Waar vind je de link van de flimpjes dan (op de site zelf). Ik zie helemaal niks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Ja, gek hèquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt, hoe die stresskip in paniek raakt
Naar beneden scrollen en op free klikken, dan kom je in de rij om te downloaden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waar vind je de link van de flimpjes dan (op de site zelf). Ik zie helemaal niks.
Nee ik heb niemand voor geld lopen bedonderen. Voor zover ik uit zijn verhaal begreep mocht hij van BB niks zeggen. Als hij een geheime opdracht voor geld had gehad, was dat toch allang door BB op de site gezet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Gert het volgende:
ja? Heb jij ook voor geld, "omdat het een spel is", iemand lopen bedonderen?
Ik vind dat-ie, als het waar is, behoorlijk stijlloos bezig is geweest met Ingrid. Hij had het niet op deze manier hoéven doen.
Oh wacht ik lees nu dat ze die kokers niet af mogen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Falco het volgende:
En dat ze die kokers nog om hebben, wat een onzin. Denken ze dat het handig is voor zometeen ofzo? Dat ze dr helemaal aan gewend zijn.
Ja dat rapid gebeuren werkt bij mij dus op de een of andere manier niet *dom voelt* ik kirijg alleen de site in beeld en dan kan ik premium of huppeldepup account krijgen... krijg geen filmpje of link te zien hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Nee, het taalgebruik je hebt soms moeite iets normaal te formulierenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat iemand Lieske niet mag, ben je in jouw oogkleppen pro-Lieske houding , meteen een triest figuur?
Objectieviteit is bij jou ook ver te zoeken he?
Scroll naar beneden, klik op free, dan kom je in de rij voor de download.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat rapid gebeuren werkt bij mij dus op de een of andere manier niet *dom voelt* ik kirijg alleen de site in beeld en dan kan ik premium of huppeldepup account krijgen... krijg geen filmpje of link te zien hoor![]()
Ze hadden beter kunnen zeggen "'s nachts de kokers om"... Ben benieuwd hoe Roel en Lin dan gezoend hadden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef Falco het volgende:
Oh wacht ik lees nu dat ze die kokers niet af mogen hebbenMên!
dat op free klikken had ik wel al gedaan, maar had niet gezxien dat ik in wachtrij terecht was gekomen... thnx voor de uitleg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen en op free klikken, dan kom je in de rij om te downloaden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat op free klikken had ik wel al gedaan, maar had niet gezxien dat ik in wachtrij terecht was gekomen... thnx voor de uitleg!!
Nooit van de peniskoker gehoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze hadden beter kunnen zeggen "'s nachts de kokers om"... Ben benieuwd hoe Roel en Lin dan gezoend hadden...![]()
Dat gesabbel maakt haar er niet aantrekkelijker opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid: "Ik kom niet in slaap zonder mijn duim"
Ik kan me niet voorstellen dat één van de mannen zo groot geschapen is...quote:
Linda daarentegen..........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat één van de mannen zo groot geschapen is...![]()
![]()
![]()
![]()
Linda is gewoon al weken geil... Volgens mij is dat ook al weken bekend onder de bewoners... Bij Roel ziet ze wel kansen, zeker nu Dido de deur dicht gegooit heeft...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
Lig nu al in een deuk, liggen linda en roel lekker te wippen draait de regie de beelden naar de tuin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
ze wacht op de dokterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Waar wacht Lieske nu op? Waarom gaat ze niet effe proberen met haar knie?
Nee dat vind Lieske smerig...quote:
Linda nietquote:
Niet iedere student is 'zo verwend, dat ie meteen van zijn ouders 'n audi a3 heeft gehad' hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:08 schreef ks_choice het volgende:
Lieske heeft het over haar auto en wat haar overkwam toen ze 6 dagen haar rijbewijs had.
"Zo'n verwende jongen, die meteeen van zijn ouders een Audi A3 heeft gehad..... "
haha, uit die kringen komt ze toch zelf ook? Zou me niet verbazen als het haar zelf ook overkomen zou zijn.
nee ze heeft oude blessure daarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
quote:
Nee johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
Is denk ik gewoon pijnprikkelregulatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...
En ondertussen... nee vals kreng is dat, ik hou niet zo van mensen die uitspraken bezigen als: als jij niet op je vent let dan pak ik hem wel..
Dacht dat dat de drank was, maar dat valt wel mee dus ze ís gewoon zo.
niet alleen autisten hoor...veel autisten ook trouwens niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Slechts 23 keer gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel
Inderdaad... Dido, Ingrid, Chantal, Lieske en Nathalie daarmee ook niet meer... Tanja is toch niet interessant... Blijft alleen Linda over...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Oh, dan meent ze het nietquote:
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Ze zat em in ieder geval uit te dagen en ze had een behoorlijk geile blik in d'r ogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Grappige is dat Dido vergeten is dat ze Joost op zn bek wilde pakken.
Ik ben benieuwd hoe er word gereageerd als Joost dat nog een keer in de groep gooit.
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.
Wees dan een vent () en zeg gewoon sorry jij wilt hem niet en ik vind hem erg leuk dus...
Knallen we er toch nog gewoon ff een spinning rim inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Al die auto's + spaken die voorbij komen..
Dan nog, ik persoonlijk vind het niet netjes. Die deur is dicht door zn gare actie met Linda, dat weet zij heel goed. Je zit met zn allen in dat huis en als het oed is blijf je nog wel een tijdje, dan dóe je zoiets niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
ja dat welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:31 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?
mweueu..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
ik heb geen tattoo maar euh...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Even WMP 10 installeren ipv 9quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
Stream 3 is de hele middag al dood, in staking denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 doet het al een tijdje niet, heb andere streamgates getryed maar mag niet baten, ik neem aan dat het bij jullie ook zo is? Overige gates 1,2 en 4 doen het overigens wel [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |