Bij mij ook, even de xs4allstreams invoeren en ze doen het weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok Dank je ! BB stream snelle en langzame variant liggen eruit....![]()
Het is zeker vrij makkelijk als je er ,zoals boven al een keer genoemd is, routine van maakt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De keten is toch vrij makkelijk. De ballen zijn heel licht, dus die vang je nog met 1 hand heel makkelijk. Ik weet alleen nog niet hoeveel meter ze uit elkaar staan.
Menno gooit vij goed ja... Maar mijn vraag is dan: kan hij goed met enorme druk omgaan. Want het zal aan hem liggen of de opdracht wel of niet lukt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Menno gooit er nú al 1 op de 2 in. Achter elkaar door, begreep ik.
Die , volgens Roel, het tempo ook nog eens kunnen *verneuken*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef muizemeis het volgende:
jullie hebben het alleen over de werper... nogmaals, ík zou die ballen nog niet eens bij de werper krijgen, waarom dan die ongemotiveerde en met koker om armen bewoners dan wel??
Hahaha. Ja 1!!!! puntje waar je op quote. 1!!!!! Hahahaha. Ff serieus man, ik neem niet meer doe moeite om het jou uit te leggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vertel dat aan AL die prof voetballers die penalty's missen
Verder hoef ik dacht ik niets te zeggen.
Ze zullen er misschien een stuk of 10 proberen maar nooit allemaal, ze moeten dan ook weer alle ballen terug brengen naa het washok en ja, die tijd hebben ze nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat de werper het kan halen...
Als je het mij vraagt gaan de problemen ontstaan tijdens het overgooien in de huiskamer omdat ze daarvoor natuurlijk weer niet goed gaan oefenen![]()
Tjah, dát is Natalie, die is altijd grappig.quote:
WIJ hoeven de bewoners toch niet te motiverenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef arneaux het volgende:
. ECht ik snap niet dat jullie allemaal zo neerslachtig zijn. Zo bereik je wel wat ja.
ze mogen oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dido had die armen net om met het oefenen
Mogen ze nu WEL of NIET oefenen?
MAG WEL-- waarom oefenen ze dan niet???
MAG NIET -- dan was ze in overtreding
Of zag ik het nu verkeerd met die armen???
Die kunnen niet voetballen.quote:
Ik neem aan dat dat dus niet mag. Er liggen 200 ballen in het washok en die mogen ze gebruiken. Niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zullen er misschien een stuk of 10 proberen maar nooit allemaal, ze moeten dan ook weer alle ballen terug brengen naa het washok en ja, die tijd hebben ze niet![]()
Nou dat is echt een supernuttige toevoeging zeg.quote:
Beetje overdreven lijkt me wel. Heb je nooit aan wedstrijdsport gedaan? Natuurlijk is er meer druk maar dat zorgt ook juist weer voor een betere concentratie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.
Het is simpelweg een constateringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dat is echt een supernuttige toevoeging zeg.![]()
ik zie tquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Joost hangt alweer bij Dido... Gaat hier iets ontstaan?
Dan is het toch alsnog een toevoeging. Duh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is simpelweg een constatering
(wat eet jij vanavond?)
Nee, maar Dido wil Roel terugpakken, en Joost leent zich er helaas voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Joost hangt alweer bij Dido... Gaat hier iets ontstaan?
[afbeelding]
Ik hoop het voor ze. Ik denk dat onder normale relaxte omstandigheden 1 op de 2 er in gooien te doenis ja, maar tijdens de uiteindelijke uitvoering zal het een stuk lastiger blijken te zijn. Alles staat of valt met de vraag of Menno zijn kalmte weet te bewaren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef style het volgende:
Beetje overdreven lijkt me wel. Heb je nooit aan wedstrijdsport gedaan? Natuurlijk is er meer druk maar dat zorgt ook juist weer voor een betere concentratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |