Kort maar krachtig, beter dan die langdradige van mij..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef Aventura het volgende:
Ze hebben die pizza gemaakt van de voedingsmiddelen die uit hun rantsoen komen. Rantsoen is niet hetzelfde als het strafrantsoen met die uien en de pindakaas.
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:00 schreef CGJung het volgende:
Er is een verschil tussen een noodrantsoen en een rantsoen. Dat noodrantsoen kregen ze omdat ze de Winnie de Pooh opdracht voortijdig wilde beeindigen. BB gaf ze nog een kans door de opdracht iets te wijzigen. Consequentie haal je het niet, dan eet je een week uien, pindakaas etc. Hadden ze de opdracht gewoon volgens de eerste instructie gedaan en het niet gehaald dan zouden ze op rantsoen gezet. Dit houdt in dat BB bepaald wat de boodschappen zullen worden. Hadden ze de opdracht gehaald dat hadden de bewoners zelf de boodschappen mogen bepalen (waardoor ze alcohol en snoep ed kunnen bestellen). Met brooddeeg, tomaten, vleesbeleg, kaas en tomatenpuree kun je een aardige pizza bakken hoor!!!![]()
Is dat zeker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
De ballen die ze laten vallen, mogen niet meer gebruikt worden.
volgens mij wel, je komt uit op ongeveer 7 ballen per minuut, nog geen tien seconden per bal dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
wien verzint die opdrachten???
is best krap toch 100 ballen in een kwartier?
haha ja...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Het enige leuke aan deze opdracht is idd dat ze elkaar morgen dus eten moeten voeren![]()
ze maken vast soep die ze dan zo van het bord af kunnen slurpenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Het enige leuke aan deze opdracht is idd dat ze elkaar morgen dus eten moeten voeren![]()
Je maakt een geintjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer
Zeg me ajb dat de weekopdracht niet zo simplistisch is als hij lijktwat is het addertje onder het gras? Dit lijkt me een eitje
rant·soen (het ~, ~en)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:02 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......
Vind je het erg als ik je niet begrijp??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
15 minuten zijn 900 seconden.
En als iemand die wel voorlezen kan. Het nog een keer voorleest.
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
LekkerSimpel, ik vind dat je het redelijk ingewikkeld maakt... wat bedoel he precies met twee werpers en dus 1800 seconden??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de simpele rekenaar
15 minuten zijn 900 seconden.
En als iemand die wel voorlezen kan. Het nog een keer voorleest.
Ze zijn met 11 man... Tanja is er voor het tellen... dus wordt... 1,2 5 , 9, 15 enz. Dus dat is al een makkie.
Bliven er 10 over.
2 werpers (is dus 1800 seconden. en de andere 8 als ballevangers en aangevers. (desnoods een 3e werper, wat het aantal maakt op 2700 seconden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |