Ik moet echt 5x kijken voordat ik doorhad wat er te zien is op het plaatjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Joost hangt alweer bij Dido... Gaat hier iets ontstaan?
[afbeelding]
Nouquote:
Nee, Joost aast liever op bruine anjersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar Dido wil Roel terugpakken, en Joost leent zich er helaas voor.
Geen idee of Menno iets aan wedstrijdsport doet. Zeker als hij een individuele sport beoefent zal hij best om kunnen gaan met die druk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Ik denk dat onder normale relaxte omstandigheden 1 op de 2 er in gooien te doenis ja, maar tijdens de uiteindelijke uitvoering zal het een stuk lastiger blijken te zijn. Alles staat of valt met de vraag of Menno zijn kalmte weet te bewaren.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:19 schreef style het volgende:
[..]
Geen idee of Menno iets aan wedstrijdsport doet. Zeker als hij een individuele sport beoefent zal hij best om kunnen gaan met die druk.
Het lijkt me een stuk moeilijk om te gaan met het negatieve gedoe van sommige mensen in de groep.
quote:Menno : In zijn jeugd beoefende hij fanatiek atletiek en werd getraind door zijn vader. Hij heeft meegedaan aan het WK Studentenatletiek.
Na de HAVO ging hij sportmanagement studeren in Amsterdam
Qote: In zijn jeugd beoefende hij fanatiek atletiek en werd getraind door zijn vader. Hij heeft meegedaan aan het WK Studentenatletiek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze. Ik denk dat onder normale relaxte omstandigheden 1 op de 2 er in gooien te doenis ja, maar tijdens de uiteindelijke uitvoering zal het een stuk lastiger blijken te zijn. Alles staat of valt met de vraag of Menno zijn kalmte weet te bewaren.
'Zoek de homo' was vorige week. En je hoeft hier niet net te doen alsof je iets tegen homo's hebt hoor, je stoere vrienden komen hier niet.quote:
Waar doe ik dat ? In de registry ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij mij ook, even de xs4allstreams invoeren en ze doen het weer![]()
Dat is dus heel wat anders. Dat heeft niets met scoren te maken. Hardlopen is hardlopen... je loopt gewoon zo hard als je kunt... klaar. Kun je niet falen in feite. Met een balsport is het heel wat anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Qote: In zijn jeugd beoefende hij fanatiek atletiek en werd getraind door zijn vader. Hij heeft meegedaan aan het WK Studentenatletiek.
Ik denk dus dat hij onder druk kan presteren....alles valt of staat dus met de menselijke schakel.
Lieske kan het vast véél beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Meno gooide er net 3 van de 10 in trouwens.
Verwacht van Lieske én Menno best veel mbt deze weekopdracht.quote:Lieske is negentien jaar oud, maar heeft al een hele carrière achter de rug. Van haar zesde tot haar veertiende deed Lieske aan wedstrijdzwemmen. Vanaf haar tiende danste ze bij het conservatorium in Enschede
Hoe kom je daar nou op dan? Of zeg je dat omdat ik Lieske de leukste vind ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
Lieske kan het vast véél beter
Ingrid wil aangeefster zijn.
daar is ze goed in hoor, dat soort sneren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Pinball het volgende:
Oei
Steken onder water van Tanja naar Roel.
Roel: Ik ben een trouwe hond.
Tanja: Laat dat trouwe maar weg.
Das waar, maar ik doelde meer op het feit of hij de druk aan zou kunnen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus heel wat anders. Dat heeft niets met scoren te maken. Hardlopen is hardlopen... je loopt gewoon zo hard als je kunt... klaar. Kun je niet falen in feite. Met een balsport is het heel wat anders.
Ze zegt net: "er hangt een bordje op m'n hoofd, Pak me en ga dan vreemd"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geniet echt van Tan, die loopt zo vrij rond
Een individuele sport heeft vooral met spanning te maken. Je doet gewoon je ding en dat is het. Maar als jij een penalty moet nemen en daarmee je team naar winst of verlies kunt helpen is het wel even een ander verhaal. Sommigen onderschatten dat hier denk ik. Seedorf schiet in zijn vrije tijd ook echt iedere strafschop erin. Van Basten ook.. en ga zo maar door. Onder druk is het toch heel wat anders en de vraag is of Menno daartegen bestand is. Ik hoop het voor hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Das waar, maar ik doelde meer op het feit of hij de druk aan zou kunnen...
Dat heeft Peter2000 ook gezien, daar geniet ie zo van, zo lekker vrijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze zegt net: "er hangt een bordje op m'n hoofd, Pak me en ga dan vreemd"![]()
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Pinball het volgende:
Dat heeft Peter2000 ook gezien, daar geniet ie zo van, zo lekker vrij![]()
Dat vond ik nou van jou ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.
En geniet van het verschil met een paar weken geleden
haha, wat kunnen jullie toch lekker vals zijn hier:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
Dat vond ik nou van jou ook al![]()
Dus speciaal voor jou:
[afbeelding]
Bij mij ook niet, iemand gaf als antwoord dat je dan de xs4all streams erin moet zetten... Maar hoe ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Marrije het volgende:
Is hier ook iemand die de streams kijkt via de BB5 viewer? Bij mij laadt ie de streams namelijk niet.
shit, maak ik ook eens een plaatje.......................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet echt 5x kijken voordat ik doorhad wat er te zien is op het plaatje
Hoe ze d'r ogen ook de hele tijd beweegt tijdens het observeren, verder zit ze doodstil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond ik nou van jou ook al![]()
Dus speciaal voor jou:
[afbeelding]
Streamer doet het ook niet bij mij...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Marrije het volgende:
Is hier ook iemand die de streams kijkt via de BB5 viewer? Bij mij laadt ie de streams namelijk niet.
Was goed bedoeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Wup het volgende:
haha, wat kunnen jullie toch lekker vals zijn hier:)
ik ben het wel met peter eens, ze heeft een paar goede dagen gehad
Opdracht van Hummiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
ik vind het juist leuk hoor dat soort humorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
Was goed bedoeld![]()
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
Ze is helemaal in d'r element. En da's jammer, want die overige bewoners zijn zo dom dat ze daardoor de afgelopen week alweer zijn vergeten. Gewoon tactiek van die zeug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Was goed bedoeld![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Radiohost het volgende:
Het was al bekend, maar wordt bevestigd door de vrouwen in BB: alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon...ja..kuthoeren!
En Dido was op feestjes waar bergen coke op tafel lagen.. (feestje van john de Mol geloof ik)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft met Zinedine Zidane en Chankloot van Damme gepraat
LOL, was dat de dag dat tanja haar contract ondertekende?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:48 schreef Loedertje het volgende:
En Dido was op feestjes waar bergen coke op tafel lagen.. (feestje van john de Mol geloof ik)
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.
En geniet van het verschil met een paar weken geleden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Wup het volgende:
[..]
LOL, was dat de dag dat tanja haar contract ondertekende?
Sinterklaas werkt keihard op 5 decemberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.
Nu moet jij echt als Sinterklaas spacend van de XTC op 5 december zo vrolijk zijn.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was jij al helemaal euforisch over die Tanja.
Nu moet jij echt als Sinterklaas spacend van de XTC op 5 december zo vrolijk zijn.
Hij is jarig op 6 decemberquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Sinterklaas werkt keihard op 5 december![]()
6 December daarentegen gaat ie volledig uit zijn pannetje![]()
Ja duh, die penis vind het toch leuk kinderen dingen te geven. Duh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Sinterklaas werkt keihard op 5 december![]()
6 December daarentegen gaat ie volledig uit zijn pannetje![]()
Ja... vandaar dat ie dán uit zijn pannetje gaat en niet de dag ervoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is jarig op 6 december
Heb ik nog van Ralph geleerd
Thanks!!! Echt, heb inmiddels al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Streamer doet het ook niet bij mij...
pinkplatinum op kruistocht tegen generalisatiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Alsof alle italianen hetzelfde zijn.. niet dus!
Tanja is geen deelnemer aan BB, maar een onderdeel van het programma. Vandaar dat ze niet mee hoeft te doen aan de weekopdrachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook al weer over ja.
Verkeerde werkwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |