Om ze nog wat eten te geven? Juist niet dus, aangezien het niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:20 schreef arneaux het volgende:
Overigens is dit dus maar 2 dagen. Nou prima dus. Ik heb 't idee dat dit een tussenopdracht is om die bewoners weer wat te freten en te zuipen te geven omdat BB zelf ook wel ziet dat dit nogal zaaddodend is wat ze allemaal doen.
Daar verbaasde ik me ook al weer over ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
enne: kun je geen bal gooien als je zwanger bent
Voorspelling: windkracht 2quote:
volgens mij is het nog moeilijker want alle ballen komen nooit van dat hok naar de gooierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef scanman01 het volgende:
1 op de 2 ballen MOET raak.... Reken daar de stress even bij en het is al voorbij.
Het ging mij erom dat ze dus a.s. donderdag al moeten gooien. Dat zijn maar 2 dagen. Dus ze hoeven ALS ze het halen maar 2 dagen op ransoen te leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om ze nog wat eten te geven? Juist niet dus, aangezien het niet haalbaar is.
Niet als je nooit naar zwangerschapsgym bent geweest.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
Maakt weinig uit. De grootste vijand is de druk die de laatste werper voelt. Als het dan even mis dreigt te gaan, wordt het alleen maar beroerder.quote:
In principe wel, maar als Tanja halverwege moet ophouden van wege kramp of iets dergelijks is de opdracht zowiezo mislukt. Dus kan ze maar beter helemaal niet meedoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef teamlead het volgende:
Nee, dit is de opdracht voor de komende week. Deze week hebben ze al rantsoen. Gaat het donderdag mis komt er nog een week bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat ze dus a.s. donderdag al moeten gooien. Dat zijn maar 2 dagen. Dus ze hoeven ALS ze het halen maar 2 dagen op ransoen te leven.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Nu gaat het erover dat ze pas morgen voor het 'echie' willen beginnen..
Tjezus, stelletje mauwers. Muil houden en OEFENEN
ALS ze het halen ja... en dat zie ik persoonlijk niet gebeuren hoor... dus is eerder eebn actie van BB om ze nog mínder eten te gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat ze dus a.s. donderdag al moeten gooien. Dat zijn maar 2 dagen. Dus ze hoeven ALS ze het halen maar 2 dagen op ransoen te leven.
Je hebt maar 200 ballen!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:29 schreef arneaux het volgende:
Menno gooit nu ongeveer per seconde 1 bal erin. Dan kan het dus gewoon. Geen gezeik met 4 seconden per bal.
Het is dus zo dat het lang duurt om de 1ste bal te brengen naar de voorste man. Als de keten 1maal werkt kun je dus constant gaan overgooien. Het is dus gewoon haalbaar.
Ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dit is de opdracht voor de komende week. Deze week hebben ze al rantsoen. Gaat het donderdag mis komt er nog een week bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |