Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij wel, je komt uit op ongeveer 7 ballen per minuut, nog geen tien seconden per bal dus...
Niet simpel maar juist heel slim!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef flugeltje het volgende:
Waarom beginnen ze nu niet gewoon met het bepalen van de beste werpers?
Ze laten nu iedereen zelf zeggen of ze wel of geen goeie werpers zijn. Doe dan ff een soort van competitie ofzo... Allemaal 20 ballen en diegene die er de meeste ballen inmikt is werper...
Of denk ik dan weer te simpel?
In dat uitzonderlijke geval: Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:09 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk nu toch dat ze het nooit gaan halen..... En als ze het halen dan eet ik mijn computer op!
Ja inderdaad, ik ben uitgegaan van de 100 ballen die erin moeten, maar er gaan natuurlijk massa's ballen mis...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.
De ballen zijn heel licht, dus last van wind. Enorme stress want 1 op de 2 ballen moet raak zijn. Het vangen met di kokers om is vrij lastig en iedere bal die in de ketting op de grond valt, mag niet meer worden gebruikt.
Er ismaar één persoon die de bal uiteindelijk in de korf moet gooien. De rest staat dus in de menselijke keten vanaf het washok naar de tuin.
Zo goed als onmogelijk te halen.
Kortweg: ook bij deze opdracht gaat het om strategie en samenwerking. twee kenmerken die bij deze groep moeilijk te vinden zijn.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van 200 ballen. Dan heb je voor iedere bal ongeveer 4 seconden.
De ballen zijn heel licht, dus last van wind. Enorme stress want 1 op de 2 ballen moet raak zijn. Het vangen met di kokers om is vrij lastig en iedere bal die in de ketting op de grond valt, mag niet meer worden gebruikt.
Er ismaar één persoon die de bal uiteindelijk in de korf moet gooien. De rest staat dus in de menselijke keten vanaf het washok naar de tuin.
Zo goed als onmogelijk te halen.
Dat zal niet gaan, want er mag maar één persoon werpen. De Bewoners mogen niet van plek wisselen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
15 minuten zijn 900 seconden.
En als iemand die wel voorlezen kan. Het nog een keer voorleest.
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
euh.,.. je hebt gelijk ja.. ik had even een paar details over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje
Is niet te doen man.
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LekkerSimpel, ik vind dat je het redelijk ingewikkeld maakt... wat bedoel he precies met twee werpers en dus 1800 seconden??
Er is toch maar 1 werper??
volgens mij is er maar 1 werper hoor er liggen kaartjes op de grond op elk kaartje staat 1 bewonerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
LOL dat is weer het andere uiterste, dat zou inderdaad 'lekkersimpel' zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.
Luisteren is niet je beste punt hè... Er is maar één werper!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
Bliven er 10 over.
Was heel duidelijk hoor. Ligt gewoon aan jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet of er maar 1 mag werpen. Die kleuter las het zo beroerd voor dat ik er niets van begreep. Ik dacht dat ze met hun 11-en 100 ballen in een kwartier erin moesten mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |