Lig nu al in een deuk, liggen linda en roel lekker te wippen draait de regie de beelden naar de tuin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
ze wacht op de dokterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Waar wacht Lieske nu op? Waarom gaat ze niet effe proberen met haar knie?
Nee dat vind Lieske smerig...quote:
Linda nietquote:
Niet iedere student is 'zo verwend, dat ie meteen van zijn ouders 'n audi a3 heeft gehad' hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:08 schreef ks_choice het volgende:
Lieske heeft het over haar auto en wat haar overkwam toen ze 6 dagen haar rijbewijs had.
"Zo'n verwende jongen, die meteeen van zijn ouders een Audi A3 heeft gehad..... "
haha, uit die kringen komt ze toch zelf ook? Zou me niet verbazen als het haar zelf ook overkomen zou zijn.
nee ze heeft oude blessure daarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
quote:
Nee johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
Is denk ik gewoon pijnprikkelregulatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...
En ondertussen... nee vals kreng is dat, ik hou niet zo van mensen die uitspraken bezigen als: als jij niet op je vent let dan pak ik hem wel..
Dacht dat dat de drank was, maar dat valt wel mee dus ze ís gewoon zo.
niet alleen autisten hoor...veel autisten ook trouwens niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Slechts 23 keer gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |