Om ze nog wat eten te geven? Juist niet dus, aangezien het niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:20 schreef arneaux het volgende:
Overigens is dit dus maar 2 dagen. Nou prima dus. Ik heb 't idee dat dit een tussenopdracht is om die bewoners weer wat te freten en te zuipen te geven omdat BB zelf ook wel ziet dat dit nogal zaaddodend is wat ze allemaal doen.
Daar verbaasde ik me ook al weer over ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
enne: kun je geen bal gooien als je zwanger bent
Voorspelling: windkracht 2quote:
volgens mij is het nog moeilijker want alle ballen komen nooit van dat hok naar de gooierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
1 op de 2 ballen MOET raak.... Reken daar de stress even bij en het is al voorbij.
Het ging mij erom dat ze dus a.s. donderdag al moeten gooien. Dat zijn maar 2 dagen. Dus ze hoeven ALS ze het halen maar 2 dagen op ransoen te leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om ze nog wat eten te geven? Juist niet dus, aangezien het niet haalbaar is.
Niet als je nooit naar zwangerschapsgym bent geweest.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
Maakt weinig uit. De grootste vijand is de druk die de laatste werper voelt. Als het dan even mis dreigt te gaan, wordt het alleen maar beroerder.quote:
In principe wel, maar als Tanja halverwege moet ophouden van wege kramp of iets dergelijks is de opdracht zowiezo mislukt. Dus kan ze maar beter helemaal niet meedoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
Nee, dit is de opdracht voor de komende week. Deze week hebben ze al rantsoen. Gaat het donderdag mis komt er nog een week bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat ze dus a.s. donderdag al moeten gooien. Dat zijn maar 2 dagen. Dus ze hoeven ALS ze het halen maar 2 dagen op ransoen te leven.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Nu gaat het erover dat ze pas morgen voor het 'echie' willen beginnen..
Tjezus, stelletje mauwers. Muil houden en OEFENEN
ALS ze het halen ja... en dat zie ik persoonlijk niet gebeuren hoor... dus is eerder eebn actie van BB om ze nog mínder eten te gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat ze dus a.s. donderdag al moeten gooien. Dat zijn maar 2 dagen. Dus ze hoeven ALS ze het halen maar 2 dagen op ransoen te leven.
Je hebt maar 200 ballen!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef arneaux het volgende:
Menno gooit nu ongeveer per seconde 1 bal erin. Dan kan het dus gewoon. Geen gezeik met 4 seconden per bal.
Het is dus zo dat het lang duurt om de 1ste bal te brengen naar de voorste man. Als de keten 1maal werkt kun je dus constant gaan overgooien. Het is dus gewoon haalbaar.
Ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dit is de opdracht voor de komende week. Deze week hebben ze al rantsoen. Gaat het donderdag mis komt er nog een week bij.
Je moet niet rustig aan doen. Je moet in een ritme zitten. En nee, niet een rustig ritme. Als je een iets sneller ritme zit houd je de beweging VEEL makkelijker vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt maar 200 ballen!!!!!!!!!!
Dus gewoon rustig aan en je hebt 4 seconden per bal. 1 op de 2 moet erin.
Ja dat gezeik blijft, die bal is niet ineens van de kast bij de werper hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef arneaux het volgende:
Menno gooit nu ongeveer per seconde 1 bal erin. Dan kan het dus gewoon. Geen gezeik met 4 seconden per bal.
Het is dus zo dat het lang duurt om de 1ste bal te brengen naar de voorste man. Als de keten 1maal werkt kun je dus constant gaan overgooien. Het is dus gewoon haalbaar.
Natalie leek zich te ergeren aan Chantal (klopt dat?)quote:
Het gaat ook om de mensen in de ketting. Als die te snel gaan overgooien in het huis, heb je eerder kans dat er een bal valt.. en dat moet je dus al helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet niet rustig aan doen. Je moet in een ritme zitten. En nee, niet een rustig ritme. Als je een iets sneller ritme zit houd je de beweging VEEL makkelijker vol.
Daarom moeten die WIJVEN i.p.v. toe te kijken naar de paal zelf ook oefenen met overgooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de mensen in de ketting. Als die te snel gaan overgooien in het huis, heb je eerder kans dat er een bal valt.. en dat moet je dus al helemaal niet hebben.
Nee, dat gezeik blijftniet. Als de werper de eerste bal heeft, hebben de rest van de keten al een bal in de hand om door te gooien (als het goed is). Dus vanaf dat moment gaat het snel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat gezeik blijft, die bal is niet ineens van de kast bij de werper hoor
Als de bal 1 maal in beweging is, kan er toch door-over-ge-gooid worden. Als hij van 1 naar 2 naar 3 moet. Dan kan 1 toch weer naar 2 gooien als 3 naar 4 gooit? Dus krijg je een constante ketel van ballen. Denk aan emmers die naar een brand gebracht moeten worden. De 1ste emmer doet er een langst over omdat de werper dan niks doet. Zogauw hij 1x heeft geworden met die emmer krijgt hij constant een nieuwe emmer in zn handen gedrukt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat gezeik blijft, die bal is niet ineens van de kast bij de werper hoor
bizar he dat ze zo onbverschillig erover doen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom moeten die WIJVEN i.p.v. toe te kijken naar de paal zelf ook oefenen met overgooien.
Weet ik niet, Chantal zat erbij dus mijn geluid stond uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef Loedertje het volgende:
Natalie leek zich te ergeren aan Chantal (klopt dat?)
Je moet de werper ook tijd gunnen. Die moet zich bij iedere bal concentreren, dus niet te snel gaan gooien. 4 seconden per bal lijkt me dan wel ongeveer goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet niet rustig aan doen. Je moet in een ritme zitten. En nee, niet een rustig ritme. Als je een iets sneller ritme zit houd je de beweging VEEL makkelijker vol.
Klopt. Dus gewoon 1 naar 2, 2 naar 3 en 3 naar 4, etc. Als de bal van 1 naar 2 word gegooid kan 3 makkelijk naar 4 gooien. WEL moet er gekeken worden. Zelfs zou je speling van 1 persoon kunnen houden. Ik ben ervan overtuigd dat het echt wel te doen is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de mensen in de ketting. Als die te snel gaan overgooien in het huis, heb je eerder kans dat er een bal valt.. en dat moet je dus al helemaal niet hebben.
Ja dus. De plaatsen zijn overal gemarkeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:36 schreef arneaux het volgende:
Overigens vraag ik me af of die werper zo ver weg moet staan?
Partijen in de Tweede Kamer zijn het sneller eens, dat onze favoriete elf !!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Nu gaat het erover dat ze pas morgen voor het 'echie' willen beginnen..
Tjezus, stelletje mauwers. Muil houden en OEFENEN
ja dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat menno per seconde 1 bal erin gooit en je dus niet het gezeik hebt van dat je maar vier seconden per bal hebt. Hoe snel je ook gooit, die tijd heb je wel nodig want de bal moet ook door het huis. Er zal dus heus wel zo af enh toe een bal vallen enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als de bal 1 maal in beweging is, kan er toch door-over-ge-gooid worden. Als hij van 1 naar 2 naar 3 moet. Dan kan 1 toch weer naar 2 gooien als 3 naar 4 gooit? Dus krijg je een constante ketel van ballen. Denk aan emmers die naar een brand gebracht moeten worden. De 1ste emmer doet er een langst over omdat de werper dan niks doet. Zogauw hij 1x heeft geworden met die emmer krijgt hij constant een nieuwe emmer in zn handen gedrukt.
Overigens vraag ik me af of die werper zo ver weg moet staan?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Menno heeft 'm door... Gewoon in een ritme gooien en steeds op dezelfde manier....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah ok. Dan nog isset te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja dus. De plaatsen zijn overal gemarkeerd.
Is het iemand al opgevallen dat als Chantal bij een groepje zit ook Natalie begint te gnagna-en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weet ik niet, Chantal zat erbij dus mijn geluid stond uit![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat als Chantal bij een groepje zit ook Natalie begint te gnagna-en?
En vervolgens het hele groepje?
spiegel gedrag??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat als Chantal bij een groepje zit ook Natalie begint te gnagna-en?
En vervolgens het hele groepje?
Als de bal 1maal bij de werper is kan hij toch in theorie ELKE seconde een nieuwe bal ontvangen? De werper is gewoon hetzelfde als iemand die de bal naar iemand anders toegooid. Het enige is dat hij/zij dat ding in de basket moet gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat menno per seconde 1 bal erin gooit en je dus niet het gezeik hebt van dat je maar vier seconden per bal hebt. Hoe snel je ook gooit, die tijd heb je wel nodig want de bal moet ook door het huis. Er zal dus heus wel zo af enh toe een bal vallen enzo.
Dat is dus niet zo. Iedere keer als de werper een bal op de korf gooit, heeft de persoon die de werper de bal toe moet gooien er al weer een in zijn handen. Dus vanaf de eerste bal kan het non stop doorgaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ik reageerde op de opmerking dat menno per seconde 1 bal erin gooit en je dus niet het gezeik hebt van dat je maar vier seconden per bal hebt. Hoe snel je ook gooit, die tijd heb je wel nodig want de bal moet ook door het huis. Er zal dus heus wel zo af enh toe een bal vallen enzo.
quote:
Ik denk dat de werper het kan halen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te doen??? Je moet 1 op de 2 ballen raak gooien. Er staat wind, de ballen zijn super licht, je staat vrij ver van de korf, in de kamer mogen deballen niet vallen... en de laatste werper heeft enorm veel stress. Jij denkt dat het te doen is???
Wel in dat geval vind ik dat jullie een buitengewoon hoge dunk hebben van de bewoners, ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat ik 15 minuten lang 200 ballen vang en doorgooi aan de volgende persoon zonder dat ik een van de ballen laat vallen, of dat ik even iets meer tijd nodig heb om te mikken of om mijn evenwicht opnieuw te vinden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als de bal 1maal bij de werper is kan hij toch in theorie ELKE seconde een nieuwe bal ontvangen? De werper is gewoon hetzelfde als iemand die de bal naar iemand anders toegooid. Het enige is dat hij/zij dat ding in de basket moet gooien.
Tuurlijk. Ze praten zichzelf, en jij jezelf, een het-is-niet-te-doen-complex aan. Denk aan een strafschoppenserie nemen in een vol stadion, wat opeens heeel lastig schijnt te zijn. Mensen met examenvrees die alle testen niet halen, ook daar kun je op oefenen. Rijlessen is in feite ook NIETS anders dan constant oefenen. Je kunt gewoon op penaltys oefenen. Dat is gewoon het hele eier eten. Je bepaald ZELF of iets kan of niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te doen??? Je moet 1 op de 2 ballen raak gooien. Er staat wind, de ballen zijn super licht, je staat vrij ver van de korf, in de kamer mogen deballen niet vallen... en de laatste werper heeft enorm veel stress. Jij denkt dat het te doen is???
Hmm... ja da's waar. Een bal doet er weliswaar een aantal seconden over om van voorraadruimte naar Menno te komen, maar de tijd tússen de verschillende ballen kan zo kort mogelijk worden gehouden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Iedere keer als de werper een bal op de korf gooit, heeft de persoon die de werper de bal toe moet gooien er al weer een in zijn handen. Dus vanaf de eerste bal kan het non stop doorgaan.
Dat hoéft dus ook niet. De helft van de ballen mag -om welke reden dan ook- de korf niet halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Wel in dat geval vind ik dat jullie een buitengewoon hoge dunk hebben van de bewoners, ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat ik 15 minuten lang 200 ballen vang en doorgooi aan de volgende persoon zonder dat ik een van de ballen laat vallen, of dat ik even iets meer tijd nodig heb om te mikken of om mijn evenwicht opnieuw te vinden...
nouja daarom dus denk ik niet dat de werper elke twee seconden een bal krijgt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoéft dus ook niet. De helft van de ballen mag -om welke reden dan ook- de korf niet halen.
Maar nu is de stress nog 0quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
Als Menno er dan nu al 1 op de 2 ingooit, wat ik net las, dan is het dus tóch wel haalbaar.
Net als de concentratie.quote:
dan moet de 'werper' dus 100% scoren, dat zie ik ook niet lukkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hoéft dus ook niet. De helft van de ballen mag -om welke reden dan ook- de korf niet halen.
Dan ga je ervan uit dat in de ketting van elke 2 ballen er 1tje op de grond. Ook een zeer onredelijke aanname.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet de 'werper' dus 100% scoren, dat zie ik ook niet lukken
Elke 2?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja daarom dus denk ik niet dat de werper elke twee seconden een bal krijgt..
Ik ging uit van de aanname dat de helft de korf niet haalt, dat was niet mijn aannamequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat in de ketting van elke 2 ballen er 1tje op de grond. Ook een zeer onredelijke aanname.
Dat zou dramatisch zijn. Als het in de kamer al misgaat met overgooien, kun je dat 1 op de 2 ook al overboord gooien. Dan moet de werper er straks 2 op de 3 ingooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Conclusie : Het is te doen.
Het gaat dan ook niet om wiskunde. Ja het is ff leuk om te kijken wat je zou moeten halen. Het is pure routine.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft een hekel aan wiskundige berekeningen....
Het is wél te doenquote:
Nee, daarom schreef ik ook "om een of andere reden".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet de 'werper' dus 100% scoren, dat zie ik ook niet lukken
klopt, maar dan alleen als Menno (er vanuit gaande dat hij gaat werpen) in topconditie isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Conclusie : Het is te doen.
Door prof. korfballers misschien ja...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is wél te doen![]()
Maar met déze bewoners.....![]()
Beargumenteer het dan eens zoals ik heb beargumenteerd heb dat het wel te doen is? Dit is nogal zwak.quote:
okquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, daarom schreef ik ook "om een of andere reden".
Waarbij 'de korf niet halen' dus betekent: ergens onderweg gesneuveld zijn óf misgegooid zijn.
Stel dat 20% van de ballen ergens sneuvelt vóórdat Menno 'm in zijn handen krijgt, dan moet Menno er 100 van de 160 raak gooien, wat iets meer dan 60% is.
In werkelijkheid zal er onderweg mínder sneuvelen, lijk mij.
Lieske gooide er 4 in en blijkbaar was dat nog meer dan Roelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
ze zijn het nu allemaal aan het proberen. natte lie heeft net redelijk gegooid volgens mij.
nu gaan ingrid het proberen
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan eens zoals ik heb beargumenteerd heb dat het wel te doen is? Dit is nogal zwak.
Prima:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan eens zoals ik heb beargumenteerd heb dat het wel te doen is? Dit is nogal zwak.
Daarnaast weiger ik te geloven dat BB opdrachten geeft die niet te doen zijn. Bij elke opdracht tot nu toe werd er op het forum geroepen dat het noooit kon. Zelfs bij het fietsen toen.
Dat denk ik ook.. Maar die menselijke link gaat nooit goedkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef BlackSunday het volgende:
Ik denk dat als ze de menselijke link goed oefenen, dus dat het loopt als een geoliede machine, dat het voor Menno geen probleem is om ze erin te gooien.
Volgens Roel * denkt ze de bal er in, dat ziet hij !*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef Sassefras het volgende:
kijk chantal springen dan.. whaha dat ziet er grappig uit!
Alleen morgen, 7 uur lang meen ik. En ze moeten eten tussendoor, dus dat wordt elkaar voeren (kan niet anders). Dat is het leukste deel misschien aan deze opdracht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef Sassefras het volgende:
ze zijn er nu mee aan het jongleren!
sjees
hooghouden enzo.
Moeten ze nu niet allemaal al die kokers om?
of pas vanaf morgen tussen 15.00 en 20.00?
Wel als ze nu gaan oefenen, maar dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. Maar die menselijke link gaat nooit goedkomen.
Je enige argument is druk. Drek laten ze ballen vallen, oeeeee. Wat ik dus net ook al zei, routine! Als je iets maar lang genoeg oefent lukt het toch. Als je voor het eerst fiets kan je het niet, je fiets een dag en je kan 't. Penaltys nemen kun je op oefenen, waarom schiet bijvoorbeeld Landzaat ze er dan anders ALTIJD in? Rijlessen moet je toch ook oefenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.
Ja daaaahaaaag, dáár is Dido te goed voorquote:
Inderdaad, tot die tijd zijn alle voorspellingen hier lastig op waarde te schatten.quote:
in mijn argumentatie komt het woord druk niet voor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je enige argument is druk. Drek laten ze ballen vallen, oeeeee. Wat ik dus net ook al zei, routine! Als je iets maar lang genoeg oefent lukt het toch. Als je voor het eerst fiets kan je het niet, je fiets een dag en je kan 't. Penaltys nemen kun je op oefenen, waarom schiet bijvoorbeeld Landzaat ze er dan anders ALTIJD in? Rijlessen moet je toch ook oefenen.
Druk. Mensen met examenstress hebben ook enorme druk waardoor ze het niet halen. Ze hebben vaak faalangst. Hoe neem je dat weg? Door te oefenen, oefenen, oefenen, waardoor dus weer routine ontstaat.
Photoshop. Je kan een boek kopen, je kan ook oefenen, oefenen, oefenen. Routine.
Als je WEET wat moet doen, kun je daar toch heel doelgericht en doelbewust op trainen. Waarom bestaan er anders überhaubt trainingen? Voor de lol? Nee om te oefenen. Om routine op te bouwen. (Medespeler stapt 3 stappen naar voren, jij stapt dan 3 stappen naar achter om het gat op te vullen, doe je dit lang genoeg, dan word dit een gewoonte)
Verder ga ik niet beargumenteren. Het is gewoon te doen.
Voor mensen met een beetje doorzettingsvermogen welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
routine verhaal
Verder ga ik niet beargumenteren. Het is gewoon te doen.
Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten hoe dom Nathalie nú weer is..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
Natalie : *Weet je wat het issssssssss? Er zijn 2 kleuren !*
zou ik ff met bb gaan bellen, want die heeft duidelijk gezegd morgenquote:
De keten is toch vrij makkelijk. De ballen zijn heel licht, dus die vang je nog met 1 hand heel makkelijk. Ik weet alleen nog niet hoeveel meter ze uit elkaar staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:02 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Wel als ze nu gaan oefenen, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Conclusie: Ze hebben het straks aan zichzelf te danken.
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html doet het hier prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
nog iemand problemen met de streams ? niets doet het hier...
Maar Menno gooit er nú al 1 op de 2 in. Achter elkaar door, begreep ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.
nee hoor doet t goed heb je pagina al ververstquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
nog iemand problemen met de streams ? niets doet het hier...
quote:
Ze hebben 2 dagen toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
<..>routine<..>
Vertel dat aan AL die prof voetballers die penalty's missenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef arneaux het volgende:
Druk. Mensen met examenstress hebben ook enorme druk waardoor ze het niet halen. Ze hebben vaak faalangst. Hoe neem je dat weg? Door te oefenen, oefenen, oefenen, waardoor dus weer routine ontstaat.
Ik quote jou dan ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
in mijn argumentatie komt het woord druk niet voor...
Ok Dank je ! BB stream snelle en langzame variant liggen eruit....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html doet het hier prima.
je let duidelijk niet goed opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zou ik ff met bb gaan bellen, want die heeft duidelijk gezegd morgen![]()
Inderdaad, dat is het triestequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef Loedertje het volgende:(Maar weet je wat het isssssssss, ze zou het gezegd kunnen hebben
)
haha, wat staat dat er grappigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
Dido : *Je denkt toch niet dat ík met die belachelijke kokers ga lopen hè?*
Natalie : *Weet je wat het issssssssss? Er zijn 2 kleuren !*
Ik zou dat nog wel voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef muizemeis het volgende:
jullie hebben het alleen over de werper... nogmaals, ík zou die ballen nog niet eens bij de werper krijgen, waarom dan die ongemotiveerde en met koker om armen bewoners dan wel??
Bij mij ook, even de xs4allstreams invoeren en ze doen het weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok Dank je ! BB stream snelle en langzame variant liggen eruit....![]()
Het is zeker vrij makkelijk als je er ,zoals boven al een keer genoemd is, routine van maakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De keten is toch vrij makkelijk. De ballen zijn heel licht, dus die vang je nog met 1 hand heel makkelijk. Ik weet alleen nog niet hoeveel meter ze uit elkaar staan.
Menno gooit vij goed ja... Maar mijn vraag is dan: kan hij goed met enorme druk omgaan. Want het zal aan hem liggen of de opdracht wel of niet lukt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Menno gooit er nú al 1 op de 2 in. Achter elkaar door, begreep ik.
Die , volgens Roel, het tempo ook nog eens kunnen *verneuken*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef muizemeis het volgende:
jullie hebben het alleen over de werper... nogmaals, ík zou die ballen nog niet eens bij de werper krijgen, waarom dan die ongemotiveerde en met koker om armen bewoners dan wel??
Hahaha. Ja 1!!!! puntje waar je op quote. 1!!!!! Hahahaha. Ff serieus man, ik neem niet meer doe moeite om het jou uit te leggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vertel dat aan AL die prof voetballers die penalty's missen
Verder hoef ik dacht ik niets te zeggen.
Ze zullen er misschien een stuk of 10 proberen maar nooit allemaal, ze moeten dan ook weer alle ballen terug brengen naa het washok en ja, die tijd hebben ze nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat de werper het kan halen...
Als je het mij vraagt gaan de problemen ontstaan tijdens het overgooien in de huiskamer omdat ze daarvoor natuurlijk weer niet goed gaan oefenen![]()
Tjah, dát is Natalie, die is altijd grappig.quote:
WIJ hoeven de bewoners toch niet te motiverenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef arneaux het volgende:
. ECht ik snap niet dat jullie allemaal zo neerslachtig zijn. Zo bereik je wel wat ja.
ze mogen oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dido had die armen net om met het oefenen
Mogen ze nu WEL of NIET oefenen?
MAG WEL-- waarom oefenen ze dan niet???
MAG NIET -- dan was ze in overtreding
Of zag ik het nu verkeerd met die armen???
Die kunnen niet voetballen.quote:
Ik neem aan dat dat dus niet mag. Er liggen 200 ballen in het washok en die mogen ze gebruiken. Niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zullen er misschien een stuk of 10 proberen maar nooit allemaal, ze moeten dan ook weer alle ballen terug brengen naa het washok en ja, die tijd hebben ze niet![]()
Nou dat is echt een supernuttige toevoeging zeg.quote:
Beetje overdreven lijkt me wel. Heb je nooit aan wedstrijdsport gedaan? Natuurlijk is er meer druk maar dat zorgt ook juist weer voor een betere concentratie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is simpelweg een constateringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dat is echt een supernuttige toevoeging zeg.![]()
ik zie tquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Joost hangt alweer bij Dido... Gaat hier iets ontstaan?
Dan is het toch alsnog een toevoeging. Duh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is simpelweg een constatering
(wat eet jij vanavond?)
Nee, maar Dido wil Roel terugpakken, en Joost leent zich er helaas voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop het voor ze. Ik denk dat onder normale relaxte omstandigheden 1 op de 2 er in gooien te doenis ja, maar tijdens de uiteindelijke uitvoering zal het een stuk lastiger blijken te zijn. Alles staat of valt met de vraag of Menno zijn kalmte weet te bewaren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef style het volgende:
Beetje overdreven lijkt me wel. Heb je nooit aan wedstrijdsport gedaan? Natuurlijk is er meer druk maar dat zorgt ook juist weer voor een betere concentratie.
Ik moet echt 5x kijken voordat ik doorhad wat er te zien is op het plaatjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Nouquote:
Nee, Joost aast liever op bruine anjersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar Dido wil Roel terugpakken, en Joost leent zich er helaas voor.
Geen idee of Menno iets aan wedstrijdsport doet. Zeker als hij een individuele sport beoefent zal hij best om kunnen gaan met die druk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Ik denk dat onder normale relaxte omstandigheden 1 op de 2 er in gooien te doenis ja, maar tijdens de uiteindelijke uitvoering zal het een stuk lastiger blijken te zijn. Alles staat of valt met de vraag of Menno zijn kalmte weet te bewaren.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:19 schreef style het volgende:
[..]
Geen idee of Menno iets aan wedstrijdsport doet. Zeker als hij een individuele sport beoefent zal hij best om kunnen gaan met die druk.
Het lijkt me een stuk moeilijk om te gaan met het negatieve gedoe van sommige mensen in de groep.
quote:Menno : In zijn jeugd beoefende hij fanatiek atletiek en werd getraind door zijn vader. Hij heeft meegedaan aan het WK Studentenatletiek.
Na de HAVO ging hij sportmanagement studeren in Amsterdam
Qote: In zijn jeugd beoefende hij fanatiek atletiek en werd getraind door zijn vader. Hij heeft meegedaan aan het WK Studentenatletiek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Ik denk dat onder normale relaxte omstandigheden 1 op de 2 er in gooien te doenis ja, maar tijdens de uiteindelijke uitvoering zal het een stuk lastiger blijken te zijn. Alles staat of valt met de vraag of Menno zijn kalmte weet te bewaren.
'Zoek de homo' was vorige week. En je hoeft hier niet net te doen alsof je iets tegen homo's hebt hoor, je stoere vrienden komen hier niet.quote:
Waar doe ik dat ? In de registry ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij mij ook, even de xs4allstreams invoeren en ze doen het weer![]()
Dat is dus heel wat anders. Dat heeft niets met scoren te maken. Hardlopen is hardlopen... je loopt gewoon zo hard als je kunt... klaar. Kun je niet falen in feite. Met een balsport is het heel wat anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Qote: In zijn jeugd beoefende hij fanatiek atletiek en werd getraind door zijn vader. Hij heeft meegedaan aan het WK Studentenatletiek.
Ik denk dus dat hij onder druk kan presteren....alles valt of staat dus met de menselijke schakel.
Lieske kan het vast véél beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Meno gooide er net 3 van de 10 in trouwens.
Verwacht van Lieske én Menno best veel mbt deze weekopdracht.quote:Lieske is negentien jaar oud, maar heeft al een hele carrière achter de rug. Van haar zesde tot haar veertiende deed Lieske aan wedstrijdzwemmen. Vanaf haar tiende danste ze bij het conservatorium in Enschede
Hoe kom je daar nou op dan? Of zeg je dat omdat ik Lieske de leukste vind ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
Lieske kan het vast véél beter
Ingrid wil aangeefster zijn.
daar is ze goed in hoor, dat soort sneren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Pinball het volgende:
Oei
Steken onder water van Tanja naar Roel.
Roel: Ik ben een trouwe hond.
Tanja: Laat dat trouwe maar weg.
Das waar, maar ik doelde meer op het feit of hij de druk aan zou kunnen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus heel wat anders. Dat heeft niets met scoren te maken. Hardlopen is hardlopen... je loopt gewoon zo hard als je kunt... klaar. Kun je niet falen in feite. Met een balsport is het heel wat anders.
Ze zegt net: "er hangt een bordje op m'n hoofd, Pak me en ga dan vreemd"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geniet echt van Tan, die loopt zo vrij rond
Een individuele sport heeft vooral met spanning te maken. Je doet gewoon je ding en dat is het. Maar als jij een penalty moet nemen en daarmee je team naar winst of verlies kunt helpen is het wel even een ander verhaal. Sommigen onderschatten dat hier denk ik. Seedorf schiet in zijn vrije tijd ook echt iedere strafschop erin. Van Basten ook.. en ga zo maar door. Onder druk is het toch heel wat anders en de vraag is of Menno daartegen bestand is. Ik hoop het voor hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Das waar, maar ik doelde meer op het feit of hij de druk aan zou kunnen...
Dat heeft Peter2000 ook gezien, daar geniet ie zo van, zo lekker vrijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze zegt net: "er hangt een bordje op m'n hoofd, Pak me en ga dan vreemd"![]()
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Pinball het volgende:
Dat heeft Peter2000 ook gezien, daar geniet ie zo van, zo lekker vrij![]()
Dat vond ik nou van jou ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.
En geniet van het verschil met een paar weken geleden
haha, wat kunnen jullie toch lekker vals zijn hier:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
Dat vond ik nou van jou ook al![]()
Dus speciaal voor jou:
[afbeelding]
Bij mij ook niet, iemand gaf als antwoord dat je dan de xs4all streams erin moet zetten... Maar hoe ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Marrije het volgende:
Is hier ook iemand die de streams kijkt via de BB5 viewer? Bij mij laadt ie de streams namelijk niet.
shit, maak ik ook eens een plaatje.......................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet echt 5x kijken voordat ik doorhad wat er te zien is op het plaatje
Hoe ze d'r ogen ook de hele tijd beweegt tijdens het observeren, verder zit ze doodstil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond ik nou van jou ook al![]()
Dus speciaal voor jou:
[afbeelding]
Streamer doet het ook niet bij mij...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Marrije het volgende:
Is hier ook iemand die de streams kijkt via de BB5 viewer? Bij mij laadt ie de streams namelijk niet.
Was goed bedoeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Wup het volgende:
haha, wat kunnen jullie toch lekker vals zijn hier:)
ik ben het wel met peter eens, ze heeft een paar goede dagen gehad
Opdracht van Hummiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
ik vind het juist leuk hoor dat soort humorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
Was goed bedoeld![]()
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
Ze is helemaal in d'r element. En da's jammer, want die overige bewoners zijn zo dom dat ze daardoor de afgelopen week alweer zijn vergeten. Gewoon tactiek van die zeug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was goed bedoeld![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Radiohost het volgende:
Het was al bekend, maar wordt bevestigd door de vrouwen in BB: alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon...ja..kuthoeren!
En Dido was op feestjes waar bergen coke op tafel lagen.. (feestje van john de Mol geloof ik)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft met Zinedine Zidane en Chankloot van Damme gepraat
LOL, was dat de dag dat tanja haar contract ondertekende?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:48 schreef Loedertje het volgende:
En Dido was op feestjes waar bergen coke op tafel lagen.. (feestje van john de Mol geloof ik)
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.
En geniet van het verschil met een paar weken geleden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, was dat de dag dat tanja haar contract ondertekende?
Sinterklaas werkt keihard op 5 decemberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.
Nu moet jij echt als Sinterklaas spacend van de XTC op 5 december zo vrolijk zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.
Nu moet jij echt als Sinterklaas spacend van de XTC op 5 december zo vrolijk zijn.
Hij is jarig op 6 decemberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Sinterklaas werkt keihard op 5 december![]()
6 December daarentegen gaat ie volledig uit zijn pannetje![]()
Ja duh, die penis vind het toch leuk kinderen dingen te geven. Duh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Sinterklaas werkt keihard op 5 december![]()
6 December daarentegen gaat ie volledig uit zijn pannetje![]()
Ja... vandaar dat ie dán uit zijn pannetje gaat en niet de dag ervoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is jarig op 6 december
Heb ik nog van Ralph geleerd
Thanks!!! Echt, heb inmiddels al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Streamer doet het ook niet bij mij...
pinkplatinum op kruistocht tegen generalisatiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Alsof alle italianen hetzelfde zijn.. niet dus!
Tanja is geen deelnemer aan BB, maar een onderdeel van het programma. Vandaar dat ze niet mee hoeft te doen aan de weekopdrachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook al weer over ja.
Verkeerde werkwoordquote:
oeps, wat ben ik toch dom soms nog... excuses Dido...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef Loedertje het volgende:
Neeeheeee, het was DIDO'S feestje en van niemand anders
iedereen heeft zijn fouten, geeft niets.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
pinkplatinum op kruistocht tegen generalisaties![]()
Probeer DEZE anders even.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef Marrije het volgende:
Kan het zo zijn dat de jongen die dat heeft gemaakt die verbinding er tussenuit heeft gehaald? Of stel ik nu een hele domme vraag??
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef milagro het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn fouten, geeft niets.
ligt aan jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Timon223 het volgende:
ligt het aan mij? of zijn de streams down
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Timon223 het volgende:
Ik ken iemand die die strepentrui heeft van Joost. Die lelijke met groene, gele en bruine strepen dusquote:
Je kan deze proberen http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Timon223 het volgende:
Milagro was mij al voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan deze proberen http://www.gillesdesmit.com/bb/
Doet het bij mij prima
Ingrid eet Duim vandaag zo te zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:07 schreef kwakveense het volgende:
onder het mom van: wat eten we vandaag?
kwakveense heeft net heerlijke babi ricah en daging semur gehaald bij toko buitenzorg in leiden...hmmmm...
Pizza van de Appiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:07 schreef kwakveense het volgende:
kwakveense heeft net heerlijke babi ricah en daging semur gehaald bij toko buitenzorg in leiden...hmmmm...
ik heb net onwijs gescheten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:07 schreef kwakveense het volgende:
hoe lang is dat nu vliegen eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef Pinball het volgende:
Chantal heeft geen mug gezien in Thailand
Alleen in Pattaya geweest denk ik dan
Ik sta nog in dubio: Zal ik mijn neus leeg gaan vreten of eerst gaan rukken?quote:
leuk he, nutteloze mededelingen doen...ik geniet er ook enorm vanquote:
tnxquote:
Ik denk dat ze liegt en nooit in Thailand geweest is. Visum werd geweigerd met als reden: We hebben hier al genoeg hoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:11 schreef milagro het volgende:
hoe lang is dat nu vliegen eigenlijk?
Dominicaanse Republiek <> Thailand?
bestand-opties-wijzigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, iemand gaf als antwoord dat je dan de xs4all streams erin moet zetten... Maar hoe ??![]()
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
tnx![]()
maar ik kan deze niet vooraan zetten toch? (zodat ie vast blijft staan als ik fok ververs)
Ja, koe en varken is iets heel anders. Net als de zojuist al genoemde mossel en haringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef -Delta- het volgende:
Wat werd er nou net gezegd, in Bangkok kun je lekker eten?![]()
Ik eet niks in Azië, sterker nog wil er niet eens heen. Ze zijn daar niet helemaal 100% geloof ik, cavia, hond eten![]()
varken? gaan we Tanja eten dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, koe en varken is iets heel anders. Net als de zojuist al genoemde mossel en haring![]()
Mooi zo, volk zoals jij mag lekker bij Friet van Piet in Torremolinos blijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef -Delta- het volgende:
Wat werd er nou net gezegd, in Bangkok kun je lekker eten?
Ik eet niks in Azië, sterker nog wil er niet eens heen.
Bij mij doet BBstream met xs4all streams het prima nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb nu 3 verschillende streams openstaan. Gilles, het progje van APK en BBstream....
De laatste doet het helemaal niet en de rest is continu aan het bufferen. Druk denk ik.
Misschien zijn 12 streams iets te veel voor jouw aansluiting?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb nu 3 verschillende streams openstaan. Gilles, het progje van APK en BBstream....
De laatste doet het helemaal niet en de rest is continu aan het bufferen. Druk denk ik.
Misschien moet je niet zoveel tegelijk kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Laten we voor de volgende BB een schaduw Fok-huis organiseren waarin proefpersonen de BB-weekopdrachten testen op haalbaarheid.... lijkt mewel een leuk plan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WIJ hoeven de bewoners toch niet te motiveren
Als ik in het huis had gezeten was ik ook gaan roepen dat het goed te halen is.![]()
Ik denk gewoon dat de druk te hoog zal zijn, maar we zullen zien. Misschien is Menno idd zo'n colle kikker en gooit hij er wel 150 in. Zou maar zo kunnen.
Neuh, dat is het niet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien zijn 12 streams iets te veel voor jouw aansluiting?
Ik wist niet dat er geen andere continenten waren dan Europa en Aziëquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi zo, volk zoals jij mag lekker bij Friet van Piet in Torremolinos blijven.![]()
ja goed plan, compleet met geheime missiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Laten we voor de volgende BB een schaduw Fok-huis organiseren waarin proefpersonen de BB-weekopdrachten testen op haalbaarheid.... lijkt mewel een leuk plan...![]()
quote:
Wat krijg je voor resultaat (zonder streams open) op http://www.speedtest.nl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, dat is het niet....
Ik ga maar ff verder zoeken, want dit is lastig.
Als je al zeikt over hond en cavia vind je op elk continent wel iets om over te klagenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er geen andere continenten waren dan Europa en Azië![]()
Nu al?? Nog minstens 12 minuten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef Timon223 het volgende:
ga even de uitzending bekijken...
tot straks
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Laten we voor de volgende BB een schaduw Fok-huis organiseren waarin proefpersonen de BB-weekopdrachten testen op haalbaarheid.... lijkt mewel een leuk plan...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef Timon223 het volgende:
MIJN GOD!!!!!!!!!!!
zag iemand dat ook? een ENORME neus in beeld (moet Tanja haast wel zijn)
ik dacht dat het menno wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef Timon223 het volgende:
MIJN GOD!!!!!!!!!!!
zag iemand dat ook? een ENORME neus in beeld (moet Tanja haast wel zijn)
download 129.2 KByte/sec (1034kbps)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Wat krijg je voor resultaat (zonder streams open) op http://www.speedtest.nl?
Nee hoor, ben ook in andere continenten geweest, niks te klagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je al zeikt over hond en cavia vind je op elk continent wel iets om over te klagen
Netjes, maar niet genoeg voor 12 streamsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
download 129.2 KByte/sec (1034kbps)
Upload 27.8 KByte/sec (222kbps)
Connection 870.0 conn/min.
Is dit Heidi-goes-glamour-look van Lieske?quote:
Anders lees je je even in, luie drolquote:
Ook ik kijk via BBstream omdat al die andere niet werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks!!! Echt, heb inmiddels al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart...![]()
Ben zeer blij dat het niet aan mijn computer ligt, maar die BB5 viewer is het enige wat mijn computer draait...al met al dus geen streams voor mij![]()
Kan het zo zijn dat de jongen die dat heeft gemaakt die verbinding er tussenuit heeft gehaald? Of stel ik nu een hele domme vraag??
Lol woar den mien junkje, woar mot ik wezen om over de weekopdracht te lez'n?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders lees je je even in, luie drol![]()
Bedankt!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook ik kijk via BBstream omdat al die andere niet werken![]()
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html
Daar doet alleen stream 4 vanik hoop dat het nog goed komt want anders ga ik voor de verandering maar is op tijd naar bed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |