Lig nu al in een deuk, liggen linda en roel lekker te wippen draait de regie de beelden naar de tuin.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:59 schreef mijn23 het volgende:
toch is linda sneaky bezig hoor ,met haar voet over roels been beetje aaien,zew il hem gewoon echt
ze wacht op de dokterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Waar wacht Lieske nu op? Waarom gaat ze niet effe proberen met haar knie?
Nee dat vind Lieske smerig...quote:
Linda nietquote:
Niet iedere student is 'zo verwend, dat ie meteen van zijn ouders 'n audi a3 heeft gehad' hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:08 schreef ks_choice het volgende:
Lieske heeft het over haar auto en wat haar overkwam toen ze 6 dagen haar rijbewijs had.
"Zo'n verwende jongen, die meteeen van zijn ouders een Audi A3 heeft gehad..... "
haha, uit die kringen komt ze toch zelf ook? Zou me niet verbazen als het haar zelf ook overkomen zou zijn.
nee ze heeft oude blessure daarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
quote:
Nee johquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Bocaj het volgende:
Is Lieske een beetje kleinzerig?
Is denk ik gewoon pijnprikkelregulatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat valt me echt wel tegen, dat het je gebeurt als je stomdronken bent, nouja niet netjes maar oke. Maar de volgende dag tegen Dido lopen slijmen ow ik wist niet dat ik zo kon zijn, ik snap er niets van...
En ondertussen... nee vals kreng is dat, ik hou niet zo van mensen die uitspraken bezigen als: als jij niet op je vent let dan pak ik hem wel..
Dacht dat dat de drank was, maar dat valt wel mee dus ze ís gewoon zo.
niet alleen autisten hoor...veel autisten ook trouwens niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee joh, is echt HEEL ernstig, handen fladderend pijnlijk
(dat gefladder vond ik echt hilarisch overigens, dat doen veel autisten als ze opgewonden zijn)
Slechts 23 keer gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel
Inderdaad... Dido, Ingrid, Chantal, Lieske en Nathalie daarmee ook niet meer... Tanja is toch niet interessant... Blijft alleen Linda over...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Oh, dan meent ze het nietquote:
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar Dido heeft toch duidelijk te kennen gegeven klaar te zijn met Roel, geen gevoel meer voor hem te hebben en de deur dichtgegooid te hebben? Dan is hij vanaf nu gewoon loslopend wild hoor!
Ze zat em in ieder geval uit te dagen en ze had een behoorlijk geile blik in d'r ogen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Grappige is dat Dido vergeten is dat ze Joost op zn bek wilde pakken.
Ik ben benieuwd hoe er word gereageerd als Joost dat nog een keer in de groep gooit.
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dan had ze dát moeten zeggen tegen Dido de volgende dag en dan niet schijnheiliglopen doen met nee zo ben ik nooit ik snap ook niet dat ik zo kan doen.
Wees dan een vent () en zeg gewoon sorry jij wilt hem niet en ik vind hem erg leuk dus...
Knallen we er toch nog gewoon ff een spinning rim inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Al die auto's + spaken die voorbij komen..
Dan nog, ik persoonlijk vind het niet netjes. Die deur is dicht door zn gare actie met Linda, dat weet zij heel goed. Je zit met zn allen in dat huis en als het oed is blijf je nog wel een tijdje, dan dóe je zoiets niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
ja dat welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:31 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Speelt ie uberhaupt nog wel bestanden af?
mweueu..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, maar toen had Dido dat nog niet gezegd. Pas vanaf het gesprek 's avonds met Roel waarin ze gezegd had helemaal klaar te zijn (een keer of 46) en de deur dicht gooide heeft ze er volgens mij geen enkele claim meer op.
ik heb geen tattoo maar euh...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Even WMP 10 installeren ipv 9quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
Stream 3 is de hele middag al dood, in staking denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 doet het al een tijdje niet, heb andere streamgates getryed maar mag niet baten, ik neem aan dat het bij jullie ook zo is? Overige gates 1,2 en 4 doen het overigens wel [afbeelding]
Kijk hier eens, misschien staat er iets tussen:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
Anders neem je toch gewoon realplayer www.real.comquote:
in het geval van Linda sta ik daar niet van te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Je avatar is een beetje traagquote:
Mevrouw zag een bal van Joost niet aankomen, maakte een verkeerde beweging en nu denkt ze dat ze doodgaat denkt ze dat ze haar meniscus verdraaid heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
was zit mevrouw te pruilen?
volgens mij heeft linda ergens in het begin aan menno al eens toegegeven dat ze anale sex heeft gehad...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
in het geval van Linda sta ik daar niet van te kijken
Ik weet niet zeker of het nou pruilen of proesten was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
wow dat is wel heel vergezocht zeg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
Toch nog ff een andere theorie....
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
Zou me nu niets verbazen als het omgekeerd was en Menno juist degene was die toegaf al eens anale sex te hebben gehad met zijn Joodse vriendjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij heeft linda ergens in het begin aan menno al eens toegegeven dat ze anale sex heeft gehad...
hahaha, dank je wel, aandacht tekort dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mevrouw zag een bal van Joost niet aankomen, maakte een verkeerde beweging en nu denkt ze dat ze doodgaat denkt ze dat ze haar meniscus verdraaid heeft.
ze hebben haar de hele middag al aandacht gegeven hoor, op een gegeven moment is de koek op gewoonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske wordt genegeerd bij het etensoverleg
Er kwam een balletje tegen haar been en nu levelt ze met Rob omdat ze nu weet hoe het is om zonder been te moeten leven ofzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
Maar Linda de reddende engel op het witte paard (ben ook goed in het door elkaar gooien van gezegdes e.d.) staat al klaar om hem een beetje van haar ziel te gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:50 schreef pu55y_camper het volgende:
Maargoed over Dido, die heeft dus wel een soort kans opengelaten voor Roel maar dan moets ie dus tot z'n tandvlees smekend kruipend forceren breekijzeretc. gaan. En Roel is een weekdier gebleken die nu voor eeuwig zielloos in vergeteldheid moet ronddwalen. Dido heeft z'n ziel genomen.
haha, levellen met Rob is vrij gevaarlijk op het moment volgens mij:)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:51 schreef versabommie het volgende:
Er kwam een balletje tegen haar been en nu levelt ze met Rob omdat ze nu weet hoe het is om zonder been te moeten leven ofzo...![]()
mhz, maar waarom zouden ze Dido daarin willen betrekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Utwodublin het volgende:
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.
Rob heeft gek genoeg wel op Lieske gestemdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.
Ben eerder benieuwd hoe Tanja wil gaan roken in het bijzijn van haar kindquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:00 schreef Timon223 het volgende:
Tanja tegen Dido: Ik ga echt wel bij mijn kindje slapen, die laat ik geen seconde uit het oog....
ben benieuwd hoe BB het nieuws gaat brengen naar Tanja als ze hoort dat haar kind niet langer dan 2 uur in beeld mag, Streams tellen volgens mij toch ook als uitzending????
Das waar, maar even afwachten dan hoe Rob gaat reageren en vervolgens preken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob heeft gek genoeg wel op Lieske gestemd
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd hoe Tanja wil gaan roken in het bijzijn van haar kind
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
tis maar een idee.....
dr mocht iig niet bij het kindje gerookt worden, dat sigarettenrook kan wiegedood veroorzaken..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegd
Alléén stream 3 werkt al een tijdje niet meer..... Maar de situatie is al een stuk beter dan gister, toen er géén één werkte....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:55 schreef avonne het volgende:
Ik krijg alleen 2 streams met Lieske, maar ik hoor Dido en Tanja??
Werkt bij jullie alle streams?
ja dat heef gezegd, maar dat gaat haar nooit lukken met dit stel verslaafden; [als ze het zelf al kan opbrengen]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegd
hoezo gestraft danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.
Dan stopt ze zelf dus met roken, aangezien ze het kindje geen seconde uit haar oog wil verliezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ja wat een bitch he?? ze weet dondersgoed dat dat precies het tegenovergestelde is van wat Dido wil... als Roel en Dido nog een keer praten komen ze er misschien achter dat Chantal minstens zo erg is als Robquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Is het Roel nog gelukt om op aanraden van Chantal Dido vandaag een beetje te negeren?
Ja ik zie et al helemaal voor me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Maar Linda de reddende engel op het witte paard (ben ook goed in het door elkaar gooien van gezegdes e.d.) staat al klaar om hem een beetje van haar ziel te geven
Ja, ze is vast alweer met de laatste shaggie begonnen daarnetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stopt ze zelf dus met roken, aangezien ze het kindje geen seconde uit haar oog wil verliezen.
whoehahahahhahaha treffende gelijikenis!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja ik zie et al helemaal voor me.
[afbeelding]
Dat is dus gewoon z'n enige optie momenteel of hij neukt er niet een daar "op die berg".![]()
Die tip was alleen wel goed! Dido geniet als Roel als een gestraft hondje blijft mokken om haar beslissing. Hij moet inderdaad gewoon blijven lachen en lol hebben en Dido niet meer aandacht geven dan ieder ander in het huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wat een bitch he?? ze weet dondersgoed dat dat precies het tegenovergestelde is van wat Dido wil... als Roel en Dido nog een keer praten komen ze er misschien achter dat Chantal minstens zo erg is als Rob
dat houdt ze lang vol he??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ze is vast alweer met de laatste shaggie begonnen daarnet![]()
![]()
Dan moeten ze naar buiten als ze willen roken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr mocht iig niet bij het kindje gerookt worden, dat sigarettenrook kan wiegedood veroorzaken..
hoe ze dat wil regelen geen idee
Hij is redelijk door de mangel gehaalt door de bewoners en momenteel nogal de remy in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |