Voor mij niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het, wat ik denk, een geheime missie is, dan heeft hij die missie al aangenomen vóórdat hij Ingrid kende natuurlijk. Dat maakt het nog een klein beetje minder erg.
ingrid zou uit haar dak gaan, dido is het minst homofoob...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemiddag allen tesaam...
Menno is uit de kast las ik.... Ik blijf twijfelen, maar het was wel mijn eerste gedachte dat het Menno zou zijn als er écht een homo was....
Vraag mezelf wel af waarom hij Dido verkoos boven Ingrid. (maar daar zal vast al genoeg over gediscussieerd zijn in de SC)
Deze bigbrither kandidaten zijn veel meer berekenend. En dit zou toch de bigbrither van de geheimen zijn ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch bij al die theorien? Het is BB, niet the Godfather III. Het is voor die mensen veel te hectisch om allerlei komplotten en samenzweringen respektievelijk te bedenken en te smeden. Voor 90% handelen de bewoners op impuls en emotie. Rob "de domme rat" heeft eens wat geprobeerd maar dat stelde werkelijk niks voor en hij wordt d'r hard voor gestraft trouwens.
Moet hij het morgen dan in de groep gooien??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Iemand bewust zoveel pijn doen... is nooit gerechtvaardigd.
Keihard spelen met iemands gevoelensOok van BB vind ik dit onacceptabel.
Ingrid heeft een paar keer verteld dat ze zo blij is met Menno, omdat hij haar als eerste accepteert zoals ze is, dat ze compleet zichzelf kan zijn. Omdat ze eerder zich altijd aanpaste in relaties. En dan krijgt ze dit straks in haar gezicht en heel Nederland kijkt mee...
Ik weet niet of ik hier morgen naar kan kijken.
*eens is*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Iemand bewust zoveel pijn doen... is nooit gerechtvaardigd.
Keihard spelen met iemands gevoelensOok van BB vind ik dit onacceptabel.
Ingrid heeft een paar keer verteld dat ze zo blij is met Menno, omdat hij haar als eerste accepteert zoals ze is, dat ze compleet zichzelf kan zijn. Omdat ze eerder zich altijd aanpaste in relaties. En dan krijgt ze dit straks in haar gezicht en heel Nederland kijkt mee...
Ik weet niet of ik hier morgen naar kan kijken.
quote:
Ik ookquote:
Was idd best gezellig.quote:
Niemand geeft meer de planten water inderdaadquote:
tijdens de live uitzending!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet hij het morgen dan in de groep gooien??
In dat geval..... Arme Ingrid![]()
LOLquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niemand geeft meer de planten water inderdaad.
Ja, tijdens de Live. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moet hij het morgen dan in de groep gooien??
In dat geval..... Arme Ingrid![]()
Dat gaat pijn doen.... A gatver, ik voel nú al met haar mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, tijdens de Live. Ongelooflijk.
Hij mag het niet eerder bekent maken......Dat ie Dido heeft uitgekozen om het te vertellen, is volgens mij omdat ie niet zeker was van haar stem...ze deed nogal koel tegen hem....anders had ie misschien 2 nominaties gehad en had dan waarschijnlijk genomineerd gestaan. Nu stemt Rob alleen op hem....Als het allemaal zo is dan is het een behoorlijke kouwe kikker...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Dat gedoe met Menno laat me niet los.
Als het waar is haat ik die klootzak echt om wat 'ie Ingrid aandoet.![]()
En pas na het nomineren bekend maken... dan zit 'ie er nog 3 weken.
Beetje mosterd na de maaltijd maar ik was een paar uur afwezig.
Hm vreemd dat ze dat nog niet wist. Je zou denken dat Nathelie dat al wel aan haar doorgespeeld zou hebben. Voor Ingrid en Nathelie en Joost was et wel heel duidelijk voor Menno ook al wel. En chantal die heeft volgens mij Rob allang door en dat merk je ook in hoe ze met elkaar praten maar die twee hebben een soort understanding met elkaar dat ze flink op afstand blijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Rob heeft op eenzelfde manier Dido proberen op te stoken en dat werd gehoord door een paar van de meiden. vervolgens ontstond er gesprek tussen vrijwel iedereen behalve rob, waarin ze dido vertelde wat er allemaal al eerder was gebeurt. Voor veel mensen een eye opener geloof ik want ze hadden nog niet eerder zo bij elkaar gezeten om erover te praten
zou het mij weer lachen lijken als dan blijkt dat hij BB heeft voorgelogen en dus helemaal geen homo is :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
tijdens de live uitzending!!
hij mocht vandaag alvast aan 1 iemandvertellen...
Ik vind het ook erg flauw van mijn baas dat ie me gewoon laat werken tijdens zo iets belangrijks als BB....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
Menno de homo..
Ben je ff weg mis je weer van alles..
Ingrid is toch een travestiet bedoel je? En Menno wist dat en heeft dus gewoon met een 'man' gezoend. Zoiets?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar zo enorm over gaat liegen zónder dat het een missie voor geld is. Vandaar dat ik dus aanneem dat dit vanaf het begin al speelt, dus al voordat hij Ingrid kende.
Misschien hebben meerdere mensen wel een geheime missie gekregen. Dat zou ook verklaren dat sommige bewoners zo enorm paranoide zijn
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, tijdens de Live. Ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |