Nu al?? Nog minstens 12 minuten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef Timon223 het volgende:
ga even de uitzending bekijken...
tot straks
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Laten we voor de volgende BB een schaduw Fok-huis organiseren waarin proefpersonen de BB-weekopdrachten testen op haalbaarheid.... lijkt mewel een leuk plan...![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef Timon223 het volgende:
MIJN GOD!!!!!!!!!!!
zag iemand dat ook? een ENORME neus in beeld (moet Tanja haast wel zijn)
ik dacht dat het menno wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef Timon223 het volgende:
MIJN GOD!!!!!!!!!!!
zag iemand dat ook? een ENORME neus in beeld (moet Tanja haast wel zijn)
download 129.2 KByte/sec (1034kbps)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Wat krijg je voor resultaat (zonder streams open) op http://www.speedtest.nl?
Nee hoor, ben ook in andere continenten geweest, niks te klagen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je al zeikt over hond en cavia vind je op elk continent wel iets om over te klagen
Netjes, maar niet genoeg voor 12 streamsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
download 129.2 KByte/sec (1034kbps)
Upload 27.8 KByte/sec (222kbps)
Connection 870.0 conn/min.
Is dit Heidi-goes-glamour-look van Lieske?quote:
Anders lees je je even in, luie drolquote:
Ook ik kijk via BBstream omdat al die andere niet werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks!!! Echt, heb inmiddels al een paar keer mijn computer opnieuw opgestart...![]()
Ben zeer blij dat het niet aan mijn computer ligt, maar die BB5 viewer is het enige wat mijn computer draait...al met al dus geen streams voor mij![]()
Kan het zo zijn dat de jongen die dat heeft gemaakt die verbinding er tussenuit heeft gehaald? Of stel ik nu een hele domme vraag??
Lol woar den mien junkje, woar mot ik wezen om over de weekopdracht te lez'n?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Anders lees je je even in, luie drol![]()
Bedankt!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook ik kijk via BBstream omdat al die andere niet werken![]()
http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html
Daar doet alleen stream 4 vanik hoop dat het nog goed komt want anders ga ik voor de verandering maar is op tijd naar bed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |