mhz, maar waarom zouden ze Dido daarin willen betrekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Utwodublin het volgende:
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.
Rob heeft gek genoeg wel op Lieske gestemdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.
Ben eerder benieuwd hoe Tanja wil gaan roken in het bijzijn van haar kindquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:00 schreef Timon223 het volgende:
Tanja tegen Dido: Ik ga echt wel bij mijn kindje slapen, die laat ik geen seconde uit het oog....
ben benieuwd hoe BB het nieuws gaat brengen naar Tanja als ze hoort dat haar kind niet langer dan 2 uur in beeld mag, Streams tellen volgens mij toch ook als uitzending????
Das waar, maar even afwachten dan hoe Rob gaat reageren en vervolgens preken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rob heeft gek genoeg wel op Lieske gestemd
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd hoe Tanja wil gaan roken in het bijzijn van haar kind
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
Toch nog ff een andere theorie....
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
dr mocht iig niet bij het kindje gerookt worden, dat sigarettenrook kan wiegedood veroorzaken..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegd
Alléén stream 3 werkt al een tijdje niet meer..... Maar de situatie is al een stuk beter dan gister, toen er géén één werkte....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:55 schreef avonne het volgende:
Ik krijg alleen 2 streams met Lieske, maar ik hoor Dido en Tanja??
Werkt bij jullie alle streams?
ja dat heef gezegd, maar dat gaat haar nooit lukken met dit stel verslaafden; [als ze het zelf al kan opbrengen]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
Als het kind er zou zijn, dan mocht er van Tanja toch niet meer in huis gerookt worden? of heb ik het mis en heeft ze dat niet gezegd
hoezo gestraft danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.
Dan stopt ze zelf dus met roken, aangezien ze het kindje geen seconde uit haar oog wil verliezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ja wat een bitch he?? ze weet dondersgoed dat dat precies het tegenovergestelde is van wat Dido wil... als Roel en Dido nog een keer praten komen ze er misschien achter dat Chantal minstens zo erg is als Robquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Is het Roel nog gelukt om op aanraden van Chantal Dido vandaag een beetje te negeren?
Ja ik zie et al helemaal voor me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Maar Linda de reddende engel op het witte paard (ben ook goed in het door elkaar gooien van gezegdes e.d.) staat al klaar om hem een beetje van haar ziel te geven
Ja, ze is vast alweer met de laatste shaggie begonnen daarnetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stopt ze zelf dus met roken, aangezien ze het kindje geen seconde uit haar oog wil verliezen.
whoehahahahhahaha treffende gelijikenis!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja ik zie et al helemaal voor me.
[afbeelding]
Dat is dus gewoon z'n enige optie momenteel of hij neukt er niet een daar "op die berg".![]()
Die tip was alleen wel goed! Dido geniet als Roel als een gestraft hondje blijft mokken om haar beslissing. Hij moet inderdaad gewoon blijven lachen en lol hebben en Dido niet meer aandacht geven dan ieder ander in het huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wat een bitch he?? ze weet dondersgoed dat dat precies het tegenovergestelde is van wat Dido wil... als Roel en Dido nog een keer praten komen ze er misschien achter dat Chantal minstens zo erg is als Rob
dat houdt ze lang vol he??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:07 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, ze is vast alweer met de laatste shaggie begonnen daarnet![]()
![]()
Dan moeten ze naar buiten als ze willen roken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dr mocht iig niet bij het kindje gerookt worden, dat sigarettenrook kan wiegedood veroorzaken..
hoe ze dat wil regelen geen idee
Hij is redelijk door de mangel gehaalt door de bewoners en momenteel nogal de remy in huis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |