He ik ben lesbisch maar mannen zijn best interessant hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik mannen niet aantrekkelijk vind?
Ik lig ook niet tegen mannen aan te rijden hoor.
Ja, het zijn net teletubbiesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef teun911 het volgende:
dit ziet er echt belachelijk uit. die kokers
lijkt wel een kinder programma ofzo
Jezus man, wat ben jij een in en in triest figuur. Eigenlijk de moeite van het reageren niet eens waard, wat ik vanaf nu dus ook echt niet meer doe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow AUW alles doet pijn, ook dat hangen doet pijn.... JANKWIJF flikker dan lekker op.
Ben je dan niet gewoon bi?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
He ik ben lesbisch maar mannen zijn best interessant hoor
Verschilt van persoon tot persoon.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt een man toch wel mooi vinden. Gewoon dat je denkt van, nou das gewoon een mooie man om te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik in het huis had gezeten had ik het wel uit mijn hoofd gelaten idd!quote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Menno bood zich heel makkelijk aan om spermadonor te zijn voor Chantal.....en dat voor een homo
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen zit zo in elkaar, nogmaals ik val zelf ook op vrouwen, maar heb het liefst een relatie met een man. Zou mezelf niet eens bisexueel willen noemen eigenlijk, ik vind het gewoon lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
begrijpelijk, zijn enige kans om vader te worden~!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Menno bood zich heel makkelijk aan om spermadonor te zijn voor Chantal.....en dat voor een homo
Zit zeker wat inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef CGJung het volgende:
[..]
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.
Ok, bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:13 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Die is nog onder weg, maar dat kan nog even duren
ja en? beetje rukken en klaarkomen in een potje lijkt me niet zo lastig voor een gezonde jongen als Menno.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Ook homo´s kunnen kinderwensen hebben. Daarbij was zijn taak in dit geval om slechts een potje sperma te leveren en of een spermadonor zich nou suf rukt op de playboy of playgirl maakt voor het inseminatieproces verder niets uit...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Ja, dat kan. Ik kan ook vrouw mooi vinden. Maar er is wel een verschil tussen een vrouw mooi vinden en er mee zoenen, e.d.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kunt een man toch wel mooi vinden. Gewoon dat je denkt van, nou das gewoon een mooie man om te zien.
Ik ben een man ja trouwens.
ja dat doen homo's wel vaker...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Nou,voor de aanstaande moeder,zou ik als ik homo was wel willen dat de moeder wist dat ik dat was,vindt wel dat je dat moet vertellen en ze daarna die keus kan makenquote:
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:19 schreef teun911 het volgende:
[..]
ja en? beetje rukken en klaarkomen in een potje lijkt me niet zo lastig voor een gezonde jongen als Menno.![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef arneaux het volgende:
Nou het homodiscussieniveau begint tegen het BB niveau aan te schurken, jammer.
Mooi en aantrekkelijk vinden is naar mijn mening toch nog iets heel anders als echt een (liefdes)band met iemand opbouwen en met die persoon wel heel erg graag het bed willen delen. Hij kwam op mij gewoon werkelijk verliefd over iig, zelfs zijn moeder zei dat in een live-uitzending zonder ook maar een spier te vertrekken, lijkt me dat de reactie van zijn moeder toch wel iets anders had geweest als hij idd homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kunt een man toch wel mooi vinden. Gewoon dat je denkt van, nou das gewoon een mooie man om te zien.
Ik ben een man ja trouwens.
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef arneaux het volgende:
Nou het homodiscussieniveau begint tegen het BB niveau aan te schurken, jammer.
Ik snap nou wel waarom hij weinig bezwaar maakte toen de playboys weer terugmoesten naar BBquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.
De mijne blijft klein hoor.
Snapt iemand nou waarom menno de playboy kreeg.
Ik nu wel![]()
![]()
![]()
Neequote:
Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant het is wel een belangrijk gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen we het homoverhaal nu weer ff laten rusten en ons richten op de streams?
een hoop mensen snappen dat laatste niet eens krijg ik de indrukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee![]()
Aantrekkelijk vinden en lust is iets heel anders dan aan een relatie denken he!
Maar ik snap dat je, je er niets bij kan voorstellen maar het verschilt echt van persoon tot persoon
Ik ga er zelfs van afwassen, tozzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...
Ik spreek nu voor mezelf, mij boeit het totaal niet als Menno (of iemand anders in dat huis) homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...
en naar de toiletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De kokers moeten dus om blijven tot 8 of 9 uur vanavond. Ze zijn dus van anderen afhankelijk als ze willen roken en eten
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Kan 't hele gebeuren nog niet plaatsen iig.
Totaal onverantwoord inderdaad om daar aan mee te willen werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.
De mijne blijft klein hoor.
-- knip --
dit zijn de treamverslagen toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen we het homoverhaal nu weer ff laten rusten en ons richten op de streams?
Hij heeft het ook het meest nodig, als ik hem gisteren zo bezig zag. Hij liet er wel 10 vallen ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef CGJung het volgende:
Is Joost nu las enige aan het oefenen ???
Zullen we haar even bellen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef schatje het volgende:
Ik neem aan dat Menno's moeder het toch wel weet.
Of anders is het Bridget die in de live uitzending de vraag stelt:
"Goh, die Menno, hoort u dit ook voor het eerst?".
Nee, maar het wel invloed op verhoudingen in het huisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mezelf, mij boeit het totaal niet als Menno (of iemand anders in dat huis) homo is.
ja dat vind ik dan weer overdreven, áfwasenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ga er zelfs van afwassen, tozzo..
Jij hebt genoeg boeken van Carl Jung gelezen zeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef CGJung het volgende:
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.
Oh ok, ik heb de oefeningen van gister niet gezien, ik schijn nog een leven te hebben, heel vervelend als je last hebt van een BB verslaving...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook het meest nodig, als ik hem gisteren zo bezig zag. Hij liet er wel 10 vallen ofzo.
euh ja ik zou toch wel wat moeite hebben toiletpapier op de juiste plaats te krijgen alsik mn armen niet kan buigen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |