Waarom zit ze dan inmiddels weer in de woonkamer als de dokter nog niet is geweest?
omdat het nog wel even duurde eer de dokter kwamquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Lieske zat toch in de logeerkamer op de dokter te wachten? Waarom zit ze dan inmiddels weer in de woonkamer als de dokter nog niet is geweest?
OK.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
omdat het nog wel even duurde eer de dokter kwam
Eentje maar, maar soms leer je veel als je gewoon naar mensen kijkt zonder te (ver)oordelen en dan zie je bepaalde patronen en......ik denk dat ik zelf een psychologieboek ga schrijven..een gehele nieuwe stroming, veel lezingen geven...oeps ik begint een beetje op Roel te lijken..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg boeken van Carl Jung gelezen zeker?![]()
Valt heel erg mee hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef CGJung het volgende:
Oh ok, ik heb de oefeningen van gister niet gezien, ik schijn nog een leven te hebben, heel vervelend als je last hebt van een BB verslaving...
Weet jij (of iemand anders) hoe het gebeurd is dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Falco het volgende:
Wat een typische Joost-actie ook om Lieske zo te blesseren!
Ik vind psychologie best interessant moet ik zeggen... Alleen zit ik soms op de verkeerde stoel met een psychologe tegen over me...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef CGJung het volgende:
Eentje maar, maar soms leer je veel als je gewoon naar mensen kijkt zonder te (ver)oordelen en dan zie je bepaalde patronen en......ik denk dat ik zelf een psychologieboek ga schrijven..een gehele nieuwe stroming, veel lezingen geven...oeps ik begint een beetje op Roel te lijken..![]()
![]()
Lieske heeft zichzelf geblesseerd!!!!! het kwam alleen wel door het aangooien van een bal van Joost, dus graag eerst even zeker weten voordat je iets op het forum gooit????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef Falco het volgende:
Wat een typische Joost-actie ook om Lieske zo te blesseren!
Menno Liebregtsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Zullen we haar even bellen?
hoe heet menno van zijn achternaam?
tanja is de tel kwijt geraaktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat Tanja vanochtend al aan haar laatste sigaret van vandaag bezig was?
Joost was (samen met Lieske~?) aan het kloten met die grote witte zitbal in het huis en toen bezeerde Lieske haar knie en dat deed pijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij (of iemand anders) hoe het gebeurd is dan?
Joost maakte een onverhoedse beweging met een bal, waardoor Lieske ook een rare beweging maakte en daarbij haar knie verdraaide. Die knie is sowieso een zwakke plek omdat haar meniscus al een paar keer gescheurd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilden wel gaan oefenen, maar Roel bedacht dat het beroerd is als je geoefend hebt en daarna de kokers niet af mag doen. Vandaar dat ze besloten hebben aan het einde van de verplichte koker tijd te gaan oefenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:32 schreef regenworm het volgende:
Er is nog steeds niemand op het idee gekomen om nog eens te gaan oefenen.
Ze hebben het hard nodig anders halen ze deze opdracht niet.
joost gooide die grote bal, waar je op kunt zitten, naar lieske en die zag het niet aankomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het kwam wel degelijk door Joost. Hij gooide onverwachts (en zeer bewust) een bal tegen haar aan, waardoor zij zelf een vreemde beweging maakte uit reactie op die bal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Lieske heeft zichzelf geblesseerd!!!!! het kwam alleen wel door het aangooien van een bal van Joost, dus graag eerst even zeker weten voordat je iets op het forum gooit????
Tanja is al weeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeen bezig met haar laatste sigaret... Alleen zitten er telkens op miraculeuze wijze weer peuken in haar pakje... Hoe kan dat nou toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat Tanja vanochtend al aan haar laatste sigaret van vandaag bezig was?
Als ze straks net zo telt met de ballen als ze sigaretten telt, zitten ze zo aan de 100quote:
Joost voelt zich anders zeer schuldig, dus het zal toch wel deels zijn schuld zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Lieske heeft zichzelf geblesseerd!!!!! het kwam alleen wel door het aangooien van een bal van Joost, dus graag eerst even zeker weten voordat je iets op het forum gooit????
Dat klopt, omdat hij die beweging maakte, maar hij kan er toch niks aan doen dat Lieske zich verdraait? of snap ik het nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost voelt zich anders zeer schuldig, dus het zal toch wel deels zijn schuld zijn.
Toverpeuken rechtstreeks geimporteerd vanuit de wegisweg te londenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tanja is al weeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeen bezig met haar laatste sigaret... Alleen zitten er telkens op miraculeuze wijze weer peuken in haar pakje... Hoe kan dat nou toch?![]()
![]()
Hopelijk niet weer hetzelfde waardoor ze ook met wedstrijdzwemmen moest stoppen en die 8 jarige dansopleiding moest afbreken. Dat had ook iets met de knie te maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:
[..]
Joost was (samen met Lieske~?) aan het kloten met die grote witte zitbal in het huis en toen bezeerde Lieske haar knie en dat deed pijn![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef CGJung het volgende:
Toverpeuken rechtstreeks geimporteerd vanuit de wegisweg te londen
Kan me nu al weer verheugen op een hoerenfeestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze straks net zo telt met de ballen als ze sigaretten telt, zitten ze zo aan de 100
Klopt, daarom begon ze ook te huilen, vanwege haar maniscus die al zo vaak is geopereerd..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer hetzelfde waardoor ze ook met wedstrijdzwemmen moest stoppen en die 8 jarige dansopleiding moest afbreken. Dat had ook iets met de knie te maken.
...of blijven ze dan heeeeeeeel lang op de 1 hangen ?????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze straks net zo telt met de ballen als ze sigaretten telt, zitten ze zo aan de 100
Het ging eigenlijk heel onschuldig, Joost was bezig met die grote zitbal en die kwam tegen Lieske haar been aan, waarop Lieske helemaal over de rooie ging en Joost zich te pletter schrok was zich duidelijk niet bewust van dat hij iets niet goed deed.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder gehoord dat mensen de tanden poetsen van een hond of een kat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Timon223 het volgende:
Ja hoor....... Liesk's moeder poetst de tanden van de hond.....
het moet niet gekker worden![]()
![]()
Ja, mijn zus ooit eens en daarna ging ze ruiken of zijn adem weer fris was...lachuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder gehoord dat mensen de tanden poetsen van een hond of een kat?
Nee, heb ik echt nog nooit van gehoord, vandaar dat ik in een deuk ging toen ik het hoordequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder gehoord dat mensen de tanden poetsen van een hond of een kat?
Het lijkt mij ook niet leuk om steeds weer geopereerd te worden aan mijn knie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef CGJung het volgende:
[..]
Klopt, daarom begon ze ook te huilen, vanwege haar maniscus die al zo vaak is geopereerd..
Er bestaat speciale tandpasta voor honden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ja, mijn zus ooit eens en daarna ging ze ruiken of zijn adem weer fris was...lachu
In 95% van de gevallen staan ze op en lopen ze fluitend verder nadat er een gele kaart is uitgedeeld aan de tegenstander.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet leuk om steeds weer geopereerd te worden aan mijn knie.
En het zal best zeer doen, kijk maar een na een voetballer die gilt ook van de pijn
Er was op de officiële BB-site een post van een buurman die beweerde dat hij homo was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef mijn23 het volgende:
als menno echt een homo was was dat toch ook allang doorgelekt in het land,hij heeft toch ook bekende om zich heen of mensen die het weten,geloof het echt niet
Ja ik hoorde het... jeeeeeeeeeeeetjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
Roel wil weten hoeveel luier kosten
Tanja voor 11 euro heb je een pak van 24 stuks
Roel en hoevaak kan je daarin kakken....????
![]()
![]()
![]()
Wisten we toen nog niet (ik hoor het eigenlijk voor het eerst)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er bestaat speciale tandpasta voor honden.
Ik zag gelijk een hond voor me met prodentsmile A la Tom Coronelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er bestaat speciale tandpasta voor honden.
Hier is het gebeuren van Lieskes blessure terug te zien: Filmpjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, heb ik echt nog nooit van gehoord, vandaar dat ik in een deuk ging toen ik het hoorde![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef ChantalC het volgende:
Lieske moeten ze ook niet met ballen laten spelen... Jonge meisjes die met ballen spelen is vragen om problemen. Voordat je het weet vind iemand een PC langs de kant van de weg vol met foto's van jonge meisjes die met ballen spelen...
Nja dat dus...
ja maar voetballers... dat zijn ook mietjes gewoonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet leuk om steeds weer geopereerd te worden aan mijn knie.
En het zal best zeer doen, kijk maar een na een voetballer die gilt ook van de pijn
t zijn de enige benen waar die nog tussen mag liggen, tenzij Menno zijn kans grijptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef mijn23 het volgende:
roel ligt lekker tussen linda's benen
Niet als ze echt iets met de meniscus hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In 95% van de gevallen staan ze op en lopen ze fluitend verder nadat er een gele kaart is uitgedeeld aan de tegenstander.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het... jeeeeeeeeeeeetje
Is hij nu echt zo slim of hoe zit dat![]()
Omdat iemand Lieske niet mag, ben je in jouw oogkleppen pro-Lieske houding , meteen een triest figuur?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben jij een in en in triest figuur. Eigenlijk de moeite van het reageren niet eens waard, wat ik vanaf nu dus ook echt niet meer doe.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef CGJung het volgende:
t zijn de enige benen waar die nog tussen mag liggen, tenzij Menno zijn kans grijpt![]()
pfh.. vindt menno nu echt een klootzakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef guzzie het volgende:
wel lache als menno de homo blijkt te zijn en bang is dat ingrid boos word, terwijl ingrid dan weer de omgebouwde blijkt te zijn en bang is dat menno boos wordt, vandaar ook de aantrekkingskracht!!!
Echt, hoe die stresskip in paniek raaktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier is het gebeuren van Lieskes blessure terug te zien: Filmpje
Hoezo dat? Ik vind het knap moedig dat hij het in ieder geval iemand verteld heeft. Ik kan het weten hoe dat voelt, heb ongeveer in hetzelfde schuitje gezeten...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef pinkplatinum het volgende:
pfh.. vindt menno nu echt een klootzak![]()
2x je draait de luier gewoon omquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
Roel wil weten hoeveel luier kosten
Tanja voor 11 euro heb je een pak van 24 stuks
Roel en hoevaak kan je daarin kakken....????
![]()
![]()
![]()
lekker belangrijk jongens, alsof iedereen hier heel politiek correct is... we mogen toch allemaal onze mening spuien hier??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat iemand Lieske niet mag, ben je in jouw oogkleppen pro-Lieske houding , meteen een triest figuur?
Objectieviteit is bij jou ook ver te zoeken he?
Ik vindt het spelletje dat hij gespeeld heeft gewoon erg vals.. hoop dat hij het toch niet is.. heb niks tegen homo's hoor.. als het joost blijkt te zijn vindt ik het echt cool voor hem.. maar menno heeft een doortrapt spelletje gespeeld, waar ik absoluut niet van hou..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het knap moedig dat hij het in ieder geval iemand verteld heeft. Ik kan het weten hoe dat voelt, heb ongeveer in hetzelfde schuitje gezeten...
Ligt rustig in de tuin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef mijn23 het volgende:
waar is rob toch
Rob is wel veel weg van de streams de laatste dagen ja. Zal wel op bed liggen of zo. Of in onderhandeling met Big Sister hoe het verder moet, nu ze zijn plannetje doorhebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef mijn23 het volgende:
waar is rob toch
In de tuin!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef mijn23 het volgende:
waar is rob toch
ja? Heb jij ook voor geld, "omdat het een spel is", iemand lopen bedonderen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het knap moedig dat hij het in ieder geval iemand verteld heeft. Ik kan het weten hoe dat voelt, heb ongeveer in hetzelfde schuitje gezeten...
Bedankt. Dat zag er niet goed uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier is het gebeuren van Lieskes blessure terug te zien: Filmpje
Waar vind je de link van de flimpjes dan (op de site zelf). Ik zie helemaal niks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Ja, gek hèquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt, hoe die stresskip in paniek raakt
Naar beneden scrollen en op free klikken, dan kom je in de rij om te downloaden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waar vind je de link van de flimpjes dan (op de site zelf). Ik zie helemaal niks.
Nee ik heb niemand voor geld lopen bedonderen. Voor zover ik uit zijn verhaal begreep mocht hij van BB niks zeggen. Als hij een geheime opdracht voor geld had gehad, was dat toch allang door BB op de site gezet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Gert het volgende:
ja? Heb jij ook voor geld, "omdat het een spel is", iemand lopen bedonderen?
Ik vind dat-ie, als het waar is, behoorlijk stijlloos bezig is geweest met Ingrid. Hij had het niet op deze manier hoéven doen.
Oh wacht ik lees nu dat ze die kokers niet af mogen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Falco het volgende:
En dat ze die kokers nog om hebben, wat een onzin. Denken ze dat het handig is voor zometeen ofzo? Dat ze dr helemaal aan gewend zijn.
Ja dat rapid gebeuren werkt bij mij dus op de een of andere manier niet *dom voelt* ik kirijg alleen de site in beeld en dan kan ik premium of huppeldepup account krijgen... krijg geen filmpje of link te zien hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Nee, het taalgebruik je hebt soms moeite iets normaal te formulierenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat iemand Lieske niet mag, ben je in jouw oogkleppen pro-Lieske houding , meteen een triest figuur?
Objectieviteit is bij jou ook ver te zoeken he?
Scroll naar beneden, klik op free, dan kom je in de rij voor de download.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat rapid gebeuren werkt bij mij dus op de een of andere manier niet *dom voelt* ik kirijg alleen de site in beeld en dan kan ik premium of huppeldepup account krijgen... krijg geen filmpje of link te zien hoor![]()
Ze hadden beter kunnen zeggen "'s nachts de kokers om"... Ben benieuwd hoe Roel en Lin dan gezoend hadden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef Falco het volgende:
Oh wacht ik lees nu dat ze die kokers niet af mogen hebbenMên!
dat op free klikken had ik wel al gedaan, maar had niet gezxien dat ik in wachtrij terecht was gekomen... thnx voor de uitleg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen en op free klikken, dan kom je in de rij om te downloaden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat op free klikken had ik wel al gedaan, maar had niet gezxien dat ik in wachtrij terecht was gekomen... thnx voor de uitleg!!
Nooit van de peniskoker gehoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze hadden beter kunnen zeggen "'s nachts de kokers om"... Ben benieuwd hoe Roel en Lin dan gezoend hadden...![]()
Dat gesabbel maakt haar er niet aantrekkelijker opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid: "Ik kom niet in slaap zonder mijn duim"
Ik kan me niet voorstellen dat één van de mannen zo groot geschapen is...quote:
Linda daarentegen..........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat één van de mannen zo groot geschapen is...![]()
![]()
![]()
![]()
Linda is gewoon al weken geil... Volgens mij is dat ook al weken bekend onder de bewoners... Bij Roel ziet ze wel kansen, zeker nu Dido de deur dicht gegooit heeft...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
Lig nu al in een deuk, liggen linda en roel lekker te wippen draait de regie de beelden naar de tuin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
ze wacht op de dokterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Waar wacht Lieske nu op? Waarom gaat ze niet effe proberen met haar knie?
Nee dat vind Lieske smerig...quote:
Linda nietquote:
Niet iedere student is 'zo verwend, dat ie meteen van zijn ouders 'n audi a3 heeft gehad' hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:08 schreef ks_choice het volgende:
Lieske heeft het over haar auto en wat haar overkwam toen ze 6 dagen haar rijbewijs had.
"Zo'n verwende jongen, die meteeen van zijn ouders een Audi A3 heeft gehad..... "
haha, uit die kringen komt ze toch zelf ook? Zou me niet verbazen als het haar zelf ook overkomen zou zijn.
nee ze heeft oude blessure daarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
quote:
Nee johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
Is denk ik gewoon pijnprikkelregulatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...
En ondertussen... nee vals kreng is dat, ik hou niet zo van mensen die uitspraken bezigen als: als jij niet op je vent let dan pak ik hem wel..
Dacht dat dat de drank was, maar dat valt wel mee dus ze ís gewoon zo.
niet alleen autisten hoor...veel autisten ook trouwens niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Slechts 23 keer gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel
Inderdaad... Dido, Ingrid, Chantal, Lieske en Nathalie daarmee ook niet meer... Tanja is toch niet interessant... Blijft alleen Linda over...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Oh, dan meent ze het nietquote:
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Ze zat em in ieder geval uit te dagen en ze had een behoorlijk geile blik in d'r ogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Grappige is dat Dido vergeten is dat ze Joost op zn bek wilde pakken.
Ik ben benieuwd hoe er word gereageerd als Joost dat nog een keer in de groep gooit.
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.
Wees dan een vent () en zeg gewoon sorry jij wilt hem niet en ik vind hem erg leuk dus...
Knallen we er toch nog gewoon ff een spinning rim inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Al die auto's + spaken die voorbij komen..
Dan nog, ik persoonlijk vind het niet netjes. Die deur is dicht door zn gare actie met Linda, dat weet zij heel goed. Je zit met zn allen in dat huis en als het oed is blijf je nog wel een tijdje, dan dóe je zoiets niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
ja dat welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:31 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?
mweueu..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
ik heb geen tattoo maar euh...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Even WMP 10 installeren ipv 9quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
Stream 3 is de hele middag al dood, in staking denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 doet het al een tijdje niet, heb andere streamgates getryed maar mag niet baten, ik neem aan dat het bij jullie ook zo is? Overige gates 1,2 en 4 doen het overigens wel [afbeelding]
Kijk hier eens, misschien staat er iets tussen:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
Anders neem je toch gewoon realplayer www.real.comquote:
in het geval van Linda sta ik daar niet van te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Je avatar is een beetje traagquote:
Mevrouw zag een bal van Joost niet aankomen, maakte een verkeerde beweging en nu denkt ze dat ze doodgaat denkt ze dat ze haar meniscus verdraaid heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
was zit mevrouw te pruilen?
volgens mij heeft linda ergens in het begin aan menno al eens toegegeven dat ze anale sex heeft gehad...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
in het geval van Linda sta ik daar niet van te kijken
Ik weet niet zeker of het nou pruilen of proesten was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
wow dat is wel heel vergezocht zeg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
Toch nog ff een andere theorie....
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
Zou me nu niets verbazen als het omgekeerd was en Menno juist degene was die toegaf al eens anale sex te hebben gehad met zijn Joodse vriendjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij heeft linda ergens in het begin aan menno al eens toegegeven dat ze anale sex heeft gehad...
hahaha, dank je wel, aandacht tekort dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mevrouw zag een bal van Joost niet aankomen, maakte een verkeerde beweging en nu denkt ze dat ze doodgaat denkt ze dat ze haar meniscus verdraaid heeft.
ze hebben haar de hele middag al aandacht gegeven hoor, op een gegeven moment is de koek op gewoonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske wordt genegeerd bij het etensoverleg
Er kwam een balletje tegen haar been en nu levelt ze met Rob omdat ze nu weet hoe het is om zonder been te moeten leven ofzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
Maar Linda de reddende engel op het witte paard (ben ook goed in het door elkaar gooien van gezegdes e.d.) staat al klaar om hem een beetje van haar ziel te gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:50 schreef pu55y_camper het volgende:
Maargoed over Dido, die heeft dus wel een soort kans opengelaten voor Roel maar dan moets ie dus tot z'n tandvlees smekend kruipend forceren breekijzeretc. gaan. En Roel is een weekdier gebleken die nu voor eeuwig zielloos in vergeteldheid moet ronddwalen. Dido heeft z'n ziel genomen.
haha, levellen met Rob is vrij gevaarlijk op het moment volgens mij:)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:51 schreef versabommie het volgende:
Er kwam een balletje tegen haar been en nu levelt ze met Rob omdat ze nu weet hoe het is om zonder been te moeten leven ofzo...![]()
mhz, maar waarom zouden ze Dido daarin willen betrekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Utwodublin het volgende:
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.
Rob heeft gek genoeg wel op Lieske gestemdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.
Ben eerder benieuwd hoe Tanja wil gaan roken in het bijzijn van haar kindquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:00 schreef Timon223 het volgende:
Tanja tegen Dido: Ik ga echt wel bij mijn kindje slapen, die laat ik geen seconde uit het oog....
ben benieuwd hoe BB het nieuws gaat brengen naar Tanja als ze hoort dat haar kind niet langer dan 2 uur in beeld mag, Streams tellen volgens mij toch ook als uitzending????
Das waar, maar even afwachten dan hoe Rob gaat reageren en vervolgens preken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob heeft gek genoeg wel op Lieske gestemd
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd hoe Tanja wil gaan roken in het bijzijn van haar kind
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
tis maar een idee.....
dr mocht iig niet bij het kindje gerookt worden, dat sigarettenrook kan wiegedood veroorzaken..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegd
Alléén stream 3 werkt al een tijdje niet meer..... Maar de situatie is al een stuk beter dan gister, toen er géén één werkte....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:55 schreef avonne het volgende:
Ik krijg alleen 2 streams met Lieske, maar ik hoor Dido en Tanja??
Werkt bij jullie alle streams?
ja dat heef gezegd, maar dat gaat haar nooit lukken met dit stel verslaafden; [als ze het zelf al kan opbrengen]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegd
hoezo gestraft danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.
Dan stopt ze zelf dus met roken, aangezien ze het kindje geen seconde uit haar oog wil verliezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ja wat een bitch he?? ze weet dondersgoed dat dat precies het tegenovergestelde is van wat Dido wil... als Roel en Dido nog een keer praten komen ze er misschien achter dat Chantal minstens zo erg is als Robquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Is het Roel nog gelukt om op aanraden van Chantal Dido vandaag een beetje te negeren?
Ja ik zie et al helemaal voor me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Maar Linda de reddende engel op het witte paard (ben ook goed in het door elkaar gooien van gezegdes e.d.) staat al klaar om hem een beetje van haar ziel te geven
Ja, ze is vast alweer met de laatste shaggie begonnen daarnetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stopt ze zelf dus met roken, aangezien ze het kindje geen seconde uit haar oog wil verliezen.
whoehahahahhahaha treffende gelijikenis!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja ik zie et al helemaal voor me.
[afbeelding]
Dat is dus gewoon z'n enige optie momenteel of hij neukt er niet een daar "op die berg".![]()
Die tip was alleen wel goed! Dido geniet als Roel als een gestraft hondje blijft mokken om haar beslissing. Hij moet inderdaad gewoon blijven lachen en lol hebben en Dido niet meer aandacht geven dan ieder ander in het huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wat een bitch he?? ze weet dondersgoed dat dat precies het tegenovergestelde is van wat Dido wil... als Roel en Dido nog een keer praten komen ze er misschien achter dat Chantal minstens zo erg is als Rob
dat houdt ze lang vol he??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ze is vast alweer met de laatste shaggie begonnen daarnet![]()
![]()
Dan moeten ze naar buiten als ze willen roken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr mocht iig niet bij het kindje gerookt worden, dat sigarettenrook kan wiegedood veroorzaken..
hoe ze dat wil regelen geen idee
Hij is redelijk door de mangel gehaalt door de bewoners en momenteel nogal de remy in huis.quote:
Ja heeft ze aan gegevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel vaak gestopt met roken. Ben wat dat betreft net zo als Tanjaquote:
Tuurlijk, de tip was goed, Dido zal straks niet meer weten wat ze moet doen want haar 'normale spelletjes' werken opeens niet meer..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die tip was alleen wel goed! Dido geniet als Roel als een gestraft hondje blijft mokken om haar beslissing. Hij moet inderdaad gewoon blijven lachen en lol hebben en Dido niet meer aandacht geven dan ieder ander in het huis.
Dat wel inderdaad. Hopelijk komt Dido daar dus wel achter.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:11 schreef muizemeis het volgende:
Als dido daar achter komt heb je de poppen aan het dansen
Dta ie remy is dat had ik wel begrepen ja, maar niet dat ie door de mangel is gehaald?? Hebben ze hem aangesproken op dat gedrag dan sinds vannacht?? |Naar dat gesprek zou ik wel erg benieuwd zijn dan!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:09 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hij is redelijk door de mangel gehaalt door de bewoners en momenteel nogal de remy in huis.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef wickie het volgende:
Dat is toch nooit genoeg beslag voor zoveel mensen?? Het kan aan mij liggen hoor maar die hoeveelheid eten wij altijd met zn vieren op...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Hopelijk komt Dido daar dus wel achter.
K wou net zeggen, ga de streams van vannacht maar eens lezen. KOm je er achter wat Rob allemaal uitgespookt heeft en hoe de rest daar op reageert.quote:
Dat je je visite niet al veel eerder hebt weg gewerkt!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Dat gedoe met Menno laat me niet los.
Als het waar is haat ik die klootzak echt om wat 'ie Ingrid aandoet.![]()
En pas na het nomineren bekend maken... dan zit 'ie er nog 3 weken.
Beetje mosterd na de maaltijd maar ik was een paar uur afwezig.
Dat gaat Chantal haar gewoon vertellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Dat wel inderdaad. Hopelijk komt Dido daar dus wel achter.
Ja dat heb ik wel gelezen, maar ik heb niet meegekregen dat Rob daarvoor afgestraft isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
K wou net zeggen, ga de streams van vannacht maar eens lezen. KOm je er achter wat Rob allemaal uitgespookt heeft en hoe de rest daar op reageert.
Als het, wat ik denk, een geheime missie is, dan heeft hij die missie al aangenomen vóórdat hij Ingrid kende natuurlijk. Dat maakt het nog een klein beetje minder erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Bezoek weggeschopt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
heb je nog een beetje gezellig tegen de visite kunnen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
lekker!! eet smakelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef MissX het volgende:
Ik doe vandaag gezellig met de bewoners mee, heb net gehoord dat ik ook pannenkoeken eet
Ik heb al even aan het idee kunnen wennen, en ik denk dat Menno er een leuke cent aan over houdt, dus in die zin geloof ik het best dat hij hier toe in staat is. Hij wil kost wat kost rijk worden, dan maken de gevoelens van iemand niet uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Nee juist niet, want dan heeft hij Ingrid willens en wetens in de zeik genomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook van overtuigd dat het flauwekul is. Dat kan haast niet anders.
Als het, wat ik denk, een geheime missie is, dan heeft hij die missie al aangenomen vóórdat hij Ingrid kende natuurlijk. Dat maakt het nog een klein beetje minder erg.
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef jalla het volgende:
en dido en joost zijn een leuk stel samen.
dido is eigelijk ook gewoon leuk
tot vanavond, uurtje of 2000 of 2100??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:25 schreef Wup het volgende:
moeten ze die kokers permanent om ?
*jaloers is*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zijn ze verschrikkelijk slecht in pannekoeken maken. Het beslag alleen al.
Het is dat ik zo'n speciale bakplaat heb waarmee ik perfecte kleine pannekoekjes en poffertjes kan maken.
Ik kan me niet voorstellen dat je daar zo enorm over gaat liegen zónder dat het een missie voor geld is. Vandaar dat ik dus aanneem dat dit vanaf het begin al speelt, dus al voordat hij Ingrid kende.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee juist niet, want dan heeft hij Ingrid willens en wetens in de zeik genomen.
Stel dat het niet waar is dan denk ik at hij de missie pas onlangs heeft gekregen, als straf voor 25 september en dan is het voor Ingrid ook makkelijker om hem te vergeven later. Op het moment dat zij aan het flikflooien waren wist hij dan nog niet dat hij later deze misie zou krijgen...
Ze had een fles wijn meegenomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dat je je visite niet al veel eerder hebt weg gewerkt!!
Wat is d'r vannacht gebeurt dan, ik ben niet up to date.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dta ie remy is dat had ik wel begrepen ja, maar niet dat ie door de mangel is gehaald?? Hebben ze hem aangesproken op dat gedrag dan sinds vannacht?? |Naar dat gesprek zou ik wel erg benieuwd zijn dan!!
Ja nee ik denk wel dat het een missie is (tenminste.. wie weet??) maar áls het een missie is dan heeft hij die missie niet al vanaf het begin hoop ik want dan heeft hij Ingrid echt in de zeik genomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar zo enorm over gaat liegen zónder dat het een missie voor geld is. Vandaar dat ik dus aanneem dat dit vanaf het begin al speelt, dus al voordat hij Ingrid kende.
Misschien hebben meerdere mensen wel een geheime missie gekregen. Dat zou ook verklaren dat sommige bewoners zo enorm paranoide zijn
dat maakt hoop goed denk ik??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze had een fles wijn meegenomen.![]()
Dat zie je niet nee.... morgen pas in de live uitzending.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef PCaulfield het volgende:
Laten ze het stemmen op de streams zien of krijgen we dat morgenavond in de live uitzending pas te zien?
Rob heeft op eenzelfde manier Dido proberen op te stoken en dat werd gehoord door een paar van de meiden. vervolgens ontstond er gesprek tussen vrijwel iedereen behalve rob, waarin ze dido vertelde wat er allemaal al eerder was gebeurt. Voor veel mensen een eye opener geloof ik want ze hadden nog niet eerder zo bij elkaar gezeten om erover te pratenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:30 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Wat is d'r vannacht gebeurt dan, ik ben niet up to date.
Ik had et eigenlijk over dat spelletje van hem tussen joost en da groep.
Voor mij niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het, wat ik denk, een geheime missie is, dan heeft hij die missie al aangenomen vóórdat hij Ingrid kende natuurlijk. Dat maakt het nog een klein beetje minder erg.
ingrid zou uit haar dak gaan, dido is het minst homofoob...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemiddag allen tesaam...
Menno is uit de kast las ik.... Ik blijf twijfelen, maar het was wel mijn eerste gedachte dat het Menno zou zijn als er écht een homo was....
Vraag mezelf wel af waarom hij Dido verkoos boven Ingrid. (maar daar zal vast al genoeg over gediscussieerd zijn in de SC)
Deze bigbrither kandidaten zijn veel meer berekenend. En dit zou toch de bigbrither van de geheimen zijn ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.
Moet hij het morgen dan in de groep gooien??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Iemand bewust zoveel pijn doen... is nooit gerechtvaardigd.
Keihard spelen met iemands gevoelensOok van BB vind ik dit onacceptabel.
Ingrid heeft een paar keer verteld dat ze zo blij is met Menno, omdat hij haar als eerste accepteert zoals ze is, dat ze compleet zichzelf kan zijn. Omdat ze eerder zich altijd aanpaste in relaties. En dan krijgt ze dit straks in haar gezicht en heel Nederland kijkt mee...
Ik weet niet of ik hier morgen naar kan kijken.
*eens is*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Iemand bewust zoveel pijn doen... is nooit gerechtvaardigd.
Keihard spelen met iemands gevoelensOok van BB vind ik dit onacceptabel.
Ingrid heeft een paar keer verteld dat ze zo blij is met Menno, omdat hij haar als eerste accepteert zoals ze is, dat ze compleet zichzelf kan zijn. Omdat ze eerder zich altijd aanpaste in relaties. En dan krijgt ze dit straks in haar gezicht en heel Nederland kijkt mee...
Ik weet niet of ik hier morgen naar kan kijken.
quote:
Ik ookquote:
Was idd best gezellig.quote:
Niemand geeft meer de planten water inderdaadquote:
tijdens de live uitzending!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet hij het morgen dan in de groep gooien??
In dat geval..... Arme Ingrid![]()
LOLquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niemand geeft meer de planten water inderdaad.
Ja, tijdens de Live. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet hij het morgen dan in de groep gooien??
In dat geval..... Arme Ingrid![]()
Dat gaat pijn doen.... A gatver, ik voel nú al met haar mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, tijdens de Live. Ongelooflijk.
Hij mag het niet eerder bekent maken......Dat ie Dido heeft uitgekozen om het te vertellen, is volgens mij omdat ie niet zeker was van haar stem...ze deed nogal koel tegen hem....anders had ie misschien 2 nominaties gehad en had dan waarschijnlijk genomineerd gestaan. Nu stemt Rob alleen op hem....Als het allemaal zo is dan is het een behoorlijke kouwe kikker...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Hm vreemd dat ze dat nog niet wist. Je zou denken dat Nathelie dat al wel aan haar doorgespeeld zou hebben. Voor Ingrid en Nathelie en Joost was et wel heel duidelijk voor Menno ook al wel. En chantal die heeft volgens mij Rob allang door en dat merk je ook in hoe ze met elkaar praten maar die twee hebben een soort understanding met elkaar dat ze flink op afstand blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Rob heeft op eenzelfde manier Dido proberen op te stoken en dat werd gehoord door een paar van de meiden. vervolgens ontstond er gesprek tussen vrijwel iedereen behalve rob, waarin ze dido vertelde wat er allemaal al eerder was gebeurt. Voor veel mensen een eye opener geloof ik want ze hadden nog niet eerder zo bij elkaar gezeten om erover te praten
zou het mij weer lachen lijken als dan blijkt dat hij BB heeft voorgelogen en dus helemaal geen homo is :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tijdens de live uitzending!!
hij mocht vandaag alvast aan 1 iemandvertellen...
Ik vind het ook erg flauw van mijn baas dat ie me gewoon laat werken tijdens zo iets belangrijks als BB....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
Menno de homo..
Ben je ff weg mis je weer van alles..
Ingrid is toch een travestiet bedoel je? En Menno wist dat en heeft dus gewoon met een 'man' gezoend. Zoiets?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar zo enorm over gaat liegen zónder dat het een missie voor geld is. Vandaar dat ik dus aanneem dat dit vanaf het begin al speelt, dus al voordat hij Ingrid kende.
Misschien hebben meerdere mensen wel een geheime missie gekregen. Dat zou ook verklaren dat sommige bewoners zo enorm paranoide zijn
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, tijdens de Live. Ongelooflijk.
nou meende op te maken uit de verslagen dat men voorzichtig was met dingen zeggen over anderen omdat ze niet wilden roddelen of dat het een persoonlijke ervaring was en dat soort bullshitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:40 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hm vreemd dat ze dat nog niet wist. Je zou denken dat Nathelie dat al wel aan haar doorgespeeld zou hebben. Voor Ingrid en Nathelie en Joost was et wel heel duidelijk voor Menno ook al wel. En chantal die heeft volgens mij Rob allang door en dat merk je ook in hoe ze met elkaar praten maar die twee hebben een soort understanding met elkaar dat ze flink op afstand blijven.
Menno vertelde aan Dido, dat morgen tijdens de Live uitzending wordt gezegd "wil de echte homo nu opstaan" En dat hij dan degene is die zal opstaan.quote:
Ze zou ook gewoon een trui aan kunnen doen als ze het koud heeft. Staat in ieder geval niet zo zielig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske heeft haar knie bezeerd maar nu doet ze alsof ze doodziek is zo onder die dekens, overdrijven is ook een vak.
....die kijkt net zoals iedereen naar de BB/streams, heeft dus ff geen tijd....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:34 schreef Nostalgist het volgende:
Lieske : "Waar blijft die klote dokter"
O, das wel keihard voor Ingrid idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Menno vertelde aan Dido, dat morgen tijdens de Live uitzending wordt gezegd "wil de echte homo nu opstaan" En dat hij dan degene is die zal opstaan.
Ze heeft al een paar keer eerder haar meniscus gescheurd en is bang dat het nu weer het geval is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske heeft haar knie bezeerd maar nu doet ze alsof ze doodziek is zo onder die dekens, overdrijven is ook een vak.
hmm dat heb ik gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:47 schreef Pijlemans het volgende:
Menno vertelde Dido ook het volgende: Ik mag het ook aan Ingrid vertellen, maar dat doe ik pas een uur voor de live uitzending. Zo kan ze toch even aan het idee wennen. Dat word lachen. Zou ze hem een beuk geven?
Dan nog snap ik het verband met die dekens nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer eerder haar meniscus gescheurd en is bang dat het nu weer het geval is.
Ja nee jehebt gelijk d'r is niemand in t huis die met een ander praatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou meende op te maken uit de verslagen dat men voorzichtig was met dingen zeggen over anderen omdat ze niet wilden roddelen of dat het een persoonlijke ervaring was en dat soort bullshit![]()
De dekens geven haar het iedee dat ze verband om heeft...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef style het volgende:
[..]
Dan nog snap ik het verband met die dekens niet![]()
Nou geloof ik 'm helemaal niet meer, als hij het nu verteld namelijk kan ze er een dag aan wennen. Wat een bullcrap.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:47 schreef Pijlemans het volgende:
Menno vertelde Dido ook het volgende: Ik mag het ook aan Ingrid vertellen, maar dat doe ik pas een uur voor de live uitzending. Zo kan ze toch even aan het idee wennen. Dat word lachen. Zou ze hem een beuk geven?
Ik geloof er geen zak van. Dit is gewoon een geintje van BB, verder niets. Ik kan me niet voorstellen dat Menno al die weken zo keihard heeft zitten liegen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:49 schreef MissX het volgende:
[..]
hmm dat heb ik gemist
Ik heb wel gehoord dat Menno zei dat hij het ook niet van te voren tegen Ingrid wilde vertellen omdat hij bang was voor haar reactie. En als ze het morgen tijdens de Live hoort tussen de groep, dat ze dan niet heeel boos gelijk kan worden.
Maar dat strookt dan toch niet met het feit dat hij het maar tegen 1 persoon mocht zeggen van BB. En dat is Dido al geweest.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef Pijlemans het volgende:
Menno gaat Ingrid dus wel een beetje voorbereiden, maar hij gaf in dit gesprek aan dat hij dit pas een uurtje van te voren wil doen, omdat hij bang is dat ze gaat flippen (megakwaad dus)of dat ze het niet gelooft.
Op deze manier zit er nog maar een uurtje tussen.
Hij mocht het zelf aan iemand vertellen aan wie hij willen, dus dan nog steeds 1.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:53 schreef MissX het volgende:
[..]
Maar dat strookt dan toch niet met het feit dat hij het maar tegen 1 persoon mocht zeggen van BB. En dat is Dido al geweest.
Ik blijf het maar een vreemd verhaal vinden.
wat hebben ze zoal berekend dan? Je ziet toch hoe ze dol worden en door het huis rennen alleen als ze een vraag krijgen wie de homo is. Niet echte gewiekste contemplaters dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze bigbrither kandidaten zijn veel meer berekenend. En dit zou toch de bigbrither van de geheimen zijn ?
Dat verwacht ik ook ja.... En wat denk je van de vriend van Menno, die heeft de afgelopen weken moeten toekijken hoe Menno een zeer goede band kreeg met Ingrid en ook nog eens flink met Dido aan de sjans ging.... En dat zoenen en plakken kan best bij een homo hoor... Ik ken er 2 die ook niet vies zijn van een avondje zoenen met een leuke vrouw. En ik geloof ook dat hij écht een sterke band voelt met Ingrid en misschien ook wel verliefd op haar is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:53 schreef Pijlemans het volgende:
Dido zei toen: Ik denk dat Ingrid dit echt niet leuk vind en misschien wel eens boos kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |