Hier alleen 3quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef Faithz het volgende:
Hm, 2 en 4 liggen er ook uit.. hier dan
Als het wel waar is en hij vertelt het aan Ingrid, gaat ingrid uit dr plaat en kun je het nbo way geheim houden tot morgen. Daarnaast is Dido het minst homofoob, dus wat betreft is zn keus achteraf gezien niet zo heel onlogisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik gellof weinig van dat homo verhaal van Menno trouwens. Ik begreep dat hij het aan één persoon in het huis mocht vertellen en dan kiest hij Dido??? Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Als hij echt homo is heeft hij dus keihard zitten liegen tegen Ingrid. Ik kan me dat niet voorstellen. Dat zou wel erg ver gaan. Maar aan de andere kant, je weet maar nooit natuurlijk.
Maar als ie het echt maar 1 iemand mocht vertellen (dus geheim moet houden voor de rest) dan snap ik wel dat ie het niet aan Ingrid vertelt. Die gaat flippen en die houdt het echt niet voor zich.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof weinig van dat homo verhaal van Menno trouwens. Ik begreep dat hij het aan één persoon in het huis mocht vertellen en dan kiest hij Dido??? Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Ik heb ook mijn twijfels,hij heeft echt flink tegen ingrid liggen raggen, zoenen, wou er neuken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik gellof weinig van dat homo verhaal van Menno trouwens. Ik begreep dat hij het aan één persoon in het huis mocht vertellen en dan kiest hij Dido??? Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Als hij echt homo is heeft hij dus keihard zitten liegen tegen Ingrid. Ik kan me dat niet voorstellen. Dat zou wel erg ver gaan. Maar aan de andere kant, je weet maar nooit natuurlijk.
GMTAquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
Als het wel waar is en hij vertelt het aan Ingrid, gaat ingrid uit dr plaat en kun je het nbo way geheim houden tot morgen. Daarnaast is Dido het minst homofoob, dus wat betreft is zn keus achteraf gezien niet zo heel onlogisch.
Juist niet. BB wil het pas motgen tijdens de live uitzending bekend maken, als hij het Ingrid nu zou vertellen, loop je de kans dat Ingrid gaat flippen en dat iedereen het binnen no/time weet. Dido is een veilige keuze om het sowieso te vertellen vanwege haar "ervaring". Menno gaat het Ingrid een uur voor de live uitzending vertellen heeft hij gezegd zodat de klap niet zo hard aankomt. (Hij heeft dit kennelijk besproken met BB'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Heb ik niet meegekregen, denk niet veel bijzondersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef style het volgende:
Wat heeft de dokter nu gezegd?
Die is nog onder weg, maar dat kan nog even durenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef style het volgende:
ieuw!!! IEDEREEN, maar niet Robquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef Rica het volgende:
Rob: "Je kan elkaar toch helpen! Je kan elkaar toch helpen!" x3
"Rob ik moeten poepen, kom je even mee?"
Dat ze een acute vorm van handwapperinus heeft opgelopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef style het volgende:
Om dezelfde reden dat ik mannen niet aantrekkelijk vind?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef muizemeis het volgende:
WAAROM ZOU EEN HOMO EEN VROUW NIET AANTREKKELIJK KUNNEN VINDEN??
Ja niet at ik meteen denk dat Menno idd een homo is, maar het feit dat ie tegen Ingrid aan heeft liggen rijden zegt mij niets over zijn wel of geen homo zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |