Inderdaad... Dido, Ingrid, Chantal, Lieske en Nathalie daarmee ook niet meer... Tanja is toch niet interessant... Blijft alleen Linda over...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Oh, dan meent ze het nietquote:
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Ze zat em in ieder geval uit te dagen en ze had een behoorlijk geile blik in d'r ogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Grappige is dat Dido vergeten is dat ze Joost op zn bek wilde pakken.
Ik ben benieuwd hoe er word gereageerd als Joost dat nog een keer in de groep gooit.
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.
Wees dan een vent () en zeg gewoon sorry jij wilt hem niet en ik vind hem erg leuk dus...
Knallen we er toch nog gewoon ff een spinning rim inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Al die auto's + spaken die voorbij komen..
Dan nog, ik persoonlijk vind het niet netjes. Die deur is dicht door zn gare actie met Linda, dat weet zij heel goed. Je zit met zn allen in dat huis en als het oed is blijf je nog wel een tijdje, dan dóe je zoiets niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
ja dat welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:31 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?
mweueu..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
ik heb geen tattoo maar euh...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Even WMP 10 installeren ipv 9quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
Stream 3 is de hele middag al dood, in staking denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 doet het al een tijdje niet, heb andere streamgates getryed maar mag niet baten, ik neem aan dat het bij jullie ook zo is? Overige gates 1,2 en 4 doen het overigens wel [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |