idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef arneaux het volgende:
Nou het homodiscussieniveau begint tegen het BB niveau aan te schurken, jammer.
Ik snap nou wel waarom hij weinig bezwaar maakte toen de playboys weer terugmoesten naar BBquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.
De mijne blijft klein hoor.
Snapt iemand nou waarom menno de playboy kreeg.
Ik nu wel![]()
![]()
![]()
Neequote:
Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant het is wel een belangrijk gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen we het homoverhaal nu weer ff laten rusten en ons richten op de streams?
een hoop mensen snappen dat laatste niet eens krijg ik de indrukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee![]()
Aantrekkelijk vinden en lust is iets heel anders dan aan een relatie denken he!
Maar ik snap dat je, je er niets bij kan voorstellen maar het verschilt echt van persoon tot persoon
Ik ga er zelfs van afwassen, tozzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...
Ik spreek nu voor mezelf, mij boeit het totaal niet als Menno (of iemand anders in dat huis) homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...
en naar de toiletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De kokers moeten dus om blijven tot 8 of 9 uur vanavond. Ze zijn dus van anderen afhankelijk als ze willen roken en eten
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Kan 't hele gebeuren nog niet plaatsen iig.
Totaal onverantwoord inderdaad om daar aan mee te willen werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.
De mijne blijft klein hoor.
-- knip --
dit zijn de treamverslagen toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen we het homoverhaal nu weer ff laten rusten en ons richten op de streams?
Hij heeft het ook het meest nodig, als ik hem gisteren zo bezig zag. Hij liet er wel 10 vallen ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef CGJung het volgende:
Is Joost nu las enige aan het oefenen ???
Zullen we haar even bellen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef schatje het volgende:
Ik neem aan dat Menno's moeder het toch wel weet.
Of anders is het Bridget die in de live uitzending de vraag stelt:
"Goh, die Menno, hoort u dit ook voor het eerst?".
Nee, maar het wel invloed op verhoudingen in het huisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mezelf, mij boeit het totaal niet als Menno (of iemand anders in dat huis) homo is.
ja dat vind ik dan weer overdreven, áfwasenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ga er zelfs van afwassen, tozzo..
Jij hebt genoeg boeken van Carl Jung gelezen zeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef CGJung het volgende:
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.
Oh ok, ik heb de oefeningen van gister niet gezien, ik schijn nog een leven te hebben, heel vervelend als je last hebt van een BB verslaving...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook het meest nodig, als ik hem gisteren zo bezig zag. Hij liet er wel 10 vallen ofzo.
euh ja ik zou toch wel wat moeite hebben toiletpapier op de juiste plaats te krijgen alsik mn armen niet kan buigen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |