Kijk hier eens, misschien staat er iets tussen:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef farceman het volgende:
hulp gevraagd; heb windows mediaplayer 9.0 verwijdered en opnieuw geinstalleerd en nu doen mijn streams het niet meer hij springt elke keer weer op "gereed" ....
Anders neem je toch gewoon realplayer www.real.comquote:
in het geval van Linda sta ik daar niet van te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:35 schreef Bocaj het volgende:
Hey vraagje: Je hoort wel eens dat als vrouwen een onderrug tatto hebben dat ze dan van anaal sex houden... Is dat waar?
Je avatar is een beetje traagquote:

Mevrouw zag een bal van Joost niet aankomen, maakte een verkeerde beweging en nu denkt ze dat ze doodgaat denkt ze dat ze haar meniscus verdraaid heeft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
was zit mevrouw te pruilen?
volgens mij heeft linda ergens in het begin aan menno al eens toegegeven dat ze anale sex heeft gehad...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:39 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
in het geval van Linda sta ik daar niet van te kijken
Ik weet niet zeker of het nou pruilen of proesten was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
wow dat is wel heel vergezocht zeg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
Toch nog ff een andere theorie....
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
Zou me nu niets verbazen als het omgekeerd was en Menno juist degene was die toegaf al eens anale sex te hebben gehad met zijn Joodse vriendjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij heeft linda ergens in het begin aan menno al eens toegegeven dat ze anale sex heeft gehad...
hahaha, dank je wel, aandacht tekort dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
Mevrouw zag een bal van Joost niet aankomen, maakte een verkeerde beweging en nu denkt ze dat ze doodgaat denkt ze dat ze haar meniscus verdraaid heeft.
ze hebben haar de hele middag al aandacht gegeven hoor, op een gegeven moment is de koek op gewoonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske wordt genegeerd bij het etensoverleg
Er kwam een balletje tegen haar been en nu levelt ze met Rob omdat ze nu weet hoe het is om zonder been te moeten leven ofzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
middag samen,
Juist, Rob zal wel opgetogen zijn dat hij het *altijd heeft geweten* dat er iets was met Menno. Gatverdamme, moet er niet aan denken om dat smoelwerk van Rob te zien als Menno het verteld. Griezelige Grol is het.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef versabommie het volgende:
Toch nog ff een andere theorie....
vannacht zaten chantal, ingrid, joost , linda en menno op dido in te praten hoe rob is. Maar dido reageerde hier niet op zoals ze wilden. Wie weet denken ze dat dido alles aan rob doorbrieft en dus geven ze dido een gerucht, een gerucht waar rob mee in zijn nopjes zou zijn, want als menno homo is dan heeft rob gelijk en zal zijn positie in het huis misschien wel verstevigen.
tis maar een idee.....
Maar Linda de reddende engel op het witte paard (ben ook goed in het door elkaar gooien van gezegdes e.d.) staat al klaar om hem een beetje van haar ziel te gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:50 schreef pu55y_camper het volgende:
Maargoed over Dido, die heeft dus wel een soort kans opengelaten voor Roel maar dan moets ie dus tot z'n tandvlees smekend kruipend forceren breekijzeretc. gaan. En Roel is een weekdier gebleken die nu voor eeuwig zielloos in vergeteldheid moet ronddwalen. Dido heeft z'n ziel genomen.
haha, levellen met Rob is vrij gevaarlijk op het moment volgens mij:)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:51 schreef versabommie het volgende:
Er kwam een balletje tegen haar been en nu levelt ze met Rob omdat ze nu weet hoe het is om zonder been te moeten leven ofzo...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |