Waar vind je de link van de flimpjes dan (op de site zelf). Ik zie helemaal niks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Ja, gek hèquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt, hoe die stresskip in paniek raakt
Naar beneden scrollen en op free klikken, dan kom je in de rij om te downloaden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Waar vind je de link van de flimpjes dan (op de site zelf). Ik zie helemaal niks.
Nee ik heb niemand voor geld lopen bedonderen. Voor zover ik uit zijn verhaal begreep mocht hij van BB niks zeggen. Als hij een geheime opdracht voor geld had gehad, was dat toch allang door BB op de site gezet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef Gert het volgende:
ja? Heb jij ook voor geld, "omdat het een spel is", iemand lopen bedonderen?
Ik vind dat-ie, als het waar is, behoorlijk stijlloos bezig is geweest met Ingrid. Hij had het niet op deze manier hoéven doen.
Oh wacht ik lees nu dat ze die kokers niet af mogen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Falco het volgende:
En dat ze die kokers nog om hebben, wat een onzin. Denken ze dat het handig is voor zometeen ofzo? Dat ze dr helemaal aan gewend zijn.
Ja dat rapid gebeuren werkt bij mij dus op de een of andere manier niet *dom voelt* ik kirijg alleen de site in beeld en dan kan ik premium of huppeldepup account krijgen... krijg geen filmpje of link te zien hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Splash heeft een deel van de bekentenis van Menno aan Dido ook op een filmpje gezet, hier staat de link.
Nee, het taalgebruik je hebt soms moeite iets normaal te formulierenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat iemand Lieske niet mag, ben je in jouw oogkleppen pro-Lieske houding , meteen een triest figuur?
Objectieviteit is bij jou ook ver te zoeken he?
Scroll naar beneden, klik op free, dan kom je in de rij voor de download.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat rapid gebeuren werkt bij mij dus op de een of andere manier niet *dom voelt* ik kirijg alleen de site in beeld en dan kan ik premium of huppeldepup account krijgen... krijg geen filmpje of link te zien hoor![]()
Ze hadden beter kunnen zeggen "'s nachts de kokers om"... Ben benieuwd hoe Roel en Lin dan gezoend hadden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef Falco het volgende:
Oh wacht ik lees nu dat ze die kokers niet af mogen hebbenMên!
dat op free klikken had ik wel al gedaan, maar had niet gezxien dat ik in wachtrij terecht was gekomen... thnx voor de uitleg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen en op free klikken, dan kom je in de rij om te downloaden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat op free klikken had ik wel al gedaan, maar had niet gezxien dat ik in wachtrij terecht was gekomen... thnx voor de uitleg!!
Nooit van de peniskoker gehoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze hadden beter kunnen zeggen "'s nachts de kokers om"... Ben benieuwd hoe Roel en Lin dan gezoend hadden...![]()
Dat gesabbel maakt haar er niet aantrekkelijker opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid: "Ik kom niet in slaap zonder mijn duim"
Ik kan me niet voorstellen dat één van de mannen zo groot geschapen is...quote:
Linda daarentegen..........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat één van de mannen zo groot geschapen is...![]()
![]()
![]()
![]()
Linda is gewoon al weken geil... Volgens mij is dat ook al weken bekend onder de bewoners... Bij Roel ziet ze wel kansen, zeker nu Dido de deur dicht gegooit heeft...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |