volgens mij wel, je komt uit op ongeveer 7 ballen per minuut, nog geen tien seconden per bal dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
wien verzint die opdrachten???
is best krap toch 100 ballen in een kwartier?
haha ja...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Het enige leuke aan deze opdracht is idd dat ze elkaar morgen dus eten moeten voeren![]()
ze maken vast soep die ze dan zo van het bord af kunnen slurpenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Het enige leuke aan deze opdracht is idd dat ze elkaar morgen dus eten moeten voeren![]()
Je maakt een geintjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer
Zeg me ajb dat de weekopdracht niet zo simplistisch is als hij lijktwat is het addertje onder het gras? Dit lijkt me een eitje
rant·soen (het ~, ~en)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......
Vind je het erg als ik je niet begrijp??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
15 minuten zijn 900 seconden.
En als iemand die wel voorlezen kan. Het nog een keer voorleest.
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
LekkerSimpel, ik vind dat je het redelijk ingewikkeld maakt... wat bedoel he precies met twee werpers en dus 1800 seconden??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij wel, je komt uit op ongeveer 7 ballen per minuut, nog geen tien seconden per bal dus...
Niet simpel maar juist heel slim!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
Waarom beginnen ze nu niet gewoon met het bepalen van de beste werpers?
Ze laten nu iedereen zelf zeggen of ze wel of geen goeie werpers zijn. Doe dan ff een soort van competitie ofzo... Allemaal 20 ballen en diegene die er de meeste ballen inmikt is werper...
Of denk ik dan weer te simpel?
In dat uitzonderlijke geval: Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:09 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk nu toch dat ze het nooit gaan halen..... En als ze het halen dan eet ik mijn computer op!
Ja inderdaad, ik ben uitgegaan van de 100 ballen die erin moeten, maar er gaan natuurlijk massa's ballen mis...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.
De ballen zijn heel licht, dus last van wind. Enorme stress want 1 op de 2 ballen moet raak zijn. Het vangen met di kokers om is vrij lastig en iedere bal die in de ketting op de grond valt, mag niet meer worden gebruikt.
Er ismaar één persoon die de bal uiteindelijk in de korf moet gooien. De rest staat dus in de menselijke keten vanaf het washok naar de tuin.
Zo goed als onmogelijk te halen.
Kortweg: ook bij deze opdracht gaat het om strategie en samenwerking. twee kenmerken die bij deze groep moeilijk te vinden zijn.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.
De ballen zijn heel licht, dus last van wind. Enorme stress want 1 op de 2 ballen moet raak zijn. Het vangen met di kokers om is vrij lastig en iedere bal die in de ketting op de grond valt, mag niet meer worden gebruikt.
Er ismaar één persoon die de bal uiteindelijk in de korf moet gooien. De rest staat dus in de menselijke keten vanaf het washok naar de tuin.
Zo goed als onmogelijk te halen.
Dat zal niet gaan, want er mag maar één persoon werpen. De Bewoners mogen niet van plek wisselen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
euh.,.. je hebt gelijk ja.. ik had even een paar details over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje
Is niet te doen man.
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LekkerSimpel, ik vind dat je het redelijk ingewikkeld maakt... wat bedoel he precies met twee werpers en dus 1800 seconden??
Er is toch maar 1 werper??
volgens mij is er maar 1 werper hoor er liggen kaartjes op de grond op elk kaartje staat 1 bewonerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
LOL dat is weer het andere uiterste, dat zou inderdaad 'lekkersimpel' zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.
Luisteren is niet je beste punt hè... Er is maar één werper!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
Was heel duidelijk hoor. Ligt gewoon aan jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.
waarom zit jij niet in dat huis??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Korfballen met Flugel:
1. Start met het bepalen van een werper doormiddel van een kleine competitie
2. Oefen in groepjes met het overgooien terwijl de werper steeds op de paal oefent.
3. Als het overgooien en werpen onder de knie is vorm dan de ketting en ga goed oefenen.
4. Reken uit om de hoeveel seconden er een bal moet komen.
5. Oefen nu met de tijdslimiet erbij...
Je gaat de opdracht halen!!
Eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Korfballen met Flugel:
1. Start met het bepalen van een werper doormiddel van een kleine competitie
2. Oefen in groepjes met het overgooien terwijl de werper steeds op de paal oefent.
3. Als het overgooien en werpen onder de knie is vorm dan de ketting en ga goed oefenen.
4. Reken uit om de hoeveel seconden er een bal moet komen.
5. Oefen nu met de tijdslimiet erbij...
Ligt aan de streamgate die je gebruikt, bij mij doen ze het iig nog welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik trouwens de enige bij wie de streams ermee gestopt zijn?
dat moet gewoon een gave zijn:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef lovebear het volgende:
spreek volgens mij lieske taal heb alles goed gehoord als t goe is![]()
Ik deed mijn uiterste best, maar die kleuter vertelde de opdracht ook zoooooo duidelijk... NOTquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luisteren is niet je beste punt hè... Er is maar één werper!!!![]()
Heb je @home? Volgens mij had @home een storing. Bij mag lag heel internet even plat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik kijk nu naar Joost en Dido dus bij mij doen ze het nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef flugeltje het volgende:
toch wel rantsoen : vanmiddag waren er enige verwijten dat Joost en Menno 2 stukjes brood hadden gepakt ipv 1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......
Ik heb hier rustig mee geluisterd en het was me in 1 keer duidelijk. Ik vraag me af wie er hier de kleuter is. De bewoners snappen het wel trouwens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik deed mijn uiterste best, maar die kleuter vertelde de opdracht ook zoooooo duidelijk... NOT
Zelfs de bewoners snappen het nog niet.
Inderdaad @home....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je @home? Volgens mij had @home een storing. Bij mag lag heel internet even plat.
Dat verbaast je toch hopenlijk niet he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef style het volgende:
Met de instelling van Dido en Joost gaan ze het in ieder geval niet redden.
Wat een stel kleuters zeg.
Donderdagmiddag om 2 uur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef Gert het volgende:
Wanneer moet dit gaan gebeuren?
Effe kijken hoeveel Beaufort op die dag voorspeld wordt.
Never.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Korfballen met Flugel:
Stiekum had ik toch gedacht dat ze iets meer interesse in de weekopdracht zouden hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat verbaast je toch hopenlijk niet he?![]()
er werd al en van Dale bijgehaald, maar mijn punt was dus idd. dat er alles in overvloed is omdat ik iedereen continue zie eten [ gisteravond echt aan de lopende band].quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:16 schreef avonne het volgende:toch wel rantsoen : vanmiddag waren er enige verwijten dat Joost en Menno 2 stukjes brood hadden gepakt ipv 1.
Gisteravond werd er pannekoeken gebakken voor degenen die hun ei daarvoor afstonden.
Het lijkt me dus wel rantsoen, in de zin dat er WEINIG is.
Wel als je de juiste omstandigheden creëert...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef APK het volgende:
[..]
Never.
Een scoringspercentage van 50% haalt de werper niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |